Ammuskelu Kokkolassa 2.4.2025
Re: Ammuskelu Kokkolassa 2.4.2025
Aivan.
Eikä ollut lesta eikä Perhosta.
Ttu mitä juoruilua.
Eikä ollut lesta eikä Perhosta.
Ttu mitä juoruilua.
-
Solttuetsivä
- Jessica Fletcher
Aika huoletta täällä taas mennään.
Kunhan etunimi ja sukunimi täsmää niin heti ollaan varmoja osumasta.
Eiköhän tuollainen nimi ole usealla.
Varmaan jostain Kokkolan kokoisestakin löytyy enemmän kuin yksi henkilö tuollia nimellä.
-
Yksinäinenratsastaja
- Susikoski
No tuossa kuvassa ei edes etunimi täsmää. Eikä mies ole ampuja, vaikka kieltämättä pikkusen samaa näköä on. 50% kuitenkin oikein ja sehön on hyvin, kun Kalliokoskia on vain muutama Suomessa.
-
Badmotorfinger
- Alokas
Oliks tää ampuja perheellinen mies vaiko yksineläjä?
-
Touhupuntti
- Rico Tubbs
Miksi uhriksi valikoitui hän kuka menehtyi?
Tuo on juuri yksi niitä tekosyitä jolla voidaan tehdä poliisin toiminnasta vähemmän läpinäkyvää, se kun ei ole kovikaaan vaikea todeta, että tutkinnan edetessä todettiin ettei kiinni otetulla Matti Moottorimiehellä ole tekemistä asian kanssa.Private dick kirjoitti: To Huhti 03, 2025 7:58 pm
Aina on riski olemassa että kopitettu väärä ihminen. Kyllähän minäkin haluaisin tekijän nimen ja kuvan heti nähtäväksi mutta ymmärrän hyvin miksei anneta. Jos esim minä olisin epäilty jostain niin en haluisi kuvan ja nimen kaikille nähtäväksi.
Mulle passaisi ainakin mainioisti, silloin löytyisi julkista faktaa tiskiin siitä, että en ole tehnyt mitään.
Samalla olisi se vaihtoehto, että jos alkaisi epäily näyttää pahalle, saattaisi alibi astua esiin huomatessaan että noilla on ihan väärä tyyppi kopissa, kun oli rikoksen tapahtuma-aikaan Sallassa samoilemassa turistiryhmän mukana.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Jotain järkeä tuohon touhuun. Ota omiin kokoelmiisi talteen äläkä postaile summan mutikassa ihmisten kuvia.
Vähän tulee tunne samankaltaisesta teosta kuin, Taivalkosken Murha. Vanhoja riitoja, iäkkäämpi mies ja haulikko. Liekö tällä kertaa luvallinen?
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Taivalkosken ampumisessa käytettiin luvallista asetta.Murheli kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 2:44 am Vähän tulee tunne samankaltaisesta teosta kuin, Taivalkosken Murha. Vanhoja riitoja, iäkkäämpi mies ja haulikko. Liekö tällä kertaa luvallinen?
Onhan tämä jo aika yleinen kaava että vanhempi herra ampuu haulikolla jonkun. Onko vanhempi sukupolvi sittenki enempi sekasi ku nuoriso. Puhakka setti, taivalkoski ja tämä. Tän lisäksi kuitenki on vielä sit aika liuta että on kotona oma emäntä ammuttu jne. En muista oman elinaikanani näin paljon nähneeni tommosten ehtoopuolella olevien murha tapauksia kyllä. Joku mättää.Murheli kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 2:44 am Vähän tulee tunne samankaltaisesta teosta kuin, Taivalkosken Murha. Vanhoja riitoja, iäkkäämpi mies ja haulikko. Liekö tällä kertaa luvallinen?
Täällä on levitelty väärä henkilöä, kuten jo useampi maininnut. Tunsin itse henkilön jota täällä levitelty ja on jo menehtynyt useampi vuosi sitten. Ylläpideolle raportoitu, että toivottavasti poistellaan...
Mun mielestä väärän nimen - tai varsinkin täysin väärän henkilön kuvan - laittaminen pitäisi johtaa myös kirjoituskieltoon tänne.Mats kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 10:47 am Täällä on levitelty väärä henkilöä, kuten jo useampi maininnut. Tunsin itse henkilön jota täällä levitelty ja on jo menehtynyt useampi vuosi sitten. Ylläpideolle raportoitu, että toivottavasti poistellaan...
Kokkolan Sherlock Holmesit vois nyt rauhoittua. Ennen kaikkea noloa jakaa täällä väärää tietoa tapauksen osallisista, plus että silläkin voi olla seurauksia kun vedätte täällä tapahtuneeseen mukaan vainajan joka ei tapaukseen liity ja hänen kuvansa. Kokkola on pieni paikka, mutta jos nyt vaan odoteltais sitä virallista oikeaa tietoa tekijästä.
Itselle jäi epäselväksi menehtyneestä että oliko hän minkä alan yrittäjä kun jossain yrittäjyys mainittiin?
Osanotot läheisille.
Itselle jäi epäselväksi menehtyneestä että oliko hän minkä alan yrittäjä kun jossain yrittäjyys mainittiin?
Osanotot läheisille.
Paremminkin pitäisi olla toiminto, jolla voi tarvittaeassa poistaa postauksensa.-KKK- kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 11:03 am Mun mielestä väärän nimen - tai varsinkin täysin väärän henkilön kuvan - laittaminen pitäisi johtaa myös kirjoituskieltoon tänne.
Tuo henkilö on nyt moneen kertaan mainittu jo vääräksi, jotein lukutaidon ja normaalit aivot omaavat yksilöt kyllä ymmärtävät asian noinkin, vajaaälyisille lukijoille ei taas mene mikään jakeluun.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
- Private dick
- Javier Pena
Juuri näin. Olin ilmoittanut YP;lle että kuvan voi poistaa heti kun luin että väärä henkilö, YP (Kyöpeli) oli reagoinut ilmoitukseen muttei poistanut kuvaa. Poistaisin itse jos voisin.SYLWAR kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 1:15 pm
Paremminkin pitäisi olla toiminto, jolla voi tarvittaeassa poistaa postauksensa.
Poistettu
-NILS-