Minfolaisten vihamies-listoista puheen ollen...

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

MrEhtivä

Re: Minfolaisten vihamies-listoista puheen ollen...

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Minusta tämä toiminta on eriomainen, ei tarvitse edes lukea haluamiensa henkilöiden juttuja ja häröilyjä.

Vielä jos voisi blokata etteivät näe minun juttuja, se olisi sitten täydellistä :mrgreen:
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

MrEhtivä kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 8:59 pm Minusta tämä toiminta on eriomainen, ei tarvitse edes lukea haluamiensa henkilöiden juttuja ja häröilyjä.

Vielä jos voisi blokata etteivät näe minun juttuja, se olisi sitten täydellistä :mrgreen:
Homma on helposti hoidettu, kun alat kirjoittaa juttusi suoraan omaan pöytälaatikkoosi. 😁
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Itselläni on pari käyttäjää blokattuna mutta en näe mitään syytä kertoa sitä heille tai koko foorumille.
Ja mitä tulee foorumille kirjautumiseen niin en ymmärrä miksi se pitäisi salata ja lukea juttuja kirjautumatta?

Itse asiassa koko foorumi siistiytyisi kertaheitolla kun kirjoittelu tapahtuisi tunnistautuneena omalla nimellä.
Hörhöt ja provokaattorit siirtyisivät Ylikselle ja näin taso paranisi molemmilla foorumeilla.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

LiamNeeson kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 6:49 am Itse asiassa koko foorumi siistiytyisi kertaheitolla kun kirjoittelu tapahtuisi tunnistautuneena omalla nimellä.
Voit näyttää esimerkkiä ja aloittaa paljastamalla nimesi.
Minä en kirjaintakaan laittaisi tänne jos olisi pakko omalla nimellä.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

LiamNeeson kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 6:49 am
Itse asiassa koko foorumi siistiytyisi kertaheitolla kun kirjoittelu tapahtuisi tunnistautuneena omalla nimellä...
Hehh...?
Tarkoittanet, että tyhjenisi kertaheitolla. :D
X X X X X
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Huhti 21, 2025 2:52 pm Hehh...?
Tarkoittanet, että tyhjenisi kertaheitolla. :D
Moni voisi kirjoittaa toki nimelläänkin, mutta sillä olisi sitten se vaikutus, että ne rikoksiin liittyvät taustat jäisi silloin tulematta julki, eli tavallaan tyhjenisi, jos ei käyttäjistä niin ainakin sisällöltään.
Muutoinkin luotettava tunnistautuminen voisi olla hankala toteuttaa siksi, että kaikki foorumilaiset eivät edes asu Suomessa, eivätkä edes omaa suomalaista tunnistautumismahdollisuutta.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

damfin kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 8:37 am ...
Tiedän toki että moni pitää itsensä jatkuvasti kirjautuneena tai kirjautuu sisään aina kun tulee lukemaan palstaa, itse taas luen yleensä aina kirjautumattomana ja siinä tapauksessahan tuo blokkaaminen eli siis vihamieheksi lisääminen ei toimi.

En tiedä miksi, mutta minusta tuntuu jotenkin ärsyttävältä ajatus siitä että aina kun on hetki aikaa lueskella palstaa, muille käyttäjille näkyisi että olen paikalla ja mitä ketjua olen lukemassa, mielestäni se tieto ei kuulu kenellekään ja siksi yleensä kirjaudun ainoastaan lähettääkseni viestin tai vastatakseni jollekin.
...
Eikös tuossa kirjautuessa voi klikkailla ruksin päälle että ei näy onko paikalla jne.

En ole katsonut löytyykö asetuksista sama.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Knobster kirjoitti: Ti Huhti 22, 2025 9:56 am
damfin kirjoitti: Su Huhti 20, 2025 8:37 am ...
Tiedän toki että moni pitää itsensä jatkuvasti kirjautuneena tai kirjautuu sisään aina kun tulee lukemaan palstaa, itse taas luen yleensä aina kirjautumattomana ja siinä tapauksessahan tuo blokkaaminen eli siis vihamieheksi lisääminen ei toimi.

En tiedä miksi, mutta minusta tuntuu jotenkin ärsyttävältä ajatus siitä että aina kun on hetki aikaa lueskella palstaa, muille käyttäjille näkyisi että olen paikalla ja mitä ketjua olen lukemassa, mielestäni se tieto ei kuulu kenellekään ja siksi yleensä kirjaudun ainoastaan lähettääkseni viestin tai vastatakseni jollekin.
...
Eikös tuossa kirjautuessa voi klikkailla ruksin päälle että ei näy onko paikalla jne.

En ole katsonut löytyykö asetuksista sama.
Voi olla, mutta silti itse en halua pysyä kirjautuneena pelkästään siksi että lukisin palstaa, muistakaan syistä, esimerkiksi siksi että tämä nimimerkkini ei ole kenenkään tiedossa, ja haluan välttyä siltä että joku muu avaisi minfon tietokoneeltani ja olisikin saman tien kirjautuneena tunnuksillani.
Kännykän kanssa sama asia, vaikka se onkin yleensä lukittuna, voi esimerkiksi puolisoni haluta katsoa kännykästäni jotain ja kirjainmerkkien kautta sattua avaamaan minfon sivuston.

