ABC kirjoitti:Pässi 73 kirjoitti:ABC kirjoitti:Miksi te kaikki puhutte vain äidistä, onhan lapsella yleensä isäkin...
Jos yleensä poliisi etsii suoraan äitiä, on kait syykin selvillä???
Uutisen ensimmäisissä versioissa ei puhuttu äidistä yhtään mitään, vaan yleensä vanhemmista. Silti keskustelupalstoilla heti huudeltiin jo äitiä, isästä ei puhuttu mitään.
Vanhempiahan perään kuulutetaan totta kai, jos teillä tietämättömillä tepastelee pieni kulkija, joka ei osaa kertoa mitään asiasta enempää... Äitiähän siellä taidettiin etsiä jo heti alkuun.. OK, siellä puhuttiin monikossa "vanhemmista" mutta prosentuaalisesti katsottuna:Kuinka moni mies on YH. isä ja elää päivittäistä elämää lapsen kanssa (VS.Yh.äidit) (Siis se isä joka on (oikeusteitse) saavuttanut lapsensa yksinhuoltajuuden,)...
Näistä "asemansa saavuttaneista" YH.isistä ei varmaankaan yksikään jätä jälkikasvuaan ilman tiukkaa vartiointia... Sorry tästä tilastot puolellani ja voin näyttää helposti toteen, miten YH äiti on paremmassa asemassa (vs. YH.isä) näissä huoltajuus tapauksissa... (jos puhutaan Suomen oikeuslainsäädännöstä...)
ABC kirjoitti:Vai oliko äiti jättänyt isän vai ei...
Ja mitä vitun väliä sillä on, että kuka on jättänyt ja kenet?? Jos lapsen huoltajina on isi ja äiti, niin kyseessä on yhteishuoltajuus. Jos poliisi kyselee jomman kumman perään (siis VAIN toisen) niin kyseessä on silloin yksinhuoltajuus.... Eikös olekin yksinkertaista???
Jos nyt sitten ajattelet näin, että minä maksoin vanhemmasta pojastani about 5000e (asianajajat) että sain pikkukaverin edes suhteellisen siedettäviin oloihin, niin luuletko tosiaankin, että jätän pienen "possuressuni" yksinään, kun minä lähden dokaamaan???? = EN LÄHDE DOKAAMAAN!!!! (äläkä sano, et sen takia kun maksoin jo 5 tonttua....)
Näissä lapsiasioissa oikeus on kohtuullisen hyvin äidin puolella (oli sitten vastapuolena mikä "Piri-Pirkko" tai "Vauhti-Viivi" tahansa) ja siihen ei iskällä ole paljoa sanomista... (ellei ole rahaa=Mulla oli)
Tästä voidaan keskustella miten päin vain...Privana tai julkisesti....Lärvit vastakkain tai sitten rippituolissa "seinän takaa"...