jamppa kirjoitti:Jes vihdoinkin puhuit asiaa, todistit juuri kuinka idiootti olet itse, kun avaat vastaavan ketjun. Vittu mikä spede.
En minä väittänyt, että ketsku olisi idiootti, kun avasi tämän ketjun. Ehei. Ketsku on idiootti tuhannesta muusta syystä, mutta ei siksi, että avasi tämän ketjun.
Sanoin:
"Joitakin idiootteja selvästi ärsyttää kirjoitteluni tänne. Hienoa. Idiootteja sopiikin vituttaa oikein kunnolla. Ja ärsyttää. Aivan mahtavaa. Jokainen tälläinen ketju on todiste siitä. Heheheee."
Katsos kun minua ei haittaa pätkääkään mitä kaltaisesi idiootit ovat minusta mieltä. Ei tippaakaan. Sen sijaan ketskun kaltaiset perskärpäset ovat sellaisia massajuntteja, että luikkivat heti koloonsa itkemään kun muutama ihminen laukoo vähän ikäviä asioita heistä. Heillä ei ole itsetuntoa - ja syystäkin, koska ovat sellaisia nollia, mitättömyyksiä ja (alle)keskinkertaisuuksia, ettei heillä ole mitään syytäkään olla itsestään tai sanomistaan ylpeä ja seistä niiden takana. He ovat täsmälleen sellaista roskaväkeä jota pelkäävätkin olevansa.
Ketskun paskakirjoituksia ei ole sitä paitsi kritisoitu idioottien toimesta, päinvastoin, idiootit ovat rientäneet tukemaan hänen lastentarhatasoista tekstiään ja logiikan puutettaan. No, eivät paljon, koska harva nyt niin ääliö on kuin ketsku, mutta kuitenkin. Sen sijaan ketskun aivopieruista eli kirjoituksista on esitetty hyvinkin perusteellisesti räikeitä asiavirheitä ja logiikan puutetta. Sen sijaan ketskun ja hänen runkkarikavereidensa kirjoittelu esim. minun asiateksteihini on ollut juurikin lastentarhatasoista paskapuhetta. Siinä ero.