Kysy mitä vaan ylläpidolta paitsi moderoinnista (Ketju 2)
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)
Sinänsä olen kyllä nimimerkki aivoriihen kanssa samaa mieltä. Täysin järjetön tekoäly-mussutus joutaa puolestani romukoppaan. Lähinnä tietty jengi sitä on täällä viljellyt. Samaten multinikki-psykoosi, yllätys samat nikit sitäkin toitottaa.
Eih bennek, eih blavek
Joo, varmaan pitäisikin, sen vuoksi panenkin tämän tänneRoss Sullivan kirjoitti: Ti Maalis 18, 2025 6:04 pmKysymykseesi on samaa tasoa, joten itse kysyn:aivoriihi kirjoitti: Ti Maalis 18, 2025 5:15 pm Viimeaikoina olen huomannut yhä useamman minfoilijan käyttävän tekoälyä kommenteissaan. Jotkut heti avoimesti ilmoittavat: tämä on tekoälyn tuotantoa. Kaikki eivät.
Oma kysymykseni ylläpidolle: Onko tämä sallittua foorumin sääntöjen puitteissa?
Eikö tämä foorumin tarkoitus ole olla keskustelufoorumi ihmiseltä ihmiselle, aivoilta aivoille, sydämeltä sydämelle?
Pitäisikö Googlen käyttäminen kieltää säännöissä?
The Sound of Silence, by Simon and Garfunkel
Hello darkness, my old friend
I've come to talk with you again
----
And in the naked light, I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never shared
And no one dared
Disturb the sound of silence
----
https://www.youtube.com/watch?v=f0SwFiRl5uI
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
↑
Mielestäni olet nyt ulkoistanut taiteellisen ajattelun.
Ylläpito: voisiko tekoälyä hyödyntää moderoinnissanne?
Ehkä sen voisi, kuten tässäkin tapauksessa, pyytää automaattisesti lyhentämään piitkät lainaukset ja korvata ne nuoliviittauksella
-NILS-
Ehkä sen voisi, kuten tässäkin tapauksessa, pyytää automaattisesti lyhentämään piitkät lainaukset ja korvata ne nuoliviittauksella
-NILS-
Mitä te dorkat dorkailette?
Ross Sullivan kirjoitti: Ke Maalis 19, 2025 5:36 pm ↑
-NILS-
Mistä näppäimestä ylläolevan näköisen nuolen saa?
Olen nähnyt kirjoittajien käyttävän vain ^ -merkkiä
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Näkyy onnistuvan ainakin tälleen sen viestin lainauksella.
Siis Perillalle tämä, Rossin viesti lainattu nuolen näytteeksi kokeilumielessä. Tietsikalla onnistus paremmin jopa, luultavasti.
Eih bennek, eih blavek
Itse en kyllä kännykällä ole saanut ko. merkkiä aikaiseksiKosti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 8:26 amNäkyy onnistuvan ainakin tälleen sen viestin lainauksella.
Siis Perillalle tämä, Rossin viesti lainattu nuolen näytteeksi kokeilumielessä. Tietsikalla onnistus paremmin jopa, luultavasti.
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
^
Mä en osaa edes läppärillä tehdä tota oikeaoppista nuolta
Joskus muinoin joku sen täällä selitti, olin kai "liian kiireinen", joten jäi omaksumatta se taito. Nyt aikaa on "himpan verran" enemmän, joten jos joku ystävällisesti opastaisi, lupaan ainakin yrittää!
Mä en osaa edes läppärillä tehdä tota oikeaoppista nuolta
Joskus muinoin joku sen täällä selitti, olin kai "liian kiireinen", joten jäi omaksumatta se taito. Nyt aikaa on "himpan verran" enemmän, joten jos joku ystävällisesti opastaisi, lupaan ainakin yrittää!
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
*Poistettu OT*tm
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Mites Ylläpito tämän asian korjaamisen kanssa menee? Kysyin asiasta viimeksi marraskuussa 2022, kuten lainauksestani näkyy. Tässä on mennyt siis nyt kohta 2,5 vuotta.BrDead kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 4:44 pm Käyttäjät on luokiteltu erilaisin "arvonimin" täällä viestimäärien perusteella. Voisiko niistä yhden kirjoitusasun korjata? Tv-sarjoissa ja sarjakuvissa esiintynyt hahmo oli nimeltään Nikke Knatterton. Ei Nikke Knakkerton. Oletan, että tätä tuon nimen osalta on haettu, Nikke Knakkerton on ihan outo tapaus ainakin minulle.
