Ei ole lihava, on erittäin seksikäs kuten useimmat kolumbialaisnaiset.ViidakonCasanova kirjoitti: Pe Maalis 28, 2025 3:21 am Lähinnä sitä ihmettelin, että toihan on ihan helvetin lihava. Miten lihava nainen voi olla alikersantti? Luulisi olevan jotain kuntoisuusvaatimuksia.
Karla Karmala sai tuomion sotilasrikoksesta
Re: Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokas Karla Karmala syytteessä sotilasrikoksesta
Re: Kokoomuksen eduskuntavaaliehdokas Karla Karmala syytteessä sotilasrikoksesta
Tuomio: 60 päiväsakkoa.
Kaksi erityistä huomiota:
Hän itse kiistää syyllistyneensä rikokseen. Kyse oli hänen mukaansa vain ronskista huumorista. Näin ollen voimme päätellä, että tämän ihmisen päässä on jotain vialla, kun tuvallinen alokkaita ei pidä häntä vitsikkäänä, mutta omasta mielestään hän sellainen on.
Toinen huomio tukee tätä naisvallankäyttöoletusta, koska hän on ilmeisesti ottanut juuri naisalokkaan hampaisiinsa. Kilpailijat lyttyyn siis, ehkä alokas oli hoikempi, kauniimpi, mukavampi ja muiden alokkaiden keskuudessa suositumpi. Tästä syystä Karmala varmisti omintakeisen huumorinsa keinoin, että vain hänet nähdään alfakissana.
Kertoo huonosta itsetunnosta, empatiakyvyn puutteesta, heikosta tilannetajusta ja osin ehkä myös kasvatuksen mukanaan tuomasta ylemmyydentunteesta: "et sä tiedä kuka mä oon?". Uskokaa tai älkää, joillekin superkuuluisan iskelmälaulajan tyttärenä olo nousee päähän. Armeijan esimiestehtävät sitten tarjosivat hänelle täydellisen alustan toteuttaa itseään, eli oikeastaan vain paljastaa todellisen luonteensa. Niinhän hän itsekin sanoi; ei koe tehneensä mitään rikollista. Hän on siis ilmeisesti niitä ihimisiä, joilla on omasta mielestään moiseen oikeus. Vika on kuulijoissa, kun eivät hyvää läppää tajua.
Hän itse kiistää syyllistyneensä rikokseen. Kyse oli hänen mukaansa vain ronskista huumorista. Näin ollen voimme päätellä, että tämän ihmisen päässä on jotain vialla, kun tuvallinen alokkaita ei pidä häntä vitsikkäänä, mutta omasta mielestään hän sellainen on.
Toinen huomio tukee tätä naisvallankäyttöoletusta, koska hän on ilmeisesti ottanut juuri naisalokkaan hampaisiinsa. Kilpailijat lyttyyn siis, ehkä alokas oli hoikempi, kauniimpi, mukavampi ja muiden alokkaiden keskuudessa suositumpi. Tästä syystä Karmala varmisti omintakeisen huumorinsa keinoin, että vain hänet nähdään alfakissana.
Kertoo huonosta itsetunnosta, empatiakyvyn puutteesta, heikosta tilannetajusta ja osin ehkä myös kasvatuksen mukanaan tuomasta ylemmyydentunteesta: "et sä tiedä kuka mä oon?". Uskokaa tai älkää, joillekin superkuuluisan iskelmälaulajan tyttärenä olo nousee päähän. Armeijan esimiestehtävät sitten tarjosivat hänelle täydellisen alustan toteuttaa itseään, eli oikeastaan vain paljastaa todellisen luonteensa. Niinhän hän itsekin sanoi; ei koe tehneensä mitään rikollista. Hän on siis ilmeisesti niitä ihimisiä, joilla on omasta mielestään moiseen oikeus. Vika on kuulijoissa, kun eivät hyvää läppää tajua.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
No kyllä Karmalasta sitten rikollinen leivottiin.
