Kolme miestä sekstaili alaikäisen tytön kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
H. Solmunen
Neuvoja-Jack

Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Viesti Kirjoittaja H. Solmunen »

Jack the Ripper kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 1:14 pm Tämän ennakkotapauksen perusteella raiskauksen uhrin tulee raapia, purra, potkia munille vaikka raiskaaja sanoisi että jos teet vastarintaa niin mä raiskaamisen lisäksi tapan sut.
Tässäkin tapauksessa niin on voitu sanoa. Ei ku ei sittenkään, kyllähän nuo rehelliset ja kunnolliset miehet olisivat sen oikeusmammoille kertoneet ja se lukisi pöytäkirjassa, minkä kaikki tietysti ottavat totuutena kun se on mustaa valkoisella.
H. Solmunen
Neuvoja-Jack

Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

↑↑

Opettele lukemaan

Lainaukset korvattu kahdella nuoliviittauksella
-NILS-
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

H. Solmunen kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:16 pm Opettele lukemaan
Mitä tarkoitat? Kerrot tuossa, että sinne tytön hakeman kahvinkin sekaan on voitu laittaa vaikka mitä. Sairaalassa, jossa kamera on kaikkialla. Ihan sekopäistä mielikuvituksen tuotetta, johon itse haluat uskoa.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Reggin

Re: Kolme miestä harrasti seksiä alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Viesti Kirjoittaja Reggin »

mindekt kirjoitti: La Huhti 26, 2025 11:38 am Oikeus katsoi, ettei nainen ollut sellaisessa voimakkaassa päihtymystilassa, ettei hän olisi kyennyt muodostamaan ja ilmaisemaan tahtoaan ja antamaan suostumustaan sukupuoliyhteyksiin.

Ensiavussa mitattu 2,05 promillea. Montakohan promillea on voimakas päihtymystila 17-vuotiaalle tytölle ?
Onhan se ihmisestäkin kiinni. Parikymppisenä puhalsin 3.6 promillea enkä kuitenkaan tuntenut oloani edes sekavaksi eivätkä baaristakaan heittäneet pihalle.
H. Solmunen
Neuvoja-Jack

JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:20 pm
Mitä tarkoitat? Kerrot tuossa, että sinne tytön hakeman kahvinkin sekaan on voitu laittaa vaikka mitä. Sairaalassa, jossa kamera on kaikkialla. Ihan sekopäistä mielikuvituksen tuotetta, johon itse haluat uskoa.
Pidinkö sitä totena?
JanitaSlim
Ben Matlock

H. Solmunen kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:26 pm
Pidinkö sitä totena?
Jos et olisi pitänyt niin miksipä olisit mielikuvituksentuotteitasi tuonut tänne analisoitavaksi?

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ApinaKapina »

H. Solmunen kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:11 pm
ApinaKapina kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 12:57 pm
Kai sä ymmärrät että tämä on täysin sun itse kehittelemä skenaario?

Kuten sanottua, tyttö oli ollut ihan tolkuissaan odotustilassa, juonut kahvia jne. Mä olen melko varma että jos olisi ollut merkkejä mistään pakottamisesta tms olisi se näkynyt valvontakameran kuvissa.
Hän olisi voinut jäädä sinne sairaalaan eikö vana lähteä mihinkään. Houkuttelehan ei sekään ole rikos.

Miksi toisille ihmisille on niin vaikea uskoa ja käsittää että 17 vuotias tyttö voi olla ihan omista toimistaan humalassa, ja ihan täydestö suostumuksestaan puuhailla vaikka mitä?

Mä en tässä väitä tietäväni mitään, mutta meillä on ne todisteet mitä on, ja niissä pitäisi pysyä. Ei etsiä ja keksiä ylimääräistä tarinaa joka sopii omaan ajatusmaailmaan.
Ymmärrätkö itse, että olet ottanut miesten kertoman skenaarion totena, koska tyttö ei kunnolla muista tapahtumia ja hänen näkökulmansa mukaista kertomusta meillä ei sen takia ole? On kyllä huolestuttavaa, miten ihmiset kiinnittyy yhteen tarinaan, josta voi puuttua vielä vaikka mitä asioita, joita miehet eivät ole kertoneet.

