Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kyseenalaistaja
Vähänniinkuharrastaja

Re: Janne Puhakan murha Espoossa 13.10.2024

Viesti Kirjoittaja Kyseenalaistaja »

Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 10:28 am
Kyseenalaistaja kirjoitti: To Huhti 17, 2025 8:51 am
Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 8:29 am Eihän siellä mitään pelkkää tunnustusta ole ollut, enkä näin ole väittänytkään.. :? On otettu heti alkuun ruutisavunäytteet ja uhrin veret epäillystä. Yksinkertainen tuo tapaus kyllä on, näin poliisien näkövinkkelistä.
Mutta eihän ase, uhri ja tunnustus (= minä ammuin) vielä ole tae siitä, että kyseessä on murha.
Ei ei. Lähinnä yritin sitä sanoa, että kun uhri, tekijä, tekoväline löytyy samasta paikasta +tunnustus ja motiivi tulee heti, niin tapaushan on "yksinkertainen" poliisin vinkkelistä.

Toki en sitten tiedä mitä nuo Nordmon lapset ovat varsinaisesti tarkoittaneet noilla sanomisillaan. Puhetta etkp:ssä oli että he nyt tietävät "syyt ja motiivit" niin ei olekaan niin yksinkertaista. Vaikka kyllä kun noita syitä ja motiiveita katselee, niin en ymmärrä tuotakaan lausuntoa. Nordmon mielestä motiivina on se, että Janne ei suostunut koiran hoitoon+heikko psyykkinen tila... :| Uskoisin lasten siis tarkoittavan ja uskovan noita Nordmon motiiveja tässä tapauksessa
Minä en ole koiraihminen, mutta kyllähän useat koiranomistajat väittävät, että koira on heille kuin perheenjäsen - lähinnä kait lapsi - ja me kaikki tiedämme, että erojen yhteydessä lapsista usein syntyvät ne suurimmat kiistat ja ikävimmät oikeustaistelut. Joku haluaa lapset kokonaan itselleen ja joku jättää ne kylmästi exänsä hoidettavaksi. Fifty-fifty -systeemissäkin on hankaluutensa ja sitovat osapuolet asumaan suht lähellä toisiaan.

Välillä kyse ei ole edes lapsista - tai koiranhoidosta - vaan pikemminkin näitä käytetään välikappaleena ja kädenvääntöohjekteina valtataistelussa ja kostonhimossa.

Ja vielä tämän tapauksen yksi kertaisuudesta ja poliisinkin näkökulmasta: olisihan se voinut teoriassa olla niinkin, että Nordmo poika oli tullut käymään, ajautunut riitaan ja käsikähmään Jannen kanssa, tarttunut esillä olleeseen aseeseen - ja Nordmo sitten poikaansa suojellakseen otti teon kontolleen viitaten koiranhoito-ongelmiin.

Eli ei kannata heti uskoa, että tietää koko totuuden jostakin tapauksesta ensisilmäyksellä. Aina pitää tutkia perusteellisesti, jotta vältytään oikeusmurhilta.
Julianna del Monte
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Julianna del Monte »

Ilmeisesti minulla on liikaa aikaa, kun huomioin, että Tapanin Facessa kaverinaan on KL (ihmettelin, että kaiken jälkeen KL ei ole poistanut häntä sieltä?!), ja Tapanin ig:ssä seuraajana on Rolfin poika Martin Nordmo, joka myös seuraa Tapania.

Tapani someissaan suree nuorena kuolleen tytärtään, jolla olisi ollut syntymäpäivä. Tätä miettiessä ei voi ymmärtää, miksi ei kertonut Jannelle Rolfin uhkauksista edes varmuuden vuoksi, (kertoen vaikka uskoen niiden olevan vitsejä), joka hänkin nuori ihminen ja hänen henkeään uhataan. Kuka ottaa vitsinä tuollaiset uhkailut muutenkaan, aika kaukana vitseistä.

Jostain syystä Tapani kaveerasi pariskunnan molempien osapuolien kanssa, mutta oli lojaali vain toiselle.

