Uusille taksikuskeille opetetaan, että minihamenaiseen koskeminen on kiellettyä
Re: Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea – näin taksiyhtiöt pyrkivät estämään ahdistel
Eikö oululaisilla ole joku turvallisuustanssivideo, joka herätti maailmanlaajuista huomiota? Nyt vain teipittömiin takseihin pyörittämään sitä. Demareilla on valmis ratkaisu! 
Re: Uusille taksikuskeille opetetaan, ettei naista minihameessa saa koskea – näin taksiyhtiöt pyrkivät estämään ahdistel
Eiköhän olisi yksinkertaisinta, ettei duunia heru, jos ei osaa suomea .Ennen voi todellakin luottaa taksiin, tuli itsekin nuorena muutaman kerran sammuttua matkalla ja kuski toi ovelle silti ja kysyi vielä, selviänkö sisälle:)
Pitäisikö kerätä naisten porukka ja rahat, jotta voitaisiin ajella noiden takseilla ympäriinsä joku pikku nyrkkirauta tms mukana .Jos nokikeppi alkaisi jotakin niin turpiin niin, että tukka lähtee. Itsepuolustuksesta tietty tulee joku sanktio mutta voisi olla sen arvoista.Joku vielä ihmettelee, mistä tietynlaisen rasismi kumpuaa...
Pitäisikö kerätä naisten porukka ja rahat, jotta voitaisiin ajella noiden takseilla ympäriinsä joku pikku nyrkkirauta tms mukana .Jos nokikeppi alkaisi jotakin niin turpiin niin, että tukka lähtee. Itsepuolustuksesta tietty tulee joku sanktio mutta voisi olla sen arvoista.Joku vielä ihmettelee, mistä tietynlaisen rasismi kumpuaa...
Arvaa keitä olisi asiakkaina... Niitä mamuja jotka ei saaneet töitä edes taksikuskina.Unhola kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 7:28 pm Entä jos joku taksifirma ottaisi vain naispuolisia kuskeja töihin. Voiko sellainen olla laissa sallittua. Tunnen lakia huomattavan huonosti tältä osin...
Näyttää luhistuvan Suomen taksijärjestelmä kiihtyvällä vauhdilla. Eipä niin suurta taksintarvetta ole eikä tule että mutakuonokamelikuskin kyytiin menisin.
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
-
koulutuspäällikkö
- Sabrina Duncan
Missähän talossa tuo tämän illan MOT:n sankari mahtaa lusia? Toivottavasti suomivenkulat ottavat tapakasvatuksen hoitaakseen.
Se oli kyllä legendaarinen. Sen voisi joku kaivaa esiin.Calabash kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 7:38 pm Eikö oululaisilla ole joku turvallisuustanssivideo, joka herätti maailmanlaajuista huomiota? Nyt vain teipittömiin takseihin pyörittämään sitä. Demareilla on valmis ratkaisu!![]()
Itse en KOSKAAN mene maahanmuuttajan kyytiin. Mahdollisen seksuaalirikoksen uhriksi joutumisen lisäksi ongelmana on järkyttävä haju, puutteellinen ajotaito, kaupunkituntemuksen täydellinen puuttuminen (ajetaan ihan minne sattuu, tehdään 10 km ylimääräinen lenkki jne), rahastukseen liittyvät epäselvyydet sekä jo kyytiin noustessa vastenmielinen ja pakolla tehty sisäänheittäminen.
Jos olen tolpalla, etsin suomalaisen kuljettajan. Vaikka olisi seitsemäs jonossa. Ei kiinnosta pätkääkään, paljonko matut ottaa lämpöä tolpalla. Maksavalla asiakkaalla on oikeus valita kuljettajansa. Samoin kuin parturinsa, ruokakauppansa ja bensa-asemansa. Kukaan ei pakota käyttämään palvelua, joka tulee ekana vastaan.
Toisena vinkkinä: Kun soitat taksia, asiakkaalla on todellakin oikeus pyytää suomalaista kuljettajaa. Voit tilata 8h -auton, lemmikkikuljetuksen, lastenistuimen, matalalattiaisen auton jne. Asiakkaalla on täysi oikeus tilata myös suomalainen kuljettaja. Asiakashan sen maksaa.
