Vantaa oli hankkimassa "eri taustoista tuleville" aikuisille pyöräilykurssia - hinta 130 000 euroa
-
Jeebutnoubat
- Remington Steele
Re: Vantaa oli hankkimassa "eri taustoista tuleville" aikuisille pyöräilykurssia - hinta 130 000 euroa
Onkohan joku onnistunut kaivamaan alkuperäisen kilpailutuksen kriteerit?
Re: Vantaa oli hankkimassa "eri taustoista tuleville" aikuisille pyöräilykurssia - hinta 130 000 euroa
Liitteet, jossa ne on, on poistettu tuolta sivuilta. Miksiköhän?Jeebutnoubat kirjoitti: La Huhti 05, 2025 1:42 pm Onkohan joku onnistunut kaivamaan alkuperäisen kilpailutuksen kriteerit?
Onkohan soijapoika Tuurella löysät housuissa?
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos 
Neuvostoliitto
1922-2022
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Oletko varma genetiivin pronominipäätteestä, koskien kyseistä pyörää?napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
X X X X X
-
viivahattu
- Watson itse
Käsitykseni mukaan Tuurekin on kadonnut ainakin medialta aivan totaalisesti, poistanut julkiset somensakin. Se on vaaleissa ehdokkaana olevalta henkilöltä niin totaalisen poikkeuksellista käytöstä, että aivan selvästi nämä tietävät suhmuroineensa lainvastaisella tavalla ja nyt vaan vedetään täyttä radiohiljaisuutta, odotetaan kohun laantumista ja toivotaan, että kukaan ei ala penkoa syvemmältä. Nämä ovat juuri niitä paikkoja, joissa median pitäisi tehdä työnsä, mutta eiköhän joku instatyrkky avaudu taas kohta paneskeluistaan ja asia unohtuu.Perilla kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:13 pmLiitteet, jossa ne on, on poistettu tuolta sivuilta. Miksiköhän?Jeebutnoubat kirjoitti: La Huhti 05, 2025 1:42 pm Onkohan joku onnistunut kaivamaan alkuperäisen kilpailutuksen kriteerit?
Tuon kurssin käytyä saavat maksusitoumuksen, jolla voi hakea liikkeestä uuden sähköpyörän, jonka voi sitten kätevästi myydä ja taas tulee rahaa lähetettäväksi kotiinkin.haral76 kirjoitti: Su Maalis 30, 2025 3:23 pm Jos tolla rahasummalla saadaan aikuisia(mamuja) oppii polkemaan polkupyörää niin mitä muuta hyötyä siitä sitten on? Onko tutkittua tilastoa, että jatkoivatko ja innostuivatko kurssilaiset jatkossa polkemaan pyörää niin kuntoilu kuin työmatkailuun(tai edes kelaan)? Siinä tapauksessa sehän olisi ihan hyvä investointi kansalaisten terveyteen.
Onko tuo totta????Moilanen kirjoitti: La Huhti 05, 2025 9:48 pmTuon kurssin käytyä saavat maksusitoumuksen, jolla voi hakea liikkeestä uuden sähköpyörän, jonka voi sitten kätevästi myydä ja taas tulee rahaa lähetettäväksi kotiinkin.haral76 kirjoitti: Su Maalis 30, 2025 3:23 pm Jos tolla rahasummalla saadaan aikuisia(mamuja) oppii polkemaan polkupyörää niin mitä muuta hyötyä siitä sitten on? Onko tutkittua tilastoa, että jatkoivatko ja innostuivatko kurssilaiset jatkossa polkemaan pyörää niin kuntoilu kuin työmatkailuun(tai edes kelaan)? Siinä tapauksessa sehän olisi ihan hyvä investointi kansalaisten terveyteen.
Vittu jos on niin sitten some alkaa laulamaan. Epäilen, vaikka muslimikiimaisilta vihervassuleilta voi ilmeisesti odottaa ihan mitä vaan
JanitaSlim kirjoitti: ↑
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
Tähän rikokseen ei nyt millään tapaa liity kommunismi, sateenkaarismi, tai vasemmisto. Koitetaan pitää keskustelu asiallisena
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Eikös wolttikuskit nyt ole järjestään neekereitä? Tai en mä ainakaan ole valkoisia nähnyt niiden nimissä polkemassa.napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
Eihän ne mitään polje, vaan yleisimmin ajelevat joko jollain rämä-toyotalla tai sitten sähköskootterilla.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Huhti 05, 2025 10:49 pmEikös wolttikuskit nyt ole järjestään neekereitä? Tai en mä ainakaan ole valkoisia nähnyt niiden nimissä polkemassa.napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
- Sarjahurmaaja
- Jack Bauer
Oon useammin kuin kerran meinannut jäädä pyörällä ajavan Wolt-kuskin alle. Menestyisivät varmaan kilpapyöräilijöinä paremmin kuin ruokakuskeina.Vemppa kirjoitti: La Huhti 05, 2025 11:10 pmEihän ne mitään polje, vaan yleisimmin ajelevat joko jollain rämä-toyotalla tai sitten sähköskootterilla.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Huhti 05, 2025 10:49 pmEikös wolttikuskit nyt ole järjestään neekereitä? Tai en mä ainakaan ole valkoisia nähnyt niiden nimissä polkemassa.napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
Kyllä minäkin katoaisin ja sukkelaan jos olisin soijapoika Tuure.viivahattu kirjoitti: La Huhti 05, 2025 5:30 pmKäsitykseni mukaan Tuurekin on kadonnut ainakin medialta aivan totaalisesti, poistanut julkiset somensakin. Se on vaaleissa ehdokkaana olevalta henkilöltä niin totaalisen poikkeuksellista käytöstä, että aivan selvästi nämä tietävät suhmuroineensa lainvastaisella tavalla ja nyt vaan vedetään täyttä radiohiljaisuutta, odotetaan kohun laantumista ja toivotaan, että kukaan ei ala penkoa syvemmältä. Nämä ovat juuri niitä paikkoja, joissa median pitäisi tehdä työnsä, mutta eiköhän joku instatyrkky avaudu taas kohta paneskeluistaan ja asia unohtuu.Perilla kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:13 pmLiitteet, jossa ne on, on poistettu tuolta sivuilta. Miksiköhän?Jeebutnoubat kirjoitti: La Huhti 05, 2025 1:42 pm Onkohan joku onnistunut kaivamaan alkuperäisen kilpailutuksen kriteerit?
