Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

LiamNeeson
Theo Kojak

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Eikös hoitajista ole huutava pula?

Miksi siis Millalla on aikaa chillailla päivät pitkät ja istua rannalla odottelemassa että ruumiita kelluisi ohi... :roll:
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Knobster kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 10:30 am
Millavaan kirjoitti: Pe Huhti 25, 2025 10:13 am Aloin deittimielessä kirjoitella yhden Lindemanin kanssa mutta sillä on niin paljon kirjoitusvirheitä ettei sitä voi ottaa vakavasti.

Siirretty Mustalaiset-ketjusta. Nämä henkilökohtaiset höpöhöpöt ja haaveilut otettu pois ketjua sekoittamasta
-NILS-
Mikäs tarve sulle nyt tähän tuli? :D Äskenhän vielä haaveilit nisteihin tutustumisista ryynikylässä.

Eikös sulla ollut ihan hoitaja-taustaa? Mitä jos hakeutuisit töihin näitä nistejä hyysäilemään? Saisit tarkkailla heitä ihan virallisesti sekä luultavasti turvallisemmin.
En iki kuuna päivänä menis tekeen päihdetyötä.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Millavaan kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 11:56 am
Vapaalla voi kumminkin kytätä nistien tekemisiä, etsiä juoppoja juttuseuraksi, muuttaa paikkakunnalle jossa näkisi ruumita useammin mutta päihdetyössä menee se raja?

Olisihan se aivan hullua jos harrastuksesta tulisikin palkkatyö.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Millavaan
Perry Mason

Wildchild79 kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 1:56 pm
Vapaalla voi kumminkin kytätä nistien tekemisiä, etsiä juoppoja juttuseuraksi, muuttaa paikkakunnalle jossa näkisi ruumita useammin mutta päihdetyössä menee se raja?

Aloitin lähihoitajaopinnot sillä ajatuksella että päihdetyö olis mun unelmaduuni vaan se ei sovi mulle kun oon niin sosiaalisesti rajaton ihminen
Wildchild79
Rico Tubbs

Millavaan kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:16 pm

Aloitin lähihoitajaopinnot sillä ajatuksella että päihdetyö olis mun unelmaduuni vaan se ei sovi mulle kun oon niin sosiaalisesti rajaton ihminen
Ok, hyvä että huomasit. Sitten vaan uutta unelma-ammattia kehiin.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:16 pm Aloitin lähihoitajaopinnot sillä ajatuksella että päihdetyö olis mun unelmaduuni vaan se ei sovi mulle kun oon niin sosiaalisesti rajaton ihminen
Hurjaa. Mutta ymmärrän. Ei ole itsellä kokemusta olla sosiaalisesti rajaton mutta en haluakaan sitä kokea.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Knobster kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 3:41 pm
Millavaan kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:16 pm Aloitin lähihoitajaopinnot sillä ajatuksella että päihdetyö olis mun unelmaduuni vaan se ei sovi mulle kun oon niin sosiaalisesti rajaton ihminen
Hurjaa. Mutta ymmärrän. Ei ole itsellä kokemusta olla sosiaalisesti rajaton mutta en haluakaan sitä kokea.
Mitä sitten ikinä tarkoittaakaan :D
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Olisihan se. Eihän nyt päihdetyössä voi olla seuralaistensa kaltainen vaan pitäis perkele olla selvin.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Wildchild79
Rico Tubbs

JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 4:41 pm

Olisihan se. Eihän nyt päihdetyössä voi olla seuralaistensa kaltainen vaan pitäis perkele olla selvin.
Ihan turha avautua jos et ymmärrä tai halua ymmärtää mutta annetaan nyt vähän huomiota sulle ja ylläpito voi sitten poistaa kun vasikoit.

Pitääkö poliisin duunissa olla myös selvin päin vai riittääkö että ei ole rosvo?

