Onko ketsku kusipää idiootti?
Markja on haukkunut mua niin törkeästi, että sen kimpussa on syytä ollakin. Minun ja kaikkien muidenkin! Itse on sen ansainnut. Sen sijaan esim. sinua en ole haukkunut mutta silti sinä olet mun kimpussa, mitäs siihen sanot? Tai ne useat muut tässäkin ketjussa joita en ole haukkunut ja jotka silti ovat mun kimpussa?Chopper kirjoitti:Ketsku et vielä vastannut tähän mtn...Chopper kirjoitti:Sinua loukkaa että joku on sinun kimpussa vaikka itse teet sitä samaa Markjalle?ketsku kirjoitti:Minua tosiaan loukkaa se, että sä olet koko ajan mun kimpussa syyttelemässä jostakin. Selkeästi sympatiseeraat markjaa enemmän.
Omaat selkeästi heikon itsetunnon jos sinua häiritsee niin kovin kuka sympatiseeraa ketäkin,kaikki kun ei kuitenkaan voi tykätä kaikista.
Ja ennekuin keksit että minäkin pitäisin Markjaa symppis tyyppinä niin en,toki hänellä on paljon järkeviäkin ajatuksia mutta ulosanti heikko.
Enkä ymmärrä kenen etua ajaa haukkua ihmisiä heitä sen paremmin tuntematta vitun idiooteiksi tai huonoksi äidiksi sen perusteella mitä joku ajattelee armeijasta...(tämä siis koskee teitä kumpaakin Markjaa ja sinua)
No ei se mitään. Pääasia, että sinä ja kaikki muut tällä palstalla pystyvät! Mitä sitten jos yksi ketsku ei siihen kykene? Onhan meillä aina markja joka niin iloisesti haistattaa vitut ihan jokaiselle joka sitä toivoo!rapier kirjoitti:Chopper, ketsku ei pysty asialliseen keskusteluun.
Marsukani on ketsku.
Enkä minä ole sinua haukunut,olen vain kyseenalaistanut sinun mielipiteitäsi aivan kuten olen tehnyt samaa Markjallekkin,onko se kiusaamista?ketsku kirjoitti: Sen sijaan esim. sinua en ole haukkunut mutta silti sinä olet mun kimpussa, mitäs siihen sanot?
Minulla ei siis ilmeisesti ole oikeutta kertoa omia mielipiteitäni mutta sinulla on?
p.s. kertomasi esimerkki on psykopaattista narsismia,liittyykö se jotenkin Markjaan tai sinuun?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
No psykopaatiksi en markjaa näiden kirjoitusten perusteella menisi sanomaan mutta narsistiksi kyllä. Lähinnä eniten narsistin tuo mieleen se jatkuva jankuttaminen senkin jälkeen kun kaikki aseet on jo käytetty. Eli markja väittää ja väittää vaikkei löydä todisteita ja sitten kun huomaa tulleensa umpikujaan niin alkaa suoltaa törkeyksiä ja kääntää keskustelun jollekin uusille urille. Lisäksi on todistetusti riidoissa monella eri foorumilla monista eri asioista. Esiintyy nimellään (koska on niin varma siitä, että on oikeassa) ja hänellä on tarve julistaa loukkaavia mielipiteitään kotisivuillaan ja ties missä. Asettuu ehdolle koska hakee sitä ihailua ja koska halua päästä johtavampaan asemaan. Koskaan ei myönnä olevansa väärässä ja toisten tuollainen haukkuminen (vitun idootti, saatanan aivopieru, vitun kusipää, imbesilli, tapa itsesi) osoittaa tunnekylmyyttä ja empatiakyvyn puutetta. Samoin impulsiivisuusongelmia, sekin kuuluvat taudinkuvaan. Moni tällä palstalla on jo tottunut markjaan eikä se jaksa kummastuttaa mutta kun uutena tulee niin huomaa sen epänormaaliuden.Chopper kirjoitti:Ketsku kertomasi esimerkki on psykopaattista narsismia,liittyykö se jotenkin Markjaan tai sinuun???
