Minfolaisten vihamies-listoista puheen ollen...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Minfolaisten vihamies-listoista puheen ollen...

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

.
MrEhtivä kirjoitti: La Huhti 19, 2025 4:04 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Huhti 19, 2025 3:52 pm
MrEhtivä kirjoitti: La Huhti 19, 2025 3:20 pm ..bye...jonoon
Jono näkyy olevan jo melkoisen pitkä. Onkohan sinulla kohta mitään seurattavaa?
Ne on jotka haluan ja tärkeintä voin aina kirjoittaa tänne. Joku niitä välillä lukee vaikka ei muita olisikaan.
En sillä stressaa 👍
- "En tuhlaa aikaani heidän höpötyksiin:
Bullit; Cadi John; canis lupus; erämaaetsivä; Hermione; jellyfish; joosua; juhlapöytä; Korpisoturi; LeaSommer; Pieni liekki; RL11/6; Ross Sullivan; Tupla; nihilistinahalisti; ViidakonCasanova; WalkingDisaster; Rescuer; QwertyKeyboard"

Hehh..!! Pakko sanoa, etten noin tanakkaa jonoa olisi voinut edes arvata keltään Minfon nikkiltä löytyvänkään, ellei asianomainen sitä itse olisi julkaissut. :o

Nyt kyllä jää dekkaritehtäväksi arvioida, että mikä lie mahtaa olla noiden lukemattomien (siis kirjaimellisesti :)) nikkien yhteinen nimittäjä :D?
X X X X X
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Re: Minfolaisten vihamies-listoista puheen ollen...

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

^
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Huhti 19, 2025 10:29 pm ...
Nyt kyllä jää dekkaritehtäväksi arvioida, että mikä lie mahtaa olla noiden lukemattomien (siis kirjaimellisesti :)) nikkien yhteinen nimittäjä :D?
Sen minäkin haluaisin tietää. Suunnattomasti myös ihmettelen, kuinka Kuolemannaakka on saanut luovittua itsensä tuolta listalta ulos.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^^
Menin kertomaan että hän on väärässä, niin jouduin tuolle listalle...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: La Huhti 19, 2025 10:29 pm .
MrEhtivä kirjoitti: La Huhti 19, 2025 4:04 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Huhti 19, 2025 3:52 pm

Jono näkyy olevan jo melkoisen pitkä. Onkohan sinulla kohta mitään seurattavaa?
Ne on jotka haluan ja tärkeintä voin aina kirjoittaa tänne. Joku niitä välillä lukee vaikka ei muita olisikaan.
En sillä stressaa 👍
- "En tuhlaa aikaani heidän höpötyksiin:
Bullit; Cadi John; canis lupus; erämaaetsivä; Hermione; jellyfish; joosua; juhlapöytä; Korpisoturi; LeaSommer; Pieni liekki; RL11/6; Ross Sullivan; Tupla; nihilistinahalisti; ViidakonCasanova; WalkingDisaster; Rescuer; QwertyKeyboard"

Hehh..!! Pakko sanoa, etten noin tanakkaa jonoa olisi voinut edes arvata keltään Minfon nikkiltä löytyvänkään, ellei asianomainen sitä itse olisi julkaissut. :o

Yhteistä nimittäjää on... heidän kirjoitukset ei kiinnosta. En itseäni turhaan kiusaa ja anna provosoida.
Onneksi täällä voi haluamansa kirjoittajat blokata pois.

En turhaan halua täällä riidellä ja toisia sättiä tai mollata, enkä sitä toisiltakaan hyväksy.

Siinä tuli nimittäjä heille :)

Jos osaa asiallisesti kirjoittaa, voi jutut keskenään riidellä. Ei kirjoituksilla tarvitse hyökätä tai halventaa muita kirjoittajia.

