Juuri näin, koulun uimatunneilla oli varmaan 2-3 jotka ei osannut uida ja puhutaan siis 8-9 vuotiaista. Nykyään varmaan uintiopetus on korvattu suvaitsevaisuus ja kurkkua anaalin oppitunneilla.Kuumaperuna123 kirjoitti: La Touko 31, 2025 9:53 am Valitettavasti nykyään yhä harvempi osaa uida. Omassa lapsuudessa 80- luvulla uimataidottomuus oli erittäin harvinaista. Meidät laitettiin uimakouluun jo alle kouluikäisinä ja piti suorittaa uimaopetusmerkkejä uimamaisteriksi asti….
Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse
Re: Isä syöksyi pelastamaan 8-vuotiasta vedestä, kuoli itse
Maahanmuuttajilla on joku fiksaatio tulella grillaamiseen joten vieressä oleva grillipaikka lisää todennäköisyyttä, että nämä olivat uimataidottomia maahanmuuttajia. Mamuja on muitakin kuin muslímeja.
Jos ette usko, käykää kesällä millä tahansa Helsingin julkisella grillauspaikalla (jossa on ilmaiset halot) kuuntelemassa mölötystä kun hellepäivän iltana viilenee.
Jos ette usko, käykää kesällä millä tahansa Helsingin julkisella grillauspaikalla (jossa on ilmaiset halot) kuuntelemassa mölötystä kun hellepäivän iltana viilenee.
-
Arjalainen 88
- Hetty Wainthropp
Kiitos tiedosta! En tosiaan ole tiennyt, että nämä on tarkoitettu vain virolaisille ryssäneekereille. Olen ollut siinä uskossa, että ne on tarkoitettu kaikille.RL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 8:38 am Nämä uimarantaiset ja puuhuollon sekä tulipaikkoja omaavat ulkoilu- ja retkeilyalueet on tarkoitettu pelkästään virolaisille ryssäneekereille. En edes ymmärrä, miksi näitä "retkikohteita" ylläpidetään verovaroin? Kaikenlaiset tulipaikat tulisi purkaa ja tiestö puomittaa ja antaa kasvaa umpeen.
Olin joitakin vuosia sitten Keravanjärvellä käymässä tarkoituksena uida ja paistaa makkaraa. Paikka oli aivan täynnä virolaisia ryssäneekeriapinoita. Mielestäni viinaa pitääkin juoda, mutta miksei sitä voi tehdä asiallisesti? Vedessä uiminenkin pitää tehdä huutamalla ja mölyämällä. Tuollaisessa tilanteessa on mielestäni täysin ymmärrettävää, että puukottaa.
Tässä tapauksessa "uhri" on varmasti ryssä ja sen vuoksi asiasta tulee olla iloinen. Jokainen suomalaiseen järviveteen hukkunut Uralin samojedineekeri on käytännössä Tapio -nimisen metsänhengen surmaama. Täällä ei kristittyjen kuulu meluta ja riehua, koska täällä asuu Tapion lisäksi Perkele. Vitun evankelis-luterilainen kirkko voi myöskin painua vittuun.
Metsä on henkien ja eläinten koti. Ei ryssien remuamispaikka niin kuin Lasnamäki ja Espoonkeskus sekä Friisilä, jotka kaikki kuuluvat käytännössä Virolle, eli venäläiseen maailmaan. Suomeen on tuotu ryssiä kuin niillä yritettäisiin samaa kuin juutalaiset neekereillä ja pajeettineekeripataaneilla. Suomi on ilmeisesti ihmiskaatopaikka ryssille ja neekereille. Tänne tuodaan kaikki ihmispaskat mätänemään ja haisemaan.
Otankin heti yhteyttä Metsähallitukseen ja vaadin näiden muuttamista kaikille avoimiksi.
Meneppä istumaan sinne vergilauman keskelle niin saat tietää onko ne tehty sinulle, tai onko metsähallitus kontrolli-instanssi.Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:05 pmKiitos tiedosta! En tosiaan ole tiennyt, että nämä on tarkoitettu vain virolaisille ryssäneekereille. Olen ollut siinä uskossa, että ne on tarkoitettu kaikille.RL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 8:38 am Nämä uimarantaiset ja puuhuollon sekä tulipaikkoja omaavat ulkoilu- ja retkeilyalueet on tarkoitettu pelkästään virolaisille ryssäneekereille. En edes ymmärrä, miksi näitä "retkikohteita" ylläpidetään verovaroin? Kaikenlaiset tulipaikat tulisi purkaa ja tiestö puomittaa ja antaa kasvaa umpeen.
