Perimmäisenä vikana on se, että vasemmiston mielestä ihmisillä pitää olla vapaus ilman vastuuta.aruaylin kirjoitti: La Touko 10, 2025 7:17 pm Kerran voisi yhteiskunta hoitaa ja sit olet omillas tai teet parannuksen.
ALFA PVP
-
Rapsuttaja
- Martin Beck
Re: ALFA PVP
Millions must go.
Kokoomuksen mielestä vain heillä tulisi olla oikeus ja vapaus verotuksesta. Heillä saa olla mahaa ja heidän elintasosairauksia tulee hoitaa verovaroilla, joiden kerryttämiseen he eivät osallistu verosuunnitteluksi kutsutun huijauksen avulla. Soihtukulkueessa ollaan niin neekerivastaisia ku klux klanilaisia, mutta tosiasiallisesti ollaan valmiita myymään kipa päässä koko valkoihoinen rotu halvalla. Raha on näille läskeille sioille aina kosher, eikä sillä ole väliä onko se ruplan muodossa. Varsinainen vitun oikeisto.Rapsuttaja kirjoitti: Ma Touko 26, 2025 3:38 pmPerimmäisenä vikana on se, että vasemmiston mielestä ihmisillä pitää olla vapaus ilman vastuuta.aruaylin kirjoitti: La Touko 10, 2025 7:17 pm Kerran voisi yhteiskunta hoitaa ja sit olet omillas tai teet parannuksen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Nythän mä vasta hokasin, että tätä mainostettiin männävuosina zombie-epidemian aihettaneena 'Flakka' huumeena Jenkeissä
No, mukavia pelihetkiä sinne etelään.
Oliskohan se voinut jo olla ALFA PVP:tä, kun 2012 alaston narkomaani söi kodittoman miehen kasvot Miamissa? Silloin ei tiedetty mitä pillereitä narkomaanin vatsasta löytyi, kun poliisit oli ampuneet sen kesken aterioinnin. Vatsa oli siis täynnä pillereitä, mutta niitä ei tunnistettu silloin.
https://en.wikipedia.org/wiki/Miami_cannibal_attack
Mul tuli clipistä mieleen Elokapinan mainosvideo, samanlaista kaduilla liskoina sekoilua.nipsunapsu kirjoitti: To Touko 29, 2025 12:20 pm Nythän mä vasta hokasin, että tätä mainostettiin männävuosina zombie-epidemian aihettaneena 'Flakka' huumeena Jenkeissä![]()
Alfa pvp on kehitetty 60-vuosikymmenellä. Zombie oli nimeltään Rudy Eugene ja hän oli käyttänyt kannabista. Kannabis on voimakas hallusinogeeni, joka voi aiheuttaa kannabispsykoosin. Pevekki puolestaan on enemmänkin tanssijoiden ja liikuntaharrastajien dopingaine, jonka käyttö on yhtä turvallista kuin esim. Beroccaporevitamiinin. Käytännössä pevekillä pystyy toimimaan pitkiäkin ajanjaksoja ilman, että ihminen kärsii univajeesta. Tästä syystä mm. Ranskan muukalaislegioona on korvaamassa modafiniilin pevekillä.URSA kirjoitti: Pe Touko 30, 2025 8:47 pm Oliskohan se voinut jo olla ALFA PVP:tä, kun 2012 alaston narkomaani söi kodittoman miehen kasvot Miamissa? Silloin ei tiedetty mitä pillereitä narkomaanin vatsasta löytyi, kun poliisit oli ampuneet sen kesken aterioinnin. Vatsa oli siis täynnä pillereitä, mutta niitä ei tunnistettu silloin.
Pevekillä sotilas taistelee tykimmin kuin tavallisella amfetamiinilla. Ja kuka ei haluaisin Mallorcan lomalennon 4 tunnin kuluvan nopeammin? Piritorin Pekko pystyisi lentämään tunnissa gramman kaulavetojen jälkeen DC9:llä Helsingistä - Palma De Mallorcalle. Matkustamossa soisi täysillä reipasta salimusiikkia ja ihmiset olisivat iloisia, kun tavanomainen 10 km lentokorkeus muuttuisi ilmakehän nk. revontulikorkeudeksi, jossa ballistiset ydinkärjetkin matkaavat.