Hyvää Pääsiäistä sinulle
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tuo että julkaisee nimikirjoituksessaan vihamieslistansa onkin ehkä ainoa ilo minkä siitä listasta voi saada, henkilökohtaisesti en näe sille mitään muuta käyttöä :lol:

Tiedän toki että moni pitää itsensä jatkuvasti kirjautuneena tai kirjautuu sisään aina kun tulee lukemaan palstaa, itse taas luen yleensä aina kirjautumattomana ja siinä tapauksessahan tuo blokkaaminen eli siis vihamieheksi lisääminen ei toimi.

En tiedä miksi, mutta minusta tuntuu jotenkin ärsyttävältä ajatus siitä että aina kun on hetki aikaa lueskella palstaa, muille käyttäjille näkyisi että olen paikalla ja mitä ketjua olen lukemassa, mielestäni se tieto ei kuulu kenellekään ja siksi yleensä kirjaudun ainoastaan lähettääkseni viestin tai vastatakseni jollekin.

Eli minulle tuo vihamieslista on täysin tarpeeton, en ole ikinä ketään edes lisännyt vihamieheksi, en vaan lue viestejä jotka eivät kiinnosta, ja miltei kaikilta, niiltä palstan typerimmiltäkin tyypeiltä, voi joskus tulla jokin ihan mielenkiintoinen tiedonjyväkin ja vaikka olisi suurimmassa osassa asioista eri mieltä jonkun nimimerkin kanssa, niin voi silti jossain asiassa olla aivan samaakin mieltä, miksi siis blokkaisin jonkun pelkästään siksi että jokin hänen mielipiteistään ärsyttää.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

MrEhtivä kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 1:10 am Yhteistä nimittäjää on... heidän kirjoitukset ei kiinnosta. En itseäni turhaan kiusaa ja anna provosoida.
Kirjoitukset eivät kiinnosta = ovat eri mieltä kanssasi. Suuri osa sellaisia, jotka ovat näyttäneet sinun levittävän (tarkoituksellisesti?) väärää tietoa.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

damfin kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 8:37 am Tuo että julkaisee nimikirjoituksessaan vihamieslistansa onkin ehkä ainoa ilo minkä siitä listasta voi saada, henkilökohtaisesti en näe sille mitään muuta käyttöä :lol:

Tiedän toki että moni pitää itsensä jatkuvasti kirjautuneena tai kirjautuu sisään aina kun tulee lukemaan palstaa, itse taas luen yleensä aina kirjautumattomana ja siinä tapauksessahan tuo blokkaaminen eli siis vihamieheksi lisääminen ei toimi.

En tiedä miksi, mutta minusta tuntuu jotenkin ärsyttävältä ajatus siitä että aina kun on hetki aikaa lueskella palstaa, muille käyttäjille näkyisi että olen paikalla ja mitä ketjua olen lukemassa, mielestäni se tieto ei kuulu kenellekään ja siksi yleensä kirjaudun ainoastaan lähettääkseni viestin tai vastatakseni jollekin.

Eli minulle tuo vihamieslista on täysin tarpeeton, en ole ikinä ketään edes lisännyt vihamieheksi, en vaan lue viestejä jotka eivät kiinnosta, ja miltei kaikilta, niiltä palstan typerimmiltäkin tyypeiltä, voi joskus tulla jokin ihan mielenkiintoinen tiedonjyväkin ja vaikka olisi suurimmassa osassa asioista eri mieltä jonkun nimimerkin kanssa, niin voi silti jossain asiassa olla aivan samaakin mieltä, miksi siis blokkaisin jonkun pelkästään siksi että jokin hänen mielipiteistään ärsyttää.
En ole ketään mielipiteen takia blokannut. Kuinka sen mielipiteen esittää ja henkilöllisyyksiin menevät tyhmät kirjoitukset vain.
Joillakin se sisältö kirjoituksissa on kokonaan tai suurimmalta osin ihan muuta kuin asiaa.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Rescuer kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 9:29 am
MrEhtivä kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 1:10 am Yhteistä nimittäjää on... heidän kirjoitukset ei kiinnosta. En itseäni turhaan kiusaa ja anna provosoida.
Kirjoitukset eivät kiinnosta = ovat eri mieltä kanssasi. Suuri osa sellaisia, jotka ovat näyttäneet sinun levittävän (tarkoituksellisesti?) väärää tietoa.
Jos ihmisellä on huono itsetunto niin ei kestä kritiikkiä edes keskustelupalstalla. Hänen höpinöitään jos korjaa niin joutuu listalle. Useimmiten jankkaa ihan puutaheinää. Lista vaan kasvaa kasvamistaan ja ihmettelen miksi edes on täällä?
Että mä olen ylpeä tästä, päässyt monen hyvän tyypin kanssa samalle listalle xd.