Kerran soittaessani autoa valmiiksi aamua varten taksivälityksessä alettiin yskiä, että ei ole asiallista vaatia kuljettajalta teittyä etnisyyttä, eivätkä he voi sellaista taata. Sanoin, että kiitos vaan paljon sitten, hankin kyydin muualta. Vitutti niin että menin bussilla rautatieasemalle. Muina kertoina pyyntöni on kuultu.
Olen toiminut näin jo vuosia. Minun ei ole pakko toimia matujen harjoittelukappaleina, kun heille opetetaan käytöstapoja kuin kolmivuotiaille.
Toiveena tuohon kurssiin: suihku ennen työvuoroa voisi olla myös ihan mukava, ja jos on pakko kylpeä siinä sesamöljyssä ja jeerassa, ei kannata ihmetellä jos asiakkaat laattaa autoon ihan baarikyytien ulkopuolellakin.
Jos olen tolpalla, etsin suomalaisen kuljettajan. Vaikka olisi seitsemäs jonossa. Ei kiinnosta pätkääkään, paljonko matut ottaa lämpöä tolpalla. Maksavalla asiakkaalla on oikeus valita kuljettajansa. Samoin kuin parturinsa, ruokakauppansa ja bensa-asemansa. Kukaan ei pakota käyttämään palvelua, joka tulee ekana vastaan.
Toisena vinkkinä: Kun soitat taksia, asiakkaalla on todellakin oikeus pyytää suomalaista kuljettajaa. Voit tilata 8h -auton, lemmikkikuljetuksen, lastenistuimen, matalalattiaisen auton jne. Asiakkaalla on täysi oikeus tilata myös suomalainen kuljettaja. Asiakashan sen maksaa.
Kerran soittaessani autoa valmiiksi aamua varten taksivälityksessä alettiin yskiä, että ei ole asiallista vaatia kuljettajalta teittyä etnisyyttä, eivätkä he voi sellaista taata. Sanoin, että kiitos vaan paljon sitten, hankin kyydin muualta. Vitutti niin että menin bussilla rautatieasemalle. Muina kertoina pyyntöni on kuultu.
Olen toiminut näin jo vuosia. Minun ei ole pakko toimia matujen harjoittelukappaleina, kun heille opetetaan käytöstapoja kuin kolmivuotiaille.
Toiveena tuohon kurssiin: suihku ennen työvuoroa voisi olla myös ihan mukava, ja jos on pakko kylpeä siinä sesamöljyssä ja jeerassa, ei kannata ihmetellä jos asiakkaat laattaa autoon ihan baarikyytien ulkopuolellakin.
Miksi ne olisivat taksin asiakkaina?URSA kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 8:22 pmArvaa keitä olisi asiakkaina... Niitä mamuja jotka ei saaneet töitä edes taksikuskina.Unhola kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 7:28 pm Entä jos joku taksifirma ottaisi vain naispuolisia kuskeja töihin. Voiko sellainen olla laissa sallittua. Tunnen lakia huomattavan huonosti tältä osin...
-
Ludvig Dorka
- Harjunpää
No arvaa.Unhola kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 9:40 pmMiksi ne olisivat taksin asiakkaina?URSA kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 8:22 pmArvaa keitä olisi asiakkaina... Niitä mamuja jotka ei saaneet töitä edes taksikuskina.Unhola kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 7:28 pm Entä jos joku taksifirma ottaisi vain naispuolisia kuskeja töihin. Voiko sellainen olla laissa sallittua. Tunnen lakia huomattavan huonosti tältä osin...
Jos joku haluaa vaikka raiskata taksikuskin, niin helpottaa hommia, kun tietää varmuudella etukäteen, että se kohde on haluttua sukupuolta.