Oliko etpk:ssä vai mistä muistan, että Tapani pyysi vielä murhapäivänä Jannea lähettämään videon Fridan ja KL:n koirien ekasta tutustumisesta toisiinsa, mikä sattuneesta syystä ei koskaan toteutunut. Voisiko olla, että sekin video oli pyydetty vain siksi, että olisi voinut lähettää sen Rolfille vettä myllyyn lisätäkseen.
Titityy
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Titityy »

Kyseenalaistaja kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:22 pm
Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 10:28 am
Kyseenalaistaja kirjoitti: To Huhti 17, 2025 8:51 am

Mutta eihän ase, uhri ja tunnustus (= minä ammuin) vielä ole tae siitä, että kyseessä on murha.
Ei ei. Lähinnä yritin sitä sanoa, että kun uhri, tekijä, tekoväline löytyy samasta paikasta +tunnustus ja motiivi tulee heti, niin tapaushan on "yksinkertainen" poliisin vinkkelistä.

Toki en sitten tiedä mitä nuo Nordmon lapset ovat varsinaisesti tarkoittaneet noilla sanomisillaan. Puhetta etkp:ssä oli että he nyt tietävät "syyt ja motiivit" niin ei olekaan niin yksinkertaista. Vaikka kyllä kun noita syitä ja motiiveita katselee, niin en ymmärrä tuotakaan lausuntoa. Nordmon mielestä motiivina on se, että Janne ei suostunut koiran hoitoon+heikko psyykkinen tila... :| Uskoisin lasten siis tarkoittavan ja uskovan noita Nordmon motiiveja tässä tapauksessa
Minä en ole koiraihminen, mutta kyllähän useat koiranomistajat väittävät, että koira on heille kuin perheenjäsen - lähinnä kait lapsi - ja me kaikki tiedämme, että erojen yhteydessä lapsista usein syntyvät ne suurimmat kiistat ja ikävimmät oikeustaistelut. Joku haluaa lapset kokonaan itselleen ja joku jättää ne kylmästi exänsä hoidettavaksi. Fifty-fifty -systeemissäkin on hankaluutensa ja sitovat osapuolet asumaan suht lähellä toisiaan.

Välillä kyse ei ole edes lapsista - tai koiranhoidosta - vaan pikemminkin näitä käytetään välikappaleena ja kädenvääntöohjekteina valtataistelussa ja kostonhimossa.

Ja vielä tämän tapauksen yksi kertaisuudesta ja poliisinkin näkökulmasta: olisihan se voinut teoriassa olla niinkin, että Nordmo poika oli tullut käymään, ajautunut riitaan ja käsikähmään Jannen kanssa, tarttunut esillä olleeseen aseeseen - ja Nordmo sitten poikaansa suojellakseen otti teon kontolleen viitaten koiranhoito-ongelmiin.

Eli ei kannata heti uskoa, että tietää koko totuuden jostakin tapauksesta ensisilmäyksellä. Aina pitää tutkia perusteellisesti, jotta vältytään oikeusmurhilta.
En minä ole tuollaisesta uskomisesta puhunut, tai siitä että ei pitäisi tutkia kunnolla...Hyvää pohdintaa sulla, mutta tuntuu että meidän kommentit eivät enää edes liity mitenkään toisiinsa joten kiitän :lol:
Titityy
Sabrina Duncan

Julianna del Monte kirjoitti: To Huhti 17, 2025 2:59 pm Ilmeisesti minulla on liikaa aikaa, kun huomioin, että Tapanin Facessa kaverinaan on KL (ihmettelin, että kaiken jälkeen KL ei ole poistanut häntä sieltä?!), ja Tapanin ig:ssä seuraajana on Rolfin poika Martin Nordmo, joka myös seuraa Tapania.

Tapani someissaan suree nuorena kuolleen tytärtään, jolla olisi ollut syntymäpäivä. Tätä miettiessä ei voi ymmärtää, miksi ei kertonut Jannelle Rolfin uhkauksista edes varmuuden vuoksi, (kertoen vaikka uskoen niiden olevan vitsejä), joka hänkin nuori ihminen ja hänen henkeään uhataan. Kuka ottaa vitsinä tuollaiset uhkailut muutenkaan, aika kaukana vitseistä.

Jostain syystä Tapani kaveerasi pariskunnan molempien osapuolien kanssa, mutta oli lojaali vain toiselle.