Ps. En lue MS Ehtivän juttuja, sillä ovat paskaa mutta en edes viitsi tehdä tämmöisiä lapsellisia ”en leiki sun kanssa” listoja.
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

Pieni liekki kirjoitti: La Huhti 19, 2025 11:18 pm ^
Sen minäkin haluaisin tietää. Suunnattomasti myös ihmettelen, kuinka Kuolemannaakka on saanut luovittua itsensä tuolta listalta ulos.
Sillä loppuu kohta tila, ellei ole jo loppunut. 255 merkkiä saa olla. Voi pientä.
Pieni liekki

Cadi John kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 2:29 pm
Pieni liekki kirjoitti: La Huhti 19, 2025 11:18 pm ^
Sillä loppuu kohta tila, ellei ole jo loppunut. 255 merkkiä saa olla. Voi pientä.
Taitaa olla nuori mies kyseessä, jolla on vielä paljon opittavaa elämästä. Kannattaisi kulkea avoimin mielin eikä hypätä kaninkoloon piiloon. 🐰
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Minulla on vain yksi, toistaiseksi, eli Raija Liisa. Koska tuolta eppulikoulusta karanneelta ei koskaan tule mitään asiallista kirjoitusta niin ihan turha että näkyvät.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Cadi John kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 12:50 pm
Rescuer kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 9:29 am
Jos ihmisellä on huono itsetunto niin ei kestä kritiikkiä edes keskustelupalstalla. Hänen höpinöitään jos korjaa niin joutuu listalle. Useimmiten jankkaa ihan puutaheinää. Lista vaan kasvaa kasvamistaan ja ihmettelen miksi edes on täällä?
Että mä olen ylpeä tästä, päässyt monen hyvän tyypin kanssa samalle listalle xd.

Ps. En lue MS Ehtivän juttuja, sillä ovat paskaa mutta en edes viitsi tehdä tämmöisiä lapsellisia ”en leiki sun kanssa” listoja.
Mielestäni on kunnia-asia päästä noiden sekopäiden banni-listoille.

Ikävä kyllä Mr. Amfetamiini lukee ajoittain viestejäni listasta huolimatta.
Mitä te dorkat dorkailette?
Reggin

Viesti Kirjoittaja Reggin »

Kieltämättä sain tuosta inspiraation allekirjoitukseen, mutta en halua antaa estämilleni kirjoittajille mitään näkyvyyttä nimimerkkien mainitsemisen muodossa.
Pieni liekki

Reggin kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 5:24 pm Kieltämättä sain tuosta inspiraation allekirjoitukseen, mutta en halua antaa estämilleni kirjoittajille mitään näkyvyyttä nimimerkkien mainitsemisen muodossa.
Sinulla on varsin laaja estolista tuoreeksi murhainfolaiseksi. Yli 10-vuotisen murhainfohistoriani aikana en ole tietääkseni koskaan käyttänyt vihamies-toimintoa.
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Pieni liekki kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 6:33 pm
Yli 10-vuotisen murhainfohistoriani aikana en ole tietääkseni koskaan käyttänyt vihamies-toimintoa.
Sama vika, en oikein näe mitään älyä koko toiminnossa. Jos joku haluaa jotain mussuttaa minun hourailuista, niin tehköön sitten niin ei se mene ainakaan minulla syvälle sieluun jos joku mainitsee että on tultu hörhöiltyä jotain omiaan...
Trollaus taas kääntyy lopulta itseään vastaan ja yleensä enempikin huvittaa, joten mitäpä niitäkään peikonperkeleitä estelemään.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Vastaa Viestiin