Henkirikos Espoon Soukanniemessä 8/5/2025

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Kåppis
Harjunpää

Re: Henkirikos Espoon Soukanniemessä

Viesti Kirjoittaja Kåppis »

j.jokunen kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:14 pm
Kitarisa kirjoitti: La Touko 10, 2025 2:36 pm
j.jokunen kirjoitti: La Touko 10, 2025 2:25 pm Eiköhän tämä ole perinteinen jurritappo. Tullut erimielisyyksiä työasioista ja veitsi ollut tyrkyllä.
Noissa yhteiskuntakuvioissa ei vaan tällaiset jurritapot ole muodostuneet mitenkään perinteisiksi.
Ei olekaan, mutta se ei katso yhteiskuntaluokkaa. Jos viina ei sovi päähän niin se ei sovi päähän.
Tätä itse pidän mahdollisena. Muistaako edes aamulla mitä tapahtui 😐varsinkaan kirkkaita ei joidenkin saisi juoda yhtään. Ihan sama mikä on ammatti tai yhteiskuntaluokkia, se on geeni kysymys. Tiedän paljon ihmisiä joilla on tilanne toi ja lähinnä säkää ollut että eivät ole hengiltä ketään saaneet, sen verran todellisia flippauksia näillekin mun tietämille tapahtunut.
Rundi
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Rundi »

Riitaisien liikekumppanuuksien välinen motiivi ja painimaaottelu - ehkä siellä oli ase kuitenkin
Tekijä jäi kuitenkin tekopaikalle ottamaan täyden vastuun.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011224630.html
On kalteriverhot muisto vain, muisto vain... https://www.google.com/search?client=fi ... uisto+vain
SeitsenpistePirkko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SeitsenpistePirkko »

-Martta- kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:19 pm ^Niin tai haluavat lapset tarpeeksi isoiksi, niin sitten voi tulla kaapista ulos.
Näin taisi tehdä Nordmokin.
Abraham Lincoln: "On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä – kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
ViidakonCasanova

Viesti Kirjoittaja ViidakonCasanova »

Onhan tuo Martin facebook teksti aika pahannäköinen jos yrittää välttää murhasyytteen. Se myös selittäisi miksi tutkittiin murhana niin nopeasti, poliisilla tiedossa näiden kahden välinen riita ja oikeusjuttu, Martti ei ole saanut oikeutta ja päätynyt tähän. Silloin se näyttäytyy automaattisesti murhana.
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Kikkare kirjoitti: La Touko 10, 2025 3:02 pm
LiamNeeson kirjoitti: La Touko 10, 2025 2:04 pm Hyvää tutkintaa OEK. Ja epäillyn kaverilista on kyllä melkoisia vaikuttajia täynnä, vain T.M puuttuu.
Jos Tapani Mäkiseen viittaat niin ei puutu :shock:
Kylläpäs hänen ympärillä nyt käy viikatemies.
Ok kiitos, en huomannut että on kamuissa hän.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
j.jokunen
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja j.jokunen »

