Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%

Ääniä yhteensä: 97

ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Ingrid kirjoitti:Minua myös kiinnostaisi kovasti psykologinen näkemys itsestäni (olenko ehkä narsisti?) :D. Tulee hemmetin paljon halvemmaksi täällä kuin oikealla liirumlaarumkäynnillä 8)
Tuskin olet, en tiedä. Sen sijaan jos viitsit paneutua markjan teksteihin niin voit ihan itsekin huomata narsistisia piirteitä.
Ingrid
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Olen minä lukenut sekä markjan että sinun tekstejä, mutta ei tässä meinaa uskaltaa ottaa kantaa puoleen eikä toiseen, ei tiedä kuinka äkkiä pääsee vihattujen listalle...enkä näin uutena kävijänä sellaiseksi hahmoksi halua joutua :)
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti:Minua tosiaan loukkaa se, että sä olet koko ajan mun kimpussa syyttelemässä jostakin. Selkeästi sympatiseeraat markjaa enemmän.
Sinua loukkaa että joku on sinun kimpussa vaikka itse teet sitä samaa Markjalle?
Omaat selkeästi heikon itsetunnon jos sinua häiritsee niin kovin kuka sympatiseeraa ketäkin,kaikki kun ei kuitenkaan voi tykätä kaikista.
Ja ennekuin keksit että minäkin pitäisin Markjaa symppis tyyppinä niin en,toki hänellä on paljon järkeviäkin ajatuksia mutta ulosanti heikko.
Enkä ymmärrä kenen etua ajaa haukkua ihmisiä heitä sen paremmin tuntematta vitun idiooteiksi tai huonoksi äidiksi sen perusteella mitä joku ajattelee armeijasta...(tämä siis koskee teitä kumpaakin Markjaa ja sinua)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Ketskulta en ole havainnut itseironiaa kertaakaan, ainoastaan "minä olen oikeassa" meininkiä.
BTV, sulla on sellanen kielletty kuva allekirjoituksena.
Paskanen tukka
ketsku
Christopher Lorenzo

rapier kirjoitti:Ketskulta en ole havainnut itseironiaa kertaakaan, ainoastaan "minä olen oikeassa" meininkiä.
No kerro nyt jo missä se markjan itseironia on nähtävillä? Jos et ole missään nähnyt minun myöntäneen olleeni väärässä niin et ole lukenut kirjoittamiani juttuja. Haluan myös nähdä sen tekstin missä markja myöntää olleensa väärässä edes jollakin lailla.
Chopper
Perry Mason

Narsisti:

- ei koe syyllisyyttä
- yrittää hyötyä muista
- ei ole empaattinen
- vaatii jatkuvaa ihailua
- loukkaantuu helposti

- vaatii etuoikeutettua kohtelua
- ei halua kuulla kritiikkiä
- nauttii vallan käyttämisestä
- tarvitsee ihmisiä ympärilleen
- uskoo olevansa aina oikeassa

- kuvittelee itsestään ja ominaisuuksistaan suuria
- elää "kaikki tai ei mitään" -maailmassa
- harjoittaa henkistä ja joskus ruumiillistakin väkivaltaa
- käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa
- ei ota huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia

- ei näe itsessään huonoja puolia
- yrittää nostaa sosiaalista arvoaan
- haluaa olla huomion keskipisteenä
- pystyy näyttelemään oikeita tunteita

Kuinka monesta meistä löytyy näitä samoja piirteitä myös sinusta Ketsku kuin myös Markjasta...Niin kuin varmaan hyvin monesta meistä.

Tässä lista mitä piirteitä löysin Ketskusta:
- loukkaantuu helposti

Samat piirteet löytyvät myös Markjasta parilla lisäyksellä:
- loukkaantuu helposti
- harjoittaa henkistäväkivaltaa
- ei ole empaattinen
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

rapier kirjoitti: BTV, sulla on sellanen kielletty kuva allekirjoituksena.
Shhh.
rapier
Vic Mackey

ketsku kirjoitti:
rapier kirjoitti:Ketskulta en ole havainnut itseironiaa kertaakaan, ainoastaan "minä olen oikeassa" meininkiä.
No kerro nyt jo missä se markjan itseironia on nähtävillä? Jos et ole missään nähnyt minun myöntäneen olleeni väärässä niin et ole lukenut kirjoittamiani juttuja. Haluan myös nähdä sen tekstin missä markja myöntää olleensa väärässä edes jollakin lailla.
Markja osoitti selkeää itseironiaa kun palstalle ilmestyi Faktamiesposteri (edin tekemä?).
Sinä ketsku olet aina oikeassa, muut ovat tyhmiä, huonoja äitejä, marsunvihaajia ja väärässä koska ovat eri mieltä kuin sinä.
Jotkut vain saavat aina riidan aikaan.
Sinä.
Paskanen tukka
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:Narsisti:

