Minfo ja homoviha

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

JanitaSlim
Ben Matlock

Re: Minfo ja homoviha

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

aivoriihi kirjoitti: To Marras 14, 2024 1:28 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ke Marras 13, 2024 6:15 pm Kaikki Tiivitaavit on ihquleit ja kaikki rakastaa Tiivitaavei, jos ei rakasta ni ne on piilohomoi.
^
Siis tämäkö on järkevää argumentointia by JanitaSlim? :shock:

No, itse olen tyhmä blondi, joten en tätä sen enempää jouda enää ihmettelemään :lol: .
Vastaus siihen teidän lässytykseen, että jos et tykkää homoista niin ite oot homo. Niin lastentarha vastaa kuin sinne huudellaan :D Naisena en ees voi olla homo.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Jatketaas tätä ketjua. Onko allaoleva viesti sääntöjen 4 (viestien odotetaan tuovan keskusteluun sisältöä) ja 7 (yleinen netiketti) mukaista?
Carelin kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 8:29 pm Miten tuollaisesta homojen persereiältä haisevasta kämpästä saa sen hajun pois ennen myyntiä. Pitääkö käyttää jotain otsonointilaitetta vai hyvitetäänkö se jotenkin hinnasta.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Picaro
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Picaro »

Minulla ei ainakaan ole kyllä mitään homoja vastaan. Yksi ja sama mulle kuka peuhkaa kenen kanssa näinä päivinä.
Pride tosin alkaa tulla jo korvista ulos ja alkaa nykyään vituttamaan pelkkä sateenkaaren näkeminen !
J. D. Vance kuvaili Suomea "pahaksi sosialistivaltioksi" ja kertoi että "suomalaisten veronmaksajien rahat menevät pääasiassa sosiaalitukien maksamiseen ja maahanmuuttajien elättämiseen."
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Juu näin on. Oikeastaan minua huvittaa aika lailla homofobia siksi, koska mulla on useita ystäviä jotka on homoja sekä lesboja.
Ei noita kavereita kiinnosta heterot sitten pätkänkään vertaa, ei siitä suunnasta tule sitä vastakaikua jota haluavat.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Picaro kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 9:54 pm Minulla ei ainakaan ole kyllä mitään homoja vastaan. Yksi ja sama mulle kuka peuhkaa kenen kanssa näinä päivinä.
Pride tosin alkaa tulla jo korvista ulos ja alkaa nykyään vituttamaan pelkkä sateenkaaren näkeminen !
Ihan sama juttu. Näitä homofobia juttujakaan ei jaksa koko ajan lukea.
Tunnen paljon homoja ja niitä on kavereinakin. Tullut vuosien varrelta työn puolesta. Niissä on kusipäitä kuten heteroissakin. Tietäisitte miten paljon ne arvostelee ihmisten ulkonäköä, varsinkin naisten. Ja kyllä, kuolaavat myös heteromiesten perseiden perään jos jollain on hyvä berberi. Todella monilla on mt-ongelmia ja uudet juorut kuulee heiltä.

Carelin jutut naurattaa ja tiedän kyllä et moni homokin niille nauraisi. Täällä nyt loukkaannutaan joidenkin kaappihomojen puolesta.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Picaro kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 9:54 pm
Iso osa homoista ja lesboista on kanssasi täysin samaa mieltä. Koko pride on menettänyt alkuperäisen merkityksensä normi homojen ja lesbojen tapahtumana, muistuttamassa meitä heidän oikeuksistaan tasa-arvoisina kansalaisina muiden kansalaisten joukossa.

Sillä mihinkä on pride nyt luisunutkaan? Täpö turvoksissa kaiken maailman tuhannen eri "muun-sukupuolisen" queerin ja kesäkurpitsan hanuriintyöntäjän pelleporukkaa. En ala tässä nyt kaikkia luettelemaan, mutta viimeisin non-binary-trendi "kirurgialla-munat-pois-ja-sitten-ollaan-tyttöjä" -ideologia on yksi surullisimmista. Ja mitä pirun virkaa joillakin palestiinanlipuilla on pride-marssissa? Johan se sateenkaari-lippukin on muutettu lisäkolmiolla sellaisen muotoiseksi. Mukaan mahtuu jopa kommunistinen blm-aate.

