Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse
Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6ce6 ... 205611a4b8
"Länsi-Uudenmaan poliisilaitos tiedottaa traagisesta tapahtumien sarjasta Salmen ulkoilualueella keskiviikkoiltana. Lastaan pelastanut isä hukkui järveen kello kahdeksan aikoihin.
Poliisi kertoo, että sivulliset olivat havainneet lapsen vedessä ja saaneet tämän turvallisesti rantaan. Tällöin ilmeni, että lapsen isä oli edelleen veden varassa.
Pelastajat löysivät isän kuolleena järvestä.
Poliisin käsityksen mukaan uimataidoton tyttö oli leikkiessään päätynyt vahingossa veteen. Isä, noin nelikymppinen mies, oli pyrkinyt pelastamaan lapsensa, mutta hukkunut itse."
Haiskahtaa uimataidottomalta isältä. Lisäksi muut olivat saaneet lapsen rantaan, niin oliko isä mennyt veteen jo ennen tuota? Ei muuten järkeä. Jotenkin haiskahtaa maahanmuuttajalta.
"Länsi-Uudenmaan poliisilaitos tiedottaa traagisesta tapahtumien sarjasta Salmen ulkoilualueella keskiviikkoiltana. Lastaan pelastanut isä hukkui järveen kello kahdeksan aikoihin.
Poliisi kertoo, että sivulliset olivat havainneet lapsen vedessä ja saaneet tämän turvallisesti rantaan. Tällöin ilmeni, että lapsen isä oli edelleen veden varassa.
Pelastajat löysivät isän kuolleena järvestä.
Poliisin käsityksen mukaan uimataidoton tyttö oli leikkiessään päätynyt vahingossa veteen. Isä, noin nelikymppinen mies, oli pyrkinyt pelastamaan lapsensa, mutta hukkunut itse."
Haiskahtaa uimataidottomalta isältä. Lisäksi muut olivat saaneet lapsen rantaan, niin oliko isä mennyt veteen jo ennen tuota? Ei muuten järkeä. Jotenkin haiskahtaa maahanmuuttajalta.
-
KingEdward
- Nikke Knatterton
Re: Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse
Vähän on kyllä mamu-vibat tässä uutisessa... 8-vuotias uimataidoton lapsi, leikkimässä laiturilla ilmeisesti ilman välitöntä valvontaa ja ilmeisesti aika uimataidoton isä hyppää perään ja hukkuu itse... Eipä näitä pysty mitenkään estämäänkään, darwinismi.
Ainahan nämä ovat mamuja. Viihtyvät uimarannoilla, jossa lapset vilistävät aivan miten haluavat ilman valvontaa ja löytävät sitten itsensä vedestä. Uimataitoa ei ole kenelläkään, joten sitten lopputulos on tämä. Ja Vihti on yllättävän rikastunutta aluetta nykyään jostain ihmeen syystä. Käytännössä jokainen Helsingin uimarannoilla hukkunut on mamu. Siksi siellä on kyltitkin nykyään kaikilla mahdollisilla kielillä varoittamassa mm. syvästä vedestä.
Suomalainen vanhempi ei jätä rannalla lastaan hetkeksikään valvomatta tai päästä edes veden lähelle yksin uimataidottomana. Lisäksi lähes jokainen suomalainen tuon ikäinen osaa uida.
Suomalainen vanhempi ei jätä rannalla lastaan hetkeksikään valvomatta tai päästä edes veden lähelle yksin uimataidottomana. Lisäksi lähes jokainen suomalainen tuon ikäinen osaa uida.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011267901.html
Mies oli pyrkinyt auttamaan vahingossa veden varaan joutunutta lastaan, tiedottaa Länsi-Uudenmaan poliisi.
Poliisi sai tehtävän Vihtiin, Salmen ulkoilualueella sijaitsevalle järvelle keskiviikkona noin kello kahdeksalta illalla. Sivulliset olivat havainneet lapsen vedessä ja saaneet hänet turvallisesti rantaan.
Rikoskomisario Marjut Kronlund kertoo Ilta-Sanomille, että 8-vuotias tyttö oli ilmeisesti pudonnut veteen kalliolta, ja tytön 41-vuotias isä oli hypännyt perään.
Onnettomuudella ei ole silminnäkijöitä. Veden varaan joutuneen tytön olivat huomanneet urheiluporukkaan kuuluneet henkilöt. Heillä oli märkäpuvut valmiiksi päällä, ja he ryhtyivät heti pelastustoimiin.
Yllä kopioidussa uutisessa lukee tytön pudonneen kalliolta veteen. Sikäli voisi olla kantiksiakin, jos tyttö on tosiaan yllättäen pudonnut ja isä kenties on lyönyt päänsä samalla kun on hypännyt perään varmaan samalta kalliolta.
Tai jos on mamuja, isä on luullut että hänellä yltäisi jalat pohjaan siinä kohtaa missä tytölle on liian syvää.
Tai jos on mamuja, isä on luullut että hänellä yltäisi jalat pohjaan siinä kohtaa missä tytölle on liian syvää.
Viimeksi muokannut URSA, Pe Touko 30, 2025 4:25 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
.
Mitä aktuaalista vittua nyt taas..?
- "Onnettomuudella ei ole tämänhetkisen tiedon mukaan silminnäkijöitä."