Olisi tosi hauska tietää tuon läskin oma Cooper-testin tulos. Todennäköisesti se on nolla metriä, kun juuri silloin oli kipeänä. Uusinnan aikana oli jo tosikipeänä. Ja varmasti noi läskit on hankittu HK:n sinistä jäystäen sohvalla. Toihan ei ole lihava, vaan läski.
Taistelee perseen leveydestä tasaisesti Fatimin kanssa, jompi kumpi johtaa yhdellä HK:n sinisellä.
Voisihan joku käydä kiskaisemassa vaalitapahtumassa tältä housut nilkkoihin, mutta kannattaa varata aika terapeutille ennen sitä, sillä näky voi järkyttää paatuneenkin henkilön.
Keski-Suomen Kokoomuksen airut aivan selvästi. Vetää valtuustoon 30 kokkaria imussaan valtavalla äänivyöryllä. Eli ääniä tulenee sellaiset 12 kappaletta. Tuo äänimäärä johtuu siitä että dementikoillakin on aika usein vielä äänioikeus.
Olisi tosi hauska tietää tuon läskin oma Cooper-testin tulos. Todennäköisesti se on nolla metriä, kun juuri silloin oli kipeänä. Uusinnan aikana oli jo tosikipeänä. Ja varmasti noi läskit on hankittu HK:n sinistä jäystäen sohvalla. Toihan ei ole lihava, vaan läski.
Taistelee perseen leveydestä tasaisesti Fatimin kanssa, jompi kumpi johtaa yhdellä HK:n sinisellä.
Voisihan joku käydä kiskaisemassa vaalitapahtumassa tältä housut nilkkoihin, mutta kannattaa varata aika terapeutille ennen sitä, sillä näky voi järkyttää paatuneenkin henkilön.
Keski-Suomen Kokoomuksen airut aivan selvästi. Vetää valtuustoon 30 kokkaria imussaan valtavalla äänivyöryllä. Eli ääniä tulenee sellaiset 12 kappaletta. Tuo äänimäärä johtuu siitä että dementikoillakin on aika usein vielä äänioikeus.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Re: Karla Karmala sai tuomion sotilasrikoksesta
Tuo on hyvin totta!! Veri truu. Karseimmat kokemukset viherpiipertäjä- (EN itse ole) ja terveydenhuoltosektorilta.Salmari kirjoitti: Ma Maalis 24, 2025 5:57 pm On kyllä harvinaisen kusipää ämmä.
Näin naisena voin sanoa, että ikävä kyllä harva nainen soveltuu johtajaksi
Ettei nyt mennä ihan kiusaamis-/loukkaamislinjalle niin mietin, saisiko oikealla stailauksella tuosta kuuman kuubalaisdominakissan? Nyt löytyy vain tiukalla mummonutturalla ja pyöreillä kasariglasögoneilla 'tyyliteltyjä' kuvia, sekä 'söpöjä' äiti-/tytär kuvia ajalta, jolloin hän on nuorempi. Ei varmaan siltikään kuumimmista päästä. En sanoisi 'läskiksi' vaan ihan tyypillisesti kolumbialaisen geeniperimän tuomaa uhkeutta ja muhkeutta. Tajuakoohan tuo edes ikinä, millaisen lottovoiton on saanut jo pelkästään siitä, että adoptoitu Suomeen?!
Jos tällaista p*skaa tapahtuisi vaikka opettaja-oppilaat -suhteessa jossain leirikoulussa niin tuntuu, että rangaistus olisi ollut tuntuvampi. Tuollahan voi nyt vaan pyyhkiä siitä tissiposkien välistä.
E: Automaattisen tekstinsyötön järjettömyydet x 2.
Täst´eteenpäin päivitetyn otsikon voimin
-NILS-
-
koulutuspäällikkö
- Sabrina Duncan
Kilot on varmaan tulleet intin jälkeen, onhan tossa miltei kolme vuotta aikaa.ViidakonCasanova kirjoitti: Pe Maalis 28, 2025 3:21 am Lähinnä sitä ihmettelin, että toihan on ihan helvetin lihava. Miten lihava nainen voi olla alikersantti? Luulisi olevan jotain kuntoisuusvaatimuksia.
