Totta kyllä.
Blosarit varmaan natsaa, mutta mahtaakohan Rolle olla jo liian iäkäs poika saippuanpoimijan hommaan?
Lainauksia lyhennetty
-NILS-
Totta kyllä.
Kyllä ne molemmat oli. Eheytyshoidolla voisi Puhakka olla vielä hengissä. Saada lapsia ja perustaa perheen. Nyt ei.Amandalooni kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 3:56 pm Eikö tää akateemisesti koulutettu mies itse ollut hintti, homo ja puppeli jo paljon ennen Jannea?
Onko sua itseä käytetty hyväks vai miks syytät ja nimittelet ja ajattelet noin?
Mikä tuo jengimerkki on, jossa tehdään sormilla reikä? Onko tuo joku koodi sille, että Tapanikin tykkäsi kairailla reikiä.liukaslahna kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:54 pm Näyttökuva 2025-03-21 kello 16.51.12.png
15.8.2022 Puhakka on kommentoinut jokapaikanhöylän IG kuvaan.
Jokapaikan pora sopisi paremmin. Kyllä hinuri hinururin kanssa hengailee. Tapsa taitaa olla vielä komerossa.lonesjucca kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 7:26 pmMikä tuo jengimerkki on, jossa tehdään sormilla reikä? Onko tuo joku koodi sille, että Tapanikin tykkäsi kairailla reikiä.liukaslahna kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 4:54 pm Näyttökuva 2025-03-21 kello 16.51.12.png
15.8.2022 Puhakka on kommentoinut jokapaikanhöylän IG kuvaan.
Noinko olisi?lonesjucca kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 7:24 pm
Eheytyshoidolla voisi Puhakka olla vielä hengissä. Saada lapsia ja perustaa perheen. Nyt ei.
Jokaisella saa toki olla omat mielipiteet, mutta mielestäni hiukan outoa kiinnittää suuremmin huomiota asianosaisten seksuaalisuuteen. Minua ainakin kiinnostaa enemmän itse rikos. Sitä paitsi, kyllä ne heterotkin tappaa, eikä niistä yleensä tehdä sen enempää numeroa. Sehän on valitettava klassikko, että heteromies käy laittamassa vaimonsa kylmäksi. Homous ei taida olla tutkimusten mukaan myöskään mikään rikoskäyttäytymistä lisäävä tekijä. Ikäero on kyllä suuri, mutta sekin on rikoksen kannalta aika sivuseikka.Carelin kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 9:33 pm Se on kyllä luonnon häiriötila. Vamma jossa kohdussa on jäänyt pojalle testosteroniboosti vähän laimeaksi. Vähän niin kuin kehitysvamma. Terveellä pojalla on kiinnostus ainoastaan vastakkaiseen sukupuoleen.
Eiköhän heidän puolustajilla ole itsellään jotain homofantasiaa.
Tuossa teksti kentän alapuolella on "vaihtoehdot" ja sen vieressä "liitteet" niin sieltä löytyy.