Pekon lentokyky ylittää normaalin liikennelentäjän taidot, jotka pohjimmiltaan ovat vain ils-järjestelmän luomaa automaattilaskeutumista. Pekon kyky lentää nopeasti pevekin voimalla kuin concordella, oli kone mikä tahansa, on juuri sitä mitä Finnair tarvitsee ollakseen markkinajohtaja vanhojen DC-9 koneiden lisäksi. Todellinen lentäjä pystyy ja haluaa lentää välillä meren pinnan tasolla, eikä jatkuvasti siellä 25 km lentokorkeudessa, jonne nousuaikakin vie miltein neljä minuuttia.
Pekko kun on puikoissa, suihkumoottorit lyö tulta heavy metallin tähdittäessä lentotunnelmaa. Tavanomainen lampaita ilmakuljettava matkustajakone lähtee kentältä maa täristen kuin kiihdytyspolttoainetta käyttävä nitrodragster ilman turhaa lähtölupaa. Piritorin Pekko on todellinen lentokapteeni matkaradioineen. Ghettoblaster vain ohjaamoon täysillä soittamaan Teräsbetonia ja Metallicaa, gramman kaulavedot ja kone ilmaan. Matkaevääksi Vallilan S-marketista pöllittyä kirjolohta, raakana!
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Mä vedin käteni kuolioon kinkki paskalla 2013 ihan puhtaasti siksi että se oli niin sairaan vahvaa verrattuna suomessa myytävään spurgu piriin.olin paikalla ku posti kanto naapurille 20 grammaa puhdasta kidettä suoraan kiinalaiselta tehtaalta.hinta oli yhteensä pikkusen alle 100 euroa millä sai suomessa 5 grammaa paskaa piriä.
tyyppi sano et väsää meille klikki siinä ku hän laittaa tuotteen pienempiin eriin jatkeineen.mä laitoin tommosen 0.2 vedot ni tyyppi rupes huutaa et yritänkö tappaa sen
otti kaiken pois ja laitto niin pienen murun kuppiin että pidin sitä vitsinä mut ei ollu vitsi 16 tuntia nousi ja nousi vaan vedot päässä ku normisti euforia kestää sen minuutin pari.
kaikki jotka sillon tohon sekaantu kärsi kovaa hintaa psykooseja.itsemurhiä.kuolemia ja kuten minä ni kuolio söi lähes koko käden jänteitä ja lihasta mäti pois.kainaloon kirurgi veti katkoviivat mistä käsi poikki ni aamulla 03.00 pysähty kuolio ku 06.00 oli jorvissa mun amputaatio aika.
ihosiirrot useampi leikkaus ja lähes voimaton oikea käsi jäi palkkioksi.
älkää ikinä koskeko muuntohuumeisiin ja sanon tämän 32 vuotta sitten ekat töötit vetäneen kokemuksella.
paskista paskin piri on parempaa ku puhtaista puhtain muunto.
kukaan ei pysty määriä arvioimaan ku pää on kuin 5 promillen kännissä 24/7 joten överit on varmat.
tyyppi sano et väsää meille klikki siinä ku hän laittaa tuotteen pienempiin eriin jatkeineen.mä laitoin tommosen 0.2 vedot ni tyyppi rupes huutaa et yritänkö tappaa sen
kaikki jotka sillon tohon sekaantu kärsi kovaa hintaa psykooseja.itsemurhiä.kuolemia ja kuten minä ni kuolio söi lähes koko käden jänteitä ja lihasta mäti pois.kainaloon kirurgi veti katkoviivat mistä käsi poikki ni aamulla 03.00 pysähty kuolio ku 06.00 oli jorvissa mun amputaatio aika.
