Auto mikä näillä oli alla on tehty tuollaisille nopeuksille ja kyyti on ihan mukavaa. Kyseessä ei ole mikään Skoda Fabia.jmk1991 kirjoitti: Pe Touko 09, 2025 10:11 am Sinä ihmettelet täällä muiden spekulaatioita ja väität niitä huuhaa päätelmiksi, ja vaikutat itse tietävän paremmin? Ei mulle tästä tuu mieleen kovin paljoa muuta ko itsetuhoisuus, eikö melkeen 300km/h ajonopeus ole sen verran järkyttävä nopeus että ei semmosia ihan huvin vuoksi lähdetä testailemaan, kyllä mulle tulee mieleen väkisinkin että otettu vähän jotaki "piristävää" , kuka h*lvetti muuten tommosilla nopeuksilla ajelee kolme kaveria kyydissä ja vaarantaa oman ja kaikkien muiden hengen.
Ongelma nopeusrajoitusten lisäksi on tietenkin se, että Pohjois-Ruotsin tieverkko ei ole mikään loistava, vaan ainakin omien kokemusteni mukaan siellä on tiestö vielä huonommassa kunnossa kuin Suomessa. Siksi kaahaaminen tuolla tavalla on aika päätöntä, kun pienestä kuopasta voi lähteä auto hanskasta ja sitten ollaan poikittain puussa.