Oliko etpk:ssä vai mistä muistan, että Tapani pyysi vielä murhapäivänä Jannea lähettämään videon Fridan ja KL:n koirien ekasta tutustumisesta toisiinsa, mikä sattuneesta syystä ei koskaan toteutunut. Voisiko olla, että sekin video oli pyydetty vain siksi, että olisi voinut lähettää sen Rolfille vettä myllyyn lisätäkseen.
Meitä liikaa aikaa omistavia on kaksi :lol: Nimittäin selailin itse pari viikkoa aikaisemmin Tapanin Facea ja huomasin saman. Kirurgi ei taida olla kovin aktiivinen siellä puolella. Instagramissa ovat toisensa laittaneet pois aikoja sitten. Kirurgi taitaa olla yksi harvoista jotka "kantavat kaunaa" Tapanille tästä hommasta. Toki en tiedä miten esimerkiksi Jannen vanhemmat suhtautuvat, mutta Jannen sisko seuraa edelleen Tapania. Tapani seuraa myös kaikkia Rolfin lapsia.

Eilen mietin myös täysin samaa kuin sinä, kun näin Tapanin muistokuvan tyttärestään. Hänellä olisi ollut eilen ilmeisesti 33v synttärit. Tapani tietää millaista on menettää oma lapsi ja miltä läheisen kuolema tuntuu. Silti ei oikein välittänyt....

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miten Tapani on vastaillut Rolfin viesteihin, tai mihin sävyyn hän on esimerkiksi Jannesta ja kirurgista puhunut :oops:
Kirjoittaja10
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kirjoittaja10 »

^ Oikeudenkäynnin jälkeen, kun Tapsa antoi haastattelut iltapäivälehdille selittäen omaa osuuttaan, niin mulle jäi niistä vähän erikoinen kuva. Vähän kuin hän olisi jättänyt jotain kertomatta ja kenties kaunistellut omaa toimintaansa. Tuli sellainen mieleen, että hän on ehkäpä naureskellut mukana näille Rolfin "tappovitseille", ja muutenkin syystä tai toisesta ottanut Rolfin puolen tässä erossa. Ja siksi esimerkiksi juoruili välittömästi siitä, että Janne oli viemässä Fridan tutustumaan kirurgin koiriin.
EDIT: Hänhän siis niissä haastatteluissa selitti joitain tapaukseen liittyviä asioita hyvin yksityiskohtaisestikin, mutta ei selittänyt kuitenkaan tätä, että miksi tosiaan kertoi Rolfille tästä koirien tutustuttamisesta, eipä maininnut koko asiaa sanallakaan.
Titityy
Sabrina Duncan

Kirjoittaja10 kirjoitti: To Huhti 17, 2025 5:19 pm ^ Oikeudenkäynnin jälkeen, kun Tapsa antoi haastattelut iltapäivälehdille selittäen omaa osuuttaan, niin mulle jäi niistä vähän erikoinen kuva. Vähän kuin hän olisi jättänyt jotain kertomatta ja kenties kaunistellut omaa toimintaansa. Tuli sellainen mieleen, että hän on ehkäpä naureskellut mukana näille Rolfin "tappovitseille", ja muutenkin syystä tai toisesta ottanut Rolfin puolen tässä erossa. Ja siksi esimerkiksi juoruili välittömästi siitä, että Janne oli viemässä Fridan tutustumaan kirurgin koiriin.
EDIT: Hänhän siis niissä haastatteluissa selitti joitain tapaukseen liittyviä asioita hyvin yksityiskohtaisestikin, mutta ei selittänyt kuitenkaan tätä, että miksi tosiaan kertoi Rolfille tästä koirien tutustuttamisesta, eipä maininnut koko asiaa sanallakaan.
Sama kuva tuli minulle, tiedä sitten miten lähellä totuutta.

Siinähän kävi ilmi että ovat keskustelleet tästä Jannen petolliset-ohjelmaan osallistumisesta ja menestyksestä siinä. Toki en tiedä miten paljon on Rolf on paasannut yksipuolisesti Jannesta, ja onko Tapani lisännyt vettä myllyyn. Iltalehdelle ainakin sanoi, että varsinkin Rolf hänelle on paljon tekstaillut että hän ei ilmeisesti niinkään paljon Rolfille oma-aloitteisesti... :?