älkää ikinä koskeko muuntohuumeisiin ja sanon tämän 32 vuotta sitten ekat töötit vetäneen kokemuksella.
kukaan ei pysty määriä arvioimaan ku pää on kuin 5 promillen kännissä 24/7 joten överit on varmat.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, La Touko 31, 2025 10:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
Olisit käyttänyt putsilappua niin et olisi saanut stafylokokkia. Miksi et vain mennyt käden amputaatioon sovitusti? Tuollaisella kädellä ei käytännössä tee mitään. Ehkä sillä pystyy avustamaan kääriessä sätkää. En ymmärrä suomipirin haukkujia. Katupirin kuuluukin olla maksimissaan noin 20% vahvuista. Pirin lähtömaista ainetta saa vahvana ja edullisena. Ei tarvitse kuin mennä Tallinnaan Kopliin niin sieltä saa 25 eurolla gramman metaa. Sellainen vinkki vielä piriä vetäville, että laittakaa aineita sekaisin. Nollakakkonen piriä klikkikuppiin ja sekaan kunnon nokare pevekkiä. Eikä mihinkään hihaan, vaan kaulavedot. Päänsiirtoleikkaukseen, jos joutuu kuolion vuoksi kun ei ole muistanut käyttää putsilappua, katoaa huumevelatkin kun kukaan ei tiedä minkä näköinen sitä on. Tuollainen viisikymppinen savolaisäijä, kun sille lyödään norjalaisen vuoristossa sydänkohtaukseen kuolleen kilpapyöräilijän suhteellisen mintissä kunnossa oleva vähärasvainen pää, ei kukaan tunnista. Varsinkin jos puhuu vielä pelkästään norjaa. Jos vaihtopäitä ei ole tarjolla, on oman pään tilalla heräämössä styrox tai jätekumipää, johon lääkärit ja psykologit tulostavat mieluisat kasvot. Pinnoitus tspahtuu kontaktimuovilla. Tällöin parranajosta ja hiustenleikkuusta ei tarvitse huolehtia, eikä laittaa kosteusvoidetta. Suosikaa päänvaihdossa, jos kysytään, että haluatte kumipään. Stryroxpää menee ensimmäisessä katutappelussa pieniksi palloiksi ja leviää tuulen mukana. Päättömänä ei ole kiva olla, ellei kyse ole Martti Innasen aavehiihtäjästä. Historia tuntee myös päättömän ratsastajan.Kumisilmä kirjoitti: La Touko 31, 2025 10:09 am Mä vedin käteni kuolioon kinkki paskalla 2013 ihan puhtaasti siksi että se oli niin sairaan vahvaa verrattuna suomessa myytävään spurgu piriin.olin paikalla ku posti kanto naapurille 20 grammaa puhdasta kidettä suoraan kiinalaiselta tehtaalta.hinta oli yhteensä pikkusen alle 100 euroa millä sai suomessa 5 grammaa paskaa piriä.
tyyppi sano et väsää meille klikki siinä ku hän laittaa tuotteen pienempiin eriin jatkeineen.mä laitoin tommosen 0.2 vedot ni tyyppi rupes huutaa et yritänkö tappaa sen![]()
![]()
otti kaiken pois ja laitto niin pienen murun kuppiin että pidin sitä vitsinä mut ei ollu vitsi 16 tuntia nousi ja nousi vaan vedot päässä ku normisti euforia kestää sen minuutin pari.
