nellamarkkanen kirjoitti: To Maalis 13, 2025 3:24 pm
Mind Over Matter kirjoitti: To Maalis 13, 2025 10:27 am
nellamarkkanen kirjoitti: Ke Maalis 12, 2025 10:32 am
Hei.
Ihan aiheesta tein rikosilmoituksen. Kyseessä oli lapsiavioliiton kaltainen manipulointisuhde, jossa en ole enää vuosiin ollut. En ole tämän henkilön puolella. Olen pyytänyt ylläpitoa poistamaan tämän ketjun ja toivoisin muitakin pyytämään sitä ylläpidolta.
Nella
Vaikea pysyä kärryillä näistä käänteistä.
- Aikuinen 45v mies kutsuu 11v lasta morsiamekseen ja aloittaa parisuhteen tämän kanssa
- Aikuinen mies on henkisesti väkivaltainen ja manipuloiva vuosien ajan
- Kun lapsi on aikuinen, yrittää puolustaa tätä miestä. Ymmärtää pian, että mies teki väärin
- Aikuinen lapsi lähtee pois suhteesta ja tekee rikosilmoitukset aiheesta ja hakeutuu ammattiavun piiriin
- Aikuinen mies vainoaa tätä nyt aikuista lasta, jakaa hänestä netissä valheellista tietoa, uhkailee ja yrittää vääristellä asioita
Siinä käänteet
Nella, hei se joka leikkiin lähtee...niin pitää vähintään puhua totta:
"- Aikuinen lapsi lähtee pois suhteesta ja tekee rikosilmoitukset aiheesta ja hakeutuu ammattiavun piiriin"
Paskat Sä mitään mistään suhteesta lähdit. Uuno Eemeli, laitanko taas tähän liittyvän viestin sivustolle? No laitan. Heti ensimmäisenä viesteistä:
https://ilmiantajat.blogspot.com/2024/0 ... is-is.html
Nella, miehiltä odotetaan jotain. Kun kosin ex-aviovaimoani Jaanaa, hyppäsi syliini ja sanoi: "Sun elämäntehtävä on rakastaa mua."
Sen jälkeen vittu heittäyty sohvalle ja luuli olevansa haluttavan näköinen. Olin idiootti, kun luulin, että innostuisi joskus edes siivoamaan tai laittamaan mulle ruokaa. Kun tulin perjantaina töistä ja otin jääkaapista siiderin, kun olin huippukunnossa (90 kiloa, pelkkää terästä): "Taasko sä alat ryyppäämään?"
Nella, kuvailit aviomiestäsi 12.8.2023, kun viimeksi pidemmän puhelun mulle soitit tyyliiin: "Hän kerää kissankakat, imuroi ja tekee ruokaa."
Mä olisin odottanut, että aviovaimo sanoo aviomiehestään: "Mies on aivan James Bond. Tietää elämäntarkoituksen, pyyhkii mulla lattiaa, ja vie mua kuin riepua, mutta tulee aina yöksi meille kotiin."
Nella, mikä on naisen elämäntehtävä? Kerätä materiaalia? Vittuilla miehelle, vaikka ette pärjää meille viime kädessä yhdessäkään aiheessa. Teidän pitäisi olla superonnellisia, kun hyvä mies ja miehekäs mies teidät löytää. Mutta Suomessa teidät on manipuloitu aivan päin vittua luulemaan, että olette jotenkin erikoisia.
Todellisuudessa nainen on vain sarja erilaisia reikiä. Me rakastetaan teitä, koska meidät miehet on ohjelmoitu niin. Koska meidät on ohjelmoitu pitämään heikommistamme huolta.
Mies antaa varmasti henkensä naisen puolesta -- se on meidän dna:ssa. Mitä on teidän dna:ssa? Mennä Onlyfansiin ja hymyillä kameralle perse paljaana?
Nella, mikä on omasta mielestäsi funktiosi tässä maailmassa? Eli mitä Sä täällä niinko varsinaisesti touhuat? Kun muutit 18-vuotiaana Hesaan perässäni (vastoin tahtoani) pelasit sängylläni banaanipeliä. Ja yritit käydä munistani kiinni, vaikka olin 7 vuotta vääntänyt rautalangasta, etten enää lähde seksisuhteeseen ilman avioliittoa.
Nella, ja Sua yhteiskunta ja oikeusjärjestelmä paapoo. No voihan Sun vittu.
Mitä Jeesus on tästä kaikesta pelleilystä mieltä:
https://www.youtube.com/watch?v=NDTzcFgUiz4
Ja, Nella, silti mä rakastan Sua. Sanoin Sulle, jo kun olit 11 v, että rakastaisin Sua vaikka olisit 100-vuotias noita-akka. Koska olit pikkasen munkin tytär, kun tapailin äitiäsi. Ehdin rakastua Suhun. Ja kun käräjäoikeudessa erikoissyyttäjä Pia Mäenpää sanoi, että "Olet sanonut rakastavasi Nellaa 56 kertaa." Vastasin: "Niinkö vähän."
Joku voi tarttua sanavalintaani, että rakastuin Nellaan, enkä vain rakasta Nellaa. Kyllä minä rakastuin. Ja, kertokaa mua terveemmät, miten pieneen tyttöön voi olla rakastumatta?
https://www.youtube.com/watch?v=o8mGE-m3ZlU
Ja ihan varmasti olin perseesi perässä, kun en kopaissut Sua edes, kun muutit 18-vuotiaana Hesaan. Ja olit kasvanut ruhtinaalliset 1 sentin pituutta siitä, kun olit 12 v.
Nella, maailmanloppu häämöttää. Murhainfon lukijat, perehtykää johonkin. Tehkää jotain järkevää.