Jasper Pääkkösen kalsaripyykki
Jasper Pääkkösen kalsaripyykki
On toimittu sopimattomalla tavalla mutta ei se haittaa jos maksaa 300 t. euroa. Ymmärsinkö nyt oikein?
Re: Jasper Pääkkösen kalsaripyykki
Ajattelin sillä tavalla, että taustat on tiedossa.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
sateenkaari Jasper nyt kuvittelee, että saa korvauksia siitä, että on itse tehnyt huonon sopimuksen. Menee se 100-300k tapellessa eikä varmaan ole senkään jälkeen yhtään fiksumpi.Malcom X kirjoitti: Ke Huhti 16, 2025 8:10 pm On toimittu sopimattomalla tavalla mutta ei se haittaa jos maksaa 300 t. euroa. Ymmärsinkö nyt oikein?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Krapulaunessani Jasperi oli haastanut kunnianloukkauksesta oikeuteen jonkun joka oli julkisuudessa sanonut että Pääkkösellä on iso meisseli. Ei mennyt läpi, oikeus totesi että pienimunaiseksi tai impotentiksi sanominen olisi täyttänyt kunnianloukkauksen kriteerit, nyt oli kyse ultimaattisesta kehusta.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Ajattelit väärin. Itsellä ei ainakaan ole mitään hajua mihin tämä ketju liittyy. Tuskin ainakaan Pääkkösen kalsareihin.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Kovin korkealle tuokin rääpäle itsensä arvottaa. Kukaan mies ei lotkauttaisi korvaansakaan tuollaiselle asialle. On noussut näköjään kusi päähän.
-
discovolante
No laitetaan sitä taustaakin. Eli ilman lupaa käytetty Jasper Pääkköstä The Other Danish Guy -kalsarimainoksissa mm. Hesarin etusivulla, tosiaan ilman lupaa ja ilman korvausta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 0603c60267
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... 0603c60267
-
Karvainenkaveri
Jasperi on ainoa urpo kuka kävelee lentokentällä aurinkolasit päällä sisällä. Olen itse nähnyt. Jos pidät aurinkolaseja sisällä, niin olet joko sokea, tai kusipää. Jasperin tavanneena se on kusipää.
Kuis monta suomalaisnäyttelijää muuten viime vuosina tai ylipäätään on ollut suht näkyvässä roolissa Hollywood-tuotannoissa?
-
Puhelinkortti
- Javier Pena
Ei ketään. Jasperin mutiaisten lipomisrainaa ei lasketa.Stonedar kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:30 pm Kuis monta suomalaisnäyttelijää muuten viime vuosina tai ylipäätään on ollut suht näkyvässä roolissa Hollywood-tuotannoissa?
Mites toi Viikingit?Puhelinkortti kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:48 pmEi ketään. Jasperin mutiaisten lipomisrainaa ei lasketa.Stonedar kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:30 pm Kuis monta suomalaisnäyttelijää muuten viime vuosina tai ylipäätään on ollut suht näkyvässä roolissa Hollywood-tuotannoissa?
-
Alfons Jokinen
- Nikke Knatterton
Ehkä nyt voisitte pysyä asiassa ja jättää nuo amistason kommentoinnit jonkun ihonväristä sikseen. Se ei tuo uskottavuutta, paitsi klanipääluuserien saunaillassa. Harvoin muuten valkoihoisuutta korostavat mitenkään varsinaisesti edustavat tätä pinkkiä nahkaa edukseen.Puhelinkortti kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:48 pmEi ketään. Jasperin mutiaisten lipomisrainaa ei lasketa.Stonedar kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:30 pm Kuis monta suomalaisnäyttelijää muuten viime vuosina tai ylipäätään on ollut suht näkyvässä roolissa Hollywood-tuotannoissa?
Jasperissa häiritsee ehkä eniten hänen promiamansa cathch&release -kalastus, missä revitään kalalta ensin huulet, mutta kalaa ei oteta ruuaksi. Kalastuksen huonot puolet yhdistettynä ilman vesistöjen puhdistusta.
Johtuukohan tuo mahdollisesti liian tiukoista kalsareista?Karvainenkaveri kirjoitti: To Huhti 17, 2025 12:02 pm Jasperi on ainoa urpo kuka kävelee lentokentällä aurinkolasit päällä sisällä. Olen itse nähnyt. Jos pidät aurinkolaseja sisällä, niin olet joko sokea, tai kusipää. Jasperin tavanneena se on kusipää.
Juoko Pääkkönen liikaa energiajuomia vai miten sen naama on niin pinkeä, silmät taputtaa kuin lautaset ja puhetapa hyvin tiheätahtinen?