Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko markja mielestäsi ärsyttävä/huvittava?

Kyllä
41
69%
Ei
18
31%

Ääniä yhteensä: 59

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

ketsku kirjoitti:***Siksi toisekseen tuo sun asenteesi toisen ihmisen rakkaita lemmikkejä ja rakasta lasta kohtaan on tyly ja tympeä. Et siis ole yhtään sen parempi ihminen kun markjakaan. ****
Oi joi. Jos et huomaa, koitan saada sut näkemään sun oman tyylin. Harmi, ettet tuolta sokealta raivolta näe että itse kirjoitat noin, ja koitan vain saada sun silmät avautumaan.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Loka kirjoitti:
ketsku kirjoitti:***Siksi toisekseen tuo sun asenteesi toisen ihmisen rakkaita lemmikkejä ja rakasta lasta kohtaan on tyly ja tympeä. Et siis ole yhtään sen parempi ihminen kun markjakaan. ****
Oi joi. Jos et huomaa, koitan saada sut näkemään sun oman tyylin. Harmi, ettet tuolta sokealta raivolta näe että itse kirjoitat noin, ja koitan vain saada sun silmät avautumaan.
Älä selitä. Olet törppö.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Suloista.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

"Olen ketsku enkä koskaan nimittele toisia"
ketsku kirjoitti: Älä selitä. Olet törppö.
ketsku
Christopher Lorenzo

" Olen vandt joka sanoo yhtä ja tekee toista. Lisäksi kerään joukon säälipisteitä kanssapalstalaisiltani tuomalla yhä uudelleen ja uudelleen esille sen kuinka kamalan julmasti nimimerkki ketsku minulle kirjoitti tuossa taannoin. En olisi ansainnut moista ryöppyä ja oli HÄVYTÖNTÄ nimittää minua nuoreksi (vaikka nuori kyllä olen mutta sitä ei saa sanoa ääneen). Lisäksi mielestäni naisten pitäisi käydä armeija mutta koska MINUN mieheni nyt sattuu olemaan fyysisesti vahvempi kun minä niin sotatilanteen syttyessä minä saisin tästä syystä jäädä kotiin hoitamaan pieniä lapsiani. Sen sijaan moni muu äiti lähtisi rintamalle ja joutuisi jättämään pienet lapsensa. Mutta sehän ei siis haittaa koska meillä asia ei ole niin. Mulla nyt vaan on sellainen periaate jonka olen tarkoin miettinyt ja kaikessa iän tuomassa viisaudessani pohtinut olevan kaikkein paras ratkaisu edistämään tasa- arvoa. Ei sen käytännön toteutuksen niin väliksi.

Lisäksi se haukkui mua (no okei, ei ihan suoraan mut kuitenkin melkein suoraan tai niin mä sen tulkitsin) huonoksi äidiksi! Siis kun mähän vaan ilmoitin, että mun puolesta naiset joutaa sotimaan ja on niinku ihan okei jättää pienet lapset sodan ajaksi miehelle tai vaikka jollekin muullekin!! Enkä muutenkaan ehkä viitsi imettää mun lapsia koska tasa- arvo on tärkeämpää. On se vaikeeta kun mies ja nainen ei voi olla ihan samanlaisia. Ihan epistä kun kahdella eri sukupuolella on eri ominaisuuksia ja velvollisuuksia. Pääasia, että nainen ja mies ovat tasa- arvoisia, ei niiden lasten niin väliä. Mut sit mä kyl kerroin myöhemmin, että oikeesti mun mieskään ei mene armeijaan niin me voidaan sit molemmat olla kotona lasten kanssa jos pahin tapahtuisi!! Mut sit se oli jo myöhäistä kertoa tota enää koska ketsku oli jo haukkunut mua NIIN PALJON!! Ja nyt mä sit kitisen joka ketjussa saamastani kohtelusta!"
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

(Muokkasin pois osan, koska en jaksa enää väitellä, kun asia ei kuitenkaan tule koskaan selväksi. Sen huomaa kun lukee ketskun viime viestin)

En vain tajua, miten jonkun mielestä voi olla noin rankkaa olla asiasta eri mieltä. Miten ei voi hyväksyä, että kaikki eivät ole samaa mieltä jne.
Viimeksi muokannut vandt, Su Marras 02, 2008 3:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

ketsku kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Onko tämä ketju mielestäsi täysin turha/hyödyllistäkin hyödyllisempi?

