Henkirikos Lohjalla 27.4.2025
Re: Henkirikos Lohjalla 27.4.2025 - useita henkilöitä otettu kiinni
AAMEN, JÄTTÄKÄÄ TEEMU RAUHAAN!!
niin, tuskinpa on tässä yhteydessä kuvattu ketään haulikolla ammuttuna, kun ei ole edes haulikkoa käytetty. joillain alustoilla se haulikkopakotus jatkuu edelleen, ihmettelen edelleen mistä se ylipäänsä sai alkunsa.Serialchiller kirjoitti: To Touko 01, 2025 8:27 am
Väitetyn kaltaista videota ei ole, ei edes voisi olla.
allekirjoitus.
-
Tyytyttäjä
- Aloitteleva Besserwisser
Onko nämä Makkoset sukua Tii* ja Nik* Makkoselle?
Joo ei ketjussa tartte olla kuin pari kertaa joku virheellinen väittämä niin melko helposti alkaa elää omaa elämäänsä. Toki pitäisi aina muistaa faktantarkastukset kun kirjotteleepi.
Kiitos sulle, että olet haulikko-virheväittämää ampunut alas tässä topikissa. Itsekin siihen sorruin, mistä pahoitteluni.
Eih bennek, eih blavek
itehän vaan oon lähinnä udellut, et mistä tämä tieto oli peräisin. vastahan se useempi päivä tapahtuneen jälkeen luki sitten lehdessä, että revolveri-tyyppisellä aseella oli teko suoritettu.Kosti kirjoitti: Pe Touko 02, 2025 6:43 pm
Kiitos sulle, että olet haulikko-virheväittämää ampunut alas tässä topikissa. Itsekin siihen sorruin, mistä pahoitteluni.
allekirjoitus.
- Haista Kaavittu
- Agentti Scully
Onhan niitä revolveri haulikoitakin olemassa 
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
-
Serialchiller
- Alibin satunnaislukija
Toivottavasti joku osaava tilaa tästä etpk, olis varmasti todella mielenkiintoinen.hullujaakob kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 11:35 pmNää varmaan selvii jos joku tilaa etpk kun mahdollista, tänne ketjuun vois linkkaa ne jos joku aikoo tilaaTyytyttäjä kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 11:16 pmSannilla ei taida Essin lisäksi olla muita siskoja ainakaan...ismolaitela kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 9:53 pm
Liekö jotain sukua artisti sannille? Ainakin monta kurkisuota fb kaverina
Tuttu vuokramökki, tuolla on nuorempana juotu ja naitu. Olikohan uhri ammuttu terassilla vai sisällä?
-
Tattarisuon kostaja
- Susikoski
Oletko täysin varma, että sulla on resursseja määritellä toisen ihmisen fiksuus ja kyky järkevään ja loogiseen ajatteluun?LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 1:39 pm Ja siis perustan tuon macin rauhallisuuden siihen mitä minä olen kokenuy kun olen hänen seurassaan ollut ja tämä kaveri oli rauhallinen ja osasi ajatella järkevästi, oli fiksu ja osasi ajatella loogisesti.
Ei oleAsdw kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 3:15 pmOnko Miro Vuorikoski samaa klaania. Sen nimisen muistan lohjaltaOikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ma Huhti 28, 2025 3:13 pm Kyseinen tappaja siis ilmeisesti 2001 syntynyt Mac Micky Moritz Makkonen e. Vuorikoski.
No, asia varmistuu vangitsemisen jälkeen.![]()
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nuo ... sa/9146936
”Poliisi kertoo, että ampumisessa käytetty ase on poliisin hallussa. Epäillyllä ei poliisin mukaan ollut lupaa aseeseen. Kallio kertoo MTV Uutisille, että ase on revolverityyppinen pistooli.”
eipä sitten ollut revolverihaulikko kuitenkaan.
allekirjoitus.
-
LohjanFixer1
En tiedä onko mut luen ihmisiä hyvin ja siks monesti asia on ollut niinTattarisuon kostaja kirjoitti: La Touko 03, 2025 1:47 pmOletko täysin varma, että sulla on resursseja määritellä toisen ihmisen fiksuus ja kyky järkevään ja loogiseen ajatteluun?LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 1:39 pm Ja siis perustan tuon macin rauhallisuuden siihen mitä minä olen kokenuy kun olen hänen seurassaan ollut ja tämä kaveri oli rauhallinen ja osasi ajatella järkevästi, oli fiksu ja osasi ajatella loogisesti.
-
viivahattu
- Watson itse
Luet ihmisiä hyvin ja sanot kylmäveristä tappajaa fiksuksi ja loogisesti ajattelevaksi?LohjanFixer1 kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 3:01 amEn tiedä onko mut luen ihmisiä hyvin ja siks monesti asia on ollut niinTattarisuon kostaja kirjoitti: La Touko 03, 2025 1:47 pmOletko täysin varma, että sulla on resursseja määritellä toisen ihmisen fiksuus ja kyky järkevään ja loogiseen ajatteluun?LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 1:39 pm Ja siis perustan tuon macin rauhallisuuden siihen mitä minä olen kokenuy kun olen hänen seurassaan ollut ja tämä kaveri oli rauhallinen ja osasi ajatella järkevästi, oli fiksu ja osasi ajatella loogisesti.
P. S.
Ihmisillä on taipumus pitää "fiksuina" niitä, jotka ovat yksinkertaisesti heidän kanssaan samaa mieltä.
Jos luet ihmisiä hyvin miksi tunnet niin paljon tappajia tai miksi hakeudut heidän seuraan. Ei mun mielestä kovin kannattavaa.LohjanFixer1 kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 3:01 amEn tiedä onko mut luen ihmisiä hyvin ja siks monesti asia on ollut niinTattarisuon kostaja kirjoitti: La Touko 03, 2025 1:47 pmOletko täysin varma, että sulla on resursseja määritellä toisen ihmisen fiksuus ja kyky järkevään ja loogiseen ajatteluun?LohjanFixer1 kirjoitti: To Touko 01, 2025 1:39 pm Ja siis perustan tuon macin rauhallisuuden siihen mitä minä olen kokenuy kun olen hänen seurassaan ollut ja tämä kaveri oli rauhallinen ja osasi ajatella järkevästi, oli fiksu ja osasi ajatella loogisesti.
-
LohjanFixer1
Eih te nyt ymmärtte asiat ihan väärin. Minä en hakeudu heidän seuraan, ne ei ole mitään kavereita minulle. Ja se että sillon kun minä olen ollut tekemisissä tän epäillyn kanssa niin sillo vaikutti ihan skarpilta. Mut se et tekee tollasen teob ei liity mitenkään siihen että kuinka fiksu olret. Mulla on vahva veikkaus että päihteet on ollu osana tässä tapauksessaSamsquach kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 12:33 pmJos luet ihmisiä hyvin miksi tunnet niin paljon tappajia tai miksi hakeudut heidän seuraan. Ei mun mielestä kovin kannattavaa.LohjanFixer1 kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 3:01 amEn tiedä onko mut luen ihmisiä hyvin ja siks monesti asia on ollut niinTattarisuon kostaja kirjoitti: La Touko 03, 2025 1:47 pm
Oletko täysin varma, että sulla on resursseja määritellä toisen ihmisen fiksuus ja kyky järkevään ja loogiseen ajatteluun?