Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kokki kirjoitti: Missäpäin Stadia on juuri nyt ilotulitus? Pauketta kuuluu, vaan taivas ei välkehdi ainakaan täällä.

edit: voi se olla Espoossakin, rajalla kun asun
Nyt heitit pahan kun on parisen sataa kilsaa matkaa täältä Hesaan mutta villi veikkaus ettei kyseessä oli joku Hesalainen töölöönlahdella joka myöhästyi ilotulituksen SM-kilpailuista jotka taisivat olla jo pari kuukautta sitten...

Oletko tänään jostain syystä erittäin hyvällä tuulella?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Chopper kirjoitti:
Kokki kirjoitti: Missäpäin Stadia on juuri nyt ilotulitus? Pauketta kuuluu, vaan taivas ei välkehdi ainakaan täällä.

edit: voi se olla Espoossakin, rajalla kun asun
Nyt heitit pahan kun on parisen sataa kilsaa matkaa täältä Hesaan mutta villi veikkaus ettei kyseessä oli joku Hesalainen töölöönlahdella joka myöhästyi ilotulituksen SM-kilpailuista jotka taisivat olla jo pari kuukautta sitten...

Oletko tänään jostain syystä erittäin hyvällä tuulella?

Kyllä kyllä, illalla olisi taas perinteiset mökkiorgiat luvassa.. :wink:

Voisitko itse ikinä osallistua orgioihin?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

no mikä ettei, jos vaa saa seuran valita itse 8)

kuka minfolainen olisi sinusta kiinnostavin nähdä nakuna?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Mata Hari kirjoitti:no mikä ettei, jos vaa saa seuran valita itse 8)

kuka minfolainen olisi sinusta kiinnostavin nähdä nakuna?
Vaikea sanoa, kun on vain mielikuvien varassa. Pitäisi saada ensin kakkien, naisten, nakukuvat, niin sitten voisi sanoa.

Oletko ollut koskaan (aikuisena) nakukuvassa?
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Aaargh! Tietääkseni en, mutta näinä isovelivalvoo-aikoina ei ihan varma voi asiasta olla :shock: Pitäisiköhän selata netistä kaikki mahdolliset alastoman miehen kuvat ettei sieltä vaan omaa kuvaa löydy?

Nakujutut on kyllä niin hauskoja, että noukitaan tuolta sama kysymys kuin aiemminkin, eli:

Kenet minfolaisen haluaisit mieluiten nähdä nakuna, missä ja minkälaisessa tilanteessa?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Alaston Minfo kokoontuu! Kaikki vaan mukaan! Keskustelemaan rikoksista, of course.
Vaikka Konsta haluaisikin nähdä kakkien ja naisten kuvat.. :shock: :D

Sama seuraavalle
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Alaston Minfo kokoontuu! Kaikki vaan mukaan! Keskustelemaan rikoksista, of course.

Sama seuraavalle
Joo tota mä itsekkin nauroin, kakki miehiä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Cotton kirjoitti:Kenet minfolaisen haluaisit mieluiten nähdä nakuna, missä ja minkälaisessa tilanteessa?
No vaikka Cottonin saunasta avantoon juoksemassa.

Keitä luulisit lähtevän minfo-naturistien kokoukseen? Mainitse ainakin viisi ehdokasta (kakit poislukien).
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kylli tietysti.
Tampereentyttö tulis Jopolla.
Jack da Ripper myös.
Primavera tulis kans, kootterilla.
KyllikkiS, jolla on salainen tarve.

Mä oon muuten alasti täällä vaatteiden sisällä!

Hukutko lumeen?
Paskanen tukka
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

otus kirjoitti:
Tampereen Tyttö kirjoitti:Alaston Minfo kokoontuu! Kaikki vaan mukaan! Keskustelemaan rikoksista, of course.

Sama seuraavalle
Joo tota mä itsekkin nauroin, kakki miehiä..
Tätä tää on lukihäiröisen(kännisen) arki. Jouduin lukemaan kolmeen kertaan, että mikä siinä oli hauskaa.

Olen alkanut epäilemään yhtä asiaa: kuin sanan toisessa tavussa on kahden vokaalin yhdistelmä esim ia( ie io oi ai jne), niin lukihäiriöinen saattaa sen automaattisesti nähdä sen toisessakin tavussa, vaikkei sitä olisikaan. Toisaalta se ei oikein tässä pätenyt.

Anyway, odottelen edelleekin niitä naisten valokuvia, kakkien valokuvat voitte laittaa vaikka grootille, Awalle ja Hessulle.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

rapier kirjoitti:Hukutko lumeen?
En huku. Mihinkään.

Kylli tykkää alastomuudesta: Ehdotuksesi Minfo-naturistien tapaamisen kokoonpanoksi (edelleen ainakin se viisi ehdokasta)?

Konu: tarkoitus ei ollut pilkata, sattui vaan ihan hemmetin hauskasti tuo i:n poisjääminen. Pistä mulle niitä sorsan kuvia jooko?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Nauroin vedet silmissä. Konsta: pus, ei ollut tarkoitus kettuilla. Tosin tajusit sen itsekin. Mulla taasen näppäimistö on niin tahmea (???) että vähän väliä jää joku kirjain välistä tai tuplaantuu tahi jää väli pois. Eikä tarvitse olla promillejakaan pelissä. Ei ole tärkeää, sisältö on tärkeämpää.

1. Kylli
2. J.R.
3.Konsta
4.Loka
5.Arvotaan..
Nämä minun lisäkseni The Alastomaan Minfoon! Juttua piisaisi, eikä kukaan kiusaantuisi. Tosin suurin osa kirjoittajista voisi tulla mukaan.

Nyt on sitten Pyhäinpäivä. (ennen Pyhäinmiestenpäivä). Minkälaiseen kepposeen olisit valmis?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^ :o Onpas täällä mennyt hiljaiseksi. Ilmeisesti porukalla on kepposet vähissä ja täytyy myöntää, että itsekään en ole nyt keppostelutuulella.
Eli vastaan, ei mitään kepposteluita tule nyt mieleen...Tosin halloveeni menikin jo.... :P

Helpotetaan....
Tuleeko sinulle Alibi kestotilauksena? :)
Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tiina kirjoitti:^Tuleeko sinulle Alibi kestotilauksena? :)
Ei, määrä-aikaisena. Kuten kaikkkien julkaisujen kyseessäollessa, arvioin jakso jaksolta kannattaako jatkaa. Alibista en ole pitänyt taukoa muistaakseni liki kymmeneen vuoteen.

Sama seuraavalle.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Ei tule, enkä irtonumeroitakaan ole ostanut. Pappalleni Alibi tulee, ja sen luona niitä kyllä luen kun kylässä poikkeen :)

Onko Sinulla henkilökohtaisesti enemmän positiivisia vai negatiivisia kokemuksia poliisista?
"Yöperho on koteloitunut"
Lukittu