viivahattu kirjoitti: La Maalis 22, 2025 12:01 am
Puhelinkortti kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 9:41 pm
Nimenomaan minustahan ne kertoo. Iskelmämiehenä käännän välttömästi radioanavaa ,kun sieltä tulee omaan korvaani vastenmielstä melusaastetta. Ja kaikki saavat mun puolesta kuunnella mitä lystäävät.
Iskelmä taas on minun mielestäni aivan täyttä paskaa, mutta jos joku selvästi sitä asiaa tunteva tulee sanomaan, että joku iskelmäartisti on siinä skenessä suosittu, niin en minä rupea vänkäämään että ei voi olla, kun minä en ole siitä kuullut. Ymmärrätkö tämän hiuksenhienon eron?
Minusta taas iskelmä ei edes ole paskaa, vaan paska iskelmä on paskaa. Hyvä musiikki on hyvää, ja sitä hyvää en löydä itsekään metallimusiikista juuri koskaan. Tarkoitin juuri tuota jälkimmäistä pointtiasi, tuolla kommentilla että ei se voi hyvä olla jos minä en siitä ole kuullut, paljastaa todellakin oman junttiutensa hyvin. Ei kiinnosta tollaset Korpiklaanit, kunhan havainnoin edes vähän ympärilläni olevaa maailmaa niin tiedän jotain perusjuttuja siitä minkälaista musiikkia viedään aika kovaa välillä isoon maailmaan.
Millavaan kirjoitti: Pe Maalis 21, 2025 10:04 am
No, syyntakeeton jos se on tosiaan Mikko ollut.
Kuten näistä aamun kommenteista voit päätellä, sinä et sitä syyntakeettomuutta päätä. Onneksi. Eikä meillä muutenkaan ole kuin sinun sanasi että tekijällä on skitsofrenia. Vaikka juuri tällä kertaa ei varmaankaan sanaasi ole syytä epäillä. Ainakin voit luulla hänellä sen sairauden olevan.