Olin joitakin vuosia sitten Keravanjärvellä käymässä tarkoituksena uida ja paistaa makkaraa. Paikka oli aivan täynnä virolaisia ryssäneekeriapinoita. Mielestäni viinaa pitääkin juoda, mutta miksei sitä voi tehdä asiallisesti? Vedessä uiminenkin pitää tehdä huutamalla ja mölyämällä. Tuollaisessa tilanteessa on mielestäni täysin ymmärrettävää, että puukottaa.
Tässä tapauksessa "uhri" on varmasti ryssä ja sen vuoksi asiasta tulee olla iloinen. Jokainen suomalaiseen järviveteen hukkunut Uralin samojedineekeri on käytännössä Tapio -nimisen metsänhengen surmaama. Täällä ei kristittyjen kuulu meluta ja riehua, koska täällä asuu Tapion lisäksi Perkele. Vitun evankelis-luterilainen kirkko voi myöskin painua vittuun.
Metsä on henkien ja eläinten koti. Ei ryssien remuamispaikka niin kuin Lasnamäki ja Espoonkeskus sekä Friisilä, jotka kaikki kuuluvat käytännössä Virolle, eli venäläiseen maailmaan. Suomeen on tuotu ryssiä kuin niillä yritettäisiin samaa kuin juutalaiset neekereillä ja pajeettineekeripataaneilla. Suomi on ilmeisesti ihmiskaatopaikka ryssille ja neekereille. Tänne tuodaan kaikki ihmispaskat mätänemään ja haisemaan.
Otankin heti yhteyttä Metsähallitukseen ja vaadin näiden muuttamista kaikille avoimiksi.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Valitettavasti ainakin Etelä-Suomessa ne ulkoilualueiden grillauspaikat, joihin pääseen autolla lähelle, ovat lähes poikkeuksetta ulkomaalaisten ryyppy- tai sukujuhlien pitopaikkoina.Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:05 pm Kiitos tiedosta! En tosiaan ole tiennyt, että nämä on tarkoitettu vain virolaisille ryssäneekereille. Olen ollut siinä uskossa, että ne on tarkoitettu kaikille.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Kyllä sinne muitakin saa mennä tutustumaan ja viettämään iltaa. Ei ne ole vain suomalaisille ryyppyseurueille tarkoitettu oksenteluun ja housuun paskomiseen.Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Touko 31, 2025 4:32 pmValitettavasti ainakin Etelä-Suomessa ne ulkoilualueiden grillauspaikat, joihin pääseen autolla lähelle, ovat lähes poikkeuksetta ulkomaalaisten ryyppy- tai sukujuhlien pitopaikkoina.Arjalainen 88 kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:05 pm Kiitos tiedosta! En tosiaan ole tiennyt, että nämä on tarkoitettu vain virolaisille ryssäneekereille. Olen ollut siinä uskossa, että ne on tarkoitettu kaikille.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Täytekakku Koskinen
- Adrian Monk
Älä ole yhtään huolissasi. Ei niissä viihdy edes suomalaiset juopot saatikka lapsiperheet. Kyllä matut ovat vallanneet ne jo aikoja sitten. Näille kansanryhmille esimerkiksi omien roskien kerääminen on aivan tuntematon käsite.JanitaSlim kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:34 pm Kyllä sinne muitakin saa mennä tutustumaan ja viettämään iltaa. Ei ne ole vain suomalaisille ryyppyseurueille tarkoitettu oksenteluun ja housuun paskomiseen.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. 
-
ViidakonCasanova
Henk koht aion tulevaisuudessa mennä kavereiden kanssa grillaamaan sikaa, juomaan viinaa ja kuuntelemaan jumalia pilkkaavaa väkivaltamusiikkia rättipääneekerilapsiperheiden suosimille paikoille. Siinähän 150cm afgaanineekeriä vituttaa.
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
.
Otsikon aiheeseen palatakseni, niin kovin on ollut hiljaista tapahtuman jälki-infon suhteen. Miksiköhän moinen mutetus? Eikö nyt edes yhtä Iltalehden klikkiotsikkoa voisi saada, please?
No, jatkaketaan sitten paskanjauhantaa. LEPO.!!