Kåppis kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:22 pm
j.jokunen kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:14 pm
Kitarisa kirjoitti: La Touko 10, 2025 2:36 pm
Noissa yhteiskuntakuvioissa ei vaan tällaiset jurritapot ole muodostuneet mitenkään perinteisiksi.
Ei olekaan, mutta se ei katso yhteiskuntaluokkaa. Jos viina ei sovi päähän niin se ei sovi päähän.
Tätä itse pidän mahdollisena. Muistaako edes aamulla mitä tapahtui 😐varsinkaan kirkkaita ei joidenkin saisi juoda yhtään. Ihan sama mikä on ammatti tai yhteiskuntaluokkia, se on geeni kysymys. Tiedän paljon ihmisiä joilla on tilanne toi ja lähinnä säkää ollut että eivät ole hengiltä ketään saaneet, sen verran todellisia flippauksia näillekin mun tietämille tapahtunut.
Juuri näin. Kuulun itsekin siihen ryhmään että tiukkaa viinaa jos ottaa niin saattaa tapahtua ihan mitä vain. Eikä mitään muistikuvia aamulla. Yhden saunakaljan voi ottaa.
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Tämä Martti kuului tosiaan joskus Vihreisiin. Oli Vihreiden kunnallisvaaliehdokkaanakin Helsingissä 2012.
No, varallisuuden kasvaessa liittyi sitten Kokoomukseen.
stirlock_187
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Yliopiston käynyt ja kieliopin osaaminen noin huonoa ainakin Facebookin kirjoituksissa.
Kokoomuslaiseksi aika paljon päättäjien kritisointia.
SeitsenpistePirkko
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SeitsenpistePirkko »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:43 pm Tämä Martti kuului tosiaan joskus Vihreisiin. Oli Vihreiden kunnallisvaaliehdokkaanakin Helsingissä 2012.
No, varallisuuden kasvaessa liittyi sitten Kokoomukseen.
Takinkääntäjä. Tulot vaikuttaa, mihin puolueeseen kuuluu. Aatteet romukoppaan.
Abraham Lincoln: "On parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä – kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys".
KayserSoze
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja KayserSoze »

"Hyvät ystäväni ja kaverini, kiitos kun autoitte sillon ekalla kerralla etsimään tuota henkilöä.
Kiitos myös monista henkilökohtaisista viesteitänne jo nyt, älkää tehkö muuta kuin etsitte hänet minulle.

Polliisi aiheutti siihen katkoksen ja luotin oikeuslaitokseemme, mutta jälleen turhaan.

Nyt pyydän teitä uudelleen mukaan etsimään tuon kaverin ja toivon edelleen teidän ilmoittavan minulle kun löydätte hänet.
Älkää pahoinpidelkö tms. häntä. Ettette joudu turhaan syytteesen, minä kannan vastuun tuon henkilön tulevaisuudesta!

Eihän tässä mielestäni Suomemme vinoutunut oikeusjärjestelmä anna muuta vaihtoa kuin kansalaisille ottaa osin heidän tehtäviään omiin käsiin.

Tiedän miten tämä ilmoitus vaikuttaa moniin ystäviini, muistakaa ei saa pahoinpidellä !!
Antakaa hänet minulle ja vastaan sitten teostani, en voi pyytää teitä vastaamaan siitä teosta.

Rakastan teitä ystäväni ja kaverini, olen samalla lailla teidän tukena ja turvana kun sitä tarvitsette ❤"

--------------

Onko tällä epäillyn tekstillä mitään yhteyttä Soukanniemen henkirikoksen uhriin? Ja oliko heillä ollut keskenään jokin riitainen oikeusjuttu?

Itselläni ei ole facebook- ym sosiaalisen median tilejä.
Kåppis
Harjunpää

KayserSoze kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:56 pm "Hyvät ystäväni ja kaverini, kiitos kun autoitte sillon ekalla kerralla etsimään tuota henkilöä.
Kiitos myös monista henkilökohtaisista viesteitänne jo nyt, älkää tehkö muuta kuin etsitte hänet minulle.

Polliisi aiheutti siihen katkoksen ja luotin oikeuslaitokseemme, mutta jälleen turhaan.

Nyt pyydän teitä uudelleen mukaan etsimään tuon kaverin ja toivon edelleen teidän ilmoittavan minulle kun löydätte hänet.
Älkää pahoinpidelkö tms. häntä. Ettette joudu turhaan syytteesen, minä kannan vastuun tuon henkilön tulevaisuudesta!

Eihän tässä mielestäni Suomemme vinoutunut oikeusjärjestelmä anna muuta vaihtoa kuin kansalaisille ottaa osin heidän tehtäviään omiin käsiin.

Tiedän miten tämä ilmoitus vaikuttaa moniin ystäviini, muistakaa ei saa pahoinpidellä !!
Antakaa hänet minulle ja vastaan sitten teostani, en voi pyytää teitä vastaamaan siitä teosta.

