Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Ilkka Kanerva
Ja ihan vaan sen takii et tarviin rahaa ja voisin antaa ihanalle ikelle mun numeron ni se vois textaa mulle ja sit mä voisin sen varjolla roikkua julkisuudessa ja vaikka esitellä tissejäni seiskassa ja hyvällä tuurilla ne maksais niist haastatteluist jotai ja mä voisin sitten elää luxusta ja glämyyrii elämää niil rahoilla
samalla kysymyksellä eteenpäin...
Ja ihan vaan sen takii et tarviin rahaa ja voisin antaa ihanalle ikelle mun numeron ni se vois textaa mulle ja sit mä voisin sen varjolla roikkua julkisuudessa ja vaikka esitellä tissejäni seiskassa ja hyvällä tuurilla ne maksais niist haastatteluist jotai ja mä voisin sitten elää luxusta ja glämyyrii elämää niil rahoilla
samalla kysymyksellä eteenpäin...
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Viisi kuppia kahvia ja tänä aamuna vielä purkki energiajuomaa kaupanpäälle.Loka kirjoitti:Millainen on aamupalasi?
Koetko tarpeelliseksi syödä jotain kiinteää aamupalaksi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- Juliet Jones
- Axel Foley
Kyllä. Pelkkä neste hölskyy liikkuessa liikaa. Mitä esineitä työpöydälläsi/ työpisteelläsi on eniten? Kyniä? Papereita? Muoviaihioita?Mike Manner kirjoitti:Viisi kuppia kahvia ja tänä aamuna vielä purkki energiajuomaa kaupanpäälle.Loka kirjoitti:Millainen on aamupalasi?
Onko tarpeellista syödä jotain kiinteää aamupalaksi?
En koe. Aikaisintaan kolme tuntia heräämisestä voi kuvitella syövänsä esim. paahtoleivän. Kahvia, kahvia ja kahvia täälläkin!
Millainen on unelma-aamiaisesi?
Edit. ah, myöhästyin..
Paperia, paperia, pinoja, on tässä kalenteri ja kyniä ja puhelin, muuta ei sit mahdukaan tähän koirankoppiin
Eli se unelma-aamiainen seuraavalle?
Millainen on unelma-aamiaisesi?
Edit. ah, myöhästyin..
Paperia, paperia, pinoja, on tässä kalenteri ja kyniä ja puhelin, muuta ei sit mahdukaan tähän koirankoppiin
Eli se unelma-aamiainen seuraavalle?
Nerot hallitsevat kaaoksen
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
En ole ollut, koska kuulun lihansyöjien eliittiin, enkä pysyisi hengissä pelkillä paastoeväillä
Ärsyttääkö (edes joskus), kun saat usein vastauksia niiltä tietyiltä (=tutuilta) nimimerkeiltä? Tuntuuko joskus siltä, että he suorastaan nylkkäävät sinua?
Tähän on sitten turha etsiä oikeaa vastausta Googlesta. Ja jos Rapier vastaa tuohon kyssään, niin annan sille köniin niinettä tuntuu
Ärsyttääkö (edes joskus), kun saat usein vastauksia niiltä tietyiltä (=tutuilta) nimimerkeiltä? Tuntuuko joskus siltä, että he suorastaan nylkkäävät sinua?
Tähän on sitten turha etsiä oikeaa vastausta Googlesta. Ja jos Rapier vastaa tuohon kyssään, niin annan sille köniin niinettä tuntuu
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-