No näin minulle tämä on kyllä kerrottu. Jos sinulla on jotain vastaväitteitä, ettei johdu tästä testosteroni boostista, joka kohdussa tulee ja tekee meistä heteromoehiä. Kerro ihmeessä. Lääketieteen tohtori, sisätautien ylilääkäri näin tämän minulle kertoi.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Huhti 01, 2025 4:26 pmJaa'a juu..??Carelin kirjoitti: Ma Maalis 31, 2025 7:28 pm
Mun mielestä homous on sairaus. Se on puutostila joka on testosteronin vähyyttä kohdussa olon aikana. Testoboosti tulee vaimeampana. Näin sisätautilääkäri minulle sen kertoi. Onhan siinä silloin kysymyksessä sairaus, vaikka sitä ei tietenkään nykyisellään niin saisi sanoa.
Sun kannattais laittaa kyllä paperit vetämään Karoliiniseen instituuttiin, joka jakaa lääketieteen Nobel-palkinnot.
Itse tosin olen sinne myös laittamassa tutkimukseni, jonka mukaan homoviha ja siihen liittyvä, oman kokemuksen ulkopuolinen homoinho, aiheutuvat kroonisesta pillunpuutteesta, joka pidemmän ajan sisällä johtaa vakavaan pillunpuute-anemiaan.
Tavallisimmin se ensioirehtii karkeana härskiläisyytenä, joka ilmenee niin käytöksessä kuin etenkin verbaalisen ulosannin sisällössä. Hieman samalla tevoin kuin vaikkapa joillakin altzheimerin taudin potilailla taudin alkuvaiheessa.
Mielestäni silloin on kysymyksessä sairauden kaltainen tila, jossa poikavauva on jäänyt vähän feminiiniseksi ja tulevaisuudessa homoiluun taipuvaiseksi.
Toinen vaihtoehto toki on se, että jos ei ole somaattinen häiriö, niin on psyykkinen häiriö. Se ei missään nimessä ole luonnollinen tila, vaikka sitä luonnossa esiintyykin. Se on silti normeista poikkeava vinksahdus. Sen nyt sanoo järkikin, kun sama pari ei voi edes lisääntyä.
Itsellä ei ole mitään homoja vastaan ja tunnen heitä. Tämä jatkuva länkyttäminen normaalista ja sen ihanuudesta on kuitenkin vastenmielistä. Ei se mitään normaalia biologiaa ole. Vääristynyttä ja ihmisolennon häiriötila. Homot ovat tietenkin ihan samoja ihmisiä kuin me heterotkin, eikä kaipaa mitään syrjintää. En mä kuitenkaan mitenkään ihaillen heitä katso.