Otsikon aiheeseen palatakseni, niin kovin on ollut hiljaista tapahtuman jälki-infon suhteen. Miksiköhän moinen mutetus? Eikö nyt edes yhtä Iltalehden klikkiotsikkoa voisi saada, please?
No, jatkaketaan sitten paskanjauhantaa. LEPO.!!
X X X X X
Kyllä kyse on oltava kantasuomalaisesta isästä. Somali olisi alkanut huutaa, huitoa käsiään kuin tuulimylly ja juosta päättömästi ympäriinsä helmat hulmuten. Mikä ei olisi milään tavalla auttanut veden varaan joututta lasta.
Tämä isä pelästyi ja toimi vaistonvaraisesti.
Aivan hirveä juttuhan tämä on tytölle, joka jossain vaiheessa ymmärtää isän kuolemaan liittyvät olosuhteet. Syyllisyys saattaa painaa lopun elämää, vaikka tytön vikahan tämä ei ollut.
Tämä isä pelästyi ja toimi vaistonvaraisesti.
Aivan hirveä juttuhan tämä on tytölle, joka jossain vaiheessa ymmärtää isän kuolemaan liittyvät olosuhteet. Syyllisyys saattaa painaa lopun elämää, vaikka tytön vikahan tämä ei ollut.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Tervetuloa huomenna katsomaan kaivopuistoa, että millaiseen kuntoon sen suomalaiset juhlijat taas jättävät. Tai helsingin keskustaa yleensäkkinTäytekakku Koskinen kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:52 pmÄlä ole yhtään huolissasi. Ei niissä viihdy edes suomalaiset juopot saatikka lapsiperheet. Kyllä matut ovat vallanneet ne jo aikoja sitten. Näille kansanryhmille esimerkiksi omien roskien kerääminen on aivan tuntematon käsite.JanitaSlim kirjoitti: La Touko 31, 2025 6:34 pm Kyllä sinne muitakin saa mennä tutustumaan ja viettämään iltaa. Ei ne ole vain suomalaisille ryyppyseurueille tarkoitettu oksenteluun ja housuun paskomiseen.
Jep. Kävin eilen Nuuksiossa. Kehitysmaamuslimit näkyivät löytäneen kansallispuiston keittokatokset, ja paikalla oltiin kymmenhenkisillä mölinäporukoilla pitkän kaavan mukaan, jolloin muille ei enää jääkään tilaa. Sillä lailla se tila vallataan.URSA kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:01 pm Maahanmuuttajilla on joku fiksaatio tulella grillaamiseen joten vieressä oleva grillipaikka lisää todennäköisyyttä, että nämä olivat uimataidottomia maahanmuuttajia. Mamuja on muitakin kuin muslímeja.
Tervetuloa katsomaan kaivopuistoa, että millaiseen kuntoon sen roadman ölisijät juhlijat taas jättävät. Tai helsingin keskustaa yleensäkkin
Afrikassa ei ole roskiksia, eivätkä apinat osaa sivitysmaissakaan niitä käyttää
Afrikassa ei ole roskiksia, eivätkä apinat osaa sivitysmaissakaan niitä käyttää
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Kyllä se minusta liittyy. Ei edes päässyt luokse ja hukkui silti.JanitaSlim kirjoitti: La Touko 31, 2025 12:03 pmEi se nyt lapsen kanssa niin vaikeaa ole, mutta räpiköivän aikuisen kanssa varmasti, kun yrittää vetää pohjaan 100kg painollaan. Eikä sinällään liity tähän tapaukseen, kun ei ole edes päässyt hukkuvan luokse asti.Unhola kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:38 am Hukkuvan pelastaminen on kuulemani mukaan aika vaikeaa, jos ei ole saanut mitään koulutusta tai ohjeita sellaiseen hommaan. Siinä käy helposti niin että molemmat hukkuvat.
En viitsi kuitenkaan lausua tästä aiheesta enempää, kun en itse ole paljon hukkuvia pelastellut.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
No millä tapaa se hukkuvan pelastukseen liittyy, jos ei ole tavoittanut edes hukkuvaa?Unhola kirjoitti: Ti Kesä 03, 2025 2:38 pm Kyllä se minusta liittyy. Ei edes päässyt luokse ja hukkui silti.
En viitsi kuitenkaan lausua tästä aiheesta enempää, kun en itse ole paljon hukkuvia pelastellut.
Joko hypännyt kiville ja taju lähtenyt, tai sitten ollut 100%:n uimataidoton.