Mua ottaa todella raskaasti päähän tuolla koulutusvideolla esiintyvän naisen asenne, koska hän puolustelee näiden raiskaajien tekoja kulttuurilla sekä sillä, että he eivät välttämättä ymmärrä. Paskapuhetta. He tietävät aivan tasan tarkkaan, että raiskaus on laitonta, naisiin ei saa koskea ilman lupaa. Mutta he luottavat siihen, että jos asiakas on riittävästi humalassa, mitään seuraamuksia ei tule. Se tuomion pieni todennäköisyys on heidän mielestään riskinottamisen arvoinen.
En todellakaan tajua sitä, että miksi näillä saatanan simpansseilla on jatkuvasti joku seksuaalinen hätätila? Itse olen poikalapsia kasvattanut, ja heillä tuo kontrolloimaton hormonivaihe oli joskus 13-15-vuotiaana. Kun koko maailma oli pelkkää pillua. Miksi se näillä ählyillä ja sompuilla jatkuu läpi elämän, vaikka he raiskaavat niitä omia muumien möröiksi pukeutuneita, alistettuja akkojaan kotiloloissa miten huvittaa?
Mä luulen, että kyse on vallasta.Muslimeille ei vain käy, että suomalaiset naiset päättävät itse kehoistaan. He ovat tottuneet valtaan, ja vaikka tietävät sen olevan väärin, niin Allahilta saa luvan, koska nainen on huora eikä pukeudu säkkiin. On vielä humalassakin.
Kyse ei siis ole kulttuurista, vaan egosta, vallankäytöstä, väkivallasta ja siitä, että nämä ihmiset eivät sovellu suomalaiseen yhteiskuntaan. Mikään tantan pitämä "saako koskea vai ei" -koulutus on täysin turha enää näille ihmisille, jotka aidosti uskovat siihen, että he ovat luomakunnan kruunuja.
En todellakaan tajua sitä, että miksi näillä saatanan simpansseilla on jatkuvasti joku seksuaalinen hätätila? Itse olen poikalapsia kasvattanut, ja heillä tuo kontrolloimaton hormonivaihe oli joskus 13-15-vuotiaana. Kun koko maailma oli pelkkää pillua. Miksi se näillä ählyillä ja sompuilla jatkuu läpi elämän, vaikka he raiskaavat niitä omia muumien möröiksi pukeutuneita, alistettuja akkojaan kotiloloissa miten huvittaa?
Mä luulen, että kyse on vallasta.Muslimeille ei vain käy, että suomalaiset naiset päättävät itse kehoistaan. He ovat tottuneet valtaan, ja vaikka tietävät sen olevan väärin, niin Allahilta saa luvan, koska nainen on huora eikä pukeudu säkkiin. On vielä humalassakin.
Kyse ei siis ole kulttuurista, vaan egosta, vallankäytöstä, väkivallasta ja siitä, että nämä ihmiset eivät sovellu suomalaiseen yhteiskuntaan. Mikään tantan pitämä "saako koskea vai ei" -koulutus on täysin turha enää näille ihmisille, jotka aidosti uskovat siihen, että he ovat luomakunnan kruunuja.
Kyllä nämä taksi ongelmat sen jo hyvin osoittaa minkälaisia apinoita me olemme tänne päästäneet mekastamaan.
Isolla osalla näistä mamuista on paskaa korvien välissä. Ei heillä ole mitään hinkua integroitua Suomen kulttuuriin vaan päinvastoin ylläpitävät omaa islamin kulttuuria yllä. Minkään muun uskontokunnan kanssa ei ole tällaisia vaikeuksia. Muslimien käytös on ihan omanlaista.
Totuus on kuitenkin nyt se, että ne lisääntyy ja tukahduttaa suomalaisen kulttuurin alleen. Tämän on mahdollistaneet nämä täysin anti-isänmaalliset toimijat kuten Berner. Tekivät meille suomalaisille kertakaikkisen tylysti.
Taksi oli vielä menneinä vuosikymmeninä luotettava. Ei tarvinnut ikinä pelätä mitään vilppiä. Nyt se on kuin joku vitun Thaimaan tuktuk. Kusetetaan, raiskataan ja varastetaan.