Taitaa pällitestissä menestyminen ratkaista johtajakoulutukseen pääsyssä, ellei sitten muuten ole täysi tumpelo.
-
ViidakonCasanova
Instagramin perusteella oli jo vaikeasti lihava ennen inttiä, hämmästyttävää. Varmasti vähän laihtunut palveluksen aikana, mutta suoritustaso pakostikin ollut surkea. Oon nimittäin ihan timmissä kunnossa olevia naisiakin nähnyt jotka käyneet intin, ja silti se naisen geneettinen fysiikka vaan rajoittaa suorittamista aika paljon.koulutuspäällikkö kirjoitti: Pe Maalis 28, 2025 4:49 pm
Kilot on varmaan tulleet intin jälkeen, onhan tossa miltei kolme vuotta aikaa.
-
BLOFELD007
- Harjunpää
Minkäslaisilla suhteilla Karmala olis voinut päästä aliupseeriksi.. ? Äiti kunnettu viihdetaitelija, isä erityisopettaja, olisko heillä suhteita puollustusvoimiin..Luupää kirjoitti: Pe Maalis 28, 2025 11:26 am ⬆
Jos malttaisit lukea ketjua edes vähän niin moni asia selviäisi ihan sillä.
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 6#p1779676
Tuon lisäksi neidon lähipiiri on voinut onnistua vaikuttamaan natsojen myöntämiseen. Eli Karla Karmala on saattanut saada ne enemmän tai vähemmän suhteilla.
Rehelliseksi ja luotettavaksi tunnettu
-
Varvikello
- Sabrina Duncan
Eipä sitä tiemmä sukutaustoja katsella. Johtamaan sopiva tyyppi, laitetaan aukkiin. Nainen, tommoinen Karlan kokoinen... en ole koskaan naisiltani kysynyt mutta voisin olettaa että tommoisilla rinnoilla voi olla vaikeaa juosta. On noita nähty että lenkkejä vedetään ja onnistuu ja tykätään. Miksei, nainenkin ryhmänjohtajaksi. Valta ja vastuu pitää sovittaa.
Jouduin, huom. jouduin, linnakkeen varusmiespäivystäjäksi koska kaikki alikessut lähtivät leirille. Ilman sen suurempaa koulutusta piti vahtia varusmiestovereita. En pitänyt tehtävää hyvänä, pahemminkin pahana. Miksi minut, tavallinen tykkimies, laitetaan vastaamaan varuskunnan toiminnasta. Ohjaa siinä sitten kavereiksi muodostuneja tyyppejä ilmoittautumaan paikallaoleviksi, annat luvan lähteä syömään, käsket siivoamaan... Hell no. Olihan siinä PU, muistaakseni jopa everstin arvoinen, jonka sitten sai herättää ja herra isoherraa vaivata.
Mulla ei venemiehenä ollut varsinaista ryhmänjohtajaa, vain "härnätty" ylivääpeli. Toki varusmiesjohtajat olivat korkeampiarvoisia mutta nekin tajusivat että venemies on veneessä päällikkö ja veneellä mennään maihin ja lomille, nekin ottivat ns. rennosti. Näkivät että me ollaan niiden bussikuskeja ja veneessä on eri säännöt kuin maissa. Jopa upseeria sai komentaa koska oli itse veneen päällikkö.
Otapa tonne sitten joku adoptiotyttö, ties mistä taustasta. Voi olla hyväkin varusmiesjohtaja mutta nyt kun on nähty, ei karla ollut se paras.