Mites kaikki lasten valistusduuni kouluissa, pitääkö olla selvin päin vai riittääkö että on aikuinen?
Millavaan
Perry Mason

Tuntuu että yks syy miks mua pidetään ihan hulluna on toi hakeutuminen päihdeongelmaisten seuraan. Ei se oo pelkästään vaan jännityksen hakemista vaan mun isä oli ihan sprugutason juoppo mutta silti mulle rakas isä. Tykkään siis heistä ja ymmärrän heitä. Ja kyllä, olen itse aina selvinpäin, se ei mun pala kakkua eikä päihdemaailma oo mua varten koska siellä ollaan poliisia ja yhteiskunnan sääntöjä vastaan ja itse haluan noudattaa niitä.
Millavaan
Perry Mason

Ja kuten sanoin, ennen opintoja ja opintojen alussa mun suuri unelma oli päihdetyö. Mutta en vaan sovellu siihen, otan liian henkilökohtaisesti, en osaa pitää rajoja. Joten hoidan jatkossakin vanhuksia kunhan vaan löydän vakituisen työn täältä Jyväskylästä.
Millavaan
Perry Mason

Joskus itsekin puhun päihteidenkäyttäjistä halventavaan sävyyn vaikka tosiaan isän kautta ymmärrän että se on sairaus, miksi muuten se menisi omista lapsista huolehtimisen edelle. Joskus vaan ihmettelen että miten voi elämä pyöriä sen ympärillä mistä saa sinua, päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen
.
JanitaSlim
Ben Matlock

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:22 am Joskus itsekin puhun päihteidenkäyttäjistä halventavaan sävyyn vaikka tosiaan isän kautta ymmärrän että se on sairaus, miksi muuten se menisi omista lapsista huolehtimisen edelle. Joskus vaan ihmettelen että miten voi elämä pyöriä sen ympärillä mistä saa sinua, päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen
.
meneehän monessa perheessä rahakin lapsien edelle, mutta ei sekään ole sairaus. ne on valintoja, joita ihmiset tekevät. nykyään yritetään kaikki itseensä liittyvä negatiivinen jotenkin diagnosoida sairaudeksi, että saa vähän huomiota ja sääliä sekä voi laistaa kaikesta diagnooseihinsa vedoten.

esim. emmä voi tehdä tätä, kun en pysty keskittyy, ku mulla on se adhd. "niin mut sullahan on lääkitys siihen". niin niin, mut ku se adhd on niin paha niin emmä pysty :D

JanitaSlim
Ben Matlock

Wildchild79 kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 5:04 am
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 4:41 pm

Ihan turha avautua jos et ymmärrä tai halua ymmärtää mutta annetaan nyt vähän huomiota sulle ja ylläpito voi sitten poistaa kun vasikoit.

Pitääkö poliisin duunissa olla myös selvin päin vai riittääkö että ei ole rosvo?

Mites kaikki lasten valistusduuni kouluissa, pitääkö olla selvin päin vai riittääkö että on aikuinen?
kyllä pitää olla selvinpäin. en nyt ymmärrä mitä haet? päihdeongelmainen ei voi tehdä päihdeongelmaisten parissa työtä päihdeongelmastaan johtuen.

Millavaan
Perry Mason

JanitaSlim kirjoitti: To Touko 01, 2025 12:42 pm
Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:22 am Joskus itsekin puhun päihteidenkäyttäjistä halventavaan sävyyn vaikka tosiaan isän kautta ymmärrän että se on sairaus, miksi muuten se menisi omista lapsista huolehtimisen edelle. Joskus vaan ihmettelen että miten voi elämä pyöriä sen ympärillä mistä saa sinua, päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen
.
meneehän monessa perheessä rahakin lapsien edelle, mutta ei sekään ole sairaus. ne on valintoja, joita ihmiset tekevät. nykyään yritetään kaikki itseensä liittyvä negatiivinen jotenkin diagnosoida sairaudeksi, että saa vähän huomiota ja sääliä sekä voi laistaa kaikesta diagnooseihinsa vedoten.

esim. emmä voi tehdä tätä, kun en pysty keskittyy, ku mulla on se adhd. "niin mut sullahan on lääkitys siihen". niin niin, mut ku se adhd on niin paha niin emmä pysty :D
No joo mutta ei se oo sama. Mulla muuten on ADHD mut aniveis. Alkoholi kun ottaa vallan niin se ottaa
Vastaa Viestiin