Kolme miestä sekstaili alaikäisen tytön kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet
-
Leifhackman
- Harjunpää
Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet
Eikö se olisi kaikkien kannalta helpompaa, kun AINA kun joku ihminen syyttää toista raiskauksesta, tämä toinen henkilö automaattisesti saisi syytteen ja tuomion raiskauksesta, jollei pysty todistamaan olleensa väitettynä tapahtumahetkenä jossain aiiiivan muualla? Kertomus voitaisiin sellaisenaan kirjata esitutkintamateriaaliksi ja todisteeksi, ja oikeus vaan kertomuksen perusteella ratkaisisi kuinka vakavasta raiskausrikoksesta on kysymys.
Seksin harrastelu siinä ehkä menettäisi suosiotaan, mutta eipä tarvitsisi sitten miettiä onko suostumusta, kun jokainen huolehtisi itsestään, useammassa kuin vain yhdessä mielessä.
Seksin harrastelu siinä ehkä menettäisi suosiotaan, mutta eipä tarvitsisi sitten miettiä onko suostumusta, kun jokainen huolehtisi itsestään, useammassa kuin vain yhdessä mielessä.
-
ApinaKapina
- Alibin satunnaislukija
Re: Kolme miestä sekstaili alaikäisen naisen kanssa ulkosalla Malmilla – Oikeus hylkäsi raiskaussyytteet
Voi hyvää päivää..
Mä olen aina avoin keskustelulle ja teorioille, ENNEN kun asiasta on oikeaa tietoa ja jopa se tuomio.
Mutta täällä, kohta 60 sivun jälkeen, kun faktaa on jo vaikka vaikka kolmeen keissiin, jengi silti länkyttää samoja harhoja.
Tehdään nyt oikein selväksi, silläkin uhalla että minut nyt leimataan huonoksi naiseksi ja ihmiseksi.
Itse en koskaan ollut huumeiden perään, mutta katselin kyllä vierestä kun vuoden pari vanhempi pimu veti kaikkea mitä käsiin sai, piikitti hihaan ja veti kourallisen pillereitä päälle. Minä 14-15 vuotiaana halusin vaan hengaa ja polttaa jointin. Hän opetti käärimään sätkätupakat. Katselin myös miten tää pimu kulki niiden 20-50 vuotiaiden tyyppien seurassa, ja kyllä, harrasti seksiä. Milloin oli huumeiden kiilto silmissä milloin vaan jossain kiimassa, luultavasti huumeiden takia.
Itse olen ollut ihan kaikenlaisissa humalissa. Olen harrastanut seksiä puskassa, ja itseasiassa sillä kertaa hetken ajattelin että se oli raiskaus, olin niin känässä. Mut sitten aloin miettiä et mä olisin voinut jatkaa matkaa, olisin voinut hypätä kavereiden autoon enkä kiukutella kuka hitto tietää mistä. Olisin voinut sanoa sille tyypille et hei ei kiinnosta. En sanonut. Ja joo, ehkä en tavallaan edes tajunnut sanoa, mutta mä luulen että siinä kännissä ajattelin vaan et hei hou, let's go.
Kaverit on puuhaillut kotibileissä, ja se on mennyt melko lailla parinvaihtoehtobileiksi. Poliisikin on käynyt osoittelemassa taskulampuillaan ja 15v kaverit vaan hihittelee ja vetää rintsikoita sängyn alta.
On harrastettu kimppakivaa festareilla paskasessa teltassa, ja herätty mitä oudoimmissa tilanteissa. Bylsitty lähimmän uimarannan puskassa ja ajeltu Honda Monkeylla poliisia karkuun kaljakassit kilisten.
Ja selostuksen ensimmäinen neito tosiaan majaili näiden ukkojen nurkissa, yhden lempinimi oli elukka, ja se asui tyyliin talossa josta mahdollisesti vanhempansa kuolleet, ehkä tai viety hoitoon, joka tapauksessa kukaan ei ollut sitä taloa siivonnut vuosiin.. yksi mun ikäinen veti siellä överit ja muistaakseni juuri ja juuri pysyi hengissä.
Sitten on niitä kavereita jotka tykkää piiskaamisesta, sitomisesta, "pakottamisesta" jne, ja aika varmasti joku tykkää pissaleikeistäkin mutta sitä kukaan ei oo vielä tyttöjen jutuissa kertonut
Ja siis mä olen se kiltti tapaus. Paljon pahempia tarinoita on olemassa, ja varmaan oli mun ympärillä mutta pysyin poissa niistä.