Isolla osalla näistä mamuista on paskaa korvien välissä. Ei heillä ole mitään hinkua integroitua Suomen kulttuuriin vaan päinvastoin ylläpitävät omaa islamin kulttuuria yllä. Minkään muun uskontokunnan kanssa ei ole tällaisia vaikeuksia. Muslimien käytös on ihan omanlaista.
Totuus on kuitenkin nyt se, että ne lisääntyy ja tukahduttaa suomalaisen kulttuurin alleen. Tämän on mahdollistaneet nämä täysin anti-isänmaalliset toimijat kuten Berner. Tekivät meille suomalaisille kertakaikkisen tylysti.
Taksi oli vielä menneinä vuosikymmeninä luotettava. Ei tarvinnut ikinä pelätä mitään vilppiä. Nyt se on kuin joku vitun Thaimaan tuktuk. Kusetetaan, raiskataan ja varastetaan.
-
Make69
En kyllä taksia käyty niin kauan kuin tälläinen sekopäinen meno jatkuu, toisaalta olen yli 100 kiloinen mies niin en usko että olen ihan toivottua kohderyhmää. Eli en matkusta ihan boikotoinnin vuoksi.
Katsoin tuon MOT-dokkarin kokonaan. Naismatkustajille suositellaan, että he istuisivat takapenkillä, käyttäisivät taksisovellusta, jakaisivat sijainnin kavereilleen ja käyttäisivät tarvittaessa hätänappia.Carelin kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 10:20 pm
Ei voi olla oikeasti totta.
Jos käytän taksia, tilaan kyydin enkä mitään vitun selviytymistaistelua!!
Miten tämä nyt jännästi taas haisee siltä, että naisille annetaan näitä käyttäytymisohjeita, jotta he pärjäisivät raiskaajien kanssa. Olisiko jo pikku hiljaa helpompaa tehdä oikein ja poistaa nämä paskapäät kokonaan liikenteestä, jotta asiakkaiden ei tarvitsisi pelätä henkensä edestä?
No vittu älä.Sipi kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 10:47 pmKatsoin tuon MOT-dokkarin kokonaan. Naismatkustajille suositellaan, että he istuisivat takapenkillä, käyttäisivät taksisovellusta, jakaisivat sijainnin kavereilleen ja käyttäisivät tarvittaessa hätänappia.Carelin kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 10:20 pm
Miten tämä nyt jännästi taas haisee siltä, että naisille annetaan näitä käyttäytymisohjeita, jotta he pärjäisivät raiskaajien kanssa. Olisiko jo pikku hiljaa helpompaa tehdä oikein ja poistaa nämä paskapäät kokonaan liikenteestä, jotta asiakkaiden ei tarvitsisi pelätä henkensä edestä?
Siellä on Ylen dei-excelit ja taskudramaturgit huutaneet hoosiannaa kun vihervassulitoimittajat ovat housut märkänä miettineet kuinka sanat asetellaan.
En ole koskaan mennyt mutakuonkuskin kyytiin, enkä mene tulevaisuudessakaan. Valitsen aina suomalaisen kuskin, eikä minua vittuakaan kiinnosta esinahattomien vajakkien ulina taksijonossa..
Olen myös tilannut aina kantiskuskin ja sanonut, että jos lähettävät kehitysmaalaisen, siinähän odottaa. En astu kyytiin.
Suosittelen samaa ihan jokaiselle naiselle.
Kuvitelkaa, sata ahdistelua/raiskausta pääkaupunkiseudulla muutamassa vuodessa ja jokainen mutakuonokuskin tekemä!!
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Looginen seuraava askel MOT:n linjassa on suositus pukeutua mustaan kaapuun, peittää kasvot ja oikeastaan lopettaa yksin kulkeminen.Sipi kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 10:47 pm Katsoin tuon MOT-dokkarin kokonaan. Naismatkustajille suositellaan, että he istuisivat takapenkillä, käyttäisivät taksisovellusta, jakaisivat sijainnin kavereilleen ja käyttäisivät tarvittaessa hätänappia.