Tuure Savuoja (vihr) on varajäsen Vantaan Kaupunkiympäristölautakunnassa ja Hepon puheenjohtaja.
Ja Hepo on vuosina 2020-2023 järjestänyt ILMAN kilpailutusta täysin ylihinnoiteltuja pyöräilykursseja maahanmuuttajille. Ihan turha ulista, että kurssi on suomalaisillekin, koska kurssin nimi on ollut "maahanmuutajien pyöräilykurssi".
Ja kurssilla, vereisissä taloissa asuvien silminnäkijöiden mukaan, on ollut pelkästään miehiä. Eli kurssin nimi pitäisi olla pyöräilytaitoa laittomille miesmuslimeille
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Kiinalaisilla Coffee Ridereilla ja itsekulkevilla "sähköpyörillä" rämäautojen lisäksi Woltin kuskit tuntuvat paljon ajelevan. Ei ne oikeilla sähköavusteisilla fillareilla saatikka normaaleilla polkupyörillä liiku.
Olisi mukava tietää, onko Coffee Ridereissa ja itsekulkevissa "sähköpyörissä" vakuutukset kunnossa?

Olisi mukava tietää, onko Coffee Ridereissa ja itsekulkevissa "sähköpyörissä" vakuutukset kunnossa?

Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
Hmmm... Samaa pohdin.Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:50 pmOletko varma genetiivin pronominipäätteestä, koskien kyseistä pyörää?napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
![]()
Minä oon kyllä nähnyt ihan pyörillä sotkemassa lapsia ja nuoria, mutta johtunee siitä, että asun yliopiston ja koulun läheisyydessä... Jotain toivoa siis. Tiedä, miten ja missä ovat sitten oppineet fillaroimaan ilman tonnin kurssia. Mutta varttuneempia äijiä tai naisia en oo nähnyt.
- Marokon Kauhu
- Ainesta Watsoniksi
Ifigeneia kirjoitti: Ke Huhti 02, 2025 10:41 amPrivate dick kirjoitti: Ti Huhti 01, 2025 10:03 pmHanke jäihin
Vantaan kaupunginhallituksen puheenjohtaja Sakari Rokkanen (kok) vahvistaa Iltalehdelle, että hankinnan toimeenpano on keskeytetty.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dbfe ... 6d62af896e
Miksi pitäisi toteuttaa ollenkaan?
Integroitumiseen kuuluu se että opetellaan elämään maassa maan tavalla. Sitten kun kantiksetkin saa tuosta noin vaan ilmaisia kursseja siihen, tähän ja tuohon, niin sitten voidaan tätä pyörällä ajamisen keissiä harkita uusiksi.
Selvää korruptiota.
Tälläiset tapaukset ovat hyvä esimerkki, miksi Suomi -ja koko EU pitäisi DOGEttaa heti.
Säästöt olisivat todennäköisesti niin valtavia, että melkein kaikki ongelmat katoaisivat samantein.
Potkut saaneet sadat tuhannet virkamiehet EU:n alueella sitä työvoimapulaa sitten paikkaamaan.
Tai vaikka rajatolpaksi seisomaann.
Oppivatpahan.
- Väestönvaihto
- Turhanpaikan hakijat
- Kotoutumisteollisuus
- VOK - business
- Partalapset
- Huonolaatuiset mamut
- Islamisaatio
-
Kuikka Koponen
- Martin Beck
Olen nähnyt ainakin kerran valkoisenmiehen polkevan wolt kassi selässä. Oli sen verran harvinainen näky, että aloin oikein pohtimaan sitä, oliko suomalainen vai itä, ym. maista saapuvia opiskelijoita.Sarjahurmaaja kirjoitti: La Huhti 05, 2025 10:49 pmEikös wolttikuskit nyt ole järjestään neekereitä? Tai en mä ainakaan ole valkoisia nähnyt niiden nimissä polkemassa.napalanko kirjoitti: La Huhti 05, 2025 2:36 pm Minä olen nähnyt 2x pyöräilevän neekerin, tai itseasiassa se talutti pyöränsä bussin kyytiin ja kulki noin 2 kilometrin matkan, ja talutti pyöränsä bussista ulos![]()
Neekerin ja hiekkaneekerin opettamiseen tarvitaan vain koululaisia kesätöihin johonkin sopivaan paikkaan, polkupyörät kierrätyskeskuksista millä opettelevat pysymään pystyssä, teoriaan käy kyllä sama alue kauniina kesäpäivänä, tai sitten joku koulun luokka tms.
Olen kyllä nauranut usein kun seurasin yhden naapurin harjoittelua polkupyörällä, oli n. 35 v. hiekkaneekeri, ja ei ollut varmaan koskaan nähnytkään aiemmin polkupyörää.
Ihme että selvisi hengissä sen lähiön liikenteessä,, oli kyllä kuin olisi sirkusnäytöstä katsonut jonkun klownin toimesta kun lähti liikenteeseen ja näki kun oli kylillä, hyvä ettei itse ajanut autolla ojaan, niin huvittavan näköistä touhua se oli pari ekaa kuukautta.