Ei ihmetytä siis yhtään että 17 vuotias voisi lähteä puskaan panemaan.
Videotallenne, todistajat ja lääkäri sanoo että tyttö oli tolkuissaan ja asiallinen.
Ja sille joka ihmetteli toista tapausta missä katsottiin että uhri oli lamaantunut, ja miksei tässä voinut... KAIKKI MUUT TODISTEET. Jokainen keissi on erilainen. Ei yksittäisiä asioita voi verrata.
Mä olen aina avoin keskustelulle ja teorioille, ENNEN kun asiasta on oikeaa tietoa ja jopa se tuomio.
Mutta täällä, kohta 60 sivun jälkeen, kun faktaa on jo vaikka vaikka kolmeen keissiin, jengi silti länkyttää samoja harhoja.
Tehdään nyt oikein selväksi, silläkin uhalla että minut nyt leimataan huonoksi naiseksi ja ihmiseksi.
Itse en koskaan ollut huumeiden perään, mutta katselin kyllä vierestä kun vuoden pari vanhempi pimu veti kaikkea mitä käsiin sai, piikitti hihaan ja veti kourallisen pillereitä päälle. Minä 14-15 vuotiaana halusin vaan hengaa ja polttaa jointin. Hän opetti käärimään sätkätupakat. Katselin myös miten tää pimu kulki niiden 20-50 vuotiaiden tyyppien seurassa, ja kyllä, harrasti seksiä. Milloin oli huumeiden kiilto silmissä milloin vaan jossain kiimassa, luultavasti huumeiden takia.
Itse olen ollut ihan kaikenlaisissa humalissa. Olen harrastanut seksiä puskassa, ja itseasiassa sillä kertaa hetken ajattelin että se oli raiskaus, olin niin känässä. Mut sitten aloin miettiä et mä olisin voinut jatkaa matkaa, olisin voinut hypätä kavereiden autoon enkä kiukutella kuka hitto tietää mistä. Olisin voinut sanoa sille tyypille et hei ei kiinnosta. En sanonut. Ja joo, ehkä en tavallaan edes tajunnut sanoa, mutta mä luulen että siinä kännissä ajattelin vaan et hei hou, let's go.
Kaverit on puuhaillut kotibileissä, ja se on mennyt melko lailla parinvaihtoehtobileiksi. Poliisikin on käynyt osoittelemassa taskulampuillaan ja 15v kaverit vaan hihittelee ja vetää rintsikoita sängyn alta.
On harrastettu kimppakivaa festareilla paskasessa teltassa, ja herätty mitä oudoimmissa tilanteissa. Bylsitty lähimmän uimarannan puskassa ja ajeltu Honda Monkeylla poliisia karkuun kaljakassit kilisten.
Ja selostuksen ensimmäinen neito tosiaan majaili näiden ukkojen nurkissa, yhden lempinimi oli elukka, ja se asui tyyliin talossa josta mahdollisesti vanhempansa kuolleet, ehkä tai viety hoitoon, joka tapauksessa kukaan ei ollut sitä taloa siivonnut vuosiin.. yksi mun ikäinen veti siellä överit ja muistaakseni juuri ja juuri pysyi hengissä.
Sitten on niitä kavereita jotka tykkää piiskaamisesta, sitomisesta, "pakottamisesta" jne, ja aika varmasti joku tykkää pissaleikeistäkin mutta sitä kukaan ei oo vielä tyttöjen jutuissa kertonut
Ja siis mä olen se kiltti tapaus. Paljon pahempia tarinoita on olemassa, ja varmaan oli mun ympärillä mutta pysyin poissa niistä.
Ei ihmetytä siis yhtään että 17 vuotias voisi lähteä puskaan panemaan.
Videotallenne, todistajat ja lääkäri sanoo että tyttö oli tolkuissaan ja asiallinen.
Ja sille joka ihmetteli toista tapausta missä katsottiin että uhri oli lamaantunut, ja miksei tässä voinut... KAIKKI MUUT TODISTEET. Jokainen keissi on erilainen. Ei yksittäisiä asioita voi verrata.
-
ApinaKapina
- Alibin satunnaislukija
Hear hear! Eikä tässä kauan tarvitsisi asiaa miettiä kun kaikki potentiaaliset raiskaajat olisi lukkojen takana!Leifhackman kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:10 pm Eikö se olisi kaikkien kannalta helpompaa, kun AINA kun joku ihminen syyttää toista raiskauksesta, tämä toinen henkilö automaattisesti saisi syytteen ja tuomion raiskauksesta, jollei pysty todistamaan olleensa väitettynä tapahtumahetkenä jossain aiiiivan muualla? Kertomus voitaisiin sellaisenaan kirjata esitutkintamateriaaliksi ja todisteeksi, ja oikeus vaan kertomuksen perusteella ratkaisisi kuinka vakavasta raiskausrikoksesta on kysymys.