Rakastan teitä ystäväni ja kaverini, olen samalla lailla teidän tukena ja turvana kun sitä tarvitsette ❤"

--------------

Onko tällä epäillyn tekstillä mitään yhteyttä Soukanniemen henkirikoksen uhriin? Ja oliko heillä ollut keskenään jokin riitainen oikeusjuttu?

Itselläni ei ole facebook- ym sosiaalisen median tilejä.
Ei liity mitenkään toi asia tähän eikä mihinkään millään tavalla. Ihan lukee siinä mihin liittyy. Lue uudelleen jos ei aukea. Joku mamu oli ahdistellut kymmeniä tyttöjä ja naisia ja jatkoi vaan, ilmeisesti myös tän miehen lapsenlasta. Poliisi hoiti huonosti niin siksi oli jotkut läheiset tolla mielellä. Täysin nyt tapahtuneeseen liittymätön takavuosien asia
Kåppis
Harjunpää

ViidakonCasanova kirjoitti: La Touko 10, 2025 4:31 pm Onhan tuo Martin facebook teksti aika pahannäköinen jos yrittää välttää murhasyytteen. Se myös selittäisi miksi tutkittiin murhana niin nopeasti, poliisilla tiedossa näiden kahden välinen riita ja oikeusjuttu, Martti ei ole saanut oikeutta ja päätynyt tähän. Silloin se näyttäytyy automaattisesti murhana.
Nyt taidat sotkea asioita. Ei sieltä ainakaan minun silmään löytynyt mitään epäselvää tai riitaa tähän liikekumppaniin. Lukekaa ja miettikää hetki ennen entterin painamista. Hyvä joskus vaan poistaa pitkäkin teksti minkä meinaa julkaista. Itselle käy välillä niin.
Calabash
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Calabash »

Motiivia en ala arvailla näin vähäisin tiedoin, mutta väkivaltaan hän on ollut ilmeisen kykenevä, kun on kerran tappanutkin. Tietynlainen ehdottomuus henkii somelainauksista, ehkä myös mahtipontisuus tuossa lapsenlapsen ahdistelukeississä: hän on mielellään itse tuomari ja pyöveli, joka naamioi väkivallan himonsa ns. kunniallisten vaikuttimien taakse.
Pölynhöly&tähtisumu
Alokas

Viesti Kirjoittaja Pölynhöly&tähtisumu »

Selasin myös Martin sivua ja jotenkin tuli sellainen tunne että tämä uhri Jukka on voinut jotenkin vaikuttaa asioihin jotka ovat Martin oikeudenmukaisuustajun mukaan väärin. Tuskin yhdestä kerrasta kukaan lähtee tällaista tekemään mutta jos oikein sydämetön ja kiero kaveri on ollut niin kyllä voisin ajatella Martin ajattelevan et pannaan iste toiminnalle ja sillä siisti. Jotenkin huokui sellainen todella sydämellinen tyyppi fb.stä mutta sellainen tyyppi saattaakin sitten tehdä juuri näin kun tarpeeksi tehdään värin.
JA TÄMÄ TIETEN OMAA SPEKULOINTIA!! EIKÄ LIITY MIHINKÄÄN MUUHUN KUN OMAAN KYKYYN AJATELLA ASIOITA. KYVYN ERIOMNOMAISUJDESGA EI OLE MITÄÄN TIETOA TAI TAKEITA... 😄
Ulrica
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Ulrica »

Calabash kirjoitti: La Touko 10, 2025 5:25 pm Motiivia en ala arvailla näin vähäisin tiedoin, mutta väkivaltaan hän on ollut ilmeisen kykenevä, kun on kerran tappanutkin. Tietynlainen ehdottomuus henkii somelainauksista, ehkä myös mahtipontisuus tuossa lapsenlapsen ahdistelukeississä: hän on mielellään itse tuomari ja pyöveli, joka naamioi väkivallan himonsa ns. kunniallisten vaikuttimien taakse.
Hienosti muotoiltu tuo "oikeutus".
Vastaa Viestiin