Jannella tuli aika kova täyskääntyminen tuosta jopa liiallisesta salailusta sitten ihan kaapista ulos tulemiseen lehdissä asti. Harmi että sai elää omana itsenään vain 5 vuotta, ja siitäkin vain kuukauden ilman Rolfia...Kirjoittaja10 kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 4:10 pmNiin hankala sanoa, mitä tarkoitti. Hän sanoi "Netissä oli erilaisia chattipalveluja missä mä pystyin juttelemaan miesten kanssa, pystyi joillekin puhumaan homoseksuaalisuudesta". Toisaalta kuulostaa juuri siltä, että olisi joku tällainen poikien puhelin -tyylinen, mutta sitten tuo että juttelee nimenomaan miesten kanssa, niin taas tulee mieleen, että olisi nimenomaan jonkinlainen homomiesten chatti. Toisaalta voi sekin olla vain tällainen vertaistukityylinen, jos Janne on kerran halunnut jutella asiasta vain yleisesti eikä deittailumielessä. No en tiedä millä mielellä on siellä jutellut.Mietinpähönvaan kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 2:21 pm Hei tosi hyvä löytö toi podi jakso! Mä vähän luulen että tarkoitti tolla netin chattipalvelulla jotain sekasin- tai poikien puhelin-chattia. Oisko poikien puhelimessa vain miehiä keskusteluapuna ja hän heiltä kyseli tukea kaikkiin ajatuksiin. En tiedä mut noin minä sen tulkitsisin
Aika hauska tai ehkä enemmän surullinen yksityiskohta, että Janne oli käynyt "treffelllä" näiden Rolfia edeltävien miesten kanssa valenimellä ja kertonut olevansa opiskelija Oulusta tms. Aika karua, kun on täytynyt salailla niin paljon.
Helkkari mua taas ketutti kun mietin tätä miten vanha pervo äijä on alkanut kokemattoman teinin kanssa vehtaamaan ja sitten tappaa raa'asti kun toinen haluaa jotain muuta kuin vain häntä omalta elämältään