BODOM: Poikien moottoripyörät
Näin äkkiä vilkaisemalla ei kyseessä ole Ifa merkkinen pyörä, eikä tankki ole ainakaan Ifan, samoin kun katsoo takajarrurumpua, on niiden koko huomattavasti eri kaliiperiä Ifan kanssa.
Tankin täyttöaukko on sen oikeassa reunassa ja saattaa viitata englesmannien menopeliin.
Tämäkö on sitten se Sepin pyörä?
Se kuva minkä minä olen nähnyt murhapaikalta, niin siinä on etulokari kiinni, joten krossaus on tapahtunut sitten joskus surmien jälkeen, kenties, jos pyörät on siirretty kuorma-auton lavalle, niin lokkari on siirrettäessä irronnut.
Tankin täyttöaukko on sen oikeassa reunassa ja saattaa viitata englesmannien menopeliin.
Tämäkö on sitten se Sepin pyörä?
Se kuva minkä minä olen nähnyt murhapaikalta, niin siinä on etulokari kiinni, joten krossaus on tapahtunut sitten joskus surmien jälkeen, kenties, jos pyörät on siirretty kuorma-auton lavalle, niin lokkari on siirrettäessä irronnut.
Metatieto kiinnostaa
Milloin Papillonin lähettämä UN-331 kuvamahtaa olla otettu?
Kuvan taustalla puissa on lehdet, joten kesä on meneillään. Kasvun yhksityiskohtia ei näy.
Kuvan henkilöiden ilmeet ovat vakavat.
Olisiko kuva otettu onnettomuuden jälkeen, ja pyörä samassa kunnossa kuin niemessä?
Kuvan laatu on erinomainen; kuin valokuvasta skannattu, eikä rasteroidusta lehtikuvasta. Onko kuva perhealbumista?
Kuka lie ottanut kuvan?
Lehden valokuvaaja, poliisi vai perheenjäsen?
Onko kuva julkaistu jossain?
Työmaan pihalla oleva laastilava on käytössä tai sitä on käytetty äskettäin. Työmaan muuraustyöt ovat olleet ajankohtaisia tuolloin. Koska Boismanien taloa rakennettiin, ja koska se valmistui?
Kuvan taustalla puissa on lehdet, joten kesä on meneillään. Kasvun yhksityiskohtia ei näy.
Kuvan henkilöiden ilmeet ovat vakavat.
Olisiko kuva otettu onnettomuuden jälkeen, ja pyörä samassa kunnossa kuin niemessä?
Kuvan laatu on erinomainen; kuin valokuvasta skannattu, eikä rasteroidusta lehtikuvasta. Onko kuva perhealbumista?
Kuka lie ottanut kuvan?
Lehden valokuvaaja, poliisi vai perheenjäsen?
Onko kuva julkaistu jossain?
Työmaan pihalla oleva laastilava on käytössä tai sitä on käytetty äskettäin. Työmaan muuraustyöt ovat olleet ajankohtaisia tuolloin. Koska Boismanien taloa rakennettiin, ja koska se valmistui?
Olisitko teemu kanssani samaa mieltä, että jos tuolla motukalla olisi pläjäytetty päin telttaa, olisiko peili silloin ehjä?
Jos katsot tarkemmin bensatankin vaaleampia raitoja, niin ne ovat epäilemättä kromia, jollaisia ei "itämaitten ihmeissä" ollut, vaan niissä oli yleensä maalatut koristeraidat.
Siinä yhdessä museokuvassahan näkyy B.M.W-merkkinen pyörä, mutta en saa selvää, mikä malli se on, kaiketi -50 lukuinen.
Niissä oli ihme kyllä maalatut koristeraidat, mutta Saksa ei vielä silloin ollutkaan teollisuusmahti, kuten sitten puolivuosikymmentä myöhemmin oli.
Jos katsot tarkemmin bensatankin vaaleampia raitoja, niin ne ovat epäilemättä kromia, jollaisia ei "itämaitten ihmeissä" ollut, vaan niissä oli yleensä maalatut koristeraidat.
Siinä yhdessä museokuvassahan näkyy B.M.W-merkkinen pyörä, mutta en saa selvää, mikä malli se on, kaiketi -50 lukuinen.
Niissä oli ihme kyllä maalatut koristeraidat, mutta Saksa ei vielä silloin ollutkaan teollisuusmahti, kuten sitten puolivuosikymmentä myöhemmin oli.
Ei ole aivan selvää, kummin päin kysymyksen on tarkoitus olla, mutta joka tapauksessa se koskee peilin mahdollista särkymistä ajettaessa UN-331 teltan päälle.Hessu52 kirjoitti:...jos tuolla motukalla olisi pläjäytetty päin telttaa, olisiko peili silloin ehjä?
