Rasisti suihkutti pippurisumutetta afgaaninaisen kasvoille

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Zodiac
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Terroristitehdas sai sumutetta silmille.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Jack the Ripper kirjoitti:
No Afganistanissa tuo sumuttaja olisi saanut raipaniskuja ja nainen olisi kivitetty.
Mikä saa sinut ajattelemaan näin? Onko sinulla tietoja joiden mukaan pahoinpitelyn uhreja kivitetään Afganistanissa? Vai oliko kyseessä eräänlainen liioittelu?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Aika helvetin raukkamaista toimintaa. Suomalaiset on juuri tollaisia. Hyökätään avuttomien naisten kimppuun ja vielä kaasulla.

Silti tällaisten raukkisten puolustelijoitakin näköjään löytyy. Luultavasti samanlaisia reppanoita itsekin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

katupoika kirjoitti:Aika helvetin raukkamaista toimintaa. Suomalaiset on juuri tollaisia. Hyökätään avuttomien naisten kimppuun ja vielä kaasulla.
Samaa mieltä!
Olisivat edes lyöneet pesäpallomailalla, kivittäneet tai potkineet joukolla niin kuin uhrin kotipuolessaan on totuttu tekemään.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Kyllä mä oon nähnyt suomalaisten tekevän sitäkin. Suomalaiset on just sellasia.
ubuntus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

loneliness kirjoitti:Hohhoijaa näitä luusereita. Mieleen tulee esim. nämä isänmaantoivot, jotka leikkelivät tumman naisen rastat kasvattaakseen egoaan ja skinivalkoinen Suomi-dokkarin ylpeydet, jotka juna-asemalla kännissä huutelee huivipäisille naisille. Tällä kertaa tämä ylpeä arjalainen oli sentään oikein uskaltanut tehdä hommansa yksin ja otti kantaa "terveellä" tavalla ulkomaalaispolitiikkaan. Joku somali voisi vähän ojentaa tätä kyseistä heeboa.
Sanoppa muuta. Sitten nämä "äijät" pollistelee sillä kuinka naisia ei hakata, happopäissään tai sopivassa hiivassa nämä toivot sitten vetelevät naistensa kulmat kurttuun.
Marsalkka
Horatio Caine

Mike Manner kirjoitti:
katupoika kirjoitti:Aika helvetin raukkamaista toimintaa. Suomalaiset on juuri tollaisia. Hyökätään avuttomien naisten kimppuun ja vielä kaasulla.
Samaa mieltä!
Olisivat edes lyöneet pesäpallomailalla, kivittäneet tai potkineet joukolla niin kuin uhrin kotipuolessaan on totuttu tekemään.
Niin. Täällä mongoloidien maassa vain kaasutetaan. Kyllä pääsi vähällä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Marsalkka kirjoitti:Niin. Täällä mongoloidien maassa vain kaasutetaan. Kyllä pääsi vähällä.
No pääsi kyllä! Kyllä nyt kadulla kulkevia naisia kuuluu vähän pahoinpidellä ohi mennessään!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Marsalkka kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:
No Afganistanissa tuo sumuttaja olisi saanut raipaniskuja ja nainen olisi kivitetty.
Mikä saa sinut ajattelemaan näin? Onko sinulla tietoja joiden mukaan pahoinpitelyn uhreja kivitetään Afganistanissa? Vai oliko kyseessä eräänlainen liioittelu?
Nainen ei ilmiselvästikään käyttänyt tarpeeksi peittävää huivia, koska sai kaasua kasvoilleen. Ainakin raiskauksen uhreja on kivitetty Lähi-Idässä raiskaajan selvitessä lievemmällä rangaistuksella. Naisethan ovat itse syypäitä raiskauksiin. Yllyttävät viattomia miehiä siihen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Juu, mutta eipäs nyt katsota muualle, kun tällaista tapahtui Suomessa, suomalaisen valkonaaman toimesta.
Se ei hyvity sillä, että naisen kotimaassa naisia kohdellaan vielä huonommin.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

combat18 kirjoitti:Tiedä sitten koko tarinan taustaa, meniköhän nyt sillain oikeasti että tämä rasisti ilman syytä suihkutti kaasua tämän sompanssin päälle. Varsinkin kun tämä tapahtui hervannassa = somaliassa.
Saako täällä ihan oikeasti kirjoittaa tällaista?
Missä menee tämän foorumin raja?
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mieti nyt idiootti, heti suomalainen tekee jotain ulkomaalaisia kohtaan asia on mitä kauhein, mutta kun joku rättipää tekee jotain niin se on vain valitettavaa. Hervanta on vielä semmoinen kulttuurien sulatus-uuni.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Marsalkka
Horatio Caine

Jack the Ripper kirjoitti: Ainakin raiskauksen uhreja on kivitetty Lähi-Idässä raiskaajan selvitessä lievemmällä rangaistuksella.
Kyse ei käsittääkseni tässä mongoloidien maan tapauksessa ollut raiskauksesta.

Itse en tiedä ovatko Afganistanissa raiskauksien uhrit saaneet kivitystuomioita. Sinä ilmeisesti tiedät...
Marsalkka
Horatio Caine

debbie kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Tiedä sitten koko tarinan taustaa, meniköhän nyt sillain oikeasti että tämä rasisti ilman syytä suihkutti kaasua tämän sompanssin päälle. Varsinkin kun tämä tapahtui hervannassa = somaliassa.
Saako täällä ihan oikeasti kirjoittaa tällaista?
Ilmeisesti saa. Minäkin käytän tästä lähtien tällä forumilla suomalaisista leikkisästi termiä mongoloidi.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Marsalkka kirjoitti:Itse en tiedä ovatko Afganistanissa raiskauksien uhrit saaneet kivitystuomioita. Sinä ilmeisesti tiedät...
Ainakin tuollaisesta on uutisoitu... Samoin Itä-Afrikassa...
Vastaa Viestiin