Mitä tarkoittaa "Raportin sulkeminen" murhainfossa?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

HerPoi
Lauri Hanhivaara

Mitä tarkoittaa "Raportin sulkeminen" murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja HerPoi »

Jos kommentoit jotain ketjua ja saat moderaattoreilta ilmoituksen, että "Raportin sulkenut by moderaattorit for- (ketjun aihe)" niin mitä se tarkoittaa? Olen laittanut saman kyselyn moderaattoreille, mutta en ole yhtään varma, vastaavatko.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Mitä tarkoittaa "Raportin sulkeminen" murhainfossa?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

HerPoi kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 11:06 pm Jos kommentoit jotain ketjua ja saat moderaattoreilta ilmoituksen, että "Raportin sulkenut by moderaattorit for- (ketjun aihe)" niin mitä se tarkoittaa? Olen laittanut saman kyselyn moderaattoreille, mutta en ole yhtään varma, vastaavatko.
Tuo tiedote annetaan, kun ylläpito on ottanut vastaan jostain kommentoijasta tehdyn rutina-raportin. Ehkä ryhtyy toimenpiteisiin, ehkä ei.
Tarkoittaa siis, että kerroit juuri vasikoineesi jonkun toisen kirjoittaman, mielestäsi asiattoman tai sopimattoman kommentin. :D
No, ei siinä mitään... siksihän se "nappi" on 8)
X X X X X
MrEhtivä

Viesti Kirjoittaja MrEhtivä »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 3:26 am
HerPoi kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 11:06 pm Jos kommentoit jotain ketjua ja saat moderaattoreilta ilmoituksen, että "Raportin sulkenut by moderaattorit for- (ketjun aihe)" niin mitä se tarkoittaa? Olen laittanut saman kyselyn moderaattoreille, mutta en ole yhtään varma, vastaavatko.
Tuo tiedote annetaan, kun ylläpito on ottanut vastaan jostain kommentoijasta tehdyn rutina-raportin. Ehkä ryhtyy toimenpiteisiin, ehkä ei.
Tarkoittaa siis, että kerroit juuri vasikoineesi jonkun toisen kirjoittaman, mielestäsi asiattoman tai sopimattoman kommentin. :D
Olen minäkin muutamasta viestistä painanut "ilmoita tästä viestistä" nappia. Ei minulle itselle ole mitään ilmoitusta tullut sen takia.
Miss_Millhone
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Miss_Millhone »

MrEhtivä kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 10:22 am Olen minäkin muutamasta viestistä painanut "ilmoita tästä viestistä" nappia. Ei minulle itselle ole mitään ilmoitusta tullut sen takia.
Sieltä voi valita haluaako ilmoituksen vai ei, lienet klikannut ei-kohtaa.
Miss_Millhone
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Miss_Millhone »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 3:26 am Tuo tiedote annetaan, kun ylläpito on ottanut vastaan jostain kommentoijasta tehdyn rutina-raportin. Ehkä ryhtyy toimenpiteisiin, ehkä ei.
Itse olen käyttänyt ns. vasikointinappia tähän mennessä jos esim. joku kadonnut on löytynyt, niin hoksautuksena ylläpidolle, että voi siirtää löytyneisiin. Ei oo ainakaan moitteita tullut, että kai sitä niinkin voi käyttää.
MrEhtivä

Miss_Millhone kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 1:58 pm
MrEhtivä kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 10:22 am Olen minäkin muutamasta viestistä painanut "ilmoita tästä viestistä" nappia. Ei minulle itselle ole mitään ilmoitusta tullut sen takia.
Sieltä voi valita haluaako ilmoituksen vai ei, lienet klikannut ei-kohtaa.
Voi olla näinkin, en tosiaan muista kuinka se on mennyt. Kiitos 👍
Tiinas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Piti käydä yksi limaoksennus vasikoimassa ja siellä oli nappi "haluatko raportista ilmoituksen" Kyllä tai ei. Kyllä on oletus
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
MrEhtivä

Tiinas kirjoitti: Ke Huhti 30, 2025 7:56 pm Piti käydä yksi limaoksennus vasikoimassa ja siellä oli nappi "haluatko raportista ilmoituksen" Kyllä tai ei. Kyllä on oletus
Hyvä tietää jatkossa, jos haluaa sen rapsan itselle. Kiitos 👍
Vastaa Viestiin