- ei koe syyllisyyttä
- yrittää hyötyä muista
- ei ole empaattinen
- loukkaantuu helposti

- vaatii etuoikeutettua kohtelua
- nauttii vallan käyttämisestä

- elää "kaikki tai ei mitään" -maailmassa
- harjoittaa henkistä ja joskus ruumiillistakin väkivaltaa
- käyttää kanssaihmisiä omiin tarpeisiinsa
- ei ota huomioon muiden ihmisten tarpeita ja oikeuksia

- pystyy näyttelemään oikeita tunteita

Kuinka monesta meistä löytyy näitä samoja piirteitä myös sinusta Ketsku kuin myös Markjasta...Niin kuin varmaan hyvin monesta meistä.

Tässä lista mitä piirteitä löysin Ketskusta:
- loukkaantuu helposti

Samat piirteet löytyvät myös Markjasta parilla lisäyksellä:
- loukkaantuu helposti
- harjoittaa henkistäväkivaltaa
- ei ole empaattinen
Toki noita piirteitä on jokaisessa. Siksi pitää perehtyä sairauteen tarkemmin. Ei riitä mihinkään diagnoosiin, että on osa noista piirteistä, noi antaa vaan suuntaa. Narsistit pääasiassa käyttäytyy näin:

- Jos voivat jotenkin hyötyä toisesta ihmisestä ovat yltiöpäisen miellyttäviä ja tekevät/sanovat mitä vain jotta saisivat kyseisen hyödyn saavutetuksi.

- Eivät voi myöntää ikinä olevansa väärässä koska eivät näe asiaa niin. He näkevät asiat niin, että ovat aina oikeassa. Jos joku ihminen on heille hyödytön he eivät sellaisen ihmisen kanssa ole ollenkaan koska melkein halveksivat heitä.

- Narsistit pyrkivät henkisen ja fyysisen väkivallan keinoin hallitsemaan puolisoaan. He ovat sitä mieltä, että omistavat puolisonsa. Monet narsistit kieltävät hallitsevat puolisoitaan kieltämättä heiltä tietyt ihmissuhteet (jos joku vaikka meinaa tajuta, että parisuhde ei ole ihan kondiksessa..) ja hallitsemalla elinpiiriä, harrastuksia ym.

- Usein muut ihmiset kuvittelevat puolison olevan todella onnellinen kun hänellä on noin ihana mies. Mies on lähes täydellinen. Aina mukava ja miellyttävä- paitsi erimielisyyksien tullessa jolloin narsisti yleensä poistaa elinpiiristään eri mieltä olevat ihmiset.

- Narsisti ei tunne syyllisyyttä mistään. Hänellä on vain oikeuksia. Jos vaimo ei anna tarpeeksi usein niin hänellä on oikeus hakea nautintoa jostain muualta esim. Hän ei ymmärrä, että se on väärin.

- Narsistia ei kiinnosta muiden ihmisten tunteet. Vain se hyötyykö hän heistä vai ei.

Näitä on ollut potilaina, potilaspapereina ja sitten on tämä yksi jonka tunsin henkilökohtaisesti. Ystäväni ystävä (tapailtiin aika useinkin kolmistaan) meni naimisiin. Tapasin tätä aviomiestäkin toki. Se vaikutti aika unelmamieheltä. Kohteli vaimoaan ihanasti ja oli miellyttävä. Kerran hän rupesi minulta kyselemään miksen ole uskovainen (muut olivat). Perustelin jotain mutta se ei riittänyt. Lopulta tämä mies ei enää kyennyt lopettamaan vaan jankkasi ja jankkasi eikä kuunnellut ollenkaan mitä sanoin. Lopulta lähdin tilanteesta pois ja ihmettelin jälkikäteen sitä muutosta miellyttävästä sellaiseksi höyrypääksi. Lopulta rupesimme ihmettelemään kun tätä ystäväni ystävää ei enää näkynyt yhteisissä tapaamisissa. Joskus jos hän jonnekin tuli niin mies ei ollut koskaan mukana. Joskus puolen vuoden päästä soitti ja sanoi, että tarvitsee apua. Kun tää mies oli töissä niin ystäväni ja muita tuttuja kävivät siirtämässä tytön tavarat hänen salaa hankkimaan uuteen osoitteeseen. Alkoi vuoden kestänyt terapia, salaiset osoitteet ja numerot, työpaikan vaihto, pelkääminen. Lopulta hän kertoi meille, että neljän seinän sisällä oli tullut olleeksi vankina (mies ei päästänyt ulos), raiskatuksi, mies kävi huorissa, uhkasi tappaa, kyttäsi puhelinta, avasi kaikki postit aina ensin, hakkasi jne. Eikä kukaan, ei kukaan olisi uskonut jos emme olisi tunteneet tyttöä ja tienneet, että hän ei valehtele.
ketsku
Christopher Lorenzo