Tosin Suomen väkiluku saattaisi kokea pahan alamäen pian
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Eli kännissä ei voi antaa suostumustaan mielestäsi ja 18v on ihan lapsia?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:07 pm Oikeutta käydään toivottavasti lisää. Sinä voit puolestani ihmetellä vaikka tellusta pannukakkuna, jos saat siitä ontumiseen apua. Meidän miesporukoissa ei 18-vuotiaita julisteta raavaiksi miehiksi, poikiahan nekin vielä on, eli ihan lapsia.
Missä vaiheessa ihmisestä tulee mielestäsi aikuinen?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
- Tähdet kertovat
- Christopher Lorenzo
Ehkä vasta silloin, kun pentu on kyvykäs kantamaan aikuisen vastuuta, suht yhtä paljon, kuin käyttää niitä aikuisen oikeuksiaanJanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:29 pmEli kännissä ei voi antaa suostumustaan mielestäsi ja 18v on ihan lapsia?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:07 pm Oikeutta käydään toivottavasti lisää. Sinä voit puolestani ihmetellä vaikka tellusta pannukakkuna, jos saat siitä ontumiseen apua. Meidän miesporukoissa ei 18-vuotiaita julisteta raavaiksi miehiksi, poikiahan nekin vielä on, eli ihan lapsia.
Missä vaiheessa ihmisestä tulee mielestäsi aikuinen?
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
Kyllä se on ihan suomalainen ja Fatskusta näkee päältä, että se on vain puoliksi musta.Confusius kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 12:54 pmOnko sen äiti neekeri Suomen passilla vai suomalainen?ed_gein kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 12:32 pmMuuten samaa mieltä, mutta kyllä Fatsku on ihan Suomessa suomalaiselle äidille syntynyt.Birch Tree Headland kirjoitti: Ti Huhti 29, 2025 10:56 pm
Fatsku on kateellinen kun olisi halunnut itse olla siellä puskassa pantavana. Plus ei tietenkään osaa kirjoittaa noin sujuvaa suomea, eli tekstin on laatinut joku ass-istentti.
https://voima.fi/artikkeli/2024/provosoiva-poliitikko/
Fatim Diarran äiti on Lapista kotoisin oleva sairaanhoitaja, isä oli Malista kotoisin oleva lääkäri, joka oli mukana kokoomuksen toiminnassa.
Eihän minun mitään tarvitse todistaa, oikeudessahan se on jo todettu että kaikki todisteet, lääkärinlausunnot, tytön ja asianosaisten kertomukset, silminnäkijöiden kertomukset, ja videotallenteet, kaikki puhui seksuaalista hyväksikäyttöä ja raiskausta vastaan.MrEhtivä kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 8:44 pm Voit sinäkin selitellä mitä vain muttet pysty millään todistamaan etteikö tyttöä käytetty seksuaalisesti hyväksi (laittomasti)
-
Leifhackman
- Harjunpää
Mitäs mieltä arvon raati on tämän jutun menestymismahdollisuuksista tytön kannalta hovissa?
Jostain naisesta oli tämän päivän Hesarissa juttua, joka aikoo järjestää rahankeräyksen, että tyttö saisi parhaan mahdollisen asinajajan.
Minulla ei ole minkäänlaista asiantuntemusta tällaisissa asioissa eikä edes penkkiurheiljataustaa juurikaan. Mutta eikös tässä mahdollisessa hoviin valituksen tekemisessä oikeusavustajan pätevyys periaatteessa tule oleellisimmin kuvaan valituskirjelmän laatimisessa? Oletettavastikin tässä asianomistajalla on tavoitteena että homma ei mene kirjalliseen menettelyyn, vaan että tulee valmisteluistunto ja pääkäsittely? Olenkos väärässä, että sitä varten rosiksen ratkaisusta pitäisi löytyä jostain kohtaa virheitä niin, että todistusaineistojen läpikäymisiä ja todistajien kuulemisia katsotaan tarpeelliseksi? Tai, jos avustajan valituskirjelmässä pystytään selkeästi osoittamaan virheitä, niin kai hovioikeuskin voi todeta, että "no katoppas niin onkin!" ja ratkaista asian päinvastoin kirjallisessakin menettelyssä?
