Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%

Ääniä yhteensä: 97

ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:p.s. Eipä nuo Markjan vastaukset mullekkaan mitään kohteliaita ole olleet mutta en oo niistä moksiskaan,saati että perustaisin uuden ketjun/gallupin sen takia kun niitä jo täältä löytyy entisiäkin.
Eli olet ilmeisen herkkä ihminen ja haet näkyvää hyväksyntää sille että olisit pidetympi kuin Markja.
Eiiiii, markjahan tän kusipääketjun aloitti enkä minä. Miten mä sillä suosiota saisin jos jonkun mielestä markja on ärsyttävä? Eihän se niin mene, että jos markja on ärsyttävä niin mä olen tosi jees eli ei siitä mitään voi päätellä jos markja on kusipää. Mut joo. Se siitä.
ketsku
Christopher Lorenzo

rapier kirjoitti:Olet käynyt yliopiston?
Kyllä joo. Näin on päässyt käymään.
Olet sivistynyt?
No jaa. Joskus olen ja joskus en.
Olet kyllä pelkkä pelle, humanistinen kuusipää.
Edellisessä ei ole typoa.
Aha. Kiinnostaa tosi kovasti sun mielipitees latvalaho.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=
Eipä nuo Markjan vastaukset mullekkaan mitään kohteliaita ole olleet mutta en oo niistä moksiskaan,saati että perustaisin uuden ketjun/gallupin sen takia kun niitä jo täältä löytyy entisiäkin.
Eli olet ilmeisen herkkä ihminen ja haet näkyvää hyväksyntää sille että olisit pidetympi kuin Markja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=
Eipä nuo Markjan vastaukset mullekkaan mitään kohteliaita ole olleet mutta en oo niistä moksiskaan,saati että perustaisin uuden ketjun/gallupin sen takia kun niitä jo täältä löytyy entisiäkin.
Niin? Ei missään lue, että jos ketsku on mielestäsi kivempi kun markja niin vastaa... Kyllähän mä sen tiesin, että haukut tuosta tulee eikä mitään suosionosoituksia.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Niin? En ole väittänyt että niin jossain lukee vaan että sellaiseen käsitykseen pääsee avautumisestasi uudella ketjulla/gallupilla,kun sen avautumisen olisi voinut hoitaa vanhoissakin ketjuissa. Enemmin olisi kannattanut perustaa Markja vs. Ketsku ketju jossa voisitte keskenänne mellastaa ja kilpaa haukkua toisianne.
Mutta antaa olla,sama kuin hakkaisi päätään seinään...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Yritä ketsku olla ottamatta henkilökohtaisesti näitä juttuja. Mitä enemmän sitä kirjottaa niin sitä enemmän jotkut sua vihaa tai rakastaa...ei sille voi mitään, että kaikki ei vaan voi pitää. Jokaiselle jotain kuraa tulee niskaan väkisinkin. Siinä sitten miettii, että jaksaako siitä välittää ja muuttaako omaa tyyliään muiden takia vai ei.

Sä tämän homman henkilökohtaseks alunperin vedit markjan kanssa kun perustit ketjun tänne missä halusit markjalle bannia. Vaikka olit markjan kanssa eri mieltä ja molemmat herjasitte toisianne, niin sinä olit se joka aloitti tämän "sodan".
Paavo Arhinmäki on äijä!
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
Chopper kirjoitti: Sinua loukkaa että joku on sinun kimpussa vaikka itse teet sitä samaa Markjalle?
Omaat selkeästi heikon itsetunnon jos sinua häiritsee niin kovin kuka sympatiseeraa ketäkin,kaikki kun ei kuitenkaan voi tykätä kaikista.
Ja ennekuin keksit että minäkin pitäisin Markjaa symppis tyyppinä niin en,toki hänellä on paljon järkeviäkin ajatuksia mutta ulosanti heikko.
Enkä ymmärrä kenen etua ajaa haukkua ihmisiä heitä sen paremmin tuntematta vitun idiooteiksi tai huonoksi äidiksi sen perusteella mitä joku ajattelee armeijasta...(tämä siis koskee teitä kumpaakin Markjaa ja sinua)
Ketsku et vielä vastannut tähän mtn...
Markja on haukkunut mua niin törkeästi, että sen kimpussa on syytä ollakin. Minun ja kaikkien muidenkin! Itse on sen ansainnut. Sen sijaan esim. sinua en ole haukkunut mutta silti sinä olet mun kimpussa, mitäs siihen sanot? Tai ne useat muut tässäkin ketjussa joita en ole haukkunut ja jotka silti ovat mun kimpussa? :roll:
Itse kysymykseen en ota kantaa, mutta ihme poraamista taas ketskulta. Miksi hitossa muiden täytyisi olla markjan kimpussa käsittääkseni tällä palstalla on tarkoitus keskustella MIELIPIDEasioistakin eikä pitää yllä minkäänlaista ajojahtia. Sun kanssasi kun keskustelee niin jos sattuu markuksen kanssa olemaan samaa mieltä niin heti siltä suunnalta tulee sitä lapsellista ja säälittävää olet markjan alteri juttua. Huonoksi äidiksi rivien välistä syyttely oli myös todella raivostuttavaa. Markjan ulosanti on useasti ala-arvoista eikä hänen kanssaan paljon viitsi keskustella, mutta samalla tavalla sinä väität aina olevasi oikeassa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Ketskuhan riehuu pää punaisena toisia syytellen ja selitellen. Se koira ärähtää mihin jne.