Ja IHAN VARMASTI kohta joku kirjoittaa, että minä olen samanlainen vaan enpä ole. Lue ensin huolella ja sovita mielessäsi nuo piirteet markjaan. Jos silti joku on sitä mieltä, että olen samanlainen niin sitten on.
Niin ja chopperille: mä en halua mitään ihailua. Ei kyllä ihan oikeesti kiinnosta pätkääkään netissä eikä irl ihaileeko joku mua vai ei. En kuvittele olevani mitenkään ihailtava ihminen!
Ja ah niin asiallisesti artikuloiva ja asiasisällöllisesti värikästä kieltä käyttävä rapier jolle en ole koskaan mitään pahaa kirjoittanut vaan joka katsoo asiakseen tulla tähän ketjuun haukkumaan nimimerkki ketskua.ketsku kirjoitti:No ei se mitään. Pääasia, että sinä ja kaikki muut tällä palstalla pystyvät! Mitä sitten jos yksi ketsku ei siihen kykene? Onhan meillä aina markja joka niin iloisesti haistattaa vitut ihan jokaiselle joka sitä toivoo!rapier kirjoitti:Chopper, ketsku ei pysty asialliseen keskusteluun.
Marsukani on ketsku.
No minä heitin tuonne esimerkkejä narsistisesta ihmisestä joiden tunnusmerkkejä löytyy teistä molemmista ja sinä heitit sitten kehiin psykopaattisen narsismin esimerkilläsi.Ehkä et halua ihailua mutta se paistaa sinun kirjoituksista aivan samalla tavalla kuin Markjankin kirjoituksista...Jos olen väärässä niin ei sinunkaan pitäisi arvioida toista ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella koska sinäkin voit olla väärässä.ketsku kirjoitti:No psykopaatiksi en markjaa näiden kirjoitusten perusteella menisi sanomaan mutta narsistiksi kyllä.Chopper kirjoitti:Ketsku kertomasi esimerkki on psykopaattista narsismia,liittyykö se jotenkin Markjaan tai sinuun???
Ja IHAN VARMASTI kohta joku kirjoittaa, että minä olen samanlainen vaan enpä ole. Lue ensin huolella ja sovita mielessäsi nuo piirteet markjaan. Jos silti joku on sitä mieltä, että olen samanlainen niin sitten on.
Niin ja chopperille: mä en halua mitään ihailua. Ei kyllä ihan oikeesti kiinnosta pätkääkään netissä eikä irl ihaileeko joku mua vai ei. En kuvittele olevani mitenkään ihailtava ihminen!
Hold your horses! Mistä sinä tiedät oliko tuo ystävän ystävän mies PSYKOPAATTINEN narsisti? Narsisti kun narsisti. Toiset menee pitemmälle, toiset tyytyy onneksi vähempään. Vakava sairaus se silti on.Chopper kirjoitti:No minä heitin tuonne esimerkkejä narsistisesta ihmisestä joiden tunnusmerkkejä löytyy teistä molemmista ja sinä heitit sitten kehiin psykopaattisen narsismin esimerkilläsi.Ehkä et halua ihailua mutta se paistaa sinun kirjoituksista aivan samalla tavalla kuin Markjankin kirjoituksista...Jos olen väärässä niin ei sinunkaan pitäisi arvioida toista ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella koska sinäkin voit olla väärässä.ketsku kirjoitti:No psykopaatiksi en markjaa näiden kirjoitusten perusteella menisi sanomaan mutta narsistiksi kyllä.Chopper kirjoitti:Ketsku kertomasi esimerkki on psykopaattista narsismia,liittyykö se jotenkin Markjaan tai sinuun???
Muuten mun mielestä markjan täällä olevista kirjoituksista ei paista ollenkaan mikään ihailunhalu. Miten sen sun mielestäsi huomaa? En mä pelkän tekstin perusteella markjaa arvioikaan vaan sen lisäksi muun käytöksen. Esimerkit ylläolevassa tekstissäni.
En halua. Jos haluaisin täällä ihailua niin miksi mä kirjottaisin näin kun kirjoitan? Kai mä nyt nuoleskelisin kaikkien perseitä näin nettiteitse jos ihailua haluaisin? Saako ihailua sillä jos puoli palstaa on sitä mieltä, että olen kusipää idiootti? Ei, en ymmärrä missä kohdassa se ihailunhalu ilmenee.rapier kirjoitti:Et halua ihailua?ketsku kirjoitti:
Kuitenkin täällä julistat oikeassaoloasi, kuin joku Goebbels!
Siitä koska esimerkissäsi todella oli psykopaattista narsismi käyttäytymistä,psykopatiaan liittyy usein aggressiivisuutta ja väkivaltaista toimintaa,aivan kuten esimerkissäsi.ketsku kirjoitti:Hold your horses! Mistä sinä tiedät oliko tuo ystävän ystävän mies PSYKOPAATTINEN narsisti? Narsisti kun narsisti. Toiset menee pitemmälle, toiset tyytyy onneksi vähempään. Vakava sairaus se silti on.Chopper kirjoitti:No minä heitin tuonne esimerkkejä narsistisesta ihmisestä joiden tunnusmerkkejä löytyy teistä molemmista ja sinä heitit sitten kehiin psykopaattisen narsismin esimerkilläsi.Ehkä et halua ihailua mutta se paistaa sinun kirjoituksista aivan samalla tavalla kuin Markjankin kirjoituksista...Jos olen väärässä niin ei sinunkaan pitäisi arvioida toista ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella koska sinäkin voit olla väärässä.ketsku kirjoitti: No psykopaatiksi en markjaa näiden kirjoitusten perusteella menisi sanomaan mutta narsistiksi kyllä.
Muuten mun mielestä markjan täällä olevista kirjoituksista ei paista ollenkaan mikään ihailunhalu. Miten sen sun mielestäsi huomaa? En mä pelkän tekstin perusteella markjaa arvioikaan vaan sen lisäksi muun käytöksen. Esimerkit ylläolevassa tekstissäni.
???Chopper kirjoitti:Enkä minä ole sinua haukunut,olen vain kyseenalaistanut sinun mielipiteitäsi aivan kuten olen tehnyt samaa Markjallekkin,onko se kiusaamista?ketsku kirjoitti: Sen sijaan esim. sinua en ole haukkunut mutta silti sinä olet mun kimpussa, mitäs siihen sanot?
Minulla ei siis ilmeisesti ole oikeutta kertoa omia mielipiteitäni mutta sinulla on?
Ahaa, no kutsutaan tuota hyökkäystä sitten mielipiteiden kyseenalaistamiseksi. Et sä nyt kovasti ole arvostellut mutta kyllä toki jonkin verran rivien välistä nyt ainakin voi lukea kaikenlaista..Chopper kirjoitti:???Chopper kirjoitti:Enkä minä ole sinua haukunut,olen vain kyseenalaistanut sinun mielipiteitäsi aivan kuten olen tehnyt samaa Markjallekkin,onko se kiusaamista?ketsku kirjoitti: Sen sijaan esim. sinua en ole haukkunut mutta silti sinä olet mun kimpussa, mitäs siihen sanot?
Narsismiin myös liittyy kaikkea tuota. Psykopaatti vaan on vielä pahempi kun narsisti.Chopper kirjoitti:Siitä koska esimerkissäsi todella oli psykopaattista narsismi käyttäytymistä,psykopatiaan liittyy usein aggressiivisuutta ja väkivaltaista toimintaa,aivan kuten esimerkissäsi.ketsku kirjoitti:Hold your horses! Mistä sinä tiedät oliko tuo ystävän ystävän mies PSYKOPAATTINEN narsisti? Narsisti kun narsisti. Toiset menee pitemmälle, toiset tyytyy onneksi vähempään. Vakava sairaus se silti on.Chopper kirjoitti: No minä heitin tuonne esimerkkejä narsistisesta ihmisestä joiden tunnusmerkkejä löytyy teistä molemmista ja sinä heitit sitten kehiin psykopaattisen narsismin esimerkilläsi.Ehkä et halua ihailua mutta se paistaa sinun kirjoituksista aivan samalla tavalla kuin Markjankin kirjoituksista...Jos olen väärässä niin ei sinunkaan pitäisi arvioida toista ihmistä pelkän kirjoituksen perusteella koska sinäkin voit olla väärässä.