Minkäslaisissa tapauksissa jutut voivat palautua takaisin alempaan oikeuteen uudelleen käsiteltäväksi? Jos alemmassa oikeudessa ei ole lainkaan puntaroitu jotain ratkaisun kannalta oleellisia asioita?
Miksiköhän tässä jutussa käräjäoikeudessakin märehdittiin sitä, onko tämä mieskolmikko ymmärtänyt tai olisiko pitänyt ymmärtää asianomistajan olevan alaikäinen? Se suojaikärajahan on noissa seksihommissa 16 v, ja sitä nuorempien kanssa täysikäinen ei saa harrastaa seksiä. Tai jos kyseessä on lapsen vanhempi tai tähän verrattavissa oleva henkilö, ikäraja on 18 v. Eli mitä merkitystä tässä keississä tuolla 18 ikävuoden vatvomisella oikein on?
Minä tuppaan kallistumaan sille kannalle, että hovissa tulee voittamaan kummankin osapuolen oikeusavustajat eikä kukaan muu. Pahimmillaan tämä tyttö joutuu ulosottoon hyväksi toviksi, jos joku saa hänet viemään jutun hoviin, rahankeräysrahat ei riitä ja vielä kaatuu vastaajienkin oikeudenkäyntikulut niskaan. Voiko tällaisessa tapauksessa saada oikeusavustakaan mitään, jos alunperin syyttäjä on ajanut juttua, sitten dropannut sen ja lähtee itse viemään hommaa hoviin? Sen muistan jostain lukeneeni, että jos hovissa todetaan valitus aiheettomaksi, niin silloin ei saisi mistään mitään ja kaikki joutuu makselemaan itse.
Jostain naisesta oli tämän päivän Hesarissa juttua, joka aikoo järjestää rahankeräyksen, että tyttö saisi parhaan mahdollisen asinajajan.
Minulla ei ole minkäänlaista asiantuntemusta tällaisissa asioissa eikä edes penkkiurheiljataustaa juurikaan. Mutta eikös tässä mahdollisessa hoviin valituksen tekemisessä oikeusavustajan pätevyys periaatteessa tule oleellisimmin kuvaan valituskirjelmän laatimisessa? Oletettavastikin tässä asianomistajalla on tavoitteena että homma ei mene kirjalliseen menettelyyn, vaan että tulee valmisteluistunto ja pääkäsittely? Olenkos väärässä, että sitä varten rosiksen ratkaisusta pitäisi löytyä jostain kohtaa virheitä niin, että todistusaineistojen läpikäymisiä ja todistajien kuulemisia katsotaan tarpeelliseksi? Tai, jos avustajan valituskirjelmässä pystytään selkeästi osoittamaan virheitä, niin kai hovioikeuskin voi todeta, että "no katoppas niin onkin!" ja ratkaista asian päinvastoin kirjallisessakin menettelyssä?
Minkäslaisissa tapauksissa jutut voivat palautua takaisin alempaan oikeuteen uudelleen käsiteltäväksi? Jos alemmassa oikeudessa ei ole lainkaan puntaroitu jotain ratkaisun kannalta oleellisia asioita?
Miksiköhän tässä jutussa käräjäoikeudessakin märehdittiin sitä, onko tämä mieskolmikko ymmärtänyt tai olisiko pitänyt ymmärtää asianomistajan olevan alaikäinen? Se suojaikärajahan on noissa seksihommissa 16 v, ja sitä nuorempien kanssa täysikäinen ei saa harrastaa seksiä. Tai jos kyseessä on lapsen vanhempi tai tähän verrattavissa oleva henkilö, ikäraja on 18 v. Eli mitä merkitystä tässä keississä tuolla 18 ikävuoden vatvomisella oikein on?
Minä tuppaan kallistumaan sille kannalle, että hovissa tulee voittamaan kummankin osapuolen oikeusavustajat eikä kukaan muu. Pahimmillaan tämä tyttö joutuu ulosottoon hyväksi toviksi, jos joku saa hänet viemään jutun hoviin, rahankeräysrahat ei riitä ja vielä kaatuu vastaajienkin oikeudenkäyntikulut niskaan. Voiko tällaisessa tapauksessa saada oikeusavustakaan mitään, jos alunperin syyttäjä on ajanut juttua, sitten dropannut sen ja lähtee itse viemään hommaa hoviin? Sen muistan jostain lukeneeni, että jos hovissa todetaan valitus aiheettomaksi, niin silloin ei saisi mistään mitään ja kaikki joutuu makselemaan itse.