Onhan sinne kahvin sekaankin voitu laittaa vaikka mitä. Tytön iltahan meni niin, että tiedottomassa tilassa ollessaan hänelle tilattiin ambulanssi, joka toi hänet sairaalaan. Sairaalassa hän näytti olevan ulkopuolisen silmin varsin tolkuissaan hetkellisesti, mutta ei muista siitäkään juuri mitään. Puskasta takaisin tullessaan hänen tilansa oli taas romahtanut. Tätä ne viina ja lääkkeet yhdessä voivat tehdä, että olotilat menevät ylös alas. Ja oliko siinä välissä lisää viinaa tai muita aineita, emme tiedä, koska tyttö ei muista ja kukaan muu ei kerro. Luuletko että miehet kertoisivat puolella sanalla itselleen epäedullisia asioita?

Minä olen 13-vuotiaasta ollut yöjalassa ja nähnyt ja kuullut kyllä kaikkea mahdollista. Sen takia tiedän myös, että monista tapahtumista saa kyllä kerrottua todella ääripään tarinoita ja täysin uskottavasti. 14-15 vuotias tyttö saattaa osata ja tehdä ties mitkä seksitemput, ei tämä siitä ole kiinni että pitäisin tyttöä jotenkin viattomana siinä mielessä.
Miksi sä alat kertomaan mitä mä olen ottanut totena tai huomioon tai mitä en?

Ymmärrätkö sinä että sä otat tytön kertoman, vaikka hänellä ei edes ole hyviä muistikuvia illasta, mutta sitten kuitenkin on.

Mä otan huomioon ne molemmat, ja sitten ne todisteet mitä tilanteesta on.

Luuletko ettei siitä valvontakameran materiaalista olisi käynyt ilmi jos olisi syytä epäillä että sen kahviin jotain laitetaan?
Luuletko ettei häneltä ole otettu verikokeita kun raiskaustutkimus tehtiin? Tutkimus joka ei löytänyt raiskauksen merkkejä.

Tätä mä just tarkoitan öyhöttämisellä. Kehitellään skenaarioita miettimättä että tämä kaikki on aika varmasti otettu huomioon ennen sitä oikeuden päätöstä.
H. Solmunen
Neuvoja-Jack

JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:28 pm

Pidinkö sitä totena?
Jos et olisi pitänyt niin miksipä olisit mielikuvituksentuotteitasi tuonut tänne analisoitavaksi?
Taitaa olla tällaisen palstan ydintarkoituksia miettiä eri skenaarioita, vaikka niistä ei varmuutta olekaan.
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja ApinaKapina »

H. Solmunen kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:32 pm
JanitaSlim kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:28 pm

Pidinkö sitä totena?
Taitaa olla tällaisen palstan ydintarkoituksia miettiä eri skenaarioita, vaikka niistä ei varmuutta olekaan.
Saatan olla väärässä, mut eikö sen aika ole ennen kuin tietoa ja ennenkaikkea oikeuden päätös jos on..?

Niinku sanottu, kyllä siellä oikeudessa olisi ollut tieto siitä jos se tyttö olisi huumattu.
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Kohta joku varmaan postaa nuo Lokka-paskan lähi-itäläiset nimet uudestaan ja taas mennään. Tätäpä tämä on jo kauan ollut. Sairasta porukkaa valetietojensa kanssa. Tyhmiäkin lisäksi.
ViidakonCasanova

Viesti Kirjoittaja ViidakonCasanova »

ApinaKapina kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 12:57 pm
Kai sä ymmärrät että tämä on täysin sun itse kehittelemä skenaario?

Kuten sanottua, tyttö oli ollut ihan tolkuissaan odotustilassa, juonut kahvia jne. M
Kuinka hyvin kolmen pikselin valvontakameravideolta jossa ei ole ääniraitaa voi havaita ihmisen päihtymyksen? Ja sairaalan henkilökuntahan ei tässä vaiheessa 100% varmuudella nähnyt edes tyttöä, yöaikaan päivystyksessä henkilökunta ei edes käy aulassa vaan istuu huoneissaan, ja huutaa ovelta nimiä.

