Minun mielestäni sillä on merkitystä, milloin tuli kotiin.Pieni liekki kirjoitti: Su Touko 18, 2025 7:18 pmAnneli ei ole välttämättä katsonut kelloa siinä vaiheessa, kun hänen miehensä on tullut kotiin Turun reissultaan 30.11.2006. Hän saattoi päätellä kellonajan siitä, mitä Jukka oli aiemmin sanonut vaimolleen aikomuksestaan lähteä iltatilaisuudesta kotiin klo 21 aikaan. Olen ymmärtänyt, että iltatilaisuuden järjestäjätahon edustaja olisi kuitenkin kertonut Lahden poistuneen iltatilaisuudesta noin klo 22 aikaan. Jos tämä pitää paikkansa, ei Lahti ole voinut olla kotonaan vielä klo 23 aikaan, vaan todennäköisesti vasta lähempänä puolta yötä. Lahden kotiintuloajalla ei mielestäni ole kovin suurta merkitystä, koska tappaja saapui paikalle vasta noin klo 2.30 jälkeen perjantain puolella.nihilistinahalisti kirjoitti: Su Touko 18, 2025 6:08 pm ...
Tosiasiassa Lahti on lähtenyt noin klo 21 Turusta ja ajoaika on 1h 45m (nopein reitti) ja ollut kotonaan noin 23.
...
Ensinnäkin ne puolenyön aikaan nähdyt valot täsmää tähän järjestäjien antamaan tietoon.
Toiseksi tai oikeasti ensimmäiseksi se kysymys että miksi Auerin kertomuksessa on tämä yksi kohta jota ei eri oikeusasteet tai poliisit tai syyttäjät tai minfolaiset tai suuri yleisö ole kyseenalaistanut?
Kiitos nihilistinahalisti:lle tuosta kuulustelu kuvasta.
Siinä se on se kiveen kirjoitettu totuus. Juuri noin Auer on sanonut.
Mutta Pieni liekki on siinä oikeassa että Auer on voinut sanoa ihan ulkomuistista Lahden paluusuunnitelman Joutsenlahdella, edes ajattelematta asiaa sen enempää.
Kun mies on kuollut, on ihan takuulla muuta ajateltavaa kuin kello.
Eikö edes tätä asiaa ole tarkistettu. Olen tätä ennenkin perään kuuluttanut.
Tarkistamatta kertomusta uskotaan yksi kohta mutta ei sitten enempää.
Tämä viittaa siihen että Auerista haluttiin (Kuusirannan taholta) tehdä syyllinen, keinolla millä hyvänsä.