https://maps.app.goo.gl/8uvtyxpth7CxgnNNALehtotie 11, 67400 Kokkola
Lyhennetty
-NILS-
https://maps.app.goo.gl/8uvtyxpth7CxgnNNALehtotie 11, 67400 Kokkola
Oli niin tai näin, ukolle kuitenkin tärpätti maistunut jonkun aikaa ja ei ole yksi tai kaksi kertaa kun on ottanut mies kierroksia ja riehunut. Ja nyt näemmä sitten napsahti kunnolla.Juxx88 kirjoitti: To Huhti 03, 2025 12:23 pm Huhujen kans näköjään pitää olla varuillaan enempiki. Kuulemma ei oo edes mäkisen talo vaan naapuri.
Tämän kuulin kans. Timo olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km päästäZipMint kirjoitti: To Huhti 03, 2025 12:18 pm Huhun mukaan ampuja ei ole Romu Mäkinen itse vaan toinen henkilö, sen verran epävarma nimi vielä että laitetaan jos tulee varmempi tieto.
Joo vahvat huhut viittaa tähän. Vois sanoa paljasjalkaiseksi. Ihan pikku poika oli, kun vanhemmat muutti ykspihlajaan työn perässä.Mirkku95 kirjoitti: To Huhti 03, 2025 1:04 pmTämän kuulin kans. Timo olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km päästäZipMint kirjoitti: To Huhti 03, 2025 12:18 pm Huhun mukaan ampuja ei ole Romu Mäkinen itse vaan toinen henkilö, sen verran epävarma nimi vielä että laitetaan jos tulee varmempi tieto.
Huhuja tietenkin vain
Sama nimi tiedossa, eli naapurista, ei viereinen talo. Ampuminen tapahtunut kuitenki romu mäkisen talon edessä kadulla ja viereinen naapuri soittanut hätäkeskukseen.Yksinäinenratsastaja kirjoitti: To Huhti 03, 2025 1:11 pmMirkku95 kirjoitti: To Huhti 03, 2025 1:04 pmTämän kuulin kans. Timo olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km päästäZipMint kirjoitti: To Huhti 03, 2025 12:18 pm Huhun mukaan ampuja ei ole Romu Mäkinen itse vaan toinen henkilö, sen verran epävarma nimi vielä että laitetaan jos tulee varmempi tieto.
Huhuja tietenkin vain
Joo vahvat huhut viittaa tähän. Vois sanoa paljasjalkaiseksi. Ihan pikku poika oli, kun vanhemmat muutti ykspihlajaan työn perässä.