Lempäälässä kolme nuorta kuollut aamuyöllä 31.10.2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Ola kirjoitti:...hmmm... kaksi nuorta miestä ja yksi nainen... ajoivat Hervannan suunnasta Sääksjärvelle... liikkeellä vuorokauden varhaisina tunteina... iät ja sukupuolijakauma sopivat Hervannan ryöstäjäkolmikkoon...

Ei ehkä kuitenkaan yhteyttä tapausten välillä?
Heh, sama tuli itsellä myös heti eilen mieleen, mutta en viitsinyt mainita, meitä ihmisiä on kuitenkin niin paljon..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

Surullista, otan osaa vanhempien suruun, kunpa ihminen ajattelisi että hän on kuolevainen ihminen, ja tuntisi vastuun toisista ihmisistä, liian paljon on kuollut nuoria tänä kesänä.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

"Yöperho on koteloitunut"
bluerein

Eivätkö nuoret pelkää kuolemaa ? vai miksi he ajavat kuin viimeistä päivää ? Lempäälässä on joskus vuosia sitten kuollut muistaakseen kaksi vai kolme nuorta aikaisemminkin.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

bluerein kirjoitti:Eivätkö nuoret pelkää kuolemaa ? vai miksi he ajavat kuin viimeistä päivää ?
Nuoret pelkää olevansa kaveriensa silmissä nössöjä. Kova jätkä ajaa autolla kahta sataa. Vielä kovempi jätkä ajaa autolla kännissä kahta sataa. Jälkeenpäin voidaan tuopin ääressä elvistellä baaritiskillä, että kyllä mä osaan! Tosin tässä tapauksessa ei enää kuski ja kamut leveile.
Paavo Arhinmäki on äijä!
aamu
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja aamu »

Monet nuoret ihmiset ei oikeasti tajua,että onnettomuus ja kuolema saattaa osua omalle kohdalle. Jotenkin sitä luulee olevansa kuolematon - niin kauan kunnes jotain pahaa tapahtuu itselle tai läheisille. Sitten vasta kuoleman mahdollisuudesta tulee realistinen...Itselle ainakin kävi niin.
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minä olen nähnyt nuoria ja kauniita ihmisiä, jotka ovat vammautuneet pyörätuolinkäyttäjiksi tai sokeutuneet tai kuuroutuneet eri tyyppisten onnettomuuksien ja tapaturmien seurauksina. Kuolemattomuusharha on kostautunut ikävästi.

Siskoni paras ystävätär oli kuollut moottoripyöräonnettomuudessa ulkomailla. Ajoi pikku hiljaa ja vastaan tuli pikkuauto yhtä hiljaa. Sekin riitti surmaamaan hänet, sillä törmäämiskulma oli juuri sopivasti kuolettava. Ruumis ei edes ruhjoutunut. Se oli paha shokki siskolleni. Ystävätär oli kuin oma sisko siskolleni.
:cry:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Vompatti
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Vompatti »

Vähän OT:tä mutta minua pisti naurattamaan hieman tuon rikoskomisarion sukunimi :lol:
bluerein

Hirvittää kun talvi on tulossa, ja kesällä jo niin moni nuori kuoli hurjasteluissa, tms. onnettomuudessa. Mutta mikä niitä voi estää, vaikka äiti ja iskä kuin sanois :: Älkää ajako kovaa, ja tuntekaa vastuu toisistakin ihmisistä.! :cry:
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 7:28 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kuten aina on totta: Tyhmyydestä sakotetaan, jopa hengenmenolla. Vaikka näitä on nyt ollut harva se viikko ja monta nuorta kuollut kerralla, ei viesti mene perille yhtään.
Kuulostan ehkä tylyltä, mutta itse en näitä sure ollenkaan, nämä tapaukset ovat vain väistämättömiä ja niitä riittää tulevaisuudessakin. Turha hakata päätä seinään.
Jotkut harvat nuoret tajuavat oman kuolevaisuutensa. Yksi sanoi juuri näistä autokuolemista: "Jos on pakko kaahata noin lujaa, pitää tajuta että huonosti siinä käy, jos ei vielä tänään niin huomenna"
Nothing is quite what it seems
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Tälläistä keskustelua löysin kolariin liittyen tuolta teinigalleriasta:

01.11.2008 13:51 <Erk`> Mä kuulin et sen nimi oli hanna.?!
01.11.2008 13:52 <JP}> eiku se oli muuten henna:D
01.11.2008 13:52 <JP}> sillä oli puoli vuotias muksu?
01.11.2008 13:52 <JP}> kuulemma.
01.11.2008 13:52 <Erk`> Joo nii oli.
01.11.2008 13:53 <JP}> siinä kuoli sen muksun isä ja äiti, mut kukaan ei niinkun tiä kuka se female oli....
01.11.2008 13:54 <Erk`> Joku matti ja jarno niittä äijien nimet kait oli..

Toivottavasti tälläistä saa julkaista täällä
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Niin helppoa se on sanoa ettei sure yhtään, kun ei ole omia lapsia kuollut onnettomuudessa, eihän sitä pysty suremaan vieraita lapsia, jonkin verran tutun lapsia suree, mutta entä omia, surisitko?
Totta kai omia surisin. En vain ymmärrä näitä tuntemattomia ihmisiä kohtaan tunnettua ja vielä sanoin ilmaistua "surua", ei se ole oikeaa. Se on teeskentelyä, mutta harva sitä ääneen kehtaa siksi sanoa.
Nothing is quite what it seems
Fiona
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kuolleiden etunimet oli Mikko, Jarno ja Hanna. RIP :cry:
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Fiona kirjoitti:Kuolleiden etunimet oli Mikko, Jarno ja Hanna. RIP :cry:
Ja orvoksi jäi pieni lapsi?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Fiona
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Fiona »

otus kirjoitti:
Fiona kirjoitti:Kuolleiden etunimet oli Mikko, Jarno ja Hanna. RIP :cry:
Ja orvoksi jäi pieni lapsi?
Siitä en tiedä...noi oli mun kaverin pikkusiskon tuttuja.
Vastaa Viestiin