juuri kuten RL neuvoo niin ongelmat ratkeaa ihan itsestään ilman turhaa hypetystä. RL:n kandeis hakee sisäministerin vakanssiaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:48 pm
Olisit käyttänyt putsilappua niin et olisi saanut stafylokokkia. Miksi et vain mennyt käden amputaatioon sovitusti? Tuollaisella kädellä ei käytännössä tee mitään. Ehkä sillä pystyy avustamaan kääriessä sätkää. En ymmärrä suomipirin haukkujia. Katupirin kuuluukin olla maksimissaan noin 20% vahvuista. Pirin lähtömaista ainetta saa vahvana ja edullisena. Ei tarvitse kuin mennä Tallinnaan Kopliin niin sieltä saa 25 eurolla gramman metaa. Sellainen vinkki vielä piriä vetäville, että laittakaa aineita sekaisin. Nollakakkonen piriä klikkikuppiin ja sekaan kunnon nokare pevekkiä. Eikä mihinkään hihaan, vaan kaulavedot. Päänsiirtoleikkaukseen, jos joutuu kuolion vuoksi kun ei ole muistanut käyttää putsilappua, katoaa huumevelatkin kun kukaan ei tiedä minkä näköinen sitä on. Tuollainen viisikymppinen savolaisäijä, kun sille lyödään norjalaisen vuoristossa sydänkohtaukseen kuolleen kilpapyöräilijän suhteellisen mintissä kunnossa oleva vähärasvainen pää, ei kukaan tunnista. Varsinkin jos puhuu vielä pelkästään norjaa. Jos vaihtopäitä ei ole tarjolla, on oman pään tilalla heräämössä styrox tai jätekumipää, johon lääkärit ja psykologit tulostavat mieluisat kasvot. Pinnoitus tspahtuu kontaktimuovilla. Tällöin parranajosta ja hiustenleikkuusta ei tarvitse huolehtia, eikä laittaa kosteusvoidetta. Suosikaa päänvaihdossa, jos kysytään, että haluatte kumipään. Stryroxpää menee ensimmäisessä katutappelussa pieniksi palloiksi ja leviää tuulen mukana. Päättömänä ei ole kiva olla, ellei kyse ole Martti Innasen aavehiihtäjästä. Historia tuntee myös päättömän ratsastajan.
-
VasikkaSeOn
- Hercule Poirotin viikset
Täysin samaa mieltä. Nämä RL :n sepostukset sekä suoranaiset vinkit miten narkata ilman ongelmia tai muita lieveilmiöitä saa tämän kuulostamaan lähes taiteenmuodolta. En itse kyllä pv: tä ota enää ikinä. Jos superspeedbros ei olw tuttu vendori eikä ole puhtaasta dexamfesta kokemusta olisi tämä apvp ampunut ehkä yli. Mutta yhteen kertaan jäiTosiJees kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:53 pmjuuri kuten RL neuvoo niin ongelmat ratkeaa ihan itsestään ilman turhaa hypetystä. RL:n kandeis hakee sisäministerin vakanssiaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:48 pm
Olisit käyttänyt putsilappua niin et olisi saanut stafylokokkia. Miksi et vain mennyt käden amputaatioon sovitusti? Tuollaisella kädellä ei käytännössä tee mitään. Ehkä sillä pystyy avustamaan kääriessä sätkää. En ymmärrä suomipirin haukkujia. Katupirin kuuluukin olla maksimissaan noin 20% vahvuista. Pirin lähtömaista ainetta saa vahvana ja edullisena. Ei tarvitse kuin mennä Tallinnaan Kopliin niin sieltä saa 25 eurolla gramman metaa. Sellainen vinkki vielä piriä vetäville, että laittakaa aineita sekaisin. Nollakakkonen piriä klikkikuppiin ja sekaan kunnon nokare pevekkiä. Eikä mihinkään hihaan, vaan kaulavedot. Päänsiirtoleikkaukseen, jos joutuu kuolion vuoksi kun ei ole muistanut käyttää putsilappua, katoaa huumevelatkin kun kukaan ei tiedä minkä näköinen sitä on. Tuollainen viisikymppinen savolaisäijä, kun sille lyödään norjalaisen vuoristossa sydänkohtaukseen kuolleen