Nämä Tapanin viestit siinä mielessä ei ole relevantteja, mutta uteliasta kiinnostaa :oops:
finnbar87
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Kyseenalaistaja kirjoitti: To Huhti 17, 2025 1:22 pm
Mikä tahansa eläin voi olla kuin perheenjäsen. Riippuu vaan ihmisestä. Toiset eivät tykkää mistään eläimistä. Itse en ole miekään koiraihmisiä, mutta tunnen sellaisia montakin. Kissat ovat enemmän minun makuuni, mutta kyllä olisin/tulen olemaan hyvin surullinen sinä päivänä kun omastani joudun luopumaan.
Ihan yhtä hyvin voidaan käyttää kuin lapsiakin. Kokemusta on. Toisethan tykkäävät enemmän eläimistä kuin ihmisistä, saati sitten lapsista. Eroriita voi olla verinen ihan yhtä lailla, oli sitten "välikappaleet" lapsia tai yhteisiä eläimiä.
Kirjoittaja10
Remington Steele

Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 5:43 pm

Siinähän kävi ilmi että ovat keskustelleet tästä Jannen petolliset-ohjelmaan osallistumisesta ja menestyksestä siinä. Toki en tiedä miten paljon on Rolf on paasannut yksipuolisesti Jannesta, ja onko Tapani lisännyt vettä myllyyn. Iltalehdelle ainakin sanoi, että varsinkin Rolf hänelle on paljon tekstaillut että hän ei ilmeisesti niinkään paljon Rolfille oma-aloitteisesti... :?

Nämä Tapanin viestit siinä mielessä ei ole relevantteja, mutta uteliasta kiinnostaa :oops:
Tapsa on kieltämättä kyllä mielenkiintoinen henkilö tässä, kun oli kaikkien kolmen, Rolfin, Jannen ja KL:n ystävä (ja nyt ei ole enää heistä kenenkään). Olen tätä varmaan aikaisemminkin sanonut, mutta aika suurella todennäköisyydellähän se on ollut Tapani, joka kertoi kirurgin henkilöllisyyden Rolfille. Janne ja KL pitivät matalaa profiilia, niin tuskin oli kovinkaan monta muuta ihmistä, jotka olisivat voineet asiasta Rolfille kertoa. En usko, että Jannen perhe tai ne ilmeisen harvat muut asiasta tietävät ystävät olisivat asiaa paljastaneet, vaikka Rolf olisi sitä tivannutkin (Jannekin varmaan on sanonut heille, että haluaa kertoa itse).

Muistaakseni Tapani (kuten myös Rolf itse) kuulusteluissa väitti niin, että Janne olisi siitä itse kertonut Rolfille viikkoa aiemmin, mutta näinhän ei ollut, kun kerran Rolf sitä vielä muutamaa päivää ennen murhaa viestillä uteli ja sitten vasta paria päivää ennen alkoi googlettaa KL:n tietoja.
Titityy
Sabrina Duncan

Kirjoittaja10 kirjoitti: To Huhti 17, 2025 6:16 pm
Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 5:43 pm

Tapsa on kieltämättä kyllä mielenkiintoinen henkilö tässä, kun oli kaikkien kolmen, Rolfin, Jannen ja KL:n ystävä (ja nyt ei ole enää heistä kenenkään). Olen tätä varmaan aikaisemminkin sanonut, mutta aika suurella todennäköisyydellähän se on ollut Tapani, joka kertoi kirurgin henkilöllisyyden Rolfille. Janne ja KL pitivät matalaa profiilia, niin tuskin oli kovinkaan monta muuta ihmistä, jotka olisivat voineet asiasta Rolfille kertoa. En usko, että Jannen perhe tai ne ilmeisen harvat muut asiasta tietävät ystävät olisivat asiaa paljastaneet, vaikka Rolf olisi sitä tivannutkin (Jannekin varmaan on sanonut heille, että haluaa kertoa itse).