-
Leifhackman
- Harjunpää
Eli suomalaisten miesten kohdalla seksiä saisi suurimman osan kohdalla alkaa harrastelemaan jossain hyvän matkaa yli 30-vuotiaana?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:41 pmEhkä vasta silloin, kun pentu on kyvykäs kantamaan aikuisen vastuuta, suht yhtä paljon, kuin käyttää niitä aikuisen oikeuksiaanJanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:29 pmEli kännissä ei voi antaa suostumustaan mielestäsi ja 18v on ihan lapsia?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:07 pm Oikeutta käydään toivottavasti lisää. Sinä voit puolestani ihmetellä vaikka tellusta pannukakkuna, jos saat siitä ontumiseen apua. Meidän miesporukoissa ei 18-vuotiaita julisteta raavaiksi miehiksi, poikiahan nekin vielä on, eli ihan lapsia.
Missä vaiheessa ihmisestä tulee mielestäsi aikuinen?![]()
- Tähdet kertovat
- Christopher Lorenzo
Mitä horisetLeifhackman kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:50 pmEli suomalaisten miesten kohdalla seksiä saisi suurimman osan kohdalla alkaa harrastelemaan jossain hyvän matkaa yli 30-vuotiaana?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:41 pmEhkä vasta silloin, kun pentu on kyvykäs kantamaan aikuisen vastuuta, suht yhtä paljon, kuin käyttää niitä aikuisen oikeuksiaanJanitaSlim kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:29 pm
Eli kännissä ei voi antaa suostumustaan mielestäsi ja 18v on ihan lapsia?
Missä vaiheessa ihmisestä tulee mielestäsi aikuinen?![]()
”puhaltelevat, huutavat ja ympäriinsä huitovat ihmiset aiheuttavat meille pörriäisille valtavasti imago-ongelmia"
-
Leifhackman
- Harjunpää
Niin. Millon on aikuinen, että voisi antaa suostumuksensa.Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 10:09 pmMitä horisetLeifhackman kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:50 pmEli suomalaisten miesten kohdalla seksiä saisi suurimman osan kohdalla alkaa harrastelemaan jossain hyvän matkaa yli 30-vuotiaana?Tähdet kertovat kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:41 pm
Ehkä vasta silloin, kun pentu on kyvykäs kantamaan aikuisen vastuuta, suht yhtä paljon, kuin käyttää niitä aikuisen oikeuksiaan![]()
Tuossa kysyttiin milloin ihminen on mielestäni aikuinen ja vastasin siihen. Täällä alkaa olemaan ilmeisesti "kevättä housuissa liskoparvilla" sen verran, että poistun tästä keskustelusta.
-
MrEhtivä
Toivottavasti ja uskon että onneksi se päätös tulee muuttumaan ja tekijät saa rangaistuksen.Leifhackman kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 9:05 pmTotta mooses käytettiin seksuaalisesti hyväksi. EIkös aina randomseksissä käytetä toista hyväksi? Tekee seksiä mieli, ja kun sitä toiselta saa, tulee hyvä mieli, eli toista on tällöin käytetty omaksi hyväksi.MrEhtivä kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 8:44 pm Voit sinäkin selitellä mitä vain muttet pysty millään todistamaan etteikö tyttöä käytetty seksuaalisesti hyväksi (laittomasti)
Tuosta laittomuudesta ainakin nyt annettu käräjäoikeuden päätös on sitä mieltä, että laitonta seksuaalista hyväksi käyttöä ei ole tapahtunut.
Rangaistus= sakko, ehdollinen tai jopa vankeutta. Toivottavasti myös maasta karkotus lopulta.
-
PaikallaPureva puheenjohtaja
- Martin Riggs
Millä perusteella sinä näitä rankaiset seksuaalisesta hyväksikäytöstä?MrEhtivä kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 11:05 pm Toivottavasti ja uskon että onneksi se päätös tulee muuttumaan ja tekijät saa rangaistuksen.
No se on kato kun musta tuntuu pahalta että kolme ulkomaalaista sai nuorelta tytöltä pillua eikä edes maksaneet siitä, kyllä niille on pakko joku rangaistus saada muuten me ollaan hyvin pettyneitäPureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 11:13 pmMillä perusteella sinä näitä rankaiset seksuaalisesta hyväksikäytöstä?MrEhtivä kirjoitti: Ma Touko 05, 2025 11:05 pm Toivottavasti ja uskon että onneksi se päätös tulee muuttumaan ja tekijät saa rangaistuksen.
*Poistettu pohdiskelua toisista palstan kirjoittajista. Sellaista pohdiskelua varten on Lautamiehet.*tm
- Liemi kiehuu -