kilpapyöräilijän suhteellisen mintissä kunnossa oleva vähärasvainen pää, ei kukaan tunnista. Varsinkin jos puhuu vielä pelkästään norjaa. Jos vaihtopäitä ei ole tarjolla, on oman pään tilalla heräämössä styrox tai jätekumipää, johon lääkärit ja psykologit tulostavat mieluisat kasvot. Pinnoitus tspahtuu kontaktimuovilla. Tällöin parranajosta ja hiustenleikkuusta ei tarvitse huolehtia, eikä laittaa kosteusvoidetta. Suosikaa päänvaihdossa, jos kysytään, että haluatte kumipään. Stryroxpää menee ensimmäisessä katutappelussa pieniksi palloiksi ja leviää tuulen mukana. Päättömänä ei ole kiva olla, ellei kyse ole Martti Innasen aavehiihtäjästä. Historia tuntee myös päättömän ratsastajan.![]()
En oo elämänkoulunoppilas vaan se vittumainen maikka
Näin se menee. Ihmiset kantaa ihan turhaa huolta ja stressaa. Piritorin Pekon tavoin elämässä on mentävä eteenpäin, tai sivuille, tai taakse, ylös ja alas, mutta nopeasti. Kaikki kannattaa tehdä nopeasti kuntosalimusiikin jymistessä taustalla. Run DMC:n It’s Like That -on aika hyvä. Täysi rähinä vaan päälle ja elämässä eteenpäin, grmman pevekkikaulavetojen voimalla, mutta muistakaa kirjoittaa omakannan hoitotahtoon etteivät laita päänvaihtoleikkauksessa helposti hajoavaa stryroxpäätä. Mikä sinällään on hyvin lämpöeristeinen, eikä tarvitse talvella pipoa.TosiJees kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:53 pmjuuri kuten RL neuvoo niin ongelmat ratkeaa ihan itsestään ilman turhaa hypetystä. RL:n kandeis hakee sisäministerin vakanssiaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:48 pm
Olisit käyttänyt putsilappua niin et olisi saanut stafylokokkia. Miksi et vain mennyt käden amputaatioon sovitusti? Tuollaisella kädellä ei käytännössä tee mitään. Ehkä sillä pystyy avustamaan kääriessä sätkää. En ymmärrä suomipirin haukkujia. Katupirin kuuluukin olla maksimissaan noin 20% vahvuista. Pirin lähtömaista ainetta saa vahvana ja edullisena. Ei tarvitse kuin mennä Tallinnaan Kopliin niin sieltä saa 25 eurolla gramman metaa. Sellainen vinkki vielä piriä vetäville, että laittakaa aineita sekaisin. Nollakakkonen piriä klikkikuppiin ja sekaan kunnon nokare pevekkiä. Eikä mihinkään hihaan, vaan kaulavedot. Päänsiirtoleikkaukseen, jos joutuu kuolion vuoksi kun ei ole muistanut käyttää putsilappua, katoaa huumevelatkin kun kukaan ei tiedä minkä näköinen sitä on. Tuollainen viisikymppinen savolaisäijä, kun sille lyödään norjalaisen vuoristossa sydänkohtaukseen kuolleen kilpapyöräilijän suhteellisen mintissä kunnossa oleva vähärasvainen pää, ei kukaan tunnista. Varsinkin jos puhuu vielä pelkästään norjaa. Jos vaihtopäitä ei ole tarjolla, on oman pään tilalla heräämössä styrox tai jätekumipää, johon lääkärit ja psykologit tulostavat mieluisat kasvot. Pinnoitus tspahtuu kontaktimuovilla. Tällöin parranajosta ja hiustenleikkuusta ei tarvitse huolehtia, eikä laittaa kosteusvoidetta. Suosikaa päänvaihdossa, jos kysytään, että haluatte kumipään. Stryroxpää menee ensimmäisessä katutappelussa pieniksi palloiksi ja leviää tuulen mukana. Päättömänä ei ole kiva olla, ellei kyse ole Martti Innasen aavehiihtäjästä. Historia tuntee myös päättömän ratsastajan.![]()
Sen takia en käyttäny putsia ku takana oli noin 10 päivän sekakäyttö putki eikä mulla ollut mitään hajua missä mä oon ja mitä mä teen.