rapier kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Markja osoitti selkeää itseironiaa kun palstalle ilmestyi Faktamiesposteri (edin tekemä?).
Sinä ketsku olet aina oikeassa, muut ovat tyhmiä, huonoja äitejä, marsunvihaajia ja väärässä koska ovat eri mieltä kuin sinä.
Jotkut vain saavat aina riidan aikaan.
Sinä.
Aha. Etsipä aiheet joissa minä olen aloittanut riidan ja aiheet joissa markja tai joku muu on aloittanut riidan.
rapier
Vic Mackey

Ketsku, aika hyvin osaat lopettaa riidan.
Kerrassaan hyvin.
Paskanen tukka
Chopper
Perry Mason

Ketsku kertomasi esimerkki on psykopaattista narsismia,liittyykö se jotenkin Markjaan tai sinuun???
rapier
Vic Mackey

Ketskulla on pakkomielle olla oikeassa.
Tervepäistä tuo ei ole.
Paskanen tukka
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
Mulla on hyvin vahva empatiakyky ja sen lisäksi olen aika tunteellinenkin, kuvittele! Kyllä minä myönnän olevani väärässä, viimeksi käärmeketjussa :lol: Toisekseen sekin on empatiakykyä, että ei ihan jokaisen ihmisen käske vetää itseään hirteen ja hauku idiootiksi. EDES näin nettikautta en sellaiseen voi ryhtyä koska se voi loukata toista ihmistä. Ja on, silläkin on minulle merkitystä, usko tai ole uskomatta. Ja sitten tämä vandt- juttu. Kirjoitin mm. näin:

Ja luuletko, että mua ei loukkaa monikin asia täällä? Mua on haukuttu taatusti enemmän kun vandtia jota tässä nyt kaikki niin säälii. Lisäksi esim. sun tekstisi on usein tosi loukkaavia ja esität vääriä syytöksiä. Minä en ole narsistinen persoonallisuushäiriö ja sinä tuskin tunnet koko sairautta oikeasti.

Minua tosiaan loukkaa se, että sä olet koko ajan mun kimpussa syyttelemässä jostakin. Selkeästi sympatiseeraat markjaa enemmän.
En ole lukenut käärmeketjua, koska en ole edes tietoinen sellaisesta ketjusta palstalla. Voi olla, että olet siellä myöntänyt olevasi väärässä. Jos joku minfossa haukkuu idiootiksi, niin se nyt ei useimmille kolahda kovin henkilökohtaisesti jos ei tunne edes toista ihmistä. Viittaukset äitiyteen jne. sen sijaan ovat paljon henkilökohtaisempia asioita, joista joku oikeasti voisi loukkaantua herkässä mielentilassa...esim. jos jonkun palstalaisen lapsi olisi otettu huostaan ja sinä sitä tietämättä rupeaisit jonkun mielipiteen takia sellaista heittämään.

Kyllä minä tiedän narsismista jonkin verran, mutta en toki ole ekspertti. Luulisin, että tiedät ammattisi puolesta kyseisestä asiasta enemmän. Mistä mä olen sitten syyttänyt sua? Meidän ajatusmaailmat vaan on täysin erilaiset. Sulla on mun silmissä vanhanaikainen näkemys miehen ja naisen rooleista, ja siitä mitä miehen ja naisen tulee tehdä. Ei niiden rajojen pitäisi olla niin tiukkoja enää nykyaikana. Sympatiseeraamista ei mun mielestä ole se, että on joistain asioista samaa mieltä. Kyllä mulla on ollut sen kanssa myös erimielisyyksiä asioista paljonkin.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Minua tosiaan loukkaa se, että sä olet koko ajan mun kimpussa syyttelemässä jostakin. Selkeästi sympatiseeraat markjaa enemmän.
Sinua loukkaa että joku on sinun kimpussa vaikka itse teet sitä samaa Markjalle?
Omaat selkeästi heikon itsetunnon jos sinua häiritsee niin kovin kuka sympatiseeraa ketäkin,kaikki kun ei kuitenkaan voi tykätä kaikista.
Ja ennekuin keksit että minäkin pitäisin Markjaa symppis tyyppinä niin en,toki hänellä on paljon järkeviäkin ajatuksia mutta ulosanti heikko.
Enkä ymmärrä kenen etua ajaa haukkua ihmisiä heitä sen paremmin tuntematta vitun idiooteiksi tai huonoksi äidiksi sen perusteella mitä joku ajattelee armeijasta...(tämä siis koskee teitä kumpaakin Markjaa ja sinua)
Ketsku et vielä vastannut tähän mtn...
Vastaa Viestiin