Ei kyl se ihan toi peruskoulu oli. En nyt oikein tiedä mistä apukouluista sä jatkuvasti jauhat mutta kerro nyt meille koska sulla selkeästi niistä näyttää olevan henkilökohtaista kokemusta!Koulukiusattu olin kyllä, etenkin yläasteella. Taisit olla itsekin? Lihava en ollut enkä rillipää mutta nörtti muuten vaan!markja kirjoitti:Ai sä olit se koulukiusattu, hieman lihava rillipää teidän luokalla. No, se selittääkin aika paljon kun tarkemmin ajattelee...ketsku kirjoitti:Mä olen aina ollut nimittäin "hikari" ja opettajilla ei kohdallani ole ollut kovastikaan työsarkaa.
Apukoulun arvosanasi eivät liene vertailukelpoisia oikean koulun kanssa.Mun oli 9.4. Niin joo, ja käytös oli 10 toisin kun sulla.
Onko ketsku kusipää idiootti?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Onkohan tätä lautamiesosiota kuitenkaan perustettu pelkkään toisten haukkumistarkoitukseen? Nämä viimeisimmät viestit ketskulta ja markjalta on olleet pelkkää haukkumista, ei niinkään mitään väittelyä tai siihen liittyvää veetuilua. Nuo suorat kiusaamiset vois mun mielestä jättää pois täälläkin lautamiehissä.
Miksei kelpaa syyksi ulosanti? No, ei se kyllä ole ainoa syy. Ei mua esim. armeija- asiassa haittaa se jos joku on samaa mieltä markjan kanssa vaan se jos sitä mielipidettään ei pysty perustelemaan! Ja jos ne perustelut on syvältä sieltä niin sitten tulee haluttua lisäperusteluita. Lähinnä niistä perusteluista se sanaharkka sitten alkaa. Esim. jos joku vaan sanoo, että "mielestäni naisten pitäisi käydä armeija, en aio perustella" niin olkoon sitten. Sellaisella mielipiteellä ei ole mielestäni mitään arvoa. Sen sijaan monista kirjoittajista huomaa, että eivät ne edes ole miettineet asiaa loppuun asti. Sitten ne vetävät herneen nenään kun niille huomauttaa siitä. Ja kierre on valmis.Koska tässä on ollut ikäänkuin vastakkainasettelua meidän välillä jo pidempään. Mielestäni mulle on oltu ilkeämpiä kun mitä minä olen ollut muille joskin ei jaksa enää kiinnostaa joten jokainen vittuilija saa kyllä takaisin oman ansionsa mukaan. Eli muna vai kana? Tietysti tarkemmin ajatellen suorapuheisuuteni on varmaankin koettu loukkaavana sekä se, että pyydän perusteluita mielipiteille jotka vaikuttavat perustelemattomilta. Olen usean kohdalla huomannut, että perustelut tahtovat loppua aika lyhyeen ja sitten siirrytään henkilökohtaisuuksiin. No, sitten käy niin.vandt kirjoitti:Ketskulle yksinkertaisia kysymyksiä:
Jos sinun hyökkääväisyyttäsi ja keskustelutapaa arvostellaan, miksi vertaat heti markjaan? Kun markja ei liity mitenkään siihen, miten SINÄ kohtelet TOISIA. Ja sitten kun sinulle annetaan palautetta jonkun ihan muun kohtelusta, vastauksesti on "no mut markja on vielä pahempi!!". Entä sitten? Miten se oikeuttaisi sinut kohtelemaan muita pahasi?
Miksi et kestä sitä, että kukaan on ikinä markjan kanssa samaa mieltä? Nyt ei kelpaa syyksi markjan ulosanti, koska muilla se on asiallisempaa. Sekään ei sinulle kelpaa, kun mielipide on kuitenkin pohjimmiltaan sama kuin markjan. Miksi kaikki esim. asevelvollisuuden suhteen tasa-arvoisuudellistamista kannattavat ovat heti markjan perseennuolijoita? Eikö tosiaan ole tullut mieleen, että he ovat vain ihmisiä, jotka ovat eri mieltä ketskun kanssa ja näinollen sattuvat olemaan samaa mieltä markjan kanssa?
Toinen asia on se, että markjan mielipiteet on ihan sairaita suurin osa. Tai siis lähinnä ne perustelut. Ei siinä mitään jos joku haluaa naiset armeijaan mutta kaikki se muu asiaan liittyvä (naisviha, kokemus, että miehiä syrjitään, harhaluulot siitä, että naiset pahoinpitelevät miesressukoita ja raiskailevat miehiä ja tulevat raskaaksi ym. selkeät vainoharhat) ovat syy siihen miksi markjan kanssa samaa mieltä olevat tulee luettua samaan kastiin kun markja.