Jouduin, huom. jouduin, linnakkeen varusmiespäivystäjäksi koska kaikki alikessut lähtivät leirille. Ilman sen suurempaa koulutusta piti vahtia varusmiestovereita. En pitänyt tehtävää hyvänä, pahemminkin pahana. Miksi minut, tavallinen tykkimies, laitetaan vastaamaan varuskunnan toiminnasta. Ohjaa siinä sitten kavereiksi muodostuneja tyyppejä ilmoittautumaan paikallaoleviksi, annat luvan lähteä syömään, käsket siivoamaan... Hell no. Olihan siinä PU, muistaakseni jopa everstin arvoinen, jonka sitten sai herättää ja herra isoherraa vaivata.
Mulla ei venemiehenä ollut varsinaista ryhmänjohtajaa, vain "härnätty" ylivääpeli. Toki varusmiesjohtajat olivat korkeampiarvoisia mutta nekin tajusivat että venemies on veneessä päällikkö ja veneellä mennään maihin ja lomille, nekin ottivat ns. rennosti. Näkivät että me ollaan niiden bussikuskeja ja veneessä on eri säännöt kuin maissa. Jopa upseeria sai komentaa koska oli itse veneen päällikkö.
Otapa tonne sitten joku adoptiotyttö, ties mistä taustasta. Voi olla hyväkin varusmiesjohtaja mutta nyt kun on nähty, ei karla ollut se paras.
- Birch Tree Headland
- Martin Riggs
Hyvä että tämä oksetus sai edes jotain seuraamusta, vaikka ei lähimainkaan ansionsa mukaan.Sipi kirjoitti: Pe Maalis 28, 2025 1:17 pm Tuomio: 60 päiväsakkoa.
"You Need A Fucking Kick Up The Ass For Being A Bitch, Cunt, Gold-digging Whore - With A Pussy Son."
"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."
- Mel
"I Deserve To Be Blown - FIRST - Before The Fucking Jacuzzi."
- Mel
Kyllä. Todellakin olen samaa mieltä.Birch Tree Headland kirjoitti: To Huhti 10, 2025 12:50 pm
Hyvä että tämä oksetus sai edes jotain seuraamusta, vaikka ei lähimainkaan ansionsa mukaan.
Hauskaa ajankuvaa, kun juttelin juuri viime viikonloppuna armeijasta lomilla olevan kuopukseni kanssa (poika) ja kysyin ihan tätä keissiä silmälläpitäen, että mitä hän ajattelee asiasta. Tuli kuin tykin suusta, että "Kessua totellaan vaikka vituttaisi. Kaikki siellä on riistaa, laumana mennään ja laumana kärsitään".
Kun sitten kysyin, mitäs hän on mieltä tästä housujen alasvetämisestä, hieronnan vaatimisesta, miespuolisten alokkaiden punkassa makoilusta jne. hän sanoi, että "Se vähän riippuu. Näytäs vielä sen muijan kuvaa" .
Kysyin, että miten itse toimisit. Hän sanoi, että säännöt ovat selkeät. Jos joku uhkailee ei alempiarvoisen tarvitse enää puhutella/ kunnioittaa. Saa ottaan levon ja sanoa mitä ajattelee. Toinen asia on, että jos joku käy kiinni saa puolustaa itseään vaikka olisi eversti kyseessä.
katsottuaan Karmalan kuvaa hän mietti hetken ja totesi: "jos tämä lähtisi mua hitsaamaan ihan tosissaan, odottaisin että se tekee yhden virheen ja sanoisin että painu kilpasika vittuun mun silmistäni. Ei siinä oikein muuta voi".
Hmm. Surullista omalla tavallaan kyllä.
Erikoinen, kova ja hyvin irrallinen mikroyhteiskunta tuo armeija ja suljetut kasarmit. Ja siksi on entistä tärkeämpää, että siellä noudatetaan tiettyjä pelisääntöjä ja mädät omenat poimitaan ajoissa pois.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
-
viivahattu
- Watson itse
Koska laki sanoo, että sotilasarvon voi menettää yli kahden vuoden ehdottoman vankeustuomion tai valtio- tai maanpetostuomion myötä.