Rahanhimo ja elintason säilyttämisen kiima voivat olla yllättävänä suuria.
Lainaukset
-NILS-
Hienoa, laitatko kohtia, jos jotakin uutta käy ilmi, kun ehdit - ja jos tietoja saa jakaa?
Oliko Karl Lentsröm molempien yhteinen tuttu, kun Puhakka oli haluton nimeä kertomaan?9.10.2024 Nordmo ja Puhakka keskustelevat tekstiviestein. Nordmo yrittää udella
Puhakalta tämän uuden miesystävän henkilöllisyyttä. Puhakka vastaa kertovansa
sen sitten kun on valmis.
11.10.2024 Nordmo on saanut Puhakan uuden miesystävän henkilöllisyyden
selville. Hän tekee lukuisia google-hakuja kyseiseen henkilöön liittyen ja etsii
muun muassa tämän osoitetta.
Nordmo oli kertonut
Määttäselle, että tämä jättäminen ja pettäminen olivat hänelle liikaa.
KL oli ollut saman miehen kanssa suhteessa toistakymmentä vuotta, joten ei ollut kaapissa, eikä ollut naisen kanssa naimisissa. *huoh*JanitaSlim kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:57 pmJos Karl olis kaapissa niin miksi ihmeessä olisi julkaissut päivityksensä uurnan kanssa faboon? Ei natsaa ei.Julius de Eila kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 1:39 pmMä oon nyt oikein tosissani yrittänyt muistella menneitä ja mulla on nyt sellainen muistikuva, että KL oli suhteessa naisen kanssa silloin, kuin Rolf ja Janne laittoivat hynttyyt yhteen eli mun mielestä KL on bi, kuten Rolf.MLV kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 12:05 pm Saattoi olla jonkinlainen virallinen tunnustus parisuhteelle JP:n kanssa, ...
KL ei ole halunnut tulla julkisuuteen minkäänlaisilla lausunnoilla, joten jäin miettimään, olisiko vielä virallisesti kaapissa, mutta mediahuomion vuoksi ovi ei ole pysynyt kokonaan kiinni?
KL oli myös tyhjentänyt puhelimensa, kun tieto henkirikoksesta tuli. En ole yllättynyt. Taisi alkaa pelottamaan julkisuus. Ensireaktiona mielenkiintoinen. Olen aikaisemmin viestitellyt, että kyseessä olisi aito rakkaus KL ja Jannen välillä. Nyt jotenkin alkaa vaaka menemään ihastuksen puolelle.Vilmavain kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 1:32 pm ... todistajien nimet ovat julkista tietoa, mutta KL ei. Nimi on joka kohdassa mustalla.
Kaiken perusteella Puhakka rakasti vain itseään ja rahaa. Teki sitten sen eteen hommia perseellään.Julius de Eila kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 2:09 pmKL oli myös tyhjentänyt puhelimensa, kun tieto henkirikoksesta tuli. En ole yllättynyt. Taisi alkaa pelottamaan julkisuus. Ensireaktiona mielenkiintoinen. Olen aikaisemmin viestitellyt, että kyseessä olisi aito rakkaus KL ja Jannen välillä. Nyt jotenkin alkaa vaaka menemään ihastuksen puolelle.Vilmavain kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 1:32 pm ... todistajien nimet ovat julkista tietoa, mutta KL ei. Nimi on joka kohdassa mustalla.
KL oli TM ja Jannen yhteinen tuttu. Janne varmaan olisi kertonutkin nimen Rolfille, mutta vahva epäilys, että KL ei halunnut. Tutkijankammiossaan viihtyvänä boomerina julkisuus on hänelle kammotus.Oliko Karl Lentsröm molempien yhteinen tuttu, kun Puhakka oli haluton nimeä kertomaan?
Olisiko kiista koiran hoidosta ollut tämä (Nordmon ystävän kuulustelu):Kaivelija kirjoitti: Ke Maalis 26, 2025 5:13 am En myöskään tajua miksi baletissa käyntiin ylipäätään tarvitaan koiralle hoitajaa. Eikö riitä, että käyttää koiran ulkona, käy baletissa, ja käyttää sen taas ulkona kun tulee takaisin? Eihän baletti kestä väliaikoineen kuin jotain 2-3 tuntia. Kyllähän koira voi olla kotona yksin pidemmänkin ajan ( esim. 8h työpäivän plus matkat ).