Äo.sta en tiedä, ei ole koskaan testattu, mutta minäkin kyllä ihmettelen Stoalaisen tyyntä ja rauhallista toimintaa kun tosiaan perheenisän henkeä otetaan. Itse en ainakaan pystyisi vastaavaan, enkä usko että kukaan tuntemistanikaan henkilöistä voisi yhtä rennosti ottaa. Joku lyömä-tai teräase olisi kädessä ja taistelumoodi päällä. Ja ääntely sitten sen mukaista. Rauhallisuutta ei olisi. Sen aika olisi myöhemmin. Elävänä tai kuolleena.nihilistinahalisti kirjoitti: Ti Huhti 08, 2025 6:07 pmtällaisiin somesivuihin joihin pääsee kuka vain, tulisi määrättyihin asioihin kirjoittajille olla älykkyysosamäärätesti, niin karsiutuisi nuo alle 60äo olevat pois.sörsse kirjoitti: Ti Huhti 08, 2025 4:12 pm On se kyllä normaalijärjellä melko vaikea sisäistää, jos isää tapetaan samanaikaisesti kamarissa, niin äiti pyytää tyttären huomiota ja sanoo:
"hei Amanda!",
mihin Amanda sivistyneesti vastaa:
"niih !?"
ja juuri tapettavan vaimo jatkaa:
"tuuks sää tänne puhelimee?"
sekä Amanda taas sivistyneesti:
"mitä mä sit sanoon?"
On tää kyllä outoa toimintaa, kun tapon ollessa kamarissa kuumimmillaan, niin tuleva leski ja tytär artikuloivat sivistyneesti, toimintaa siinä samalla suunnitellessaan.
Kyllä normaalisti meno olisi huomattavasti kiihkeämpää ja volyymit piikissä, sekä tavaraa ilmassa. Sitähän siellä OH:een lattialla kuitenkin oli, vaikka miten paljon, joita heittelemällä huppiksen meno olisi taatusti ainakin hidastunut, niissä kompuroidessaan?
Eikö Anneli itse ole joskus kertonut, että hän mielellään heittelee tavaroita kiistatilanteissa, miksei nyt sitten?
Mutta ehkäpä syynä on taas se perheen vanhempien analyyttisyys. Otetaan rauhallisesti ja kerätään havainnoimalla tietoa että voidaan valita paras menettelytapa.