Homoilla ja lesboilla on jo uusi järjestö "I Am Not Queer.!!", joka on irrottautunut nykyiseksi muuttuneesta lbgtq+++ sateenkaari-porukasta, mutta tottahan toki sekään ei hetkessä poista sitä tosiasiaa, että toistaiseksi on vielä sakkia, joka vihaa homoja kuin ääri-islamistit konsanaan.
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Cadi John kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 8:25 am
Ihan sama juttu. Näitä homofobia juttujakaan ei jaksa koko ajan lukea....

...[clipety clippety clipp]..

Carelin jutut naurattaa ja tiedän kyllä et moni homokin niille nauraisi. Täällä nyt loukkaannutaan joidenkin kaappihomojen puolesta.
Vaan tulikos se "freudilainen" homofobian itsepuolustus nyt sitten silti sinultakin? :roll: 8)
X X X X X
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 8:41 am
Ihan sama juttu. Näitä homofobia juttujakaan ei jaksa koko ajan lukea....

...[clipety clippety clipp]..

Vaan tulikos se "freudilainen" homofobian itsepuolustus nyt sitten silti sinultakin? :roll: 8)
Haha taisit ottaa itseesi ;)
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Mennäänkö tässäkin taas siihen että niputetaan saman yleistyksen alle useampi eri asia, eli tämän homoviha - otsikon alle niputetaan kaikki homoihin negatiivisesti suhtautuminen vaikka kyseessä ei olisi varsinaisesti viha tai vihaaminen.

Itse en vihaa homoja, siedän heitä siinä missä muitakin yleisesti normaalisti käyttäytyviä ihmisiä, tunnen joitakin joiden kanssa olen silloin tällöin tekemisissä enkä minä heitä mitenkään vihaa, ihan hyvin olen tullut toimeen heidän kanssaan kun sitä homoutta ei tuoda mitenkään esille eikä oteta puheenaiheeksi jotenkin merkittävänä asiana.

Mutta sitten toisaalta, homoutta miesten kesken sisimmässäni inhoan ja koen sen ajatuksenakin vastenmieliseksi, siksi minuakin ärsyttää nämä pride ja sateenkaari tuputukset ja niiden esille tuominen, ei sitä heterouttakaan kaduilla ja puistoissa mainosteta niin miksi homoudesta pitäisi tehdä jokin mainostamisen arvoinen numero?

Ja niihin "olet selvästi kaappihomo" kommentteihin vastaan jo etukäteen että dream on, en todellakaan ole, todennäköisesti oksentaisin tai kokisin ainakin täydellisen munien lerpahtamisen jos joutuisin kosketuksiin miehen perseen tai munien kanssa :mrgreen:

Eli ehkä minulla jonkinlainen homofobia on, mutta se ei ole vihaa.
OnyxPhoenix
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

Kumma juttu mutta itse en oikein osaa pitää kahta kaunista nuorta naista yhdessä edes mitenkään erikoisena lesboiluna. :mrgreen:
Itsekin varmaan koittaisin jos olisin kaunis nuori nainen. :D
Tosin harvemmin sellaisia näkyy, mutta ei se minua haittaa ollenkaan jos tällaista näen.

Sitten taas "rekkalesbot", vihreähiuksiset läskit sun muut erikoisuudet lesboilemassa aiheuttaa epämiellyttäviä väristyksiä, samoin kuin homoilukin.

En kuitenkaan pysty vihaamaan. Siinähän sitten homoilevat ja rumat naiset lesboilevat. Epämiellyttäväähän sitä on nähdä, mutta vihan tunteeseen tarvitsen jotain oikeasti pahaa sytykkeeksi. Onneksi kuitenkin hyvin harvoin törmään mihinkään tällaiseen.

