To: sirri.rimppi ät iltalehti.fi
Moikka Sirri!
Kiitos jännittävästä artikkelista nettilehdessä otsikolla "Poliisin autoista törröttää Helsingissä outoja putkia".
Juttusi herätti kaihoisan muiston värikkäästä lapsuudestani, jossa 7-vuotiaana ihmettelin ensimmäisen kerran talojen katoilta törröttäviä outoja metallirakennelmia. Ne muistuttivat mummolani pellon ja pihanurmikon kaskeamisessa käytettyjä välineitä, jotka käsitykseni mukaan tunnetaan paremmin nimellä harava. Tämä ihmettelyni kesti itse asiassa pitkälle aikuisiälle saakka, jolloin eräs jengitoverini paljasti, että kyseessä olivat ihan tavalliset tv-antennit.
Nyt kun luin kirjoittamasi juttusi, ajattelin tietysti heti, että montakohan vuotta tässä nyt sitten menee. Ei kuitenkaan mennyt montaakaan minuuttia, kun eräs asiantuntija paljasti, että kyseiset tarkoittamasi "oudot törröttävät putket" ovat antenneja. Eli se siitä.
Kiitos jännittävästä klikkiansaotsikosta kuitenkin ja hyvää kevään jatkoa!
Terveisin,
Putkiasiantuntija
Poliisin autoista törröttää Helsingissä outoja putkia
- sleepwalker
- Susikoski
Poliisin autoista törröttää Helsingissä outoja putkia
- Liitteet
-
- oudot putket.png (194.31 KiB) Katsottu 1568 kertaa
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Pizza 4 life!
Pizza 4 life!
Re: Poliisin autoista törröttää Helsingissä outoja putkia
Tuon mastoviritelmän päätarkoitus on estää kaukolähetteisen räjähdenallin radiotoiminta.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Olin lähes varma, että kyseinen toimittelija on jokin 2000-luvun lumihiutale, joka ihmettelee outoja putkia, joita ammattikielellä kutsutaan pakoputkiksi.
Näinpä. Itse en näe kuvassa "putkia", vaan kydexkomposiittipäällyisteisiä tankoja, joiden sisällä kulkee kuparikierteitä hyvin tiuhaan. Saattuetason häirintätekniikkaan liittyvää laitteistoa. Paskatoimittaja, kun ei osannut selvittää "putkien" merkitystä kulkueen keulassa. Tämän olisi osannut selittää jokainen sotilashenkilö, ehkä.McCall kirjoitti: Ke Maalis 19, 2025 4:05 pm Olin lähes varma, että kyseinen toimittelija on jokin 2000-luvun lumihiutale, joka ihmettelee outoja putkia, joita ammattikielellä kutsutaan pakoputkiksi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jammereita ja vastaanottimia jotta voidaan signaalinhäirinnän aikana harrastaa omaa radioliikennettä. RL/11 tuossa jo selittikin asian pähkinäisessä kuoressaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tämä toimittaja Silli Pimppi tuntuu olevan melko lailla pihalla jokaisesta aiheesta mistä yrittää kirjoittaa jotain uutisen tapaista. Kysymys kuuluukin a)onko se todella niin tyhmä vai b)esittääkö se vaan niin tyhmää ja c) tekeekö se niin oamsta tahdostaan vai käskeekö joku sen esittää tyhmää?
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Eihän nykyään keltainen lehdistö enää edes oikolue toimittajiksi tituleerattujen meikkinaamojen kirjoituksia. Siksi "uutiset" ovat täynnä kirjoitus- ja asiavirheitä sekä suurimmilta osin puuta heinää. Pelkästään klikkiotsikkoja luodaan, eikä ole oikeastaan merkitystä luetko MV-lehteä, Iltalehteä vai magneettimediaa. He kaikki kertovat omilla tavoillaan asioista, eli valehtelevat lukijoilleen tökeröllä tavalla. Me ei tarvita mitään kotimaan konkaritoimittajia, vaan oikeita sankaritoimittajia. Veikko Ennala olisi Piritorilla kokeilemassa pevekkiä, eikä jeesustelisi jonkun paskanuorison hyvinvoinnista. Kansa kaipaa myös vanhoja kunnon Halvin känni juttuja Alkon myyntituotteista sekä lomakohteista, joissa on halpoja huoria sekä apteekkeja, joista saa steroideja ja bentsoja ilman reseptiä. Niitä vitun iltalehden ruokajuttuja ei jaksa kukaan lukea. Jokainen osaa keittää spagettia ja pastaa jauhelihaa, jonka sekaan kaataa tomaattimurskaa.Kummisetä kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 1:11 am Tämä toimittaja Silli Pimppi tuntuu olevan melko lailla pihalla jokaisesta aiheesta mistä yrittää kirjoittaa jotain uutisen tapaista. Kysymys kuuluukin a)onko se todella niin tyhmä vai b)esittääkö se vaan niin tyhmää ja c) tekeekö se niin oamsta tahdostaan vai käskeekö joku sen esittää tyhmää?
Tsot tsot! "Älä tee tätä virhettä", "Oletko aina keittänyt spagettisi väärin?", "99% suomalaisista tekee tämän virheen paistaessaan jauhelihaa" jne. jne.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 2:18 am Jokainen osaa keittää spagettia ja pastaa jauhelihaa, jonka sekaan kaataa tomaattimurskaa.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jos suussani olisi ollut kahvia tai vaikkapa proteesi, olisi kaikki lentänyt ulos. Exit cavita mun.RL11/6 kirjoitti: Su Maalis 23, 2025 2:18 am Veikko Ennala olisi Piritorilla kokeilemassa pevekkiä, eikä jeesustelisi jonkun paskanuorison hyvinvoinnista.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"