Muistaakseni Tapani (kuten myös Rolf itse) kuulusteluissa väitti niin, että Janne olisi siitä itse kertonut Rolfille viikkoa aiemmin, mutta näinhän ei ollut, kun kerran Rolf sitä vielä muutamaa päivää ennen murhaa viestillä uteli ja sitten vasta paria päivää ennen alkoi googlettaa KL:n tietoja.
Joo, olen myös olettanut sen olleen Tapani. En usko että Tapani on oikeasti tosissaan epäillyt että Rolf jotain murhasuunnitelmaa kyhäisi, ja eihän se hänen vastuullaan ole jos juoruaa jonkun seikan ja sitten henkilö pillastuu ja murhaa. Toisaalta ymmärrän täysin miksi esimerkiksi Kirurgi on laittanut välit poikki, on siellä kuitenkin vitsailtu myös hänen ampumisestaan

Tuosta ystävyydestä; En olisi niinkään varma, että Tapani olisi kokonaan välit Rolfiinkaan katkaissut. Ainakin kuulusteluja lukiessa Rolf mainitsee jotain "Tapani on kertonut minulle..." rikokseen liittyen.... Eli ilmeisesti ollut ainakin puhelimen välityksellä myöhemmin yhteydessä....Eihän Rolfin psykkariystäväkään ole häntä hyljännyt :oops:
Kirjoittaja10
Remington Steele

^ Joo en itsekään usko, että hänellä olisi ollut mitään aavistusta aidoista murha-aikeista. Varmasti olisi puuttunut jotenkin, jos olisi yhtään sellainen käynyt mielessäkään. Eikä hän tosiaan ole tässä vastuussa mistään. Luultavasti ei vain ollut niin kiva ja rehti kaveri kaikille osapuolille kuin mitä hän esitti.

Ai jassoo, no ilmeisesti Tapanista oli sitten ehtinyt tulla todella hyvä ystävä Rolfille, kun viitsi vielä kaiken jälkeen pitää yhteyttä.
Julianna del Monte
Hercule Poirotin viikset

Titityy kirjoitti: To Huhti 17, 2025 4:13 pm
Julianna del Monte kirjoitti: To Huhti 17, 2025 2:59 pm Ilmeisesti minulla on liikaa aikaa, kun huomioin, että Tapanin Facessa kaverinaan on KL (ihmettelin, että kaiken jälkeen KL ei ole poistanut häntä sieltä?!), ja Tapanin ig:ssä seuraajana on Rolfin poika Martin Nordmo, joka myös seuraa Tapania.

Meitä liikaa aikaa omistavia on kaksi :lol: Nimittäin selailin itse pari viikkoa aikaisemmin Tapanin Facea ja huomasin saman. Kirurgi ei taida olla kovin aktiivinen siellä puolella. Instagramissa ovat toisensa laittaneet pois aikoja sitten. Kirurgi taitaa olla yksi harvoista jotka "kantavat kaunaa" Tapanille tästä hommasta. Toki en tiedä miten esimerkiksi Jannen vanhemmat suhtautuvat, mutta Jannen sisko seuraa edelleen Tapania. Tapani seuraa myös kaikkia Rolfin lapsia.

Eilen mietin myös täysin samaa kuin sinä, kun näin Tapanin muistokuvan tyttärestään. Hänellä olisi ollut eilen ilmeisesti 33v synttärit. Tapani tietää millaista on menettää oma lapsi ja miltä läheisen kuolema tuntuu. Silti ei oikein välittänyt....

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miten Tapani on vastaillut Rolfin viesteihin, tai mihin sävyyn hän on esimerkiksi Jannesta ja kirurgista puhunut :oops:

Huojentavaa kuulla, että en ole yksin klubissani 😎
Sitten asian vierestä asiaan. Minä myös uskon Tapanin KL:n nimen Rolfille kertoneen, vaikka en ymmärrä miksi ihmeessä, kun tiesi, että toinen tulee kääntämään joka kiven ja kannon uudesta kumppanista tiedot saadakseen (toim.huom.: tosi sairasta) 🙄

Muistelen myös, että Tapani itse olisi sanonut, että Rolf viestitteli hänelle paljon, mutta hän mieluummin aina soitti mieluummin kuin näpytteli vastauksia. Näinollen varmasti sen viimeiseksi jääneen infonkin liittyen koiriin tutustuttamiseen lienee soittanut Rolfille, joten ei ole näkynyt Rolfin puhelimessa. Etpk:ssä tai hänen haastattelussaan muistan maininneen "odottaneensa videota Jannelta, jonka oli luvannut lähettää" (ei maininnut aihetta) ja ihmetteli, kun sitä ei kuulunut (kun hänen mukaansa känny ns. kasvanut Jannen käteen kiinni). Itse olisin kyllä samassa tilanteessa halunnut varmistua onko ystävälläni kaikki hyvin soittamalla vaikka sekä Jannelle että Rolfille, koska se oli Tapsan mukaan niin poikkeavaa Jannelle olla somesta poissa tuntitolkulla. Mutta eipä kai sitä osaa edes kuvitella, että ystävä olisi voinut joutua murhatuksi 🤔

