Tyypillinen ulina taas sinulta, Ross Sullivan. Eikö sinun pitänyt olla trolli? Melkoinen rakkaudentunnustus taas, kun olet niin hirvittävä "trolli". Sinuahan pyöritetään täällä kuin moppia kasarmin lattioillaKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 11:08 am Oijjoj, katkeraa avautumista kahdelta minfon säälittävimmältä neitsyt-runkkarilta.
Ihan mukava tietää, että olen onnistunut näitä kahta sivistymätöntä paviaania ärsyttämään, itku on ainakin kovaa. Itkekää lisää, se on teille hyvää terapiaa.
pleksi ja raija-liisa, minfon jokapaikkaan itsensä tunkevat perskärpäset vauhdissa.^^
Hassu-Jaanan muistolle
Re: Hassu-Jaanan muistolle
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ehkä sä pystyt itseäs pettämään noilla itkuvinkumisillasi, muita et, valehteva paskakasa.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 2:05 pmTyypillinen ulina taas sinulta, Ross Sullivan. Eikö sinun pitänyt olla trolli? Melkoinen rakkaudentunnustus taas, kun olet niin hirvittävä "trolli". Sinuahan pyöritetään täällä kuin moppia kasarmin lattioillaKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 11:08 am Oijjoj, katkeraa avautumista kahdelta minfon säälittävimmältä neitsyt-runkkarilta.
Ihan mukava tietää, että olen onnistunut näitä kahta sivistymätöntä paviaania ärsyttämään, itku on ainakin kovaa. Itkekää lisää, se on teille hyvää terapiaa.
pleksi ja raija-liisa, minfon jokapaikkaan itsensä tunkevat perskärpäset vauhdissa.^^![]()
Eih bennek, eih blavek
Muita? Ai sinun nimimerkkiarmadaaKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:18 pmEhkä sä pystyt itseäs pettämään noilla itkuvinkumisillasi, muita et, valehteva paskakasa.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 2:05 pmTyypillinen ulina taas sinulta, Ross Sullivan. Eikö sinun pitänyt olla trolli? Melkoinen rakkaudentunnustus taas, kun olet niin hirvittävä "trolli". Sinuahan pyöritetään täällä kuin moppia kasarmin lattioillaKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 11:08 am Oijjoj, katkeraa avautumista kahdelta minfon säälittävimmältä neitsyt-runkkarilta.
pleksi ja raija-liisa, minfon jokapaikkaan itsensä tunkevat perskärpäset vauhdissa.^^![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Raija-Liisa taas kerran tuohtuneena raivoaa.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 12:12 amOlet Kosti sekä Quorthon sekä monia muita nimimerkkejä. Etkä uskaltanut tulla tapaamiseen, joten älä jatkossa niitä järjestä. Muutenkin pysy vain siellä lapissa. Olet parafiilikko ja agitoitunut, kun sinun skitsofreeninen maniasi hakee taas huomiota. Meinaatko päivystää taas aamupäivään asti "Kostin" kanssa yksinpuhellen?Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:33 pmSinua kiukuttaa erityisesti se, että et uskalla osallistua tapaamisiin edes kotikaupungissasi.RL11/6 kirjoitti: To Maalis 20, 2025 10:25 pm
Sinä olet täällä yksinpuhelemassa nimimerkkiesi kanssa jopa jouluyönä. Sinulla on päivystys kellon ympäri täällä murha.infossa ja usealla nimimerkillä vielä aina samanaikaisesti. Olet varmuudella murha.infon mielisairain tyttöpoika, työtön androgyyni.![]()
Kyllä sinä tiedät, että en ole Kosti tai Quorthon ja, että osallistuin tapaamiseen.
Toki sinä olet aivan uskomattoman katkera ja vihainen muutenkin.
Mikä muuten on äidinkielesi?![]()
Et sinä itsekään usko, että olisin Kosti. Sinua harmittaa, että et uskalla osallistua tapaamisiin edes kotikaupungissasi.
Mitä te dorkat dorkailette?
- Ross Sullivan
Niin, lisäksi noi Blexin vertaukset ovat huvittavia. Ikään kuin se, että olen yhdessä viestissä listannut Hassu-Jaanan viestejä vertautuisi Hassu-Jaanan kymmeniin taulukoihin ja satojen tunnin selvitystyöhön, mikä ei johtanut mihinkään muuhun kuin Hassu-Jaanan nöyryyttämiseen.Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 7:33 am No onneksi vässykkä-pleksin 24/7 minfo-päivystys ei ole häiriintynyttä, ei siis yhtään!
Ylpeästi kohti galakseinvälistä kommunistista utopiaa, jonne itse Leninin parta viittaa tien!^^
Tämä!Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:37 pm
Raija-Liisa taas kerran tuohtuneena raivoaa.
Et sinä itsekään usko, että olisin Kosti. Sinua harmittaa, että et uskalla osallistua tapaamisiin edes kotikaupungissasi.
Mut onhan se sillee vähän noloa, kun yli kuuskymppinen vässykkä ja wannabe-natsi kiukuttelee netissä kuin joku tarhaikäinen, tyypillistä raija-liisaa toki.
Eih bennek, eih blavek
Liitä tähän yksinpuheluusi Korpisoturi ja muita nimimerkkejäsi mukaanKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:44 pmTämä!Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:37 pm
Mut onhan se sillee vähän noloa, kun yli kuuskymppinen vässykkä ja wannabe-natsi kiukuttelee netissä kuin joku tarhaikäinen, tyypillistä raija-liisaa toki.