Faktojen perusteella, tytöllä oli veressään vähintään 1.7 promillea ja lääkkeiden yhteisvaikutus ukrainalaiset tavattuaan. Täytyy olla todella alkoholisti ja sekakäyttäjä, jos tuo on normaali olotila. 17-vuotiaan aivot eivät ole myöskään täysin kehittyneet, eivätkä reagoi alkoholiin ja lääkkeisiin samalla tavalla kuin aikuisen.

Ai oikein joi kahvia, luki kirjaa? Suljetulla osastollakin juodaan kahvia, luetaan kirjaa ja poltetaan tupakkaa. Eikö heidätkin voisi vaan päästää pois sieltä, selkeästi ymmärtävät täysin mitä tekevät.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

ViidakonCasanova kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 12:28 pm
-KKK- kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 12:22 pm Eiköhän käyttäjä Oikeus ennen kaikkea saa hommattua tämänkin tapauksen pöytäkirjat niin selviää nimet. Lokan juttuihin en usko tipan tippaa.
Nimet ja asiakirjat on postattu tähän ketjuun jo monta kertaa, turha öyhöttää niistä tai Lokasta.
Ei tänne ole täydellisiä asiakirjoja postattu, ainoastaan muutamia kuvakaappauksia joihin Lokka on valikoinut "parhaat palat" mutta ei kaikkea, olisikin ihan hienoa jos joku tänne ne pöytäkirjat ihan kokonaisuudessaan postaisi ilman että mennään vain sen tiedon varassa jonka joku Lokka on katsonut omasta mielestään tärkeäksi julkaista.
Ilmeisesti Lokalla kävi jokin lipsahdus kun julkaisi kuvakaappauksen sellaisestakin sivusta jonka lopussa oli kappale jossa tyttö tunnusti että hänen kuulustelussa kertomansa asiat eivät täsmää sen kanssa mitä todisteet kertovat, mutta silti täällä vaan sitkeästi jatketaan siihen tytön kuulusteluissa kertomaan tarinaan perustuvaa kuvausta tapahtumien kulusta.

Minulle nyt alkaa pikkuhiljaa tulla jo sellainen tunne, että tyttö on ihan tietoisesti valehdellut kuulustelussa, mutta kun todisteet ovat osoittaneet että hänen kertomansa ei pidä paikkaansa on hän vedonnut siihen että hän ei muista ja sen minkä hän luuli muistavansa hän onkin muistanut väärin.

Mieskolmikko toki on kertonut asiat omalta kannaltaan eduksi, mutta toisaalta mieskolmikon kertomukset ovat täsmänneet muiden todistajien ja videotallenteiden kanssa.
H. Solmunen
Neuvoja-Jack

Lokan sivuilla on koko pöytäkirja.

https://www.jlokka.fi/2025/04/kolme-mie ... n.html?m=1

Ilmeisesti sitä ei ole monikaan vielä lukenut, mikä selittää täällä elävien väärien tietojen ja väärinkäsitysten määrää.

Myös miesten muistikuvissa on hataria kohtia, eivät olleet selvinpäin hekään.

Lainaustorni kaadettu
-NILS-
Calabash
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Calabash »

Nämä ukrainalaiset ovat todistetusti asekuntoisia. Mitä helkkaria täällä piileksivät hyväksikäyttämässä umpihumalaisia tyttöjä? Miksi asekelpoinen roikkuu täällä? Pois vain. Suomessa on varmaan 10 000 tällaista rintamakarkuria. Pitäisi jokaiselle antaa näköjään vauhtia.
JanitaSlim
Ben Matlock

ApinaKapina kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 2:35 pm Saatan olla väärässä, mut eikö sen aika ole ennen kuin tietoa ja ennenkaikkea oikeuden päätös jos on..?

Niinku sanottu, kyllä siellä oikeudessa olisi ollut tieto siitä jos se tyttö olisi huumattu.
Samaa mieltä kanssanne. Mielestäni jonkun huru-ukon mielikuvituksen tuotteiden analisoimiseen ei ole mitään syytä, tai ideaa lähteä. Vaikka kuinka ponnekkaasti kertoisi, että mutku ja mun mielestä ja eikö tämän palstan :) Kävis maksullisissa, jos ei muuten saa ja on huomionkipeä.

Lainaustornia lyhennetty
-NILS-

Vastaa Viestiin