Kyllä/Ei
No mitäs jos et tunkis toisten ketjuihin noine omine galluppeines? Ja jos tää on niin hyödytön ja turha niin ÄLÄ LUE. Se tuli jo selväksi, että sun mielestäsi tämä on hyödytön ja turha joten nyt voinet siirtyä muihin ketjuihin tai vaihtoehtoisesti osallistua ketjun aiheeseen?

Voi hellanlettas. Väännän sitten ihan rautalangasta. KOMMENTTINI OLIVAT KANNANOTTOJA AIHEESEEN. SIITÄ, ETTÄ NE MENIVÄT YLI YMMÄRRYKSESI, EN OLE VASTUUSSA.

P.S. Eikö Minfoon muuten ollut joku ikäraja? Valitettavasti kai kuitenkin vain kronologinen?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ketsku
Christopher Lorenzo

Kylli kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Onko tämä ketju mielestäsi täysin turha/hyödyllistäkin hyödyllisempi?

Kyllä/Ei
No mitäs jos et tunkis toisten ketjuihin noine omine galluppeines? Ja jos tää on niin hyödytön ja turha niin ÄLÄ LUE. Se tuli jo selväksi, että sun mielestäsi tämä on hyödytön ja turha joten nyt voinet siirtyä muihin ketjuihin tai vaihtoehtoisesti osallistua ketjun aiheeseen?

Voi hellanlettas. Väännän sitten ihan rautalangasta. KOMMENTTINI OLIVAT KANNANOTTOJA AIHEESEEN. SIITÄ, ETTÄ NE MENIVÄT YLI YMMÄRRYKSESI, EN OLE VASTUUSSA.

P.S. Eikö Minfoon muuten ollut joku ikäraja? Valitettavasti kai kuitenkin vain kronologinen?
Njaa. Kai tuotakin voi kannanotoksi kutsua. Silti se tavallaan on uusi aihe jolloin siirrytään keskustelemaan siitä onko tämä kyseinen ketju turha vai ei. Eller hur? Eli kenenköhän ymmärryksen yli tässä nyt sitten mentiin...

Mikäköhän se minfon ikäraja mahtaa olla? Taidat itse ylittää sen juuri ja juuri :D
ketsku
Christopher Lorenzo

vandt kirjoitti:(Muokkasin pois osan, koska en jaksa enää väitellä, kun asia ei kuitenkaan tule koskaan selväksi. Sen huomaa kun lukee ketskun viime viestin)

En vain tajua, miten jonkun mielestä voi olla noin rankkaa olla asiasta eri mieltä. Miten ei voi hyväksyä, että kaikki eivät ole samaa mieltä jne.
Kyllä mä hyväksyn. Ole aivan rauhassa eri mieltä, en mä sun kantaasi haluakaan muuttaa. Olis vaan ihan kauheen kiva jos lopettaisit sen kitinän siitä saamastasi elämää järkyttävämmästä kohtelusta joka ketjussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

ketsku kirjoitti:
vandt kirjoitti:(Muokkasin pois osan, koska en jaksa enää väitellä, kun asia ei kuitenkaan tule koskaan selväksi. Sen huomaa kun lukee ketskun viime viestin)

Kyllä mä hyväksyn. Ole aivan rauhassa eri mieltä, en mä sun kantaasi haluakaan muuttaa. Olis vaan ihan kauheen kiva jos lopettaisit sen kitinän siitä saamastasi elämää järkyttävämmästä kohtelusta joka ketjussa.
No mitäs sä sit teet :wink:
Paavo Arhinmäki on äijä!
ketsku
Christopher Lorenzo

loneliness kirjoitti:
ketsku kirjoitti:

No mitäs sä sit teet :wink:
Kitisen vain muutamassa ketjussa tai aloitan rehellisti topicin aiheesta enkä vingu takavasemmalta vähän siellä sun täällä!
Vastaa Viestiin