Katsoin ja litteroin eilen Anon uuden videon mutta en jaksanut alkaa korjata tekstiä ja ladata nettiin. Aamulla oli jo PIF:in
MC Nigga T ehtinyt edelle. Laitetaan silti oma versio korjattuna alle, koska lienee vähän pitempi. Ano seuraa edelleen tarkasti Telegramin kautta mitä maailmalla tapahtuu, mutta ei enää jaksa politikoida tai edes asioita lällätellä, koska kaikki on jo sanottu.
https://www.punkinfinland.net/forum/vie ... start=8880

- EX_VKK_Ano_kaikki_sanottu.jpg (45.14 KiB) Katsottu 1077 kertaa
Ano istuu kohinaisessa autossa.
Aika pitkällä kevät. 14.5 C näyttää auton mittari lämmintä ja iltakuusi on kello. Parhaimmillaan tänään näytti 17 C.
Ei kannata enää lähteä jääteitä ajelamaan.
Sivutietkin on aika karmeesa kunnssa kun routa on alkanut sulamaan.
Ano kyselee katsojilta olisiko ideoita videoiksi. Mistä puhuisi tai vois tehdä kunnolla videoita eikä vain puhuisi vaan vaikka kävisi jossain.
Tää mun kanava on ollut pitkälti poliittinen kanava mutta nyt tuntuu että…
Seuraan tosi tarkasti Telegramin kautta mitä maailmalla tapahtuu.. Nyt on parempi etten ota mitään kantaa koska tulee niin ristiriitaista tietoa.
On muun muassa Venäjään ja Trumpin lausuntoihin liittyen paljon kaikenlaisia… luotettavillakin kanavilla kaiken näköistä ollut. Jos siitä lähtee tekemään juttuja niin se muuttuu, oon huomannu että aika paljon muuttuu.
Venäjän ulkoministeriön Peskov on aina puuttunut monta kertaa siihen että heillä on ollut tarve että tällainen asia ei pidä paikkansa kun huhuillaan.
Varmaan tarkoituksellista propagandaa joka suuntaan. Jokainen taho yrittää vaikuttaa niin että laitetaan perättömiä juttuja liikenteeseen. Niissä on totuuspuoli mutta niitä maustetaan.
Muutenkin tuo politikointi…en oikeastaan halua… mää on kaiken sanonu. Olen varoittanut kansalaisia, poliitikkoja ja viranomaisia.
Kaikki on tullut sanottua. Mun ei tarvi lällätellä enää. Ei ole mun tehtävä hakee ketään vastuuseenkaan.
Olen ollut poliitikko. Olen nähyt asiat tietyllä tavalla ja joku toinen toisella tavalla. Se kenen sanomiset on totta… ne kääntyy siihen että sinä olit oikeassa ja tuo ei. Mitä sitten?
Kun mulla oli mandaattia ja olen silloin sanonut ja ne pitää paikkansa niin se on OK.
Ei mua enää kiinnosta lähteä asioita lällättelemään.
Meidän pitäs laittaa asiat… vaikka ollaan tehty virheitä niin silti niinkun nyt korjata tilanne. Kun on syyllistytty laittomuuksiin se on toinen asia. Ne jotka on syyllistyneet laittomuuksiin niitten pitäs ite tulla nöyränä esiin ja myöntää se tai ainakin punnita se kellä on vastuun paikka ja kellä ei.
Politiikka on mun kohdalla... Haluisin mennä tällä kohtaa eteenpäin enkä kaivella hirveän vanhoja. Se on muiden tehtävä kaivella niitä vanhoja vaikuttaakseen tulevaan.
Mulla on urheilutaustaa myöskin. Urheilusssa tuli koettua se oili kolme lajia eli jalkakyykky penkkipunnerrus ja maasta nosto.
Jos sulla esimerkiksi jalkakyykky menee huonosti (kilpaillessa) ja alat murehtia sitä niin se on kaikki seuraavista lajista pois.
Pitää keskittyä olennaiseen. Kisan jälkeen voi phtia mitä teen kun seuraavan kerran meen lavalle.
Jotkut on ihmetelleet miksi Ano on välilä hiljaa ja miksi ei tuu mitään. Tää on se mun tapa toimia. En jaksa päivästä tosieen ulista niitä vanhoja juttuja.
Yhteiskunnassa on erilaisia ihmisiä erilaisisa rooleissa.
Jotkut haluaa kaivella vanhoja. Haluan mennä eteenpäin.
Kun mietitään siinä kohtaa mitä tehtäs jatkossa toisin ettei tehtäs virheitä siinä voi kaivella vanhoja.
Jos me lähdetään niinku koko ajan syyttämään ja syyttämään ja syyttämään, niin jaksaako kukaan paskaakaan kuunnella semmosta.
En tiedä.
Loppukevennyksenä Ano kertoo joidenkin ihmisten kyselleen yhä sitä onko maapallo litteä:
"Ne ketkä kysytte sellaisia asioita te tiedätte mun kannan siitä. Miettikää ite sitä hommaa ja liitistelkää vaikka ilmapalloja ja miettikää. Ei tollaisia kysymyksiä. Mutta hölmöthän kysyy ihan miä vaan. Mutta sellaisia järkeviä kysymyksiä pyydän."
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.