mut oli kuukaus aikasemmin löydetty vessasta kirkumasta olin huutanut lähes vuorokauden putkeen ja heräilin sydänlaitteesta.
toi kuolio piikki oli siis laimennettua muuntoa jota myytiin 200 euroa gramma ja olin sitä hakenut velaksi.vetänyt vedot kaikki kerralla hihaan ja joku viikon päästä aloin heräillä kädessä oleviin kipuihin.käsi oli noin reiden kokoinen kinkku mut en silti lähtenyt sairaalaan koska aina on heitetty ulos ku apua yrittänyt hakea.menin terkkariin ja pyysin kirjoittaa burana 400 reseptin että saan sen sossun maksusitoumuksella ulos ku massia ei itsellä ollut mut se pakotti jorviin eikä suostunut reseptiin.menin jorviin ja 12 tuntia mua kierrettiin ku kissa kuumaa puuroa sit lyötiin kipupiikki perseeseen ja sanottiin et tuu aamulla uudestaan jos kipu jatkuu.olivat jo yrittäneet punkteerata kyynärpään kautta mut niiden neulat ei läpäissy kivikovaa kättä.sit kävi ihme tuuri ja nuorehko lääkäri toi vastaavan kirurgin paikalle siinä kohtaa ku olin jo tuulikaapissa lähdössä kotiin.10 minuuttia siitä mut hätäleikattiin ja jouduin teholle.kuume +40 ja olin houreissa päiviä ,jostain kertynyt antibiooteille immuuniksi ja suoneen tuutattunakaan kuolio ei talttunut.tiukoille siis meni mut käsi pelastu ja kyllä sillä natsia kykeni turpaan lyömään vielä vuosia myöhemmin tosin sidottua sellaista mut kuitenkin
joo olin ton vikan vedon jälkeen 7 vuotta kuivilla rakastuin perustin perheen ja aktivoiduin nuoruuteni punk/antifa skeneen josta sit seurauksena kytät puhko mun silmän 6.12 stadissa.
2020 tuli ero ja palasin vanhoihin tapoihin.korona aikana samaan käteen piti tehdä leikkaus mut tehot täynnä ni haavahoidolla mentiin pari muuta leikkausta lähinnä mädän poistamista ollut mut eipä sen ihmeempää.
mut oli kuukaus aikasemmin löydetty vessasta kirkumasta olin huutanut lähes vuorokauden putkeen ja heräilin sydänlaitteesta.
toi kuolio piikki oli siis laimennettua muuntoa jota myytiin 200 euroa gramma ja olin sitä hakenut velaksi.vetänyt vedot kaikki kerralla hihaan ja joku viikon päästä aloin heräillä kädessä oleviin kipuihin.käsi oli noin reiden kokoinen kinkku mut en silti lähtenyt sairaalaan koska aina on heitetty ulos ku apua yrittänyt hakea.menin terkkariin ja pyysin kirjoittaa burana 400 reseptin että saan sen sossun maksusitoumuksella ulos ku massia ei itsellä ollut mut se pakotti jorviin eikä suostunut reseptiin.menin jorviin ja 12 tuntia mua kierrettiin ku kissa kuumaa puuroa sit lyötiin kipupiikki perseeseen ja sanottiin et tuu aamulla uudestaan jos kipu jatkuu.olivat jo yrittäneet punkteerata kyynärpään kautta mut niiden neulat ei läpäissy kivikovaa kättä.sit kävi ihme tuuri ja nuorehko lääkäri toi vastaavan kirurgin paikalle siinä kohtaa ku olin jo tuulikaapissa lähdössä kotiin.10 minuuttia siitä mut hätäleikattiin ja jouduin teholle.kuume +40 ja olin houreissa päiviä ,jostain kertynyt antibiooteille immuuniksi ja suoneen tuutattunakaan kuolio ei talttunut.tiukoille siis meni mut käsi pelastu ja kyllä sillä natsia kykeni turpaan lyömään vielä vuosia myöhemmin tosin sidottua sellaista mut kuitenkin
joo olin ton vikan vedon jälkeen 7 vuotta kuivilla rakastuin perustin perheen ja aktivoiduin nuoruuteni punk/antifa skeneen josta sit seurauksena kytät puhko mun silmän 6.12 stadissa.