- Ross Sullivan
Kopioi taas niitä Seppälän novelleja Kardemummana.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:00 pmLiitä tähän yksinpuheluusi Korpisoturi ja muita nimimerkkejäsi mukaanKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:44 pmTämä!Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:37 pm
Mut onhan se sillee vähän noloa, kun yli kuuskymppinen vässykkä ja wannabe-natsi kiukuttelee netissä kuin joku tarhaikäinen, tyypillistä raija-liisaa toki.![]()
Taas tämä sinun traumasi. Onko mielesi murtumassa lopullisesti? Pyydä hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin hurja "trolli"Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:02 pmKopioi taas niitä Seppälän novelleja Kardemummana.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:00 pmLiitä tähän yksinpuheluusi Korpisoturi ja muita nimimerkkejäsi mukaanKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:44 pm
Tämä!
Mut onhan se sillee vähän noloa, kun yli kuuskymppinen vässykkä ja wannabe-natsi kiukuttelee netissä kuin joku tarhaikäinen, tyypillistä raija-liisaa toki.![]()
- Ross Sullivan
En minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:10 pmTaas tämä sinun traumasi. Onko mielesi murtumassa lopullisesti? Pyydä hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin hurja "trolli"Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:02 pmKopioi taas niitä Seppälän novelleja Kardemummana.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:00 pm
Liitä tähän yksinpuheluusi Korpisoturi ja muita nimimerkkejäsi mukaan![]()
![]()
Olen periaatteessa Minfossa esimiehesi. Säätelen tunteitasi ja päätän myös milloin keskustelumme päättyy. Olen luonut tilanteen, jossa olet pakotettu vastaamaan viesteihini.
Päätän nyt keskustelumme tältä erää.
Niin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässäRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:15 pmEn minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:10 pmTaas tämä sinun traumasi. Onko mielesi murtumassa lopullisesti? Pyydä hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin hurja "trolli"Ross Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:02 pm
Kopioi taas niitä Seppälän novelleja Kardemummana.![]()
Olen periaatteessa Minfossa esimiehesi. Säätelen tunteitasi ja päätän myös milloin keskustelumme päättyy. Olen luonut tilanteen, jossa olet pakotettu vastaamaan viesteihini.
Päätän nyt keskustelumme tältä erää.![]()
RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:27 pmNiin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässäRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:15 pmEn minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:10 pm
Taas tämä sinun traumasi. Onko mielesi murtumassa lopullisesti? Pyydä hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin hurja "trolli"![]()
![]()
Sä haet epätoivoisesti huomiota meiltä kolmelta, tollakin sekopäisellä mölinälläsi vain vahvistat sen faktan. Kun kerran olet noin nolo imbesilli ja muutenkin täysin sivistymätön kasa paskaa, älyäiset edes pitää sen paskaisen turpasi kiinni.
Ainoa mitä sun itkemiset herättää on lähinnä sääliä ja myötähäpeää oman typeryytesi esittelystä.
Eih bennek, eih blavek
Eikö, Ross Sullivan, sinun pitänyt mennä hoitokokoukseen? Mitä ihmettä tulet Kostina tänne taas "trollailemaan".Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:46 pmRL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:27 pmNiin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässäRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:15 pm
En minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.
![]()
Sä haet epätoivoisesti huomiota meiltä kolmelta, tollakin sekopäisellä mölinälläsi vain vahvistat sen faktan. Kun kerran olet noin nolo imbesilli ja muutenkin täysin sivistymätön kasa paskaa, älyäiset edes pitää sen paskaisen turpasi kiinni.
Ainoa mitä sun itkemiset herättää on lähinnä sääliä ja myötähäpeää oman typeryytesi esittelystä.
Olet pelkkä velttokyrpäinen lyhyt ja läski nahjus sekä totaalisurkimus ihan kaikilla nimimerkeilläsi
Nyrkkeilyä 90-luvulta asti seuranneena ihmisenä sanoisin, että RL on Latvialainen kiljua keittelevä spurgu, joka harvoin uskaltaa edes lähteä Rigas Ringsin salimatsiin ottamaan matsia jonkun listalleen helppoa täytevoittoa kaipaavan Suomalaisen pumpulinyrkin kanssa, vaikka siitä saakin 500 euroa ja se kestää max. viisi minuuttia. Välillä kuitenkin menee silmät kiinni jurrissa ottamaan kuokkaan, ihan koska palkkio on tulotasoonsa nähden huomattava.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:27 pmNiin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässäRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:15 pmEn minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.RL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:10 pm
Taas tämä sinun traumasi. Onko mielesi murtumassa lopullisesti? Pyydä hoitajalta rauhoittavia, kun olet niin hurja "trolli"![]()
![]()
LexVeritas taas on kynäniska, joka kyllä vittuilee entisille super middlen miehille internetissä cruiserweightiin paisumisesta, mutta siihen se sitten jääkin.
JasseHames väitti joskus käyneensä kehässä, tarkempi kuvatutkimus paljasti lattian olleen K-marketin lattia.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
- Ross Sullivan
Jopa Hassu-Jaana on tolkullinen Raija-Liisaan verrattuna. HJ sentään ymmärsi sen verran, että ei enää kehtaa jatkaa tapahtumien järjestymisten kyseenalaistamista.Kosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:46 pmRL11/6 kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:27 pmNiin, sinun kannattaa säästellä voimiasi iltaa vasten, että jaksat yksinpuhella taas nimimerkeilläsi, joka on oirepiirre mielisairaudessasi. Hienoa, että olet viimein oppinut luovuttamaan, kun saat pelkästään nyrkkeilytermein iskuja sisään joka erässäRoss Sullivan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 5:15 pm
En minä edes tällä hetkellä trollaa, vaikka selvästi olet tuohtunut.
![]()