Siitäkin huolimatta, ettei ole silminnäkijöitä, tiedetään tässä kuitenkin isän SYÖKSYNEEN PELASTAMAAN.
Kyllä taas otsikko haisee niin vahvasti, niin vahvasti, että lukijan silmiä suorastaan kirvelee.
Siitäkin huolimatta, ettei ole silminnäkijöitä, tiedetään tässä kuitenkin isän SYÖKSYNEEN PELASTAMAAN.
Kyllä taas otsikko haisee niin vahvasti, niin vahvasti, että lukijan silmiä suorastaan kirvelee.
X X X X X
Pitää paikkansa. Omat lapseni osasivat uida n. 4-5v. Siihen kun voi opettaa tai viedä uimakouluun (omilla lapsilla molemmat, varmuuden vuoksi). Ja itse osaan uida. Lapsi (osasi uida) ja halusi uida poijulle (25 metriä). Toinen lapsi ensin pois vedestä ja sitten uin lapsen kanssa hänen ensimmäisen kerran. Kun näin, että hyvin sujuu, niin sitten lapsi sai uida tuolla itsekseen. Minä tietenkin vahdin kuin haukka.multsi kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 4:08 pm Ainahan nämä ovat mamuja. Viihtyvät uimarannoilla, jossa lapset vilistävät aivan miten haluavat ilman valvontaa ja löytävät sitten itsensä vedestä. Uimataitoa ei ole kenelläkään, joten sitten lopputulos on tämä. Ja Vihti on yllättävän rikastunutta aluetta nykyään jostain ihmeen syystä. Käytännössä jokainen Helsingin uimarannoilla hukkunut on mamu. Siksi siellä on kyltitkin nykyään kaikilla mahdollisilla kielillä varoittamassa mm. syvästä vedestä.
-
AnitaBlake
- Remington Steele
Ehkä se 8v tyttö on osannut asian kertoa?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 4:24 pm .
Kyllä taas otsikko haisee niin vahvasti, niin vahvasti, että lukijan silmiä suorastaan kirvelee.![]()
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Sanoisin, että tämä haiskahtaa kantikselta tai ainakin valkoiselta mieheltä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Paskan vitut. Pomminvarmasti tunkeutuja tummalla ihonvärillä.Keplotteleva konna kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 5:10 pm Sanoisin, että tämä haiskahtaa kantikselta tai ainakin valkoiselta mieheltä.
-
Keplotteleva konna
- Perry Mason
Toivottavasti olet oikeassa. Tuo kalliolta putoaminen eli kohtuu ennakoimaton tilanne, isän ilmeisen nopea reagointi ja kynttilät viestineineen tapahtumapaikalla saivat minut veikkaamaan muuta.Gonzo kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 5:17 pmPaskan vitut. Pomminvarmasti tunkeutuja tummalla ihonvärillä.Keplotteleva konna kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 5:10 pm Sanoisin, että tämä haiskahtaa kantikselta tai ainakin valkoiselta mieheltä.
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
Niin... ehkä(!!) Vaan jostain syystä se, että tyttö kertoi niin, ei ole poliisin ja median julkaiseman tiedon mukaan mainitsemisen arvoinen seikka, saatika, että kelpaisi silminnäkijän lausuntona.AnitaBlake kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 5:03 pmEhkä se 8v tyttö on osannut asian kertoa?Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 4:24 pm .
Kyllä taas otsikko haisee niin vahvasti, niin vahvasti, että lukijan silmiä suorastaan kirvelee.![]()
Ehkä, ehkä, ja vielä kerran ehkä.
X X X X X
Kynttilöistä on pääteltävissä, että ei taida olla maahanmuuttaja kyseessä.
Onko tosiaan niin, että tyttö on uimataidoton? Vai heikko uimataito? On ilmeisesti kuitenkin pysynyt pinnalla melko pitkään, täysin uimataidoton olisi mennyt nopeasti pohjaan.
Onko tosiaan niin, että tyttö on uimataidoton? Vai heikko uimataito? On ilmeisesti kuitenkin pysynyt pinnalla melko pitkään, täysin uimataidoton olisi mennyt nopeasti pohjaan.
-
pathologist
- Alokas
Vittu mitä rasisti idiootteja taas öyhöttämässä. Osalliset ovat 100% suomalaisia. Ettekö todellakaan osaa sen vertaa kyseenalaistaa juorulehtiä, että "syöksyi pelastamaan" on heidän keksintöään. Huutista. Muu tapahtumakuvaus tullut lapselta, jonka uimataito ei TÄSSÄ tilanteessa riittänyt/isä säikähti tilannetta.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Ei tuo uimataidoton lapsi mikään ihme ole nykyään, moni samanikäinen ei varmaan osaa ajaa pyörälläkään.KingEdward kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 3:07 pm Vähän on kyllä mamu-vibat tässä uutisessa... 8-vuotias uimataidoton lapsi, leikkimässä laiturilla ilmeisesti ilman välitöntä valvontaa ja ilmeisesti aika uimataidoton isä hyppää perään ja hukkuu itse... Eipä näitä pysty mitenkään estämäänkään, darwinismi.
Sen sijaan veteen kuollut isä vähän haiskahtaa ellei sitten saanut sairaskohtausta, tai lyönyt päätään laituriin mennessään perään. Voihan se iskä olla ollut tuhdissa humalassakin.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.