2020 tuli ero ja palasin vanhoihin tapoihin.korona aikana samaan käteen piti tehdä leikkaus mut tehot täynnä ni haavahoidolla mentiin pari muuta leikkausta lähinnä mädän poistamista ollut mut eipä sen ihmeempää.
Viimeksi muokannut Kumisilmä, La Touko 31, 2025 2:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antifa Free Palestina
Ei mitään Loposia kertomaan Pohjanmaan maalaishomojen pevekkivedoista, vaan Piritorin oxanestkaupunkivaltion äärimmäinen taisteludiplomaatti Piritofin Pekko kertomaan kuinka mennään täysillä ja nopeasti. Pirillä pystyy kävellä ripeästi, mutta pevekillä olet valtameriaalto, joka rikkoo aallonmurtajan. Homman nimi on muutenkin coctail, joka liittynee pukumiesten maailmaan oleellisesti. Viinapaukkuja voi ja pitääkin juoda, mutta siihen oncen kahden metrin putkeen se coctail pitää saada mahtumaan. Mäntä vaan pohjaan ja kilpaurheilijan tavoin kuntoilemaan. Pekko vetää karatepotkuja ja niitä voi myöskin vetää samalla kun juoksee. Mihinkään kunnon ammattiin ei pääse, jos ei ole hyvässä kunnossa. Täysillä vaan eteenpäin! Pevekin voittokulkua ei estä mikään.VasikkaSeOn kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:20 pmTäysin samaa mieltä. Nämä RL :n sepostukset sekä suoranaiset vinkit miten narkata ilman ongelmia tai muita lieveilmiöitä saa tämän kuulostamaan lähes taiteenmuodolta. En itse kyllä pv: tä ota enää ikinä. Jos superspeedbros ei olw tuttu vendori eikä ole puhtaasta dexamfesta kokemusta olisi tämä apvp ampunut ehkä yli. Mutta yhteen kertaan jäiTosiJees kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:53 pmjuuri kuten RL neuvoo niin ongelmat ratkeaa ihan itsestään ilman turhaa hypetystä. RL:n kandeis hakee sisäministerin vakanssiaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:48 pm
-
VasikkaSeOn
- Hercule Poirotin viikset
Näitä pitää alkaa ottamaan johonkin ylös että tämä kulttuuriteko ei jää vähälle huomiolle. Kiitos kun olet olemassaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:41 pmEi mitään Loposia kertomaan Pohjanmaan maalaishomojen pevekkivedoista, vaan Piritorin oxanestkaupunkivaltion äärimmäinen taisteludiplomaatti Piritofin Pekko kertomaan kuinka mennään täysillä ja nopeasti. Pirillä pystyy kävellä ripeästi, mutta pevekillä olet valtameriaalto, joka rikkoo aallonmurtajan. Homman nimi on muutenkin coctail, joka liittynee pukumiesten maailmaan oleellisesti. Viinapaukkuja voi ja pitääkin juoda, mutta siihen oncen kahden metrin putkeen se coctail pitää saada mahtumaan. Mäntä vaan pohjaan ja kilpaurheilijan tavoin kuntoilemaan. Pekko vetää karatepotkuja ja niitä voi myöskin vetää samalla kun juoksee. Mihinkään kunnon ammattiin ei pääse, jos ei ole hyvässä kunnossa. Täysillä vaan eteenpäin! Pevekin voittokulkua ei estä mikään.VasikkaSeOn kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:20 pmTäysin samaa mieltä. Nämä RL :n sepostukset sekä suoranaiset vinkit miten narkata ilman ongelmia tai muita lieveilmiöitä saa tämän kuulostamaan lähes taiteenmuodolta. En itse kyllä pv: tä ota enää ikinä. Jos superspeedbros ei olw tuttu vendori eikä ole puhtaasta dexamfesta kokemusta olisi tämä apvp ampunut ehkä yli. Mutta yhteen kertaan jäiTosiJees kirjoitti: La Touko 31, 2025 1:53 pm
