No mitä tekemistä sillä nyt on minkään kanssa, missä sinä asut? Artikkelin nainen asuu Jyväskylässä.JanitaSlim kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 8:34 pmJanita asuu Vantaallaviivahattu kirjoitti: Pe Huhti 04, 2025 7:46 pm Janita nyt ottaa vaan näppiksen kauniiseen käteen ja käy Jyväskylän kaupungin asuntoyhtiön sivuilla vertailemassa vapaiden ja vapautuvien yksiöiden ja kaksioiden määriä toisiinsa.![]()
Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia
-
viivahattu
- Watson itse
Re: Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia
Re: Makuuhuone lukittiin Jyväskylässä vuokralaiselta Kelan asumistukileikkausten takia
Tätä olen miettinyt itsekkin kovin kauan. 80-90 luvulla ol i joitain kelarottia,jotka eleli mustalaisten tavoin.
Sitten alkoi virrata somaleita suomeen,joille levitettiin punainen matto loisimaan tänne ja nyt todella iso-osa suomalaisistakin elää erillaisten tukien varassa.
Koska tämä yhteiskunta on jotenkin hyväksynyt sen.
Virosta mallia 1/2v tukia ja se on siinä. Eipä näy somaleita ja kurdeja siellä notkumassa ja vinkumassa rasismista.
- Private dick
- Javier Pena
Minulla ei ole koskaan ollut vara asua edes töissä ollessa ilman vuokratukea. Suurimmillaan palkka ollut 1700 brutto.