Kouvola / Kymenlaakso hyväksikäyttö 1980 - 2011

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Kouvola / Kymenlaakso hyväksikäyttö 1980 - 2011

Viesti Kirjoittaja Uhrienpuolella123 »

On selvinnyt että eräs romani mies on harjoittanut törkeää lapsien seksuaalista hyväksikäyttöä Koivolassa ainakin vuosien 1980-2011 välillä. Olen itse myös uhri. Olen selvittänyt muutamia uhreja jo -80 luvulta sekä kerännyt todistusaineistoa jonka olen toimittanut poliisille. Uhreja on paljon ja osa on jopa hyvin nuorena raskautunut hyväksikäytön seurauksena. Romani miehen lähipiirissä on tiedetty hänen puuhistaan mutta asiaan ei ole puututtu ja uhriit on vaiennettu. Tekijä on tällä hetkellä jo erittäin iäkäs joten uhreja voi olla myös kertomani aikaikkunan ulkopuolella. Jos olet uhri tai tiedät jotain asiasta ole minuun yhteydessä. Voit pysyä täysin anonyyminä. Teen tämän vain siksi että jokainen uhri saisi oikeutta. Minun tiedossa olevat uhrit ovat pääosin olleet tyttöjä ja yleensä heidän äidit yksinhuoltajia joilla erinäisiä päihde/mt-ongelmia Uhrit ovat taustaltaan romaneja sekä kantasuomalaisia. Tavoitat minut täällä tai sähköpostilla [email protected]
uhrien puolesta
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Kouvola hyväksikäytön uhrit vuosina 1980-2011

viewtopic.php?t=45673
Lue lisää yllä olevasta linkistä. Koitan löytää mahdollisimman monta uhria jotka joutuneet tämän miehen kaltoinkohtelemaksi lapsena. Olen myös itse uhri.
uhrien puolesta
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Re: Kouvola hyväksikäytön uhrit vuosina 1980-2011

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Missä päin Kouvolaa?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

En ossa tarkkaa sanoa. Asunut ainakin,kuusaalla sekä voikkaalla ehkä nuorempa myös valkealassa. Ainakin yksi yhreista asui -80 luvulla ihan ydin Kouvolassa.
uhrien puolesta
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Miksi nämä tulee vasta nyt esille?!?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Minun uhrina oloa puitu poliisin toimesta jo 6-vuotta. Nyt uusia todisteita ja vyyhti alkaa purkaantumaan. Asiat pidetty visusti salassa suvun sisällä.
uhrien puolesta
murha.infon tiimi
Agentti Scully

Re: Kouvola / Kymenlaakso hyväksikäyttö 1980 - 2011

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Mennään yhdellä ketjulla.
Otsikkoa muokattu.
Take one for the team!
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Lisätietoja: Tekijä omistanut pienen hevostallin jossa muutama hevonen ja siellä lapsia käynyt hevosia hoitamassa. Asunut itse myös tallin yhteydessä omakotitalossa. Ainakin yksi uhri ottanut yhteyttä että juuri tällä tallilla kokenut lapsena seksuaalista hyväksikäyttöä. Talli ollut Kuusankoskella lähellä vanhainkotia. Päivitän tietoa lisää kun saan. Jos olet käynyt hoitamassa hevosia romanimiehen omistamalla tallilla ja olet kokenut seksuaalista väkivaltaa ole minuun yhteydessä. S-posti [email protected]. Jo kaksi varmaa uhria ollut minuun yhteydessä. Mikäli olet minuun yhteydessä huolehdin että pysyt anonyyminä mikäli niin tahdot!
uhrien puolesta
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Tallin sijainti Kuusaan mäkikylä Holmantie tai heinharjuntie. Talo ilmeisemmin purettu. Sieltä tekijä muuttanut Rekolaan.
uhrien puolesta
Weirdo
Alokas

Viesti Kirjoittaja Weirdo »

Suomen Delfins ry:n kautta voisi mahdollisesti tavoittaa uhreja.
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Kiitos vinkistä. Lisään vielä että tekijä syntynyt -47 vuonna. Romanipiireissä ei järin suosittu henkilö. Kontollaan on myös varkaus petos yms. tuomioita, ollut myös linnass. Yhteensä tiedän uhreja n. 5kpl. tällähetkellä. Aikahaarukka teoille on todella laaja. On hevostallilla hyväksikäyttänyt lapsia mutta myös ollut parisuhteissa yh äitien kanssa joilla päihde/mt-ongelmia ja näin ollen heidän lapsiaan hyväksikäyttänyt. Myös pettänyt kumppanejaan. Uhrit pääosin kantasuomalaisia ja tavoittamani henkilöt eivät asu edes Kouvolassa enään.
uhrien puolesta
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Uhrienpuolella123 kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 12:20 am Minun uhrina oloa puitu poliisin toimesta jo 6-vuotta. Nyt uusia todisteita ja vyyhti alkaa purkaantumaan. Asiat pidetty visusti mm. naisystävän eli uhrin äidin toimesta.
uhrien puolesta
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

Uhrienpuolella123 kirjoitti: Su Touko 04, 2025 11:29 pm On selvinnyt että eräs romani mies on harjoittanut törkeää lapsien seksuaalista hyväksikäyttöä Koivolassa ainakin vuosien 1980-2011 välillä. Olen itse myös uhri. Olen selvittänyt muutamia uhreja jo -80 luvulta sekä kerännyt todistusaineistoa jonka olen toimittanut poliisille. Uhreja on paljon ja osa on jopa hyvin nuorena raskautunut hyväksikäytön seurauksena. Romani miehen lähipiirissä mm. hänen naisystävänsä on tietänyt hänen puuhistaan mutta asiaan ei ole puututtu ja uhrit tekijän on toimesta vaiennettu. Tekijä on tällä hetkellä jo erittäin iäkäs joten uhreja voi olla myös kertomani aikaikkunan ulkopuolella. Jos olet uhri tai tiedät jotain asiasta ole minuun yhteydessä. Voit pysyä täysin anonyyminä. Teen tämän vain siksi että jokainen uhri saisi oikeutta. Minun tiedossa olevat uhrit ovat pääosin olleet tyttöjä ja yleensä heidän äidit yksinhuoltajia joilla erinäisiä päihde/mt-ongelmia Uhrit ovat taustaltaan romaneja sekä kantasuomalaisia. Tavoitat minut täällä tai sähköpostilla [email protected]
uhrien puolesta
Uhrienpuolella123
Aloitteleva Besserwisser

HUOM tekstejä muokattu muutaman asiavirheen/ huonon väärinymmärrettävän ulosannin takia. Tekijän lähipiirillä tarkoitettu hänen naisystäväänsä ja mm. rikoskumppaneita.
uhrien puolesta
Vastaa Viestiin