.-
Toki peili saattaai irrota tai vääntyä kumoonajossa, vieläpä varsin luultavasti niin kävisi. Onnettomuusteoriassa esitellyssä Jawa-kuvien mukaisessa törmäyksessä motskarin ja teltan välillä, UN-331:n peili olisi voinut mennä III-salon ulkopuolelle, eikä heti osunut telttaan. Törmäys ei olisi välttämättä repinyt peiliä alas, mutta seuranneessa kumoonajossa ja muussa mylläkässä sen luulisi lähteneen irti. Nyt ei toisaalta tiedetä, onko UN-331 luossa kuvassa Bodomin jälkeisessä tilassaan, joten peilistä ei oikeastaan voi päätellä mitään siellä sattuneista tai sattumatta jääneistä tapahtumista.
Olen ollut sitä mieltä teltan valokuvissa näkyneiden jälkien perusteella, että (mahdollisesti) teltan päälle ajaneen pyörän pakoputki olisi ollut vasemmalla. Siitä ei kuitenkaan voi olla varma, koska asiaa ei ole tutkittu teltasta. Bismanin pyörän, UN-331:n pakoputki on oikealla. Siten se ei olisi ollut telttaan osunut pyörä. Asia olisi voinut olla kuten Gustafsson siitä kertoi: Pyörillä ei enää ajettu leiriytymisen jälkeen.
Joo Sariola, minulta oli tuossa jäänyt mainitsematta se, että olisi peili kenties vaurioitunut telttan päin ajettaessa.
Sitten noihin Gussen sanomisiin, että moottoripyöriin ei sitten koskettu, niin voipa hyvinkin olla niin, että niihin juuri sittenkin koskettiin ja ajeltiin, vaikkapa "krossia".
Gussellahan on ollut tapana sanoa asiat siten, että ne ovat olleet juuri päin vastoin, tai sitten ei.
Mihinkään sanomiseen ei ole täysin voinut luottaa, eipä siis tähänkään.
Tällöin, jos prätkiin sittenkin koskettiin, niin Gusse on voinut Sepin motukalla kaatua ja loukata itseään, mutta missään ei ole sellaista mainintaa, että moottoripyörän etulokasuoja olisi irtonaisena löytynyt maastosta, joten luulen, ettei lokkaria ole ollut siinä koko reissun aikana.
Sitten noihin Gussen sanomisiin, että moottoripyöriin ei sitten koskettu, niin voipa hyvinkin olla niin, että niihin juuri sittenkin koskettiin ja ajeltiin, vaikkapa "krossia".
Gussellahan on ollut tapana sanoa asiat siten, että ne ovat olleet juuri päin vastoin, tai sitten ei.
Mihinkään sanomiseen ei ole täysin voinut luottaa, eipä siis tähänkään.
Tällöin, jos prätkiin sittenkin koskettiin, niin Gusse on voinut Sepin motukalla kaatua ja loukata itseään, mutta missään ei ole sellaista mainintaa, että moottoripyörän etulokasuoja olisi irtonaisena löytynyt maastosta, joten luulen, ettei lokkaria ole ollut siinä koko reissun aikana.
Onko todella niin, ettei noita motarien kuvia löydy mistään?
Itse olen nähnyt Gussen sairaalasta päästyään, poseeraamassa prätkänsä vieressä, mutta enää en löydä kuvaa mistään, eli olisiko se jossain vanhan tietsikkani uumenissa.
Jos jollain noita kuvia olisi, niin olisi kiva, jos niitä saisi näkyville.
Eli myös he, jotka pitävät minua vihamiehenään, tai muuten vain inhoavat minua, voisivat olla niin ystävällisiä, että panisivat kuvia esille, jos se vaan on mahdollista.
Eihän kaikkien tarvitse olla niin v-mäisiä, kuin itse olen, kun en julkaise tietojani Gussen pyörän rekisteriotteesta.
Voin kuitenkin vilpittömästi sanoa, että minulla on siihen painavat syyni.
Itse olen nähnyt Gussen sairaalasta päästyään, poseeraamassa prätkänsä vieressä, mutta enää en löydä kuvaa mistään, eli olisiko se jossain vanhan tietsikkani uumenissa.
Jos jollain noita kuvia olisi, niin olisi kiva, jos niitä saisi näkyville.
Eli myös he, jotka pitävät minua vihamiehenään, tai muuten vain inhoavat minua, voisivat olla niin ystävällisiä, että panisivat kuvia esille, jos se vaan on mahdollista.
Eihän kaikkien tarvitse olla niin v-mäisiä, kuin itse olen, kun en julkaise tietojani Gussen pyörän rekisteriotteesta.
Voin kuitenkin vilpittömästi sanoa, että minulla on siihen painavat syyni.
Mitä sinä konsta jatkuvasti Gussen pyörästä puhuttaessa viittaat johonkin vitun Jäppiseen.
Tuo viittauksesi tulee aina yllättäen ja pyytämättä, kuten entisellekin pääministerille faksi.
Olenko minä missään vaiheessa kirjoitellut mistään Jäppisestä prätkien yhteydessä?
En ollut kuullut koko sankarista, ennen kuin itse aloit hänestä jäpättämään.
Minua kiinnostaa nyt pyörissä lähinnä niiden kunto, joka jo noissa kuvissa Sepin prätkän osalta jotenkin selviääkin.
Gussen prätkästä tiedän olevan ainakin yhden kuvan, joka saattaa olla vanhalla koneellani, mutta se on kellarissa, joten sitä olisi aika hankala yksikätisenä kaivaa esille.