On sentään hienoa nähdä että Suomen paljon parjaamaani koulujärjestelmä toimii noinkin hyvin. Tarkoitan, että siis ketskun kaltainenkin idiootti on kyetty opettamaan esimerkiksi kirjoittamaan, vaikka se onkin vaatinut apukoulun opettajilta huomattavasti työnsarkaa. Onnea ketsku!
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
ketsku
Christopher Lorenzo

markja kirjoitti:Ketskuhan riehuu pää punaisena toisia syytellen ja selitellen. Se koira ärähtää mihin jne.

On sentään hienoa nähdä että Suomen paljon parjaamaani koulujärjestelmä toimii noinkin hyvin. Tarkoitan, että siis ketskun kaltainenkin idiootti on kyetty opettamaan esimerkiksi kirjoittamaan, vaikka se onkin vaatinut apukoulun opettajilta huomattavasti työnsarkaa. Onnea ketsku!
Onneksi sä et IKINÄ riehu pää punaisena syytellen ja selitelleen puhumattakaan KIROILUSTA :lol:

Mut hei markja: sulla ei taida oikein noi selvänäkemisen lahjat olla ihan hallussa? Mä olen aina ollut nimittäin "hikari" ja opettajilla ei kohdallani ole ollut kovastikaan työsarkaa. Milläs keskiarvolla esim. itse lähdit yläasteelta? Mun oli 9.4. Niin joo, ja käytös oli 10 toisin kun sulla.
ketsku
Christopher Lorenzo

Itse kysymykseen en ota kantaa, mutta ihme poraamista taas ketskulta. Miksi hitossa muiden täytyisi olla markjan kimpussa käsittääkseni tällä palstalla on tarkoitus keskustella MIELIPIDEasioistakin eikä pitää yllä minkäänlaista ajojahtia. Sun kanssasi kun keskustelee niin jos sattuu markuksen kanssa olemaan samaa mieltä niin heti siltä suunnalta tulee sitä lapsellista ja säälittävää olet markjan alteri juttua. Huonoksi äidiksi rivien välistä syyttely oli myös todella raivostuttavaa. Markjan ulosanti on useasti ala-arvoista eikä hänen kanssaan paljon viitsi keskustella, mutta samalla tavalla sinä väität aina olevasi oikeassa.
Mutta kun markja ei keskustele mielipideasioista! Ensinnäkään sen kanssa kommunikointi hyvin harvoin on keskustelua. Se on sitä, että toinen yrittää keskustella ja markja uhoaa, kiroaa, sättii, puhuu aiheen vierestä, jauhaa paskaa todistustaakoista eikä itse pysty todistamaan yhtään mitään jne. Keskustelu mielletään vuorovaikutukselliseksi ja sen pitäisi myös edetä eikä junnata paikoillaan kirosanojen saattelemana. Oletko samaa mieltä siitä?

Esim. nyt tässä vastatessani voidaan olettaa, että aiheesta voisi syntyä keskustelu meidän välille eikö? Voitaisiinko näin olettaa jos tämän tekstin sijaan vastaukseni olisi ollut seuraavanlainen: "vitun imbesilli vedä itsesti jojoon!!!!! On kyllä ollut alakoulun opettajilla vitunmoinen työ opettaa tuollainen ääliö kirjoittamaan! Todistustaakka on sinulla, TODISTA, että olen haukkunut jotakuta huonoksi äidiksi!!!" Ja sitten kun linkität todisteet ne haukun sut uudestaan koska ne todisteet ei kelpaa vaan se todistustaakka on sinulla edelleen!! Siinä meillä on hienoa KESKUSTELUA!

Siksi toisekseen sä jotenkin niin sopivaan rakoon osuit olemaan markjan kanssa tismalleen samaa mieltä, että epäilin aluksi sun olevan oikeasti markjan sivunikki. Sitten kun luin tekstejäsi enemmän niin huomasin sun olevan kuitenkin aika paljon sivistyneempi kun markjan.

Ja taas toi huono äiti- juttu. Ei tähän voi enää muuta todeta kun, että hohhoijaa. Ettekö te enää muuta keksi? Kauanko meinaatte tuota jaksaa jauhaa? SITÄPAITSI, mistä te tiedätte vaikka täällä olisikin huonoja äitejä? Miksi en saa kertoa millainen olo jonkun kirjoituksista tulee kun tekin saatte haukkua/nimitellä/syytellä ja sanoa ihan mitä vaan? Mitä niin rikkumatonta ja pyhää tuossa vandtin äitiydessä (kun se on jo moneen kertaan selvitetty mistä sellainen epäily tuli) on, että mitkään markjan törkeydet ei vedä sille vertoja? Selvitin jo kauan sitten armeijaketjussa mistä tämä äitijuttu lähti ja mitä sille kävi joten miksi sitä pitää koko ajan nostaa jalustalle sitä juttua?