Ref:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikke_Knatterton
Asiaa ei ole oikein osoitettu kenellekään.BrDead kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 12:38 amMites Ylläpito tämän asian korjaamisen kanssa menee? Kysyin asiasta viimeksi marraskuussa 2022, kuten lainauksestani näkyy. Tässä on mennyt siis nyt kohta 2,5 vuotta.BrDead kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 4:44 pm Käyttäjät on luokiteltu erilaisin "arvonimin" täällä viestimäärien perusteella. Voisiko niistä yhden kirjoitusasun korjata? Tv-sarjoissa ja sarjakuvissa esiintynyt hahmo oli nimeltään Nikke Knatterton. Ei Nikke Knakkerton. Oletan, että tätä tuon nimen osalta on haettu, Nikke Knakkerton on ihan outo tapaus ainakin minulle.
Ref:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikke_Knatterton
Itse en sisältöasioihin yleensä puutu, mutta korjasin kun ei sitä näköjään kukaan muukaan saa aikaiseksi.
Eipä tuo nyt mikään kovin tähdellinen asia ollutkaan.
Mahtavaa! Kiitos ripeästä toiminnasta tässä kohtaa!Kilomies kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 7:54 am Asiaa ei ole oikein osoitettu kenellekään.
Itse en sisältöasioihin yleensä puutu, mutta korjasin kun ei sitä näköjään kukaan muukaan saa aikaiseksi.
Eipä tuo nyt mikään kovin tähdellinen asia ollutkaan.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Saako täällä mainostaa myös YouTube-kanavaa? Ainakin rikos12345 tuntuu niin tekevän jatkuvasti klikkiotsikon kera. Onko tämä rikos12345 teidän omia nimimerkkejä?
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Ahh... olenkin joskus ja ohimennen funtsinut että mihin nuo perustuvat. No, nyt se selvisi sitten mullekin. Tänks Juu.!!BrDead kirjoitti: Ke Marras 02, 2022 4:44 pm Käyttäjät on luokiteltu erilaisin "arvonimin" täällä viestimäärien perusteella...
X X X X X
En ole ylläpitoa, mutta...Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 7:03 am Saako täällä mainostaa myös YouTube-kanavaa? Ainakin rikos12345 tuntuu niin tekevän jatkuvasti klikkiotsikon kera. Onko tämä rikos12345 teidän omia nimimerkkejä?
Käytännössä täällä ei näytä olevan markkinointikieltoa. Tai sitten on oikeuslaitoksen kanssa sukset ristissä oleva äärioikeisto ns. erioikeuksia nauttiva Yksittäistapaus.
"Perkele" on koko viestihistoriansa ajan rekrytoinut ja markkinoinut Suomen Vastarintaliikettä ja Sinimustaa puoluetta.
Viesti Kirjoittaja Perkele » Ma Joulu 25, 2017 12:35 pm
Vastarintaliike julkaisi joululahjaksi kaikille kiinnostuneille aktivistin oppaansa ladattavaksi ilmaiseksi: http://www.vastarinta.com/joululahja-va ... uudessaan/
Suora linkki käsikirjaan: http://www.vastarinta.com/wp-content/up ... teille.pdf
Ja sitten poliittista puolueyritelmää:
Sinimusta Liike
Viesti Kirjoittaja Perkele » Ke Touko 12, 2021 7:01 pm
Suomalaiset kansallismieliset perustivat vuodenvaihteessa uuden puolueen, joka kulkee nimellä Sinimusta Liike. Puolue koostuu tällä hetkellä julkisuudessa olevien tietojen mukaan pääasiassa entisistä Perussuomalaisten jäsenistä.
Sillä on tänään alkanut kannattajakorttien keräys, joka on lähtenyt hyvin käyntiin. Tällä hetkellä yli 760 nimeä ja keräys ollut käynnissä 19 tuntia. 5000 nimeä pitäisi saada vuoden sisällä.
Kortin voi allekirjoittaa nettipankkitunnuksilla: https://puoluerekisteri.fi/#/puolue/26
Puolueeseen voi tutustua: sinimustaliike.fi
Saa keskustella aiheesta.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Tuliko modeille pyyntö ylempää piilotella persujen lapsiin sekaantumiset yleisketjun alle näin kuntavaalien alla? Nopeaa oli toimintanne 
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”