Ymmärrän kyllä että kaikilla ei ole sitä riskiä että joku muu käyttäisi samaa tietokonetta tai kännykkää, tai että kaikki eivät pidä nimimerkkiään tai kirjoituksiaan salaisuutena lähipiiriltään, minulle taas nimimerkin takaa kirjoittaminen tarkoittaa sitä että edes puolisoni ei osaa nimimerkkiäni yhdistää juuri minuun vaikka hän tietääkin minun aktiivisesti lukevan minfoa, mutta eipä hän ole ikinä edes kysynyt mikä nimimerkkini on tai mitä tänne kirjoittelen, siitä propsit hänelle.

Näistä syistä minulle on vakiintunut tapa että jos esimerkiksi aamukahvia juodessani luen minfoa, niin en turhaan edes kirjaudu sisään, kun ei se kirjautuminen lukemiselle juuri mitään lisäarvoa anna, ja kuten sanottu minun mielestäni kenenkään ei tarvitse nähdä ja seurata milloin olen lukemassa palstaa.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

^
Ymmärrän. Ja ihan hyvä periaate, itsessäkin on osittain samaa "vikaa".
jotunheimen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Itse lueskelen minfoa 99 prosenttisesti kirjautumatta ja heti kommentin jättämisen jälkeen kirjaudun ulos. Samoin teen esim. Youtubessa. Vihamieslistoja en ymmärrä ollenkaan mutta ei se minulle kuulu, miten ihmiset eri alustoja käyttävät.
@veitera has blocked you
MrEhtivä

Oma tarkoitus ei ollut listalla joka näkyy, ärsyttää ketään (ymmärrän nyt jos tämä aiheuttaa mielipahaa ihmisissä)

Tarkoitus oli tällä tavalla "vihjaista" kyseisille henkilöille, etten näe heidän viestejä ollenkaan. Eikä aikaisemman kirjoittelun takia miksi "vihamieheksi/naiseksi" olen asettanut, heidän kirjoittelu edes enää kiinnosta.

Näillä estoilla "vihamieslistoilla" myös varmistan etten itse provosoidu heidän kirjoituksista ja alennu samalla tasolle heidän kanssa kirjoittelussa. En halua ruveta täällä riitelemään ja nimittelemään ketään.

Niin kauan kuin mielipiteet asioista pysyy suunnilleen asiallisella tasolla ja ihmiset ei riitele, vain asiat. Kaikki hyvin :)

Toisten erilaiset nimittelyt ja asiattomat kommentit (törkeät jutut) toisesta ihmisestä. Tällaista en jaksa itse lukea ja helpointa ne on blokata kokonaan pois.

Yleisen pahennuksen takia voin poistaa näkyvistä oman listani... ei siihen näkyville olisi enää montaa nimeä mahtunutkaan.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

MrEhtivä kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 3:39 pm Oma tarkoitus ei ollut listalla joka näkyy, ärsyttää ketään (ymmärrän nyt jos tämä aiheuttaa mielipahaa ihmisissä)

Tarkoitus oli tällä tavalla "vihjaista" kyseisille henkilöille, etten näe heidän viestejä ollenkaan. Eikä aikaisemman kirjoittelun takia miksi "vihamieheksi/naiseksi" olen asettanut, heidän kirjoittelu edes enää kiinnosta.

Näillä estoilla "vihamieslistoilla" myös varmistan etten itse provosoidu heidän kirjoituksista ja alennu samalla tasolle heidän kanssa kirjoittelussa. En halua ruveta täällä riitelemään ja nimittelemään ketään.

Niin kauan kuin mielipiteet asioista pysyy suunnilleen asiallisella tasolla ja ihmiset ei riitele, vain asiat. Kaikki hyvin :)

Toisten erilaiset nimittelyt ja asiattomat kommentit (törkeät jutut) toisesta ihmisestä. Tällaista en jaksa itse lukea ja helpointa ne on blokata kokonaan pois.

Yleisen pahennuksen takia voin poistaa näkyvistä oman listani... ei siihen näkyville olisi enää montaa nimeä mahtunutkaan.
yrität epätoivoisesti nostaa itseäsi jalustalle. sitä sinä teet.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
MrEhtivä

JanitaSlim kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 5:04 pm
MrEhtivä kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 3:39 pm Oma tarkoitus ei ollut listalla joka näkyy, ärsyttää ketään (ymmärrän nyt jos tämä aiheuttaa mielipahaa ihmisissä)

yrität epätoivoisesti nostaa itseäsi jalustalle. sitä sinä teet.
Ei, sinä sen teit :lol: jaaa jonoon :lol: :lol: :lol:
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Olen mielelläni Mr. Amfetamiinin bannilistalla. Kehun häntä myös siitä, että hän vaikuttaisi olevan tosissaan, eikä hän lue viestejäni. Monet uhkailevat listalla, mutta sitten kuitenkin ikävä kyllä vastailevat viesteihin.
Mitä te dorkat dorkailette?
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^
Vastauksistaan päätellen ei juuri kenenkään kirjoittajan viestejä, vastailee vain ihan omiaan...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin