Onko ketsku kusipää idiootti?
Olen vai? En millään haluaisi tuottaa sulle pettymystä mutta olen käynyt peruskoulun lisäksi lukion, sairaanhoitokoulun ja yliopiston. Että se siitä pelkästä peruskoulusta. Ehkä mun suurin intressi ei ole tuijottaa jotain pisteiden lukumäärää kun kirjoitan jotain. Sen sijaan sä alat siinä mielessä muistuttaa markjaa, että kun muuta sanottavaa ei enää keksi (alkaa iskeä verbaalinen ja asiasisällöllinen köyhyys johtuen... vaikka mistä) niin sitten aletaan kirjaimellisesti nussia pilkkua! Sinä varmaan olet joku vähintäänkin tohtoristason nainen koska olen ollut huomaavinani tekstiesi välistä pilkistävät loistavat koulutetun ihmisen älynlahjat. Hyvä niin koska jonkun meistä on oltava noinkin korkeasti koulutettu kun sinä!rapier kirjoitti:Ketsku, pisteitä käytetään joko yksi tai kolme.
Huomaa että olet jäänyt pelkän peruskoulusivistyksen varaan.
No kyllä musta tuntuu, että koko ajan olet mua syyttelemässä milloin miksikin mutta en nyt jaksa alkaa kaivamaan mitään lauseita kaikenmaailman ketjuista. Ilmeisesti et ole ymmärtänyt mitä olen ajanut takaa noilla naisten ja miesten rooleilla. Esim. omassa parisuhteessa meillä on täysin nykyaikaiset roolit. Olen puhunut sellaisista luonnon ja biologian sanelemista rooleista mutta en sitten ole saanut tekstiäni ymmärrettävään muotoon.Just. Että kun olen kerran EPÄILLYT jonkun olevan huono äiti (siinä mielessä, että voisi jättää lapsensa tasa-arvon nimissä ja lähteä sotimaan vain koska se on tasa- arvoa) niin se on pahempi juttu kun markjan vuosia (??) jatkama toistuva kanssapalstailijoiden haukkuminen TÖRKEIN nimityksin? Ihan miten haluat!loneliness kirjoitti:En ole lukenut käärmeketjua, koska en ole edes tietoinen sellaisesta ketjusta palstalla. Voi olla, että olet siellä myöntänyt olevasi väärässä. Jos joku minfossa haukkuu idiootiksi, niin se nyt ei useimmille kolahda kovin henkilökohtaisesti jos ei tunne edes toista ihmistä. Viittaukset äitiyteen jne. sen sijaan ovat paljon henkilökohtaisempia asioita, joista joku oikeasti voisi loukkaantua herkässä mielentilassa...esim. jos jonkun palstalaisen lapsi olisi otettu huostaan ja sinä sitä tietämättä rupeaisit jonkun mielipiteen takia sellaista heittämään.ketsku kirjoitti:
Mulla on hyvin vahva empatiakyky ja sen lisäksi olen aika tunteellinenkin, kuvittele! Kyllä minä myönnän olevani väärässä, viimeksi käärmeketjussaToisekseen sekin on empatiakykyä, että ei ihan jokaisen ihmisen käske vetää itseään hirteen ja hauku idiootiksi. EDES näin nettikautta en sellaiseen voi ryhtyä koska se voi loukata toista ihmistä. Ja on, silläkin on minulle merkitystä, usko tai ole uskomatta. Ja sitten tämä vandt- juttu. Kirjoitin mm. näin:
Ja luuletko, että mua ei loukkaa monikin asia täällä? Mua on haukuttu taatusti enemmän kun vandtia jota tässä nyt kaikki niin säälii. Lisäksi esim. sun tekstisi on usein tosi loukkaavia ja esität vääriä syytöksiä. Minä en ole narsistinen persoonallisuushäiriö ja sinä tuskin tunnet koko sairautta oikeasti.
Minua tosiaan loukkaa se, että sä olet koko ajan mun kimpussa syyttelemässä jostakin. Selkeästi sympatiseeraat markjaa enemmän.