Summa summarum: mielestäni melkoiselta Vili Vilperiltä kyllä tuo Tapani tässä keississä saa itsensä monelta osin näyttämään. Eniten mietityttää miksi toimi kuten toimi, vaikka ei toki syytettynä olekaan.
Mietinpähönvaan
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Mietinpähönvaan »

Tosissaan niinkuin sanoit niin tapani (tai rolf?) on kertonut yleensä soittaneen noitten uhkailuviestien jälkeen. Voiko olla että on halunnut vastata niihin jotain sellaista mistä ei jää jälkeä! Voiko noin vanhoja puheluita vielä jäljittää? Ja oliko sattumaa että menivät edellisenä iltana yhdessä viihteelle (ei siis jää mitään jälkeä keskusteluista, kun käydään livenä)

Lainaustorni kaadettu. Tilalle nuoliviittaus edelliseen viestiin
-NILS-
Julianna del Monte
Hercule Poirotin viikset

Voihan se toki noinkin olla, mutta todenmukaisempana pitäisin vain sitä, että jotkut ihmiset eivät tykkää rivitolkulla näpytellä luuriin sormet ruvella (me olemme oma rotumme täällä 🤪) vaan soittavat mieluummin, etenkin jos ei voi vastata parilla sanalla. Ei kai Tapani olisi voinut arvata, että vielä tulee tilanne, kun niitä viestejä luetaan murhatutkinnan merkeissä? No, kristallipalloa ei ole itsellänikään, eikä selvännäkijän kykyjä ole suvussanikaan, mutta em. kaltaisia ihmisiä on omassa tuttavapiirissäni ainakin, jotka soittavat, jos ei voi vastata kyllä tai ei 😊

Lainaustorni kaadettu
-NILS-
liukaslahna
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja liukaslahna »

K: Olitko vielä päihtynyt aamulla 13.10.2024?
V: En ollenkaan tuntenut olevani päihtynyt. Varmasti minulla oli vielä alkoholia veressä. En olisi ajanut autolla kuitenkaan. Ajattelin itsekseni, että onkohan minut huumattu siellä baarissa. En ole ikinä kokeillut huumeita.

En tiedä tutkittiinko tarkemmin huumeita. Esim. Xanax tai diapam lasiin on kai yleisin. Poppers ei kai ole varsinaiseti huume mutta kokaiini on niin yleistä noissa piireissä että varmasti on kokeillut. Pöytäkirjassa ei ollut baarin työntekijöitä, auki on edelleen oliko Mäkinen mukana koko illan.
Näyttökuva 2025-04-18 kello 10.30.00.png
Näyttökuva 2025-04-18 kello 10.30.00.png (59.58 KiB) Katsottu 1059 kertaa
Titityy
Sabrina Duncan

liukaslahna kirjoitti: Pe Huhti 18, 2025 10:37 am K: Olitko vielä päihtynyt aamulla 13.10.2024?
V: En ollenkaan tuntenut olevani päihtynyt. Varmasti minulla oli vielä alkoholia veressä. En olisi ajanut autolla kuitenkaan. Ajattelin itsekseni, että onkohan minut huumattu siellä baarissa. En ole ikinä kokeillut huumeita.

En tiedä tutkittiinko tarkemmin huumeita. Esim. Xanax tai diapam lasiin on kai yleisin. Poppers ei kai ole varsinaiseti huume mutta kokaiini on niin yleistä noissa piireissä että varmasti on kokeillut. Pöytäkirjassa ei ollut baarin työntekijöitä, auki on edelleen oliko Mäkinen mukana koko illan.
Näyttökuva 2025-04-18 kello 10.30.00.png
Mua edelleen ihmetyttää tää, että piti korostaa oikeudessa että hänet oli ehkä huumattu edellisenä iltana. Tarkoitus esittää että oli jotenkin sekavassa mielentilassa vielä sen jäljiltä?

Tapanihan sanoi, että oli nähnyt Rolfin sattumalta jossain(?) ja vain heittänyt hänet tänne homobaariin
Vastaa Viestiin