Kolme miestä sekstaili alaikäisen tytön kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Viesti Kirjoittaja ApinaKapina »

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:29 am Ei, ei se ole kimppuun käymistä mutta kun sitä tapahtuu niin usein ja haluaisit olla rauhassa. Varsinkin jos erehdyt vahingossa katsekontaktin niin se on lähes varma että se tulee juttelemaan
Ei me suomalaiset olla totuttu siihen. Kesällä sitä tapahtuu vielä enemmän kun on vähemmän vaatteita
No on sulla ongelmat.. 😅
Millavaan
Perry Mason

Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

ApinaKapina kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:31 am
Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:29 am Ei, ei se ole kimppuun käymistä mutta kun sitä tapahtuu niin usein ja haluaisit olla rauhassa. Varsinkin jos erehdyt vahingossa katsekontaktin niin se on lähes varma että se tulee juttelemaan
Ei me suomalaiset olla totuttu siihen. Kesällä sitä tapahtuu vielä enemmän kun on vähemmän vaatteita
No on sulla ongelmat.. 😅
Et oo varmaan nainen. Se on ongelma. Varsinkin jos et osaa sanoa ei niin se on kamalaa. Pitää yrittää kulkea niin ettei ota kehenkään katsekontaktia
Sattumanvarassa
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Sattumanvarassa »

H. Solmunen kirjoitti: To Touko 01, 2025 10:51 am
Sattumanvarassa kirjoitti: To Touko 01, 2025 10:40 am
H. Solmunen kirjoitti: To Touko 01, 2025 10:24 am

Entisen Neuvostoliiton alueelta jokainen. Venäläisiä siirrettiin jokaiselle sen valtion alueelle ja ovat sinne osittain sekoittuneet. Muunnellun totuuden kulttuuri on sitä perua noissa maissa paljon pidemmälle kehittynyt kuin täällä.
Mikä ihmeen pointti tämä on? Oletko koskaan lukenut näitä raiskausjuttuja? Kuinka moni mies on nämä ikinä myöntänyt? Ihan sama mikä kansalaisuus, alkuperä tai ihonväri ihmisellä on, niin en ole kyllä varmaan kertaakaan nähnyt myönnettyä raikausjuttuja? Joten mikä ihmeen pointti on tehdä tästä minkään sortin ihmisen alkuperäkysymys ja jankata sitä sivukaupalla?
Olen lukenut. Et ymmärtänyt pointtia. Kiistäminen on perusjuttu, mutta tarinan muuttaminen sellaiseksi, että nainenhan sitä munaa halusi ja hinkui ja oli maailman suurin nymfomaani, jolle mikään ei riittänyt ja joka nautti joka tilanteesta jolle piti vielä panemisen loputtua oikein erikseen sanoa, että tämä oli nyt tässä, vaikka se olisi edelleen halunnut jatkaa ja toivonut lisää miehiä paikalle, se on jotain mitä suomipojat eivät yleensä osaa.
Tulihan se sinultakin värikynää, oikeuden papereissa ei tainnut ihan noin lukea. Mutta siis eihän pelkkä kiistäminen riitä vaan siihen pitää aina sepittää tarina, miten sammunut halusi seksiä, otti jopa suihin ja oli aivan messissä, eli tottakai mies sai olettaa, että nainen on mukana ja halusi paneskella. Tässä tapauksessa nyt oli kolme miestä, joten tottakai se on erinäköinen selitys kuin silloin kun tekijänä on vain yksi tyyppi.
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:35 am
No on sulla ongelmat.. 😅
Et oo varmaan nainen. Se on ongelma. Varsinkin jos et osaa sanoa ei niin se on kamalaa. Pitää yrittää kulkea niin ettei ota kehenkään katsekontaktia
Olen nainen. Sä olet varmasti nuorempi ja erityisen kuuma tapaus jos ei ulkona voi liikkua ilman että "ahdistellaan" eli lähestytään..

jos ei osaa sanoa ei? Eli jaat sitten numeron jokaiselle joka pyytää ja valitat asiasta?
Calabash
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Calabash »

Ketjun otsikossa puhutaan sekstailusta. Olen varmaan vähän vanhanaikainen, mutta joskus termi sekstailu tarkoitti jotakin muuta kuin että kolme jannua panee naista joka reikään.
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Calabash kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:43 am Ketjun otsikossa puhutaan sekstailusta. Olen varmaan vähän vanhanaikainen, mutta joskus termi sekstailu tarkoitti jotakin muuta kuin että kolme jannua panee naista joka reikään.
Eiköhän tuo riipu täysin sekstailijan mieltymyksistä ja tottumuksesta. Jollekin sekstailu on lähetyssaarnaajassa peiton alla ja valot pois. Toiselle vaikkapa roikkua katosta kahleissa kun toinen antaa piiskaa..

Mikä pointti?
Millavaan
Perry Mason

ApinaKapina kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:43 am

No on sulla ongelmat.. 😅
Olen nainen. Sä olet varmasti nuorempi ja erityisen kuuma tapaus jos ei ulkona voi liikkua ilman että "ahdistellaan" eli lähestytään..

jos ei osaa sanoa ei? Eli jaat sitten numeron jokaiselle joka pyytää ja valitat asiasta?
Nimenomaan olen vanha. Mutta kuten sanoin niin en tod näk rumimmasta päästä ihmisiä kun kehuja kuulee suomalaisiltakin lähes päivittäin. Vaikee se itse on sanoo mut moni tällä foorumilla tietää miltä näytän koska oon ollut vähän liian avöin
Confusius
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Confusius »

ViidakonCasanova kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:30 am
sombrero kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:03 am
PS2. Älkää missään tapauksessa julkaisko Ylilaudalla jaossa ollutta kyseisen nuoren tytön FB-profiilia, ettei väittely sen vuoksi tyrehdy.
Voit varmaan itsekin julkaista tähän sen profiilin jos koet sillä olevan jotain relevanssia tässä tapauksessa?
Onhan tämä nyt yhteiskunnallisesti mahtava päivä. Somali saanu ukrainalaisilta munaa ja nyt islamistit raivona kun ei 17 vuotiaan tytön isän sijaan ollutkaan sossutätiä suojelemassa neekeriä ryssiltä. Suomeen tarvitaan noin 50-60 tuhatta poliisia lisää jos ulkomaalaisten rikoksia toisia ulkomaalaisia kohtaan pitää valvoa ja saudit voi rahoittaa Zelenskyn kanssa yhteistyössä kaikki ulkomaan valkoneekerien/neekerien mähinöiden valvomiset Suomessa.

Ei se passi tee ihmisestä suomalaista joten turha odottaa myötätuntoa Suomen viranomaisilta. Ei ole Suomen vastuulla valvoa alaikäisiä neekereitä ryyppämässä taikka Ukrainan sotapakolaisia.

Toivottavasti vartija ja sairaalan henkilökunta jaksaa näiden lieveilmiöiden lävitse. Lisää palkkaa suomalaiselle työväestölle ja teollisuus työpaikkoja.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:55 am Nimenomaan olen vanha. Mutta kuten sanoin niin en tod näk rumimmasta päästä ihmisiä kun kehuja kuulee suomalaisiltakin lähes päivittäin. Vaikee se itse on sanoo mut moni tällä foorumilla tietää miltä näytän koska oon ollut vähän liian avöin
Niin onhan se rumin pää tosiaan ihan laitapääty, joten voihan se olla, että pulit ja bussikuskit on hieman siitä vielä erossa.

Mutta siinä 30v paikkeilla Janita on huomannut, ettei enää niin vislailla ja tule ehdotuksia kokoajan niin, että pää menee pyörälle. Siinä 50v kohdalla niitä varmaan jo jää vähän kaipailemaan, on vanhemmat naiset kertoneet, että siinä vaiheessa on ihan ilmaa muille miehille, mutta kaupankassa tervehtii, kun siitä maksetaan.

PS. Voisko joku julkaista sen uhrin profiilin ylilaudalta tänne. Ei ole tunnuxia.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Millavaan
Perry Mason

No, kyseessä ei oo päihdeongelmaiset vaan jopa nuoret pojat. Kuinka noloa on seistä oman (aikuisen) pojan kanssa bussipysäkillä ja nuoret huutaa että hyvä perae. Olin koukukiusattukin sen vuoksi. Ihan sama mennään aiheeseen
JanitaSlim
Ben Matlock

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:08 am 17-vuotias on lapsi. Edelleen mua oksettaa että jotkut täällä pitää terveenä katsella sen ikäisiä. Onhan nuoret naiset kauniita mutta tervepäinen ihminen ei halua olla "sillain" alaikäisen kanssa. Mun ei tarvi olla kade senkään puolesta että en varmaan tässäkään iässä ole rumimmasta päästä naisia mikä taas aiheuttaa sen että mamut tulee kimppuun kadulla. Siis tulee suoraan kysymään puhelinumeroa. Ja mun veli on mies ja on samaa mieltä .
Tämä nykyaika alkaa olla melko huvittavaa, kun 17v autoilla tuolla vaarantavat liikennettä ja diilaavat huumeita kuin Pablo Escobarin palkolliset, mutta sitten, kun jotain tapahtuu niin ollaan niin vitun sylivauvaa, että ai ettäh!

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

Infoaja kirjoitti: To Touko 01, 2025 9:16 am Muslimi on islaminuskoinen. Islam on uskonto, ei kansallisuus. Voit samaan aikaan olla latvialainen/ukrainalainen ja muslimi.
Ukrainalaiset on ortodokseja kuten muutkin slaavit. Eli kristinuskon toista suuntausta. Vain muslimit raiskaavat, eivät kristityt.

ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Millavaan kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:55 am
ApinaKapina kirjoitti: To Touko 01, 2025 11:43 am

Nimenomaan olen vanha. Mutta kuten sanoin niin en tod näk rumimmasta päästä ihmisiä kun kehuja kuulee suomalaisiltakin lähes päivittäin. Vaikee se itse on sanoo mut moni tällä foorumilla tietää miltä näytän koska oon ollut vähän liian avöin
Siis mulla jokseenkin menee tajuntasn että ihmisille on tosi vaikea uskoa ja ymmärtää että nainen, 17 vuotiaskin voisi ihan haluta ryhmäseksiä. Mutta samaan keskusteluun tuodaan ulkonäön kehuminen ja numeron pyytäminen?

Jos se on sun mielestä oikeasti häiritsevää, ja sulla on vielä vaikeuksia sanoa ei, mä vilpittömästi suosittelen hakemaan terapiaa, missä omia rajoja voi työstää ja ehkä hakea syytä sille miksi imartelevat eleet ihmisiltä on sulle niin vastenmielisiä.

En oikein voi sanoa muuta kuin et rankalta kuulostaa, ja jaxuhali.

(Joo, tässä voisi jopa miettiä että olenko vähän kateellinen 🤣 en minäkään mistään suosta revitty ole mutta eipä kysellä numeroa vaivaksi asti)
Cavis
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Cavis »

Onko uhri todella tummaihoinen?

Valkeakoskestakin on kohta vuosi, Suomessa juhlitaan taas samalla aihepiirillä :?
ApinaKapina
Alibin satunnaislukija

Cavis kirjoitti: To Touko 01, 2025 12:26 pm Onko uhri todella tummaihoinen?

Valkeakoskestakin on kohta vuosi, Suomessa juhlitaan taas samalla aihepiirillä :?
Olisikin hauska nähdä miten älämölö loppuisi kuin seinään jos tää tyttö (ei uhri, rikosta ei ole todettu tapahtuneeksi) olisikin tummaihoinen..

Tulee väkisin mieleen se olikohan Lohjan ampuminen. Uutisen alla ensimmäinen kommentti ilmoitti että tappaja oli supisuomalainen, ja keskusteluun kertyi vain kymmenisen kommenttia sen jälkeen..

Semmosia ollaan täällä suomessa 😅
Vastaa Viestiin