Mielestäni sellainen ihminen joka on samaa mieltä markjan kanssa kovinkin monista asioista on yhtä sairas kun markjakin. Onneksi lienee suurin osa on samaa mieltä vain joistain asioista mutta eivät sitten viitsi kertoa tarkemmin, että mistä ovat eri mieltä.
Eli tiivistettynä: ei sama mielipide haittaa, samat perustelut kyllä!
Niin ja kukaan ei sitten ole mulle (tai markjalle) ikinä veetuillut kun minä ja markja ollaan ainoat jotka täällä vittuilee? Just joo.Loka kirjoitti:Onkohan tätä lautamiesosiota kuitenkaan perustettu pelkkään toisten haukkumistarkoitukseen? Nämä viimeisimmät viestit ketskulta ja markjalta on olleet pelkkää haukkumista, ei niinkään mitään väittelyä tai siihen liittyvää veetuilua. Nuo suorat kiusaamiset vois mun mielestä jättää pois täälläkin lautamiehissä.
Käsittämätöntä "argumentointia" ketskulta. Ja edelleen tulee "markja on kuitenkin ollut minulle vielä ilkeämpi kuin minä muille". Miksi kostaa markjan teot muille?
Ja yritätkö, ketsku, saada viestimäärän kasvamaan ollaksesi katu-uskottava, vai miksi kirjoitat jatkuvasti monta viestiä peräkkäin, vaikka yhteenkin viestiin asiasi mahtuisi?
Ja yritätkö, ketsku, saada viestimäärän kasvamaan ollaksesi katu-uskottava, vai miksi kirjoitat jatkuvasti monta viestiä peräkkäin, vaikka yhteenkin viestiin asiasi mahtuisi?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ylipäätään tuo toisten haukkuminen ilman kontekstia on mun mielestä tyhmää. Mutta toki jatkakaa apukouluhaukuntaa jos siitä parempi mieli tulee. Ymmärrän kyllä toisen nimittelyn jollain tasolla siinä vaiheessa kun perustellaan jotain ja toinen on se idiootti. Mutta pelkät vastineet ilman mitään muuta kuin ääliö, idootti, apukoululainen, pelle jne on musta typeriä.ketsku kirjoitti:Niin ja kukaan ei sitten ole mulle (tai markjalle) ikinä veetuillut kun minä ja markja ollaan ainoat jotka täällä vittuilee? Just joo.Loka kirjoitti:Onkohan tätä lautamiesosiota kuitenkaan perustettu pelkkään toisten haukkumistarkoitukseen? Nämä viimeisimmät viestit ketskulta ja markjalta on olleet pelkkää haukkumista, ei niinkään mitään väittelyä tai siihen liittyvää veetuilua. Nuo suorat kiusaamiset vois mun mielestä jättää pois täälläkin lautamiehissä.
Tämä nyt kertoi kaiken ja kyllä on helvetin säälittävää vetä markja juttuun mukaan kun puhutaan sinusta. Markjalla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Suosittelen että ennen kuin syyttelet markjaa tai muita sairaaksi, menet peilin eteen ja kysyt itseltäsi "onko minussa mitään vikaa". Miksi helvetissä sulle pitäisi jossain keskustelussa erikseen kertoa, mistä markjan kanssa sattuu olemaan samaa mieltä.Toinen asia on se, että markjan mielipiteet on ihan sairaita suurin osa. Tai siis lähinnä ne perustelut. Ei siinä mitään jos joku haluaa naiset armeijaan mutta kaikki se muu asiaan liittyvä (naisviha, kokemus, että miehiä syrjitään, harhaluulot siitä, että naiset pahoinpitelevät miesressukoita ja raiskailevat miehiä ja tulevat raskaaksi ym. selkeät vainoharhat) ovat syy siihen miksi markjan kanssa samaa mieltä olevat tulee luettua samaan kastiin kun markja.
Mielestäni sellainen ihminen joka on samaa mieltä markjan kanssa kovinkin monista asioista on yhtä sairas kun markjakin. Onneksi lienee suurin osa on samaa mieltä vain joistain asioista mutta eivät sitten viitsi kertoa tarkemmin, että mistä ovat eri mieltä.
No oikeestaan ihmettelen itse samaa. Yritän nyt alkaa tsemppaamaan. Oikeesti nimittäin mun tapoihin ei kuulu väitellä kanssaihmisteni kanssa muuta kun asiatasolla eikä sellaiseen kannattaisi lähteä mukaan vaikka joku muu meniskin henkilökohtaisemmalle tasolle. On vähän mopo karannut käsistä nyt.Sahtidus kirjoitti:Miks ketskun piti alentua samalle tasolle markjan kanssa? Miksi?