Olen kai sitten jonkinlainen puolikonservatiivinen esteetikko.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ke Maalis 26, 2025 2:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JanitaSlim
Ben Matlock

SYLWAR kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 12:58 am Juu näin on. Oikeastaan minua huvittaa aika lailla homofobia siksi, koska mulla on useita ystäviä jotka on homoja sekä lesboja.
Ei noita kavereita kiinnosta heterot sitten pätkänkään vertaa, ei siitä suunnasta tule sitä vastakaikua jota haluavat.
Miten voi olla sekä homo, että lesbo? No ehkä Ruotsissa on vielä muita maita suuremmat ongelmat identiteetin kanssa :D

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Carelin
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Picaro kirjoitti: Ti Maalis 25, 2025 9:54 pm Minulla ei ainakaan ole kyllä mitään homoja vastaan. Yksi ja sama mulle kuka peuhkaa kenen kanssa näinä päivinä.
Ihan sama juttu. Näitä homofobia juttujakaan ei jaksa koko ajan lukea.
Tunnen paljon homoja ja niitä on kavereinakin. Tullut vuosien varrelta työn puolesta. Niissä on kusipäitä kuten heteroissakin. Tietäisitte miten paljon ne arvostelee ihmisten ulkonäköä, varsinkin naisten. Ja kyllä, kuolaavat myös heteromiesten perseiden perään jos jollain on hyvä berberi. Todella monilla on mt-ongelmia ja uudet juorut kuulee heiltä.

Juu ei itsellä mitään homoja vastaan ja heitä tunnen jonkin verran. Tämä sateenkaariöyhötys kyllä on vastenmielistä. Tutut homot kyllä samaa mieltä siitä. Kyllä mä kuitenkin väitän, että homoilla paljon mt ongelmaa tai muuten hyvin erikoisia persoonia. On toki fiksujakin varmaan valtaosa.
Tietyt ihmiset ovat niitä, kun loukkaantuu joka helvetin asiasta.
Paikalla
Sarjahurmaaja
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sarjahurmaaja »

Mun suhtautuminen homoihin on ikään kuin verrattavissa vaikka Jehoviin ja muihin hihhuleihin. Homma on ihan OK eikä se ole multa mitenkään pois mutta tarvitseeko sitä ihmisten kotiovillle, turuille ja torille tulla mainostamaan.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

damfin kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 10:36 am Mennäänkö tässäkin taas siihen että niputetaan saman yleistyksen alle useampi eri asia, eli tämän homoviha - otsikon alle niputetaan kaikki homoihin negatiivisesti suhtautuminen vaikka kyseessä ei olisi varsinaisesti viha tai vihaaminen.
Näinhän se nykyään menee. Kaikki negatiivinen kommentointi yritetään vääntää vihaksi kommentoinnin kohteen viiteryhmään kohdistuvaksi vihaksi.
Edellistä hallitusta jos arvosteli, niin se oli naisvihaa. Yksittäistä julkisuudessa olevaa homoa jos arvostelee, niin se on homovihaa. Kun eihän se että joku sanoo Niko Saarisen olevan "vitun ärsyttävä tyyppi" voi johtua siitä, että Niko Saarinen on vitun ärsyttävä tyyppi, vaan kyse on pakko olla homovihasta.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
JanitaSlim
Ben Matlock

Rescuer kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 9:05 pm Näinhän se nykyään menee. Kaikki negatiivinen kommentointi yritetään vääntää vihaksi kommentoinnin kohteen viiteryhmään kohdistuvaksi vihaksi.
Edellistä hallitusta jos arvosteli, niin se oli naisvihaa. Yksittäistä julkisuudessa olevaa homoa jos arvostelee, niin se on homovihaa. Kun eihän se että joku sanoo Niko Saarisen olevan "vitun ärsyttävä tyyppi" voi johtua siitä, että Niko Saarinen on vitun ärsyttävä tyyppi, vaan kyse on pakko olla homovihasta.
Niko on oikein mukava mies. Tunnen omakohtaisesti. Kaikkia ei voi miellyttää seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta.

Vastaa Viestiin