Ja tuohon viimeiseen esimerkkiin joutunen vastaamaan, että jos lapset on huostaanotettu niin kyseessähän on silloin huono vanhempi, eikö?![]()
Kyllä minä tiedän narsismista jonkin verran, mutta en toki ole ekspertti. Luulisin, että tiedät ammattisi puolesta kyseisestä asiasta enemmän. Mistä mä olen sitten syyttänyt sua? Meidän ajatusmaailmat vaan on täysin erilaiset. Sulla on mun silmissä vanhanaikainen näkemys miehen ja naisen rooleista, ja siitä mitä miehen ja naisen tulee tehdä. Ei niiden rajojen pitäisi olla niin tiukkoja enää nykyaikana. Sympatiseeraamista ei mun mielestä ole se, että on joistain asioista samaa mieltä. Kyllä mulla on ollut sen kanssa myös erimielisyyksiä asioista paljonkin.
Pillun punoitus vois johtua vaikka hiivatulehduksesta. Kirveleekö ja kutittaako myös? Tuleeko kokkareista valkovuotoa? Täytyypä nousta virtuaalilattialta olemasta olematon kyky.rapier kirjoitti:Niin olenkin korkeasti koulutettu, sulle.
Pilluni loistaa purppuraisena.
Olet kyllä olematon kyky joka jää lattialle.
Hä? Mitä lapsia? Olenko mä pyytänyt jonkun antamaan mulle lapsia hoitoon? Mistä sä tiedät kuka mulle on antanut lapsia hoitoon? Mitä sä oikein olet juonut?rapier kirjoitti:Ketsku, sä oot täysin turha ämmä.
Tollaselle ei kukaan antais lapsiaan hoitoon, tappaisit ne kumminkin.
Mut jos nyt haluat tietää niin mulla on ihan omakin lapsi ja sen lisäksi täällä on päivittäin oman lisäksi 1-3 naapurinkin lasta. Joskus vaan leikkimässä mutta ainakin kerran viikossa myös hoidossa. Ihan elossa ovat kullanmurut. En mä kato tunne tarvetta tappaa ketään. Edes sua.
-
combat18
- Martin Beck
Jaa ketsku on muija, no voi vittu ton kun olis tiennyt niin en ois ikinä väitellyt sen kanssa, se selittää miks se on välillä vitun ärsyttävä. Ois pitänyt tajuta ettei jätkä voi ärsyttää noin paljoa. 
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

- Juliet Jones
- Axel Foley
Olen jossain jo maininnut aikaisemminkin että ei ole tarvetta rivien välistä vittuilla,osaan/uskallan tehdä sen suoraankin.ketsku kirjoitti:Ahaa, no kutsutaan tuota hyökkäystä sitten mielipiteiden kyseenalaistamiseksi. Et sä nyt kovasti ole arvostellut mutta kyllä toki jonkin verran rivien välistä nyt ainakin voi lukea kaikenlaista..
Jos olen asioista eri mieltä kanssasi niin se ei ole arvostelemista vaan omia mielipiteitäni,aivain kuten sullakin on omia mielipiteitäsi.
Tämän väittelyn saa venymään vaikka 20 sivua pitkäksi eikä se muuta mun tai sun mielipiteitäsi suuntaan jos toiseen eikä tästä tuu koskaan tän valmiimpaa,joten mä jätän tän hiekkalaatikon nyt tänne ja meen keskittymään noihin oikeisiin asioihin...
Jatkakaa
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
p.s. Eipä nuo Markjan vastaukset mullekkaan mitään kohteliaita ole olleet mutta en oo niistä moksiskaan,saati että perustaisin uuden ketjun/gallupin sen takia kun niitä jo täältä löytyy entisiäkin.
Eli olet ilmeisen herkkä ihminen ja haet näkyvää hyväksyntää sille että olisit pidetympi kuin Markja.
Eli olet ilmeisen herkkä ihminen ja haet näkyvää hyväksyntää sille että olisit pidetympi kuin Markja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !