Yleinen huumausainekeskustelu sekä pienemmät huumausainerikokset

Huumausainerikoksille oma ketju.
Samoin yleinen huumausainekeskustelu tänne.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

esmes- kirjoitti:ainakin minun loogiikallani huumekuolema on aiemmin tarkoittanut yliannostusta, tuskin olen ainoa.

edit: ts. jos autoa ajaessasi väsäilet jointtia, ajat kolarin, kuolet, ni se on huumekuolema. kuolinsyyksi voidaan merkitä kannabis :D
Kannabiksen on ainakin jossain yhteydessä väitetty lisäävän törkeästi itsemurha-alttiutta, että se varmaankin on yksi syy mikä nostaa noita tilastoja.

Itse taas olen aina pitänyt huumekuolemina kaikkia niitä, joissa kuolleen elimistöstä löytyy huumausaineen jäämiä ja voidaan olettaa että huumausaine on vaikuttanut tilanteeseen josta kuolema on seurannut. Tämä poislukee siis ulkoiset tekijät ja jättää jäljelle yliannostukset, itsemurhat, onnettomuudet, pitkäaikaiskäytöstä johtuneet sairaudet ja sairaskohtaukset.

Itse taas en ole ikinä kuvitellut, että ainoa tai edes yleisin tapa kuolla huumeisiin olisi yliannostus (paitsi elokuvissa joissa vaan tyypit "ketkä ei osaa" kuolee huumehiin).
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

mäkin oon aina luullut että huumekuolemilla tarkoitetaan od.ta

jos ajat kännissä autolla mettään niin onko se alkoholikuolema :?:

tosin alkoholi on yks vaarallisimmista huumeista :!:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
benzin
Susikoski

ei pidä paikkaansa

Viesti Kirjoittaja benzin »

että diilerit ovat yleensä syrjäytyneitä,päin vastoin,heillä on yleensä todella iso kaveripiiri jolle sitten jatkobileissä yms myyvät ekstaasia ja piriä,pilvee yms...riippuu tietty vähän..onhan sitä tietty varmaan syrjäytyneitäkin pikkudiilereitä,jossain lähiöissä jossa myyvät jotain omalla diagnoosilla hankittua amfetamiinia ja lääkkeitä,ja tekevät tällä kuukaudessa kokanaiset 300e...mutta yleensä kovanluokan diilereillä on paljon kavereita tosiaan,sen tiedän ihan takuuvarmasti.

Mutta tämä nyt on vaan mun näkemys asiasta..

(pikku paikkakunnilla muuten harvoin on edes kovia "tekijöitä"..vaikka kaikki on tietysti suhteellista..mutta tarkoitan tässä yhteydessä kovalla "tekijällä"diileriä joka tekee rahaa sen verran paljon että elättää sillä hyvin itsensä jne..
seppoilmari
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

En sekottaisi kavereita tuttuihin, hännystelijöihin etc. oman hyödyn tavoittelijoihin, moni tietää jonkun diilerin mutta harvemman oikeana kaverina sellainen on, toivon ainakin.
benzin
Susikoski

näin on

Viesti Kirjoittaja benzin »

yhdyn edelliseen..legendoja liikkuu,mutta yleensä isommat diilerit pitävät helkkarin pientä profiilia,eikä kehuskele diilaamisillaan paikallisessa kuppilassa..näitähän siis riittää jokapaikassa,näitä paskan jauhajia..uskoisin helsingissä olevan noin 30-50 diileriä(melko varmaa tietoa)joten on huvittavaa kun esim jossain lohjalla niitä tuntuu olevan about 1000:-)olisi kiva vaan tietää minkä tason diilereitä nämä pikku amis ja lukio pojat ovat:-)hahaha.kovat on puheet.laskevat itsensä diilereiksi myytyään kerran viikossa 5 ekstaasi tablettia...ou yeah...:-)sallikaa mun nauraa...no joo..se siitä sitten! 8) 8)
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

kakojootti kirjoitti:mäkin oon aina luullut että huumekuolemilla tarkoitetaan od.ta
Mulle taas O.D. = Olive Drab :wink:
kakojootti kirjoitti:jos ajat kännissä autolla mettään niin onko se alkoholikuolema :?:
On.
kakojootti kirjoitti:tosin alkoholi on yks vaarallisimmista huumeista :!:

Jep, paitsi että se ei laissa ole luokiteltu huumausaineeksi.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
kakojootti
Olivia Benson

Joo mut tarkoitin O.D.lla overdose :lol:
Justi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Justi »

nääh miksei samantie kielettä kaikkia.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5885 ja kaikelta olisi vältytty jos olisi ollut tarjolla vain kannabis tuotteita. I rest my case.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

tmk666 kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=5885
ja kaikelta olisi vältytty jos olisi ollut tarjolla vain kannabis tuotteita. I rest my case.
Ja mitähän olisi tullut tilalle... kaikilla kolikoilla on kaksi puolta.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

MotiivitOn kirjoitti:
kakojootti kirjoitti:jos ajat kännissä autolla mettään niin onko se alkoholikuolema :?:
On.
Jos ajat metsään autolla kännissä ja sulla on veressä kannabista. Onko se silloin liikennekuolema, kännikuolema vai huumekuolema?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ ja saat samaan aikaan vielä sydänkohtauksen niin onko se sitten sairaskohtauskuolema?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mike Manner kirjoitti:
ja kaikelta olisi vältytty jos olisi ollut tarjolla vain kannabis tuotteita. I rest my case.

Huumausaineiden käyttörikoksia ja jokunen myynti, ei kai siinä kummempaa. Tuskin poliisia olisi siinä tapauksessa edes paikalle tarvittu tai tottakai paikalla olisi ollut joku kukkahattutäti ja nyrpistellyt nenäänsä asian vuoksi. Vai onko Mikellä hirveästikkin kokemuksia pössyttelijöiden tappeluista, puukotuksista ja vastaavista?
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
kakojootti
Olivia Benson

jamppa kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:

Huumausaineiden käyttörikoksia ja jokunen myynti, ei kai siinä kummempaa. Tuskin poliisia olisi siinä tapauksessa edes paikalle tarvittu tai tottakai paikalla olisi ollut joku kukkahattutäti ja nyrpistellyt nenäänsä asian vuoksi. Vai onko Mikellä hirveästikkin kokemuksia pössyttelijöiden tappeluista, puukotuksista ja vastaavista?
Itse en ainakaan koskaan oo nähnyt pössyttelijöiden tappelevan tai puukottavan ketää. :lol:
Aika rauhallista sakkia. Toki jos on muut aineet mukana kuvioissa kuten alkoholi, mutta se onkin eri asia se.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Onkos tämä uutisoitu suomalaisessa lehdistössä?

Somalialaissyntyinen Suomen kansalainen jäi kiinni khat´in salakuljettamisesta Lontoosta saapuneella lennolla Tallinnan lentokentällä. Nainen oli matkalla Suomeen:

http://www.postimees.ee/?id=45601

16,6kg on kohtuulllinen määrä.

Väyläthän ovat pääasiallisesti samat huumeiden maahantuonnissa, kiinnostaakin että vieläköhän kansainvälistä yhteistyötä tullaan entisestään tehostamaan huumerikollisuuden torjunnassa. Toivottavasti.
Vastaa Viestiin