Siis jos jollain on kuvia niin kyllä kait niitä voisi tänne laittaa, että päästäisiin niistäkin riitelemään.
Tuo viittauksesi tulee aina yllättäen ja pyytämättä, kuten entisellekin pääministerille faksi.
Olenko minä missään vaiheessa kirjoitellut mistään Jäppisestä prätkien yhteydessä?
En ollut kuullut koko sankarista, ennen kuin itse aloit hänestä jäpättämään.
Minua kiinnostaa nyt pyörissä lähinnä niiden kunto, joka jo noissa kuvissa Sepin prätkän osalta jotenkin selviääkin.
Gussen prätkästä tiedän olevan ainakin yhden kuvan, joka saattaa olla vanhalla koneellani, mutta se on kellarissa, joten sitä olisi aika hankala yksikätisenä kaivaa esille.
Siis jos jollain on kuvia niin kyllä kait niitä voisi tänne laittaa, että päästäisiin niistäkin riitelemään.
No koska erittäin hyvä ystäväsi Motoristikko oli niin kiinnostunut Jäppisestä, että kertoi hänestä yhtä jos toistakin, tosiasioina.Hessu52 kirjoitti:Mitä sinä konsta jatkuvasti Gussen pyörästä puhuttaessa viittaat johonkin vitun Jäppiseen.
Jaa, kuntoko sinua vain kiinnosti? No, saitko rekisterikeskuksesta hyvä kunnontarkastusraportit, vai löysitkö nykyiset omistajat. Ai niin, tätä ei kait saanut edes kysyä, sen verra siinä rahaa paloi ja eukkokin vahtaa, ettei kenellekkään kerrota.
Ja ihan suoraan sanottuna paskat Motoristikko on kiinnostunut, tai on ollut kiinnostunut kenestäkään Jäppisestä.
Onko sinulla faktaa näyttää sellaista, että Motoristikko on jotain jostain Jäppisestä kirjoittanut.
Olemme tästä asiasta keskustelleet ja hän kiven kovaa väittää, että Jäppinen on hänelle yhtä tuntematon tapaus, kuin hänkin Jäppiselle.
Ja siihen minä uskon kuin vuoreen, koska Motoristikko on pitkäaikainen ystäväni ja sukulaiseni.
Onko sinulla faktaa näyttää sellaista, että Motoristikko on jotain jostain Jäppisestä kirjoittanut.
Olemme tästä asiasta keskustelleet ja hän kiven kovaa väittää, että Jäppinen on hänelle yhtä tuntematon tapaus, kuin hänkin Jäppiselle.
Ja siihen minä uskon kuin vuoreen, koska Motoristikko on pitkäaikainen ystäväni ja sukulaiseni.
^^Hessulle : peukku
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagnerille kaikki, paitsi Arska on turhaa.
Voithan toki avata ihan oman sivun Arskallesi ja katsoa kuinka se pärjää, jollei sitä ole jo avattu.
Jos konsta väität Motoristikkoa ja minua tässä asiassa valehtelijoksi, niin sinun olisi jo korkea aika osoittaa jotain faktaakin, sillä tuo meihin koskeva mustamaalaamisesi alkaa ottaa suorastaan päähän.
Sen Motoristikko on sanonut, että rekisterikirjat ovat hänen mielestään mielenkiintoiset ja niin ovat minunkin mielestäni, ne omani, jotka piruuttani hommasin, tosin vaimosltani salaa.
Salat paljastuvat aikanaan, kuten toivottavasti Bodomin murhan mysteerikin, sillä sen olemme yhteiskuntana uhreille velkaa.
Voithan toki avata ihan oman sivun Arskallesi ja katsoa kuinka se pärjää, jollei sitä ole jo avattu.
Jos konsta väität Motoristikkoa ja minua tässä asiassa valehtelijoksi, niin sinun olisi jo korkea aika osoittaa jotain faktaakin, sillä tuo meihin koskeva mustamaalaamisesi alkaa ottaa suorastaan päähän.
Sen Motoristikko on sanonut, että rekisterikirjat ovat hänen mielestään mielenkiintoiset ja niin ovat minunkin mielestäni, ne omani, jotka piruuttani hommasin, tosin vaimosltani salaa.
Salat paljastuvat aikanaan, kuten toivottavasti Bodomin murhan mysteerikin, sillä sen olemme yhteiskuntana uhreille velkaa.
Aseella tarkoitan kadonneita tappotyövälineitä...papillon kirjoitti:Kerro ihmeessä lisää epäilyksistäsi. Mihin se ase olisi kätketty - ja mitä tarkoitat aseella?Baretta kirjoitti:Epäilen vahvasti että ase on ollut piilotettuna pyörään... Ovela temppu joka onnistui.
Jokainen jolla on vaikkapa vanha moottoripyörä löytää siitä useitakin paikkoja joihin esim puukon voi helposti piilottaa. Uskon ettei kukaan sen aikaisista tutkijoista ole aavistanut kuinka lähellä vastaus on ollutkaan.