juuri kuten RL neuvoo niin ongelmat ratkeaa ihan itsestään ilman turhaa hypetystä. RL:n kandeis hakee sisäministerin vakanssia![]()
En oo elämänkoulunoppilas vaan se vittumainen maikka
Jos satut tietämään Antti Hulkkosen Pelkosenniemeltä, tiedät hänet todennäköisesti heroiinin kautta, et musiikin. Olen kuunnellut yhden hänen tekemän biisin nimeltä Tragedy. Se oli yhtä paska kuin Seven Seas samaiselta sisäsiittoiselta lappalaiselta homorunkkarilta.VasikkaSeOn kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:45 pmNäitä pitää alkaa ottamaan johonkin ylös että tämä kulttuuriteko ei jää vähälle huomiolle. Kiitos kun olet olemassaRL11/6 kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:41 pmEi mitään Loposia kertomaan Pohjanmaan maalaishomojen pevekkivedoista, vaan Piritorin oxanestkaupunkivaltion äärimmäinen taisteludiplomaatti Piritofin Pekko kertomaan kuinka mennään täysillä ja nopeasti. Pirillä pystyy kävellä ripeästi, mutta pevekillä olet valtameriaalto, joka rikkoo aallonmurtajan. Homman nimi on muutenkin coctail, joka liittynee pukumiesten maailmaan oleellisesti. Viinapaukkuja voi ja pitääkin juoda, mutta siihen oncen kahden metrin putkeen se coctail pitää saada mahtumaan. Mäntä vaan pohjaan ja kilpaurheilijan tavoin kuntoilemaan. Pekko vetää karatepotkuja ja niitä voi myöskin vetää samalla kun juoksee. Mihinkään kunnon ammattiin ei pääse, jos ei ole hyvässä kunnossa. Täysillä vaan eteenpäin! Pevekin voittokulkua ei estä mikään.VasikkaSeOn kirjoitti: La Touko 31, 2025 2:20 pm
Täysin samaa mieltä. Nämä RL :n sepostukset sekä suoranaiset vinkit miten narkata ilman ongelmia tai muita lieveilmiöitä saa tämän kuulostamaan lähes taiteenmuodolta. En itse kyllä pv: tä ota enää ikinä. Jos superspeedbros ei olw tuttu vendori eikä ole puhtaasta dexamfesta kokemusta olisi tämä apvp ampunut ehkä yli. Mutta yhteen kertaan jäi![]()
Sipoon Boxissa menee aivan loistava rallireitti. Siihen kuuluu oleellisesti Matti ja Teppo, eli suomi-iskelmä. Matin ja Tepon nuorten pilviveikkojen kanssa uudelleen saneerama biisi Vauhti kiihtyy on kuin tarkoitettu tuolle poliisin eksytysreitille, jonne pääsee Korsosta ja Itäkeskuksesta varsin vaivattomasti ja NOPEASTI autolla. Jos autosss on kunnon japanilaista boomblastertekniikkaa, voi pevekin, Matin ja Tepon kanssa lentää aurinkoon. Muutenkin olen aina ihmetellyt NASA:n mielenkiintoa marsia kohtaan, kun mielestäni juuri aurinkoon pitäisi tehdä miehitettyjä lentoja. Voin kuvitella kuinka avaruusraketti tärisee ja jytisee irtautuessa maan vetovoimasta viedessä styroxpäistä pevekkimiehistöä auringon kamaralle. Siellä herroilla naamat varmaan sulaa, mutta sillä ei ole merkitystä vaan ainoastaan sillä, että vauhti kiihtyy.