Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Sipi
Perry Mason

Re: Tänään mustalaisten kansallispäivä

Viesti Kirjoittaja Sipi »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 08, 2025 4:55 pm onko puukkohippaa ja ilmaan ammuskelua jo jossain tapahtunut?
Ai että kun olisikin vain yhtenä pävänä vuodessa.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Ja joku teloittaa eksänsä keskelle katua.

Lainaukset :arrow: nuoliviittaus
-NILS-
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Onkohan romanien tilanne parantunut tällä osa-alueella?
Romanien liikuntatutkimus.jpg
Romanien liikuntatutkimus.jpg (131.83 KiB) Katsottu 8021 kertaa
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Tämäpä onkin mielenkiintoinen juttu. Miten on mahdollista että useamman mustalaisakan ryhmä nykäisee rahtihameet korviin ja sipaisee 70 metrin matkan 7 sekunttiin mottorisahat, kaljakontit ja mikroaaltouunit jalkovälissä vilkkuen, jos ei liikuntaa harrasteta. 70 metrin matka on kaupan ovelta Feijan mersulle joka odottaa ovet auki tulijoita. Möhömahaiset vartijat eivät voi kuin taivastella moisia urheilusuorituksia.

Tai sexshopista hankitut kiiltomuovi saappaat vilkkuvat 3 metrin korkeudessa kun Mertsi treenaa videoillla.

Mertsi saattaa kyllä käyttää homohessiä parantamaan suoritettaan, kait sitä saa samasta kaupasta mistä saappaatkin.

Nyt ne perkeleet on yllättänet valtaväestön, ne salaharjoittelee ankarasti.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ihmettelen suuresti tätä emänsänussijoiden parjaamista, etteivät mukamas kuntoile. Farttikin on kellon ympäri Mayorsilla piripäissään tekemässä suorat puvun housut jaloissaan vinopenkistä sadalla kilolla kolmen toistoja huumekyttäkavereidensa kanssa. Alajärven Leiffi ja Laukaan Rinaldokin kiiltävä pintaisissa jatsareissa (naisten reisisaappaat) potkii ilmaan mawashi gerejä. Emänsänussijat ovat ehtaa treenikansaa ja etenkin voimailun ja kamppailu-urheilun ystäviä. Youtube in täynnä videoita, joissa emänsäkoinijat näyttää veitsikatoja ja itse kehittämiään liikesarjoja, joissa tekevät ilmaan sähikäisiä, viiltoja ja pistoja sekä kaseja. Suomalaiset valkonaamaiset ryssäturaanit eivät itse viihdy kuntoilumaailmassa, jos jotain alataljasta hauiskääntöä sakkovankina treenaavaa gasp-housuista läskiä ja mielisairasta kolmoismurhaajaa ei lasketa. Virolaiset äitinsä rakastelijatkin kanniskelevat rakennustyömailla kipsilevyjä, mutta suomijulli istuu perunapellon reunassa traktorissaan nortti suupielessä maha täynnä mansikkahillolla täytettyjä lettuja seka kossua.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Luin kai pakkotoistosta aikoinaan keskustelua romanien liikuntaharrastuksesta voimailun parissa. Kunnan salille oli pärähtänyt mersulastillinen nuoria manneja, isoin heistä, olkoon Mertsi latasi tankoon 220kg ja otti ilman kummempia lämmittelyjä kaksi toistoa kyykkyä suorat housut ja lakerikengät jalassa. Sitten olikin jo treeni tehty ja aika poistua. Vaikuttavaa!
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Reggin

Re: Tänään mustalaisten kansallispäivä

Viesti Kirjoittaja Reggin »

vaihokas kirjoitti: Ti Huhti 08, 2025 10:55 pm Intersektionaalinen feministi ja vasemmistoliiton ehdokas Natalia Kallio juhlistaa mustalaisten kansallispäivää ja valittaa että mustalaisia syrjitään sekä kohtaavat rasismia.

Sanat tiijätte vaihokkaat.jpg
Mustilaisilla ei tietenkään ole mitään tekemistä heihin kohdistuvien ennakkoluulojen kanssa, vastahan ovat viitisensataa vuotta kotoutuneet.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Oli kyllä miellyttävän pehmeä ja virheetön puheääni pankkitunnusten kalastelijalla näytteessä jonka Rikospaikka esitti eilen (vai oliko tuo jo uusinta). Muutenkin ammattimaista toimintaa jossa hiki säästää verta, miehet tekivät kai 16 matkaa Ruotsiin ja takaisin ihan varotoimena jotta ruotsalaisia prepaid-liittymiä ei saada jäljitettyä. Ja Suomen päässä oli värvätty runsaasti pirinistejä nostamaan rahaa seinästä. Nyt sitten rikollisten korkeakoulua oliko 5 vuoden tuomiot ja sitten entistä pätevämpänä takaisin töihin.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kas törmäsin facessa siihen että mustalainen myy Vallilan verhoja, uusia. Eli siis varastettuja.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Eilen tankkaamassa käydessä viereisellä mittarilla puhkinussitun mersusa kanssa olleelle nuoremman sukupolven Rainerille tuli jostain syystä jotain asiaa näköetäisyydelle minun puolen automaattini numeronäppäimistä, kun minä rupesin laittamaan pankkikorttiani sisään. En tiedä luuliko se, että en huomaisi, mutta tällä kertaa jäi tunnusluku vakoilematta.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Minä näin kun mustalaisperhe osti jäätelöt. Tuossapa niitä joskus näkee, mukavia tyyppejä. Näkyi myös sisäsiittoiselta vakuttava uusnatsi, raikas tuulahdus suoraan ysäriltä. Maaseudulla on mukavaa.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Uudessa Alibissa taas mustalaisten huijaus/kiristysjuttu. Toinen naisista tuttu Pitskun Mäkiltä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

mannen_työtodistus.jpg
mannen_työtodistus.jpg (121.31 KiB) Katsottu 3377 kertaa
Lehtileike on Rikospostista 2/92 ja liittyy mustalaisten pankissa tekemään laina-anomukseen.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Doctor Lecter kirjoitti: La Huhti 26, 2025 1:56 pm mannen_työtodistus.jpg

Lehtileike on Rikospostista 2/92 ja liittyy mustalaisten pankissa tekemään laina-anomukseen.
Onkohan aito? Yllättävän korkeatasoista mustalaisen kirjoittamaksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tässä kun sain sisustuskärpäsen ja oon katsellut facen kirppiksiltä ja torista verhoja sun muuta kuppia ja kippoa niin hirveen paljon on myytävänä hameen alla käynyttä tavaraa. Just verhoa ja liinavaatetta.
Vastaa Viestiin