Eikö maailmassa sitten ole huonoja vanhempia?? Nyt mitenkään vandtia tarkoittamatta kysyn, että saako naapuria sanoa päin näköä vitun idiootiksi ja käskeä sen tappamaan itsensä mutta sille ei saa sanoa sen hoitavan lapsiaan huonosti jos se näin tekee? Ilmankos miljoonat lapset maailmassa kärsii kun huono vanhemmus on TABU vaikka ei saisi olla!! Ja vielä lopuksi: JOKAINEN ÄITI joka vapaaehtoisesti on valmis jättämään lapsensa lähteäkseen sotimaan kun miehen sinne sotaan kuuluu mennä on MINUN MIELESTÄ HUONO ÄITI. Kirjoitan tämän nyt tässä ja jatkossakin jokaiselle äidille joka on sitä mieltä, että tuollainen käytös on hyvää äitinä olemista. Mulla on oikeus mielipiteeseeni asiasta! Kävi selväksi, että vandt ei aio lapsiaan hylätä sodankaan sattuessa joten PAKKOKO SIITÄ ON VIELÄ JAUHAA?
ketsku
Christopher Lorenzo

loneliness kirjoitti:Yritä ketsku olla ottamatta henkilökohtaisesti näitä juttuja. Mitä enemmän sitä kirjottaa niin sitä enemmän jotkut sua vihaa tai rakastaa...ei sille voi mitään, että kaikki ei vaan voi pitää. Jokaiselle jotain kuraa tulee niskaan väkisinkin. Siinä sitten miettii, että jaksaako siitä välittää ja muuttaako omaa tyyliään muiden takia vai ei.

Sä tämän homman henkilökohtaseks alunperin vedit markjan kanssa kun perustit ketjun tänne missä halusit markjalle bannia. Vaikka olit markjan kanssa eri mieltä ja molemmat herjasitte toisianne, niin sinä olit se joka aloitti tämän "sodan".
Yläosasta samaa mieltä. Sen sijaan tuosta alaosasta sen verran, että markja kävi henkilökohtaisesti haukkumaan minua idiootiksi jo kaaauuuan sitten jonkin mielipiteeni johdosta. Markja veti tämä henkilökohtaiselle tasolle, en minä. Muistapa se.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

ketsku kirjoitti:Mä olen aina ollut nimittäin "hikari" ja opettajilla ei kohdallani ole ollut kovastikaan työsarkaa.
Ai sä olit se koulukiusattu, hieman lihava rillipää teidän luokalla. No, se selittääkin aika paljon kun tarkemmin ajattelee...
Mun oli 9.4. Niin joo, ja käytös oli 10 toisin kun sulla.
Apukoulun arvosanasi eivät liene vertailukelpoisia oikean koulun kanssa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Kyllähän noista kirjoitusvirheistä ja tavasta voi päätellä että onko 9,4 keskiarvo vai eikö...
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Ketskulle yksinkertaisia kysymyksiä:

Jos sinun hyökkääväisyyttäsi ja keskustelutapaa arvostellaan, miksi vertaat heti markjaan? Kun markja ei liity mitenkään siihen, miten SINÄ kohtelet TOISIA. Ja sitten kun sinulle annetaan palautetta jonkun ihan muun kohtelusta, vastauksesti on "no mut markja on vielä pahempi!!". Entä sitten? Miten se oikeuttaisi sinut kohtelemaan muita pahasi?

Miksi et kestä sitä, että kukaan on ikinä markjan kanssa samaa mieltä? Nyt ei kelpaa syyksi markjan ulosanti, koska muilla se on asiallisempaa. Sekään ei sinulle kelpaa, kun mielipide on kuitenkin pohjimmiltaan sama kuin markjan. Miksi kaikki esim. asevelvollisuuden suhteen tasa-arvoisuudellistamista kannattavat ovat heti markjan perseennuolijoita? Eikö tosiaan ole tullut mieleen, että he ovat vain ihmisiä, jotka ovat eri mieltä ketskun kanssa ja näinollen sattuvat olemaan samaa mieltä markjan kanssa?

(Joo, en ymmärrä itsekään, miten edes jaksan vaivautua kysymään)
ketsku
Christopher Lorenzo

Bombay kirjoitti:Kyllähän noista kirjoitusvirheistä ja tavasta voi päätellä että onko 9,4 keskiarvo vai eikö...
No ehkä voisin mutten taida viitsiä skannata sitä todistusta sulle. Vai pitäskö? Mulla ei kyllä ole skanneria mutta töissä on 8) No ei vaan, usko mitä haluat. Se on jo käynyt täysin selväksi, että sä et ole koulun penkillä kovin pitkiä aikoja istunut joten opettele kunnioittamaan niitä jotka ovat ja sitten maksavat veroeuroillaan sunkin loisimises? Joo, olen ilkeä mutta ei vaan jaksa enää joten annetaan saman tien samalla mitalla! Miksi jaksais vastata korrektisti kaiken maailman